"زنی که‌گم کردم "
4.45K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
"زنی که‌گم کردم " pinned «سلام به روی ماهتون لایو صوتی توی کانال و امشب فراموش نکنید. پس اگر تمایل داشتید توی این لایو باشید تلگرام تون و به آخرین نسخه آپدیت کنید و راس ساعت ۲۳:۱۰ توی کانال آنلاین باشید . مرسی دوستتون دارم ❤️ @adelehz»
میتوانستم در یک شب گرم مردادی
به همراهت به آن خیابان طولانی شمال شهر بروم همان جایی که یک روز در دلِ نرم بار بهار باهم طی کرده بودیمش.
میتوانستم دستت را که به سمتم دراز کرده بودی در دست بگیرم‌.میتوانستم حتی برایت جوک تعریف کنم و از خنده ات ریسه بروم .

میتوانستی شال بلند مرا دور دستت بگیری و عطر مورد علاقه ات را نفس بکشی .
حتی میتوانستی مرا در آن خلوت شبانه ببوسی
اما....
اما هیچ کدام رخ نداد،زور ما به تقدیرمان نرسید .
دست ما از دست هم کوتاه بود
به همین سادگی و البته تلخی...
#عادله_زمانی
@adelehz
Live stream finished (15 minutes)
قیصر امین پور

شب بخیر ❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در زندگی بعد
گمشده ها همدیگر را پیدا خواهند کرد .و من تورا و تو مرا خواهیم یافت .
آن وقت در آن دنیای متفاوت ، متفاوت زندگی خواهیم کرد .
آغوشت آنقدر بزرگ خواهد بود تا بتوانی برای همیشه مرا درونش جا دهی .
و دستانم آنقدر گرم خواهد بودکه بتواند دستان سردت را تا همیشه گرم کند .
و در آن جهان خیابانهای طولانی را در نیمه شبهای مردادی دست در دست هم آرام قدم خواهیم زد .همان خیابانی که همیشه مملو عطر یاس است .
در آن جهان که روزی گمشده ها همدیگر را پیدا خواهند کرد من تورا با چشمانت خواهم شناخت و تو
و تو مرا با نام کوچکم بیاد آور در حالی که یک میم به انتهایش اضافه کردی....
در آن جهان دیگر ...
#عادله_زمانی
@adelehz
"اگر من بخشی از افسانه ی تو باشم
تو روزی به من باز خواهی گشت"

کیمیاگر
پائلو کوئیلو

شب زیبا❤️
@adelehz
یک نفر از همه ی شما مهربون ها التماس دعا داره
من نمیدونم مشکلش چیه
شما هم‌نمیدونید
ولی ازتون میخوام تو دلتون یه آمین بگید که مشکلش حل بشه و دلش آروم بشه .
شاید مرغ آمین در راه باشه
و بعد من مطمئنم که خدا این انرژی قشنگ و به خودتون و زندگی تون برمیگردونه .
آمین
@adelehz
تو صبر کن ...
شاید سخت باشد اما ممکن ست
بلاخره یک روز یک جایی کاکتوس زندگیت شروع به گل دادن می کند ..
#عادله_زمانی
@adelehz
صبحت بخیر خورشید .
وقتی که می دمیدی
ماه مرا ندیدی ؟؟؟؟


صبح بخیر ❤️
@adelehz
وقتی گفتم
دوستت دارم ،می دانستم الفبای تازه‌ای
برای شهر بی سواد اختراع می کنم و
به مردم شرابی می‌بخشم که تا کنون نشناخته اند ...
نزار قبانی

@adelehz
الهی که برقصاند خدا به
ساز تو جهانت را


#چای_تایم
📷ساناز جان گرجیان
@adelehz
زن‌ها همیشه مادرند و مردها بچه ...!
ما مردها همیشه بچه‌ایم ،
اما به زبان نمی‌آوریم !
یا شاید ،
نمی‌خواهیم بگوییم که بچه‌ایم ...!
فرهاد ، مجنون ، پادشاه ، شاعر ، من ...
هرکس که باشد همیشه دلش می‌خواهد ،
یک زن در زندگی‌اش باشد ...
که مدام بهش رسیدگی کند و مراقبش باشد !
می‌گویند :
پشت سر هر مرد بزرگی یک زن ایستاده .
اما ،
پشت سر هیچ زنی هرگز مردی نیست !

👤 عباس معروفی
@adelehz
👍1
به ابر امید دارد دانه تا زیر زمین باشد
نظر بر عالم بالاست دائم خاکساران را

صائب تبریزی
شب خوش❤️
@adelehz
در انتهای شب سیاه
آنجا دشتی ست از گل
خورشید برفرازش ایستاده و نور هدیه می دهد به رهگذران
آنجا دشتی ست آکنده از بوی گل
آنجا خوشبختی منتظر توست
در انتهای شب،صبح ایستاده ست .
تو شاید هرگز به آن توجه نکنی ولی آن دشت پر از گل و فراخ هر صبح برویت گشوده میشود
گلی بچین قبل از آنکه خیلی دیر شود
آنجا دشتی ست پر از نور .
#عادله_زمانی
صبح به خیر ❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یکم حال خوب ببینیم 🥰
و جهان از مهربانی زیباتر است.
@adelehz
روزی حضرت موسی ( علیه السلام ) در کوه طور ، به هنگام مناجات عرض کرد : ای پروردگار جهانیان !
جواب آمد : لبیک!
سپس عرض کرد : ای پروردگار اطاعت کنندگان!
جواب آمد :‌لبیک!
سپس عرض کرد :‌ای پروردگار گناه کاران !
موسی علیه السلام شنید :لبیک، لبیک ، لبیک!
حضرت گفت : خدایا به بهترین اسمی صدایت زدم ، یکبار جواب دادی ؛ اما تا گفتم : ای خدای گناهکاران ، سه مرتبه جواب دادی ؟
خداوند فرمود : ای موسی ! عارفان به معرفت خود و نیکوکاران به کار خود و مطیعان به اطاعت خود اعتماد دارند ؛ اما گناهکاران جز به فضل من پناهی ندارند . اگر من هم آنها را از درگاه خود ناامید گردانم به درگاه چه کسی پناهنده شوند؟
@adelehz