"زنی که‌گم کردم "
4.43K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
جانِ هر زنده دلی زنده
به جانی دگر است ...

خواجوی کرمانی

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خداوندا تو ستاری
همه خوابند تو بیداری...❤️

شب زیبا
@adelehz
از من پرسید که میتوانم دوباره در دنیا شاد زندگی کنم؟
میدانستم طوفانهای زیادی را از سر گذرانده
دستش را گرفتم و اورا کنار پنجره بردم .
گفتم چه میبینی؟
گفت خورشید را که کم کمک از پشت کوهها طلوع میکند.
پاسخ دادم آفرین .تا روزی که خورشید می تابد بهانه ای برای شادی خواهی داشت .❤️
#عادله_زمانی

صبح به خیر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به نیت شفای همه ی بیماران
و شفای دایی خوبم لطفا برای خوندن سوره نصر چند ثانیه وقت بگذارید .😔❤️
@adelehz
ممنونم 😔❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خدا که فقط متعلق به آدم های خوب نیست
خدا،خدای آدم های خلافکار هم هست
و فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمی‌گذارد...

الهی،تو که خدای عند معرفتی
ما بی معرفت ها رو یادت نره😔
@adelehz
بخش حاد تنفسی بیمارستان امیرالمؤمنین گناوه و پرستاری که بیمار کرونایی را برای در امان ماندن از زلزله، بیرون می‌آورد. 😔😔


@adelehz
به شکل دیوانه واری از اینکه نتوانم یا فرصت نداشته باشم به قدر کافی عزیزانم را دوست داشته باشم‌ میترسم .
از اینکه فرصتم برای دوست داشتن شان کم باشد .
و این تاریک روشن ترین قسمت زندگی ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
أمَّن يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَيَكْشِفُ السُّوءَ

« کیست آنکس که دعای گرفتار را اجابت می‌کند و گرفتاری را برطرف می‌سازد »
سوره نمل آیه ۶۲

@adelehz
دل قوی دار که بنیاد بقا محکم از اوست...😔

سعدی

@adelehz
در عجیب ترین لحظات زندگی ام بسر می برم .
کرخت و گس
نه به یاس ها فکر میکنم
نه حتی به آن خیابان طولانی در شب
حس میکنم جهان را در این لحظه بیشتر از هر زمان دیگری می شناسم.
حس میکنم جهان آغوشش را برای بلعیدن من درون خود باز کرده
این شبها به غایت عجیب میگذرد.
خدا کند چند شب بعد به این شبها برگردم و نفسی راحت بکشم و بگویم شکرت زیبای من به خیر گذشت .
آه اگر این شبها به خیر بگذرد...
#عادله_زمانی
@adelehz
خداوند هرگز قولی نداده که ما را از مشکلات دور نگه می دارد . ولی گفته که در دل طوفان ،به ما آرامش می دهد . خداوند این را آرامشی بالاتر از درک و فهم ما می نامد . به این معنی که با وجود مشکلات زندگی، شما هنوز آرامش خود را دارید .
مثلا گزارشات پزشکی خوب نبود ، اما من نگران نیستم چون می دانم که خدا حواسش به من هست .
من آن مقامی که برایش زحمت کشیدم را نتوانستم کسب کنم ولی ناراحت نیستم چون می دانم که خداوند مقام بالاتری برایم در نظر گرفته .

جول اوستین


@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به نیت شفای تمام بیماران
خصوصا بیماران دور از خانواده 😔
خدایا خودت حافظ عزیزانمان باش 😔❤️
@adelehz
🔶 نقل شده قرائت سوره فاتحه دعایی مفید برای شفای بیماری هست.

🔷لطفاً سوره را برای تعجیل در شفای بیماران هرچه بیشتر بخوانید وبازنشر کنید💐

واذا مرضت فهو یشفين﴿۹۰﴾،شعراء


@adelehz
بعضی آدم ها در زندگی هر آدمی هستند که عطر گلابند.
یعنی بوی خوب هستند.مایه آرامش، انتهای حس های خوب دو عالم
بین همه ی بوی های آشغالی که ممکن است بزند به دماغت تو سرت را میبری دم شیشه ی گلاب زندگیت و عطر آن یک سری آدمهای گلابی زندگی خودت را می بلعی.
اصلا این آدم‌گلابی ها اگر نباشند کار دنیا لنگ است آقا بدجور لنگ است.
هرکاری می کنی بکن ولی هوای آدم گلابی های خانه ات ، زندگی ات را داشته باش
همین.
#عادله_زمانی
@adelehz
بعضی ها هستند که نبودشان خیلی گران ست .
وقتی نیستند حس میکنی پازل چیده ای و یک قطعه مهمش را گم کرده ای میگردی که همان قطعه را بیابی در واقع پازل کامل است ولی تو دلت گواه نمی دهد .
بعضی ها بودنشان بوی خوب یاس است .شب می پیچد توی اتاقت در تاریکی راهت را با بوی یاس پیدا میکنی .
بعضی ها بودنشان پاستیل های رنگی خرسی ست خصوصا قرمز هایش وقتی یکی سورپرایزت میکند و برایت می آورد.
بعضی ها حضورشان عطر کوکو شنل ست
زنده میکند آن روح زندگی را که لازمش داری .
بعضی ها و بعضی و بعضی ها....
خدا سایه این بعضی ها را از سر زندگی مان کم نکند .
کم شان نکند
صدایشان را از ما نگیرد
نگاه شان را
و حضورشان را
آمین ❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
بعضی شبها
سخت میگذرد
دیر میگذرد
تنت خسته است ولی روحت بیدار
شاید هم روحت خسته است و تنت بیدار
میخواهی بخوابی نمی شود .
میخواهی بیدار بمانی نمی توانی
بین باش و نباش گیر می افتی
چنین شبهایی آرام میگذرد ولی تو آرام نیستی
نمی دانم چقدر از این شبها داریم هرکدام در زندگی مان فقط میدانم
که صبح برخواهد گشت
در این شبها من به آن رفیق بظاهر احمق نیاز دارم که برایم یک لیوان بیاورد و بگوید
دیونه کی دیده شب بمونه؟
کسی می داند چنین رفیقی را در کدامین حجره ی بازار می فروشند؟؟؟؟
#عادله_زمانی
@adelehz