آه اگر به اندازه نوشیدن یک لیوان چای تازه دم به من برسی
دنیا چه جای بهتری برای زیستن
خواهد شد....
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
دنیا چه جای بهتری برای زیستن
خواهد شد....
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
سلام به روی ماهتون
لایو صوتی توی کانال و امشب فراموش نکنید.
پس اگر تمایل داشتید توی این لایو باشید تلگرام تون و به آخرین نسخه آپدیت کنید
و راس ساعت ۲۳:۱۰ توی کانال آنلاین باشید .
مرسی
دوستتون دارم ❤️
@adelehz
لایو صوتی توی کانال و امشب فراموش نکنید.
پس اگر تمایل داشتید توی این لایو باشید تلگرام تون و به آخرین نسخه آپدیت کنید
و راس ساعت ۲۳:۱۰ توی کانال آنلاین باشید .
مرسی
دوستتون دارم ❤️
@adelehz
"زنی کهگم کردم " pinned «سلام به روی ماهتون لایو صوتی توی کانال و امشب فراموش نکنید. پس اگر تمایل داشتید توی این لایو باشید تلگرام تون و به آخرین نسخه آپدیت کنید و راس ساعت ۲۳:۱۰ توی کانال آنلاین باشید . مرسی دوستتون دارم ❤️ @adelehz»
میتوانستم در یک شب گرم مردادی
به همراهت به آن خیابان طولانی شمال شهر بروم همان جایی که یک روز در دلِ نرم بار بهار باهم طی کرده بودیمش.
میتوانستم دستت را که به سمتم دراز کرده بودی در دست بگیرم.میتوانستم حتی برایت جوک تعریف کنم و از خنده ات ریسه بروم .
میتوانستی شال بلند مرا دور دستت بگیری و عطر مورد علاقه ات را نفس بکشی .
حتی میتوانستی مرا در آن خلوت شبانه ببوسی
اما....
اما هیچ کدام رخ نداد،زور ما به تقدیرمان نرسید .
دست ما از دست هم کوتاه بود
به همین سادگی و البته تلخی...
#عادله_زمانی
@adelehz
به همراهت به آن خیابان طولانی شمال شهر بروم همان جایی که یک روز در دلِ نرم بار بهار باهم طی کرده بودیمش.
میتوانستم دستت را که به سمتم دراز کرده بودی در دست بگیرم.میتوانستم حتی برایت جوک تعریف کنم و از خنده ات ریسه بروم .
میتوانستی شال بلند مرا دور دستت بگیری و عطر مورد علاقه ات را نفس بکشی .
حتی میتوانستی مرا در آن خلوت شبانه ببوسی
اما....
اما هیچ کدام رخ نداد،زور ما به تقدیرمان نرسید .
دست ما از دست هم کوتاه بود
به همین سادگی و البته تلخی...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در زندگی بعد
گمشده ها همدیگر را پیدا خواهند کرد .و من تورا و تو مرا خواهیم یافت .
آن وقت در آن دنیای متفاوت ، متفاوت زندگی خواهیم کرد .
آغوشت آنقدر بزرگ خواهد بود تا بتوانی برای همیشه مرا درونش جا دهی .
و دستانم آنقدر گرم خواهد بودکه بتواند دستان سردت را تا همیشه گرم کند .
و در آن جهان خیابانهای طولانی را در نیمه شبهای مردادی دست در دست هم آرام قدم خواهیم زد .همان خیابانی که همیشه مملو عطر یاس است .
در آن جهان که روزی گمشده ها همدیگر را پیدا خواهند کرد من تورا با چشمانت خواهم شناخت و تو
و تو مرا با نام کوچکم بیاد آور در حالی که یک میم به انتهایش اضافه کردی....
در آن جهان دیگر ...
#عادله_زمانی
@adelehz
گمشده ها همدیگر را پیدا خواهند کرد .و من تورا و تو مرا خواهیم یافت .
آن وقت در آن دنیای متفاوت ، متفاوت زندگی خواهیم کرد .
آغوشت آنقدر بزرگ خواهد بود تا بتوانی برای همیشه مرا درونش جا دهی .
و دستانم آنقدر گرم خواهد بودکه بتواند دستان سردت را تا همیشه گرم کند .
و در آن جهان خیابانهای طولانی را در نیمه شبهای مردادی دست در دست هم آرام قدم خواهیم زد .همان خیابانی که همیشه مملو عطر یاس است .
در آن جهان که روزی گمشده ها همدیگر را پیدا خواهند کرد من تورا با چشمانت خواهم شناخت و تو
و تو مرا با نام کوچکم بیاد آور در حالی که یک میم به انتهایش اضافه کردی....
در آن جهان دیگر ...
#عادله_زمانی
@adelehz
یک نفر از همه ی شما مهربون ها التماس دعا داره
من نمیدونم مشکلش چیه
شما همنمیدونید
ولی ازتون میخوام تو دلتون یه آمین بگید که مشکلش حل بشه و دلش آروم بشه .
شاید مرغ آمین در راه باشه
و بعد من مطمئنم که خدا این انرژی قشنگ و به خودتون و زندگی تون برمیگردونه .
آمین
@adelehz
من نمیدونم مشکلش چیه
شما همنمیدونید
ولی ازتون میخوام تو دلتون یه آمین بگید که مشکلش حل بشه و دلش آروم بشه .
شاید مرغ آمین در راه باشه
و بعد من مطمئنم که خدا این انرژی قشنگ و به خودتون و زندگی تون برمیگردونه .
آمین
@adelehz
تو صبر کن ...
شاید سخت باشد اما ممکن ست
بلاخره یک روز یک جایی کاکتوس زندگیت شروع به گل دادن می کند ..
#عادله_زمانی
@adelehz
شاید سخت باشد اما ممکن ست
بلاخره یک روز یک جایی کاکتوس زندگیت شروع به گل دادن می کند ..
#عادله_زمانی
@adelehz
وقتی گفتم
دوستت دارم ،می دانستم الفبای تازهای
برای شهر بی سواد اختراع می کنم و
به مردم شرابی میبخشم که تا کنون نشناخته اند ...
نزار قبانی
@adelehz
دوستت دارم ،می دانستم الفبای تازهای
برای شهر بی سواد اختراع می کنم و
به مردم شرابی میبخشم که تا کنون نشناخته اند ...
نزار قبانی
@adelehz
زنها همیشه مادرند و مردها بچه ...!
ما مردها همیشه بچهایم ،
اما به زبان نمیآوریم !
یا شاید ،
نمیخواهیم بگوییم که بچهایم ...!
فرهاد ، مجنون ، پادشاه ، شاعر ، من ...
هرکس که باشد همیشه دلش میخواهد ،
یک زن در زندگیاش باشد ...
که مدام بهش رسیدگی کند و مراقبش باشد !
میگویند :
پشت سر هر مرد بزرگی یک زن ایستاده .
اما ،
پشت سر هیچ زنی هرگز مردی نیست !
👤 عباس معروفی
@adelehz
ما مردها همیشه بچهایم ،
اما به زبان نمیآوریم !
یا شاید ،
نمیخواهیم بگوییم که بچهایم ...!
فرهاد ، مجنون ، پادشاه ، شاعر ، من ...
هرکس که باشد همیشه دلش میخواهد ،
یک زن در زندگیاش باشد ...
که مدام بهش رسیدگی کند و مراقبش باشد !
میگویند :
پشت سر هر مرد بزرگی یک زن ایستاده .
اما ،
پشت سر هیچ زنی هرگز مردی نیست !
👤 عباس معروفی
@adelehz
👍1
به ابر امید دارد دانه تا زیر زمین باشد
نظر بر عالم بالاست دائم خاکساران را
صائب تبریزی
شب خوش❤️
@adelehz
نظر بر عالم بالاست دائم خاکساران را
صائب تبریزی
شب خوش❤️
@adelehz
در انتهای شب سیاه
آنجا دشتی ست از گل
خورشید برفرازش ایستاده و نور هدیه می دهد به رهگذران
آنجا دشتی ست آکنده از بوی گل
آنجا خوشبختی منتظر توست
در انتهای شب،صبح ایستاده ست .
تو شاید هرگز به آن توجه نکنی ولی آن دشت پر از گل و فراخ هر صبح برویت گشوده میشود
گلی بچین قبل از آنکه خیلی دیر شود
آنجا دشتی ست پر از نور .
#عادله_زمانی
صبح به خیر ❤️
@adelehz
آنجا دشتی ست از گل
خورشید برفرازش ایستاده و نور هدیه می دهد به رهگذران
آنجا دشتی ست آکنده از بوی گل
آنجا خوشبختی منتظر توست
در انتهای شب،صبح ایستاده ست .
تو شاید هرگز به آن توجه نکنی ولی آن دشت پر از گل و فراخ هر صبح برویت گشوده میشود
گلی بچین قبل از آنکه خیلی دیر شود
آنجا دشتی ست پر از نور .
#عادله_زمانی
صبح به خیر ❤️
@adelehz