"زنی که‌گم کردم "
4.45K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
شادی آدم ها گاهی به
ماباقی آدمها وابسته است
وجالب انکه همین آدمها گه گاه
خود بزرگترین عامل غمگینی های ماهستند..
#عادله_زمانی
@adelehz
حس خوب یعنی این 😍
شب بخیر❤️💋
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میخام بگم
دنیا اون قدرها هم که میگن زشت
نیست😍😍😍
@adelehz
تنها سفری که دلم میخواهد بی تو
بروم..
سفرآخرت است..
#عادله_زمانی

@adelehz
امروز روز جهانی عصای سفید است.
بهترین دوست من هم ازعصای سفید استفاده میکنه.ومن به خودم افتخارمیکنم که با اون دوستم ❤️
چون نه تنها عصاش که دلش احساسش ودوستیشم سفید هست❤️💋
زهرای عزیزم ...دوست سفید قلب من ❤️💋❤️ هر روزت سفید و روشن مثل قلب روشنت 🌙
@adelehz
موزیک امشب یه قطعه یکم قدیمیه ازمعین
آهنگ فراموشم نکن
هنوزعاشق ترینم ای تو تنها باور من..
بشنوید با ما❤️🌙🎼🎧
@adelehz
ز تمام بودنی ها, "تو" همین از آن من باش
که به غیر با "تو" بودن، دلم آرزو ندارد!

#حسین_منزوی
@adelehz
تاحالا کسی بهت گفته چشات سگ داره؟
😊😋🐶
@adelehz
1
میگویند آفرینش هر آدمی حکمتی دارد.
ومن میدانم که علت به دنیا آمدنم آن است
که تو را دوست داشته باشم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
هیچ جز یادِ تو
رویای دلاويزم نیست ...

#فریدون_مشیری
شب بخیر
@adelehz
پاییز
فقط
اینجوری
این شکلی😊
🍂🍁🌾
@adelehz
بیمار خنده های توام
بیشتر بخند
خورشید آرزوی منی
گرم تر بتاب...

#فریدون_مشیری

@adelehz
گاهی دوقلب
به یکدیگرنزدیک میشود
دوقلبی که شاید هیچ شباهتی
باهم نداشته باشند.♡
@adelehz
وقتی کار بدی کردی
ومامان داره غر میزنه😂😁😁
@adelehz
می شود
می شود
می شود
روز زیبا ترین میشود
اگر تو باشی❤️❤️❤️
خدایا مراقب نازنینان مان باش😊
صبح بخیر
@adelehz
اگر خورشید نابود شود، تا هشت دقیقه ی بعد اصلا متوجه نخواهیم شد چونکه این هشت دقیقه زمانی است که طول می کشد که نور به ما برسد. برای هشت دقیقه زمین همچنان روشن می ماند و ما گرما را احساس می کنیم.

یک سال از مرگ پدرم گذشته بود و من احساس می کردم که هشت دقیقه ی بین من و پدرم، در حال تمام شدن است.


فوق العاده بلند و بسیار نزدیک/ استفان دالدری
@adelehz
دنیا هم که از آن تو باشد
تا زمانی که درون قلب یک زن
جایی نداشته باشی
تا درون آوازهای عاشقانه زنی زندگی نکنی
و سهمی از دلشوره های زنی نداشته باشی
فقیرترین مردی!

#شکسپیر
@adelehz
خوشحالم که عاشقت شدم
حالا بعدازمرگم وقتی خداوند ازمن
بپرسد از دنیا باخود چه آوردی؟
با افتخارخواهم گفت عشق او را...
#عادله_زمانی
@adelehz
کوچ عشایر❤️
چه دلربا صحنه ای
چه دلنشین رنگ هایی
♡♡
@adelehz
اسمش هست درد عشق
وچه زیباتربود
اگر دردی باشد مسری ....❤️
@adelehz