اگه پسر باشی لازم نیست صورت خوشگل داشته باشی تا توو نگاه اول چشم همه رو بگیری، از تاریکی نمیترسی، کسی به تو نمیگه گناه از اون روزی به وجود اومد که حوا سیب ممنوعه رو چید، کمتر عذاب میکشی، میتونی دوست داشته باشی بدون اینکه یه شب از خواب بپری و حس کنی داری توو باتلاق فرو میری!
ولی باهمه اینا دلم میخواد دختر باشی تا چیزایی رو که من حس کردمو حس کنی! زن بودن خیلی قشنگه، چیزیه که یه شجاعت تموم نشدنی میخواد، خیلی باید بجنگی تا بتونی بگی وقتی حوا سیب ممنوعه رو چید، گناه به وجود نیومد، اون روز یه قدرت باشکوه به وجود اومد که بهش نافرمانی میگن!
👤اوریانا فالاچی
📚 نامه به کودکی که هرگز زاده نشد
@adelehz
ولی باهمه اینا دلم میخواد دختر باشی تا چیزایی رو که من حس کردمو حس کنی! زن بودن خیلی قشنگه، چیزیه که یه شجاعت تموم نشدنی میخواد، خیلی باید بجنگی تا بتونی بگی وقتی حوا سیب ممنوعه رو چید، گناه به وجود نیومد، اون روز یه قدرت باشکوه به وجود اومد که بهش نافرمانی میگن!
👤اوریانا فالاچی
📚 نامه به کودکی که هرگز زاده نشد
@adelehz
می روی
با دنیا می جنگی
از همه خسته میشوی
تکه های دلت را جمع میکنی و اخر شب
باز میگردی.
میایی تا درآغوش من خود را رها کنی .تمام بغضهایت را می آوری فقط چشمانت را میبندی و میگویی نوازشم کن .بله مردها گریه نمیکنند ولی تو بغضهایت را آورده ای ..آغوش من بغضهایت را یکی به یکی پوچ میکند .آرام میشوی غوغا و خستگیت تمام میشود و به خواب میروی
برای فردایی دوباره و جنگی تازه
تو هرکه باشی،هرچقدر که قوی باشی بازهم دلت میخواهد همیشه به پناهگاهت برگردی
و کسی چه میداند پناه گاه تو شاید آغوش زنانه ی من باشد....
#عادله_زمانی
@adelehz
با دنیا می جنگی
از همه خسته میشوی
تکه های دلت را جمع میکنی و اخر شب
باز میگردی.
میایی تا درآغوش من خود را رها کنی .تمام بغضهایت را می آوری فقط چشمانت را میبندی و میگویی نوازشم کن .بله مردها گریه نمیکنند ولی تو بغضهایت را آورده ای ..آغوش من بغضهایت را یکی به یکی پوچ میکند .آرام میشوی غوغا و خستگیت تمام میشود و به خواب میروی
برای فردایی دوباره و جنگی تازه
تو هرکه باشی،هرچقدر که قوی باشی بازهم دلت میخواهد همیشه به پناهگاهت برگردی
و کسی چه میداند پناه گاه تو شاید آغوش زنانه ی من باشد....
#عادله_زمانی
@adelehz
از من پرسید که میتوانم دوباره در دنیا شاد زندگی کنم؟
میدانستم طوفانهای زیادی را از سر گذرانده
دستش را گرفتم و اورا کنار پنجره بردم .
گفتم چه میبینی؟
گفت خورشید را که کم کمک از پشت کوهها طلوع میکند.
پاسخ دادم آفرین .تا روزی که خورشید می تابد بهانه ای برای شادی خواهی داشت .❤️
#عادله_زمانی
صبح به خیر
@adelehz
میدانستم طوفانهای زیادی را از سر گذرانده
دستش را گرفتم و اورا کنار پنجره بردم .
گفتم چه میبینی؟
گفت خورشید را که کم کمک از پشت کوهها طلوع میکند.
پاسخ دادم آفرین .تا روزی که خورشید می تابد بهانه ای برای شادی خواهی داشت .❤️
#عادله_زمانی
صبح به خیر
@adelehz
به نیت شفای همه ی بیماران
و شفای دایی خوبم لطفا برای خوندن سوره نصر چند ثانیه وقت بگذارید .😔❤️
@adelehz
و شفای دایی خوبم لطفا برای خوندن سوره نصر چند ثانیه وقت بگذارید .😔❤️
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خدا که فقط متعلق به آدم های خوب نیست
خدا،خدای آدم های خلافکار هم هست
و فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمیگذارد...
الهی،تو که خدای عند معرفتی
ما بی معرفت ها رو یادت نره😔
@adelehz
خدا،خدای آدم های خلافکار هم هست
و فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمیگذارد...
الهی،تو که خدای عند معرفتی
ما بی معرفت ها رو یادت نره😔
@adelehz
بخش حاد تنفسی بیمارستان امیرالمؤمنین گناوه و پرستاری که بیمار کرونایی را برای در امان ماندن از زلزله، بیرون میآورد. 😔😔
@adelehz
@adelehz
به شکل دیوانه واری از اینکه نتوانم یا فرصت نداشته باشم به قدر کافی عزیزانم را دوست داشته باشم میترسم .
از اینکه فرصتم برای دوست داشتن شان کم باشد .
و این تاریک روشن ترین قسمت زندگی ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
از اینکه فرصتم برای دوست داشتن شان کم باشد .
و این تاریک روشن ترین قسمت زندگی ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
أمَّن يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَيَكْشِفُ السُّوءَ
« کیست آنکس که دعای گرفتار را اجابت میکند و گرفتاری را برطرف میسازد »
سوره نمل آیه ۶۲
@adelehz
« کیست آنکس که دعای گرفتار را اجابت میکند و گرفتاری را برطرف میسازد »
سوره نمل آیه ۶۲
@adelehz
در عجیب ترین لحظات زندگی ام بسر می برم .
کرخت و گس
نه به یاس ها فکر میکنم
نه حتی به آن خیابان طولانی در شب
حس میکنم جهان را در این لحظه بیشتر از هر زمان دیگری می شناسم.
حس میکنم جهان آغوشش را برای بلعیدن من درون خود باز کرده
این شبها به غایت عجیب میگذرد.
خدا کند چند شب بعد به این شبها برگردم و نفسی راحت بکشم و بگویم شکرت زیبای من به خیر گذشت .
آه اگر این شبها به خیر بگذرد...
#عادله_زمانی
@adelehz
کرخت و گس
نه به یاس ها فکر میکنم
نه حتی به آن خیابان طولانی در شب
حس میکنم جهان را در این لحظه بیشتر از هر زمان دیگری می شناسم.
حس میکنم جهان آغوشش را برای بلعیدن من درون خود باز کرده
این شبها به غایت عجیب میگذرد.
خدا کند چند شب بعد به این شبها برگردم و نفسی راحت بکشم و بگویم شکرت زیبای من به خیر گذشت .
آه اگر این شبها به خیر بگذرد...
#عادله_زمانی
@adelehz
خداوند هرگز قولی نداده که ما را از مشکلات دور نگه می دارد . ولی گفته که در دل طوفان ،به ما آرامش می دهد . خداوند این را آرامشی بالاتر از درک و فهم ما می نامد . به این معنی که با وجود مشکلات زندگی، شما هنوز آرامش خود را دارید .
مثلا گزارشات پزشکی خوب نبود ، اما من نگران نیستم چون می دانم که خدا حواسش به من هست .
من آن مقامی که برایش زحمت کشیدم را نتوانستم کسب کنم ولی ناراحت نیستم چون می دانم که خداوند مقام بالاتری برایم در نظر گرفته .
جول اوستین
@adelehz
مثلا گزارشات پزشکی خوب نبود ، اما من نگران نیستم چون می دانم که خدا حواسش به من هست .
من آن مقامی که برایش زحمت کشیدم را نتوانستم کسب کنم ولی ناراحت نیستم چون می دانم که خداوند مقام بالاتری برایم در نظر گرفته .
جول اوستین
@adelehz
🔶 نقل شده قرائت سوره فاتحه دعایی مفید برای شفای بیماری هست.
🔷لطفاً سوره را برای تعجیل در شفای بیماران هرچه بیشتر بخوانید وبازنشر کنید💐
واذا مرضت فهو یشفين﴿۹۰﴾،شعراء
@adelehz
🔷لطفاً سوره را برای تعجیل در شفای بیماران هرچه بیشتر بخوانید وبازنشر کنید💐
واذا مرضت فهو یشفين﴿۹۰﴾،شعراء
@adelehz
بعضی آدم ها در زندگی هر آدمی هستند که عطر گلابند.
یعنی بوی خوب هستند.مایه آرامش، انتهای حس های خوب دو عالم
بین همه ی بوی های آشغالی که ممکن است بزند به دماغت تو سرت را میبری دم شیشه ی گلاب زندگیت و عطر آن یک سری آدمهای گلابی زندگی خودت را می بلعی.
اصلا این آدمگلابی ها اگر نباشند کار دنیا لنگ است آقا بدجور لنگ است.
هرکاری می کنی بکن ولی هوای آدم گلابی های خانه ات ، زندگی ات را داشته باش
همین.
#عادله_زمانی
@adelehz
یعنی بوی خوب هستند.مایه آرامش، انتهای حس های خوب دو عالم
بین همه ی بوی های آشغالی که ممکن است بزند به دماغت تو سرت را میبری دم شیشه ی گلاب زندگیت و عطر آن یک سری آدمهای گلابی زندگی خودت را می بلعی.
اصلا این آدمگلابی ها اگر نباشند کار دنیا لنگ است آقا بدجور لنگ است.
هرکاری می کنی بکن ولی هوای آدم گلابی های خانه ات ، زندگی ات را داشته باش
همین.
#عادله_زمانی
@adelehz