شازده کوچولو:
میگن بعضی عشق ها
عشق نیست دیوانگیه
روباه:
عشقی که توش دیوانگی نباشه
عشق نیست
فقط حس عادته...
آنتوان دوسنت اگزوپری
@adelehz
میگن بعضی عشق ها
عشق نیست دیوانگیه
روباه:
عشقی که توش دیوانگی نباشه
عشق نیست
فقط حس عادته...
آنتوان دوسنت اگزوپری
@adelehz
دیروز آقای قاضی مرادی فوت کردند .ایشون سالها با عوارض بیماری پارکینسون دست و پنجه نرم کردند .
اما چیزی که متفاوت می کرد این موضوع رو اینه که خانوم شون ۵۰ سال باهاشون زندگی کردند و توی این سالهای آخر با تمام مهربونی ازشون مراقبت کردند .
چقدر مهربونی و وفاداری در وجود آدمها به طور ویژه ای زن ها زیبایی شون و صد برابر میکنه ❤️
روحشون شاد
#عادله_زمانی
@adelehz
اما چیزی که متفاوت می کرد این موضوع رو اینه که خانوم شون ۵۰ سال باهاشون زندگی کردند و توی این سالهای آخر با تمام مهربونی ازشون مراقبت کردند .
چقدر مهربونی و وفاداری در وجود آدمها به طور ویژه ای زن ها زیبایی شون و صد برابر میکنه ❤️
روحشون شاد
#عادله_زمانی
@adelehz
و صدایت
شرقی ترین آوای ترانه
که هروز ازپشت هزاران کیلومتر
سیم تلفن درگوشم نواخته میشود..
ای حنجره ات زادگاه هزارقناری
#عادله_زمانی
@adelehz
شرقی ترین آوای ترانه
که هروز ازپشت هزاران کیلومتر
سیم تلفن درگوشم نواخته میشود..
ای حنجره ات زادگاه هزارقناری
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
دیروز آقای قاضی مرادی فوت کردند .ایشون سالها با عوارض بیماری پارکینسون دست و پنجه نرم کردند . اما چیزی که متفاوت می کرد این موضوع رو اینه که خانوم شون ۵۰ سال باهاشون زندگی کردند و توی این سالهای آخر با تمام مهربونی ازشون مراقبت کردند . چقدر مهربونی و وفاداری…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من نیاز دارم که تورا اینچنین دوست داشته باشم
و نیاز دارم که تو اینچنین عاشقم باشی
همدیگر را کامل کنیم و پشتیبان خوبی ها و پوشاننده بدی هایمان باشیم..
نیاز دارم همیشه بدانم که قطعا با هم این زندگی را به پایان می رسانیم و در جهان های دیگر بازهم بهم می پیوندیم.
چون جهانِ خالی ما فقط این طور زیبا میشود.
#عادله_زمانی
@adelehz
و نیاز دارم که تو اینچنین عاشقم باشی
همدیگر را کامل کنیم و پشتیبان خوبی ها و پوشاننده بدی هایمان باشیم..
نیاز دارم همیشه بدانم که قطعا با هم این زندگی را به پایان می رسانیم و در جهان های دیگر بازهم بهم می پیوندیم.
چون جهانِ خالی ما فقط این طور زیبا میشود.
#عادله_زمانی
@adelehz
جمعه معشوقه ی گم شده ی هفته ست .
یعنی روزها خوبند،عزیزند اما راستش را بخواهید من تمامشان را برحسب رابطه شان با جمعه میشناسم .
مثلا میدانم که شنبه اولین روزِ غم انگیز بعد از رفتن جمعه ست .و پنجشنبه روز پرهیجان ِپیش از رسیدن جمعه ست.
من فکر میکنم روابط انسانی ما هم کم و بیش بر همین مبنا استوار شده مثلا من هر کس که مرتبط با تو باشد را میشناسم. عاشق کسانی هستم که تورا خوشحال میکنند و متنفر از آنهایی که دوستت ندارند و آزارت میدهند .
به همین سادگی محبوبِ من .
#عادله_زمانی
@adelehz
یعنی روزها خوبند،عزیزند اما راستش را بخواهید من تمامشان را برحسب رابطه شان با جمعه میشناسم .
مثلا میدانم که شنبه اولین روزِ غم انگیز بعد از رفتن جمعه ست .و پنجشنبه روز پرهیجان ِپیش از رسیدن جمعه ست.
من فکر میکنم روابط انسانی ما هم کم و بیش بر همین مبنا استوار شده مثلا من هر کس که مرتبط با تو باشد را میشناسم. عاشق کسانی هستم که تورا خوشحال میکنند و متنفر از آنهایی که دوستت ندارند و آزارت میدهند .
به همین سادگی محبوبِ من .
#عادله_زمانی
@adelehz
اگه پسر باشی لازم نیست صورت خوشگل داشته باشی تا توو نگاه اول چشم همه رو بگیری، از تاریکی نمیترسی، کسی به تو نمیگه گناه از اون روزی به وجود اومد که حوا سیب ممنوعه رو چید، کمتر عذاب میکشی، میتونی دوست داشته باشی بدون اینکه یه شب از خواب بپری و حس کنی داری توو باتلاق فرو میری!
ولی باهمه اینا دلم میخواد دختر باشی تا چیزایی رو که من حس کردمو حس کنی! زن بودن خیلی قشنگه، چیزیه که یه شجاعت تموم نشدنی میخواد، خیلی باید بجنگی تا بتونی بگی وقتی حوا سیب ممنوعه رو چید، گناه به وجود نیومد، اون روز یه قدرت باشکوه به وجود اومد که بهش نافرمانی میگن!
👤اوریانا فالاچی
📚 نامه به کودکی که هرگز زاده نشد
@adelehz
ولی باهمه اینا دلم میخواد دختر باشی تا چیزایی رو که من حس کردمو حس کنی! زن بودن خیلی قشنگه، چیزیه که یه شجاعت تموم نشدنی میخواد، خیلی باید بجنگی تا بتونی بگی وقتی حوا سیب ممنوعه رو چید، گناه به وجود نیومد، اون روز یه قدرت باشکوه به وجود اومد که بهش نافرمانی میگن!
👤اوریانا فالاچی
📚 نامه به کودکی که هرگز زاده نشد
@adelehz
می روی
با دنیا می جنگی
از همه خسته میشوی
تکه های دلت را جمع میکنی و اخر شب
باز میگردی.
میایی تا درآغوش من خود را رها کنی .تمام بغضهایت را می آوری فقط چشمانت را میبندی و میگویی نوازشم کن .بله مردها گریه نمیکنند ولی تو بغضهایت را آورده ای ..آغوش من بغضهایت را یکی به یکی پوچ میکند .آرام میشوی غوغا و خستگیت تمام میشود و به خواب میروی
برای فردایی دوباره و جنگی تازه
تو هرکه باشی،هرچقدر که قوی باشی بازهم دلت میخواهد همیشه به پناهگاهت برگردی
و کسی چه میداند پناه گاه تو شاید آغوش زنانه ی من باشد....
#عادله_زمانی
@adelehz
با دنیا می جنگی
از همه خسته میشوی
تکه های دلت را جمع میکنی و اخر شب
باز میگردی.
میایی تا درآغوش من خود را رها کنی .تمام بغضهایت را می آوری فقط چشمانت را میبندی و میگویی نوازشم کن .بله مردها گریه نمیکنند ولی تو بغضهایت را آورده ای ..آغوش من بغضهایت را یکی به یکی پوچ میکند .آرام میشوی غوغا و خستگیت تمام میشود و به خواب میروی
برای فردایی دوباره و جنگی تازه
تو هرکه باشی،هرچقدر که قوی باشی بازهم دلت میخواهد همیشه به پناهگاهت برگردی
و کسی چه میداند پناه گاه تو شاید آغوش زنانه ی من باشد....
#عادله_زمانی
@adelehz
از من پرسید که میتوانم دوباره در دنیا شاد زندگی کنم؟
میدانستم طوفانهای زیادی را از سر گذرانده
دستش را گرفتم و اورا کنار پنجره بردم .
گفتم چه میبینی؟
گفت خورشید را که کم کمک از پشت کوهها طلوع میکند.
پاسخ دادم آفرین .تا روزی که خورشید می تابد بهانه ای برای شادی خواهی داشت .❤️
#عادله_زمانی
صبح به خیر
@adelehz
میدانستم طوفانهای زیادی را از سر گذرانده
دستش را گرفتم و اورا کنار پنجره بردم .
گفتم چه میبینی؟
گفت خورشید را که کم کمک از پشت کوهها طلوع میکند.
پاسخ دادم آفرین .تا روزی که خورشید می تابد بهانه ای برای شادی خواهی داشت .❤️
#عادله_زمانی
صبح به خیر
@adelehz
به نیت شفای همه ی بیماران
و شفای دایی خوبم لطفا برای خوندن سوره نصر چند ثانیه وقت بگذارید .😔❤️
@adelehz
و شفای دایی خوبم لطفا برای خوندن سوره نصر چند ثانیه وقت بگذارید .😔❤️
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خدا که فقط متعلق به آدم های خوب نیست
خدا،خدای آدم های خلافکار هم هست
و فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمیگذارد...
الهی،تو که خدای عند معرفتی
ما بی معرفت ها رو یادت نره😔
@adelehz
خدا،خدای آدم های خلافکار هم هست
و فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمیگذارد...
الهی،تو که خدای عند معرفتی
ما بی معرفت ها رو یادت نره😔
@adelehz
بخش حاد تنفسی بیمارستان امیرالمؤمنین گناوه و پرستاری که بیمار کرونایی را برای در امان ماندن از زلزله، بیرون میآورد. 😔😔
@adelehz
@adelehz
به شکل دیوانه واری از اینکه نتوانم یا فرصت نداشته باشم به قدر کافی عزیزانم را دوست داشته باشم میترسم .
از اینکه فرصتم برای دوست داشتن شان کم باشد .
و این تاریک روشن ترین قسمت زندگی ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
از اینکه فرصتم برای دوست داشتن شان کم باشد .
و این تاریک روشن ترین قسمت زندگی ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
أمَّن يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَيَكْشِفُ السُّوءَ
« کیست آنکس که دعای گرفتار را اجابت میکند و گرفتاری را برطرف میسازد »
سوره نمل آیه ۶۲
@adelehz
« کیست آنکس که دعای گرفتار را اجابت میکند و گرفتاری را برطرف میسازد »
سوره نمل آیه ۶۲
@adelehz