به طرز غریبی خسته ام .
چند شب است خواب کاملی نداشتم .از ۸ ساعت خواب مفید خوابم به سه ساعت خواب منقطع و توام با کابوس تقلیل یافته است .
چند شب پیش یک دسته ی بزرگ گل یاس توی اتاقم گذاشتند .پدرم همه را سر حوصله چیده ست و برایم آورده تا شب بویش آرامم کند .
اما امشب با این حجم خستگی حتی به یاس های خوش بو هم به دیده ی دوستی نمی نگرم.
بطرز عجیبی خسته ام ..
یک نفر به محترمانه ترین شکل ممکن به من توهین کرده است آن هم کسی که اصلا از او توقع نداشتم .
کسی به من فهمانده است که برای خوشحال بودن تنها یاس های سفید و کاج های باران خورده و بلوط های سرخ کافی نیست .
کسی مرا مجبور کرده تا برایش توضیح دهم که قصد ندارم تصاحبش کنم .
چه اندوهبار
با من بر سر چیزی که به آن فکر نمی کردم و به آن باوری نداشتم جنگیده است .
ولی راستش را بخواهی من یکی توان و حوصله ی جنگیدن را ندارم .
دلم میخواهد بخوابم بدون اینکه فکر کنم جنگلی از کاج های باران خورده آن حوالی وجود دارد .
و عطر هیچکاجی را نفس نکشم.
دلم میخواهد فقط بخوابم
و خواب هیچکس را نبینم
و نگران خواب و بیدار هیچ کس نشوم
و فکر هیچ پیراهن سفیدی را نکنم .
نه که بد باشد
نه
من فقط خسته ام .
من آن فرمانده ی یاغی دریاها که به دنبال فتح سرزمین های دورافتاده ست نبودم
من فقط دختری بودم که روزی یاس ها و کاج ها را دوست داشت .
باید بخوابم
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
چند شب است خواب کاملی نداشتم .از ۸ ساعت خواب مفید خوابم به سه ساعت خواب منقطع و توام با کابوس تقلیل یافته است .
چند شب پیش یک دسته ی بزرگ گل یاس توی اتاقم گذاشتند .پدرم همه را سر حوصله چیده ست و برایم آورده تا شب بویش آرامم کند .
اما امشب با این حجم خستگی حتی به یاس های خوش بو هم به دیده ی دوستی نمی نگرم.
بطرز عجیبی خسته ام ..
یک نفر به محترمانه ترین شکل ممکن به من توهین کرده است آن هم کسی که اصلا از او توقع نداشتم .
کسی به من فهمانده است که برای خوشحال بودن تنها یاس های سفید و کاج های باران خورده و بلوط های سرخ کافی نیست .
کسی مرا مجبور کرده تا برایش توضیح دهم که قصد ندارم تصاحبش کنم .
چه اندوهبار
با من بر سر چیزی که به آن فکر نمی کردم و به آن باوری نداشتم جنگیده است .
ولی راستش را بخواهی من یکی توان و حوصله ی جنگیدن را ندارم .
دلم میخواهد بخوابم بدون اینکه فکر کنم جنگلی از کاج های باران خورده آن حوالی وجود دارد .
و عطر هیچکاجی را نفس نکشم.
دلم میخواهد فقط بخوابم
و خواب هیچکس را نبینم
و نگران خواب و بیدار هیچ کس نشوم
و فکر هیچ پیراهن سفیدی را نکنم .
نه که بد باشد
نه
من فقط خسته ام .
من آن فرمانده ی یاغی دریاها که به دنبال فتح سرزمین های دورافتاده ست نبودم
من فقط دختری بودم که روزی یاس ها و کاج ها را دوست داشت .
باید بخوابم
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
یک چیزهایی هست که شما هیچ وقت نخواهید فهمید. چیزهای به ظاهر کم اهمیتی مثلِ اینکه چه کسی، در کدام تاریخ، توی تونلِ شماره چندِ کدام جاده با گوش دادن به چه
موسیقی ای یادتان کرده است.
@adelehz
موسیقی ای یادتان کرده است.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک دانه ز تسبیح نماز سحرت را
یکباربه نام من محتاج بینداز
شاید که همان دانه تسبیح دعایت
یکباره بیفتد به دریای اجابت💔
@adelehz
یکباربه نام من محتاج بینداز
شاید که همان دانه تسبیح دعایت
یکباره بیفتد به دریای اجابت💔
@adelehz