"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
شاه‌نشین چِشم من تڪیہ گه خیال توست
جای دعاست شاه من بی تـو مباد جاے تـو

حافظ

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مردی و تو زندگی تون پیدا کنید که از دیدن تون اینجوری ذوق بکنه...
قلبش آب شد ...❤️
@adelehz
به طرز غریبی خسته ام .
چند شب است خواب کاملی نداشتم .از ۸ ساعت خواب مفید خوابم به سه ساعت خواب منقطع و توام با کابوس تقلیل یافته است .
چند شب پیش یک دسته ی بزرگ گل یاس توی اتاقم گذاشتند .پدرم همه را سر حوصله چیده ست و برایم آورده تا شب بویش آرامم کند .

اما امشب با این‌ حجم خستگی حتی به یاس های خوش بو هم به دیده ی دوستی نمی نگرم.
بطرز عجیبی خسته ام ..
یک نفر به محترمانه ترین شکل ممکن به من توهین کرده است آن هم کسی که اصلا از او توقع نداشتم .
کسی به من فهمانده است که برای خوشحال بودن تنها یاس های سفید و کاج های باران خورده و بلوط های سرخ کافی نیست .
کسی مرا مجبور کرده تا برایش توضیح دهم که قصد ندارم تصاحبش کنم .
چه اندوهبار
با من بر سر چیزی که به آن فکر نمی کردم و به آن باوری نداشتم جنگیده است .
ولی راستش را بخواهی من یکی توان و حوصله ی جنگیدن را ندارم .
دلم میخواهد بخوابم بدون اینکه فکر کنم جنگلی از کاج های باران خورده آن حوالی وجود دارد .
و عطر هیچ‌کاجی را نفس نکشم.
دلم میخواهد فقط بخوابم
و خواب هیچ‌کس را نبینم
و نگران خواب و بیدار هیچ کس نشوم
و فکر هیچ پیراهن سفیدی را نکنم .
نه که بد باشد
نه
من فقط خسته ام .
من آن فرمانده ی یاغی دریاها که به دنبال فتح سرزمین های دورافتاده ست نبودم
من فقط دختری بودم که روزی یاس ها و کاج ها را دوست داشت .
باید بخوابم
همین‌
#عادله_زمانی
@adelehz
یک چیزهایی هست که شما هیچ وقت نخواهید فهمید. چیزهای به ظاهر کم اهمیتی مثلِ اینکه چه کسی، در کدام تاریخ، توی تونلِ شماره چندِ کدام جاده با گوش دادن به چه
موسیقی ای یادتان کرده است.

@adelehz
تو نرگس و گل سرخ و بنفشه ای ورنه 
اگر تو باغ نباشی گلی نخواهم چید...

حسین منزوی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک دانه ز تسبیح نماز سحرت را
یکباربه نام من محتاج بینداز
شاید که همان دانه تسبیح دعایت
یکباره بیفتد به دریای اجابت💔
@adelehz
ممنونم که اینقدر مهربون و عزیزید❤️
دارم روزهای خیلی سختی رو می گذرانم
ولی حضور هر کدوم از شما مهربونهای من و این پیام‌های قشنگ تون مثل یه معجزه از طرف خداوند برای منِ که با خودش امید به اومدن روزهای آروم تر رو نوید میده❤️
ممنونم که هستید
خدای مهربونم حامی و محافظت کننده تون باشه آمین 😔❤️

@adelehz