"زنی که‌گم کردم "
4.43K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
با این امید که یک روز دیگر
توی این دنیا هستم، حرکت بکنم.
بقیه اش دست من نیست.
دست تو هم نیست.

📗 ملت عشق
✍🏼 الیف شافاک
@adelehz
صبح بخیر
احمق هایی که جنگ می‌کنند ،
دوستت دارم را بلد نیستند !
یا شاید حوالی خانه‌اشان، دختری با دامن گلدار نبوده است!

علی محیط
@adelehz
ﻣﺮﺩﯼ ﺑـﻪ همسرش ﮔﻔـت: "ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﻢ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﭼﻪ ﻛﺎﺭ ﺧﻮﺑﯽ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﻡ ﻛﻪ ﯾﻚ فرشته ﻧﺰﺩﻡ ﺁﻣﺪ ﻭ ﮔﻔـﺖ ﻛﻪ ﯾﻚ ﺁﺭﺯﻭ ﻛﻦ ﺗﺎ ﻣﻦ ﻓﺮﺩﺍ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩ ﺍﺵ ﻛﻨﻢ.
همسرش ﺑﻪ ﺍﻭ ﮔﻔـﺖ: ﻣﺎ ﻛﻪ 16 ﺳﺎﻝ ﺑﭽﻪ ﺍﯼ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ، ﺁﺭﺯﻭ ﻛﻦ ﻛﻪ بچه ﺩﺍﺭ ﺷﻮﯾﻢ.
ﻣﺮﺩ پیش ﻣﺎﺩﺭﺵ رفت ﻭ ﻣﺎﺟﺮﺍ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭ ﺗﻌﺮﯾﻒ‌ ﻛﺮﺩ، ﻣﺎﺩﺭﺵ ﮔﻔﺖ: "ﻣﻦ ﺳﺎﻟﻬﺎﺳﺖ ﻛﻪ ﻧﺎﺑﯿﻨﺎ ﻫـﺴﺘﻢ، ﭘﺲ ﺁﺭﺯﻭ ﻛﻦ ﻛﻪ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﻣﻦ ﺷﻔﺎ ﯾﺎﺑﺪ".

ﻣﺮﺩ ﺍﺯ ﭘﯿﺶ ﻣﺎﺩﺭﺵ ﺑﻪ ﻧﺰﺩ ﭘﺪﺭ ﺭﻓﺖ، ﭘﺪﺭﺵ ﺑﻪ ﺍو ﮔﻔﺖ: "ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺪﻫﻜﺎﺭﻡ ﻭ ﻗﺮﺽ ﺯﯾﺎﺩ ﺩﺍﺭﻡ، ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﻓـﺮﺷـﺘـﻪ ﺗﻘﺎﺿﺎﯼ ﭘﻮﻝ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﻛﻦ".

ﻣﺮﺩ ﻫﺮﭼﻪ ﻓﻜﺮ ﻛﺮﺩ, ﻫﻮﺍﯼ ﻛﺪﺍﻣﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ، ﻛﺪﺍﻡ ﯾﻚ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺗﻘﺪﻡ ﺩﺍﺭﻧﺪ، همسرم؟ ﻣﺎﺩﺭﻡ؟ ﭘﺪﺭﻡ؟

ﺗﺎ ﻓﺮﺩﺍ ﺭﺍﻩ ﭼﺎﺭﻩ ﺭﺍ ﭘﯿﺪﺍ ﻛﺮﺩ ﻭ ﺑﺎ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟـﯽ ﭘﯿﺶ فرشته ﺭﻓﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ: "ﺁﺭﺯﻭ ﺩﺍﺭﻡ ﻛﻪ ﻣـﺎﺩﺭﻡ ﺑﭽﻪ‌ﺍﻡ ﺭﺍ ﺩﺭ ﮔﻬﻮﺍﺭﻩﺍﯼ ﺍﺯ ﻃﻼ ﺑﺒﯿﻨﺪ“!

براى همديگر آرزوهاى قشنگ کنيم 😊🌹
@adelehz
خوش آن‌روزی که بینم باغِ خشک آرزویم را
به جادوی بهار خنده‌هایت می‌شکوفانی..


@adelehz
سلام به روی ماهتون
امشب برای اولین بار
قصد دارم که یک لایو صوتی توی کانال برای شما عزیزان داشته باشم .
پس اگر تمایل داشتید توی این لایو باشید تلگرام تون و به آخرین نسخه آپدیت کنید
و راس ساعت ۲۳:۱۰ توی کانال آنلاین باشید .
مرسی
دوستتون دارم ❤️
@adelehz
"زنی که‌گم کردم " pinned «سلام به روی ماهتون امشب برای اولین بار قصد دارم که یک لایو صوتی توی کانال برای شما عزیزان داشته باشم . پس اگر تمایل داشتید توی این لایو باشید تلگرام تون و به آخرین نسخه آپدیت کنید و راس ساعت ۲۳:۱۰ توی کانال آنلاین باشید . مرسی دوستتون دارم ❤️ @adelehz»
Live stream finished (21 minutes)
شب زیبا❤️
@adelehz
چه بسیار روزهایی که با غصه بیدار شدیم اما در میانه راه خدا دلمان را شاد کرد.چه بسیار روزهایی که با گریه از خانه بیرون رفتیم و با خنده برگشتیم. باران بارید و آفتاب تابید..
خدای روزهای بارانی خدای روزهای آفتابی هم هست...به او اعتماد کن جوابش را خواهی گرفت...
#عادله_زمانی
@adelehz
تصویری شامل امید به زندگی :)))
آلوچه یا گوجه سبز
مسئله این است :)))
عکس بهار از شیراز
@adelehz
باید برای رسیدن به آرامش و صلح با خودتان وقت صرف کنید و تلاش بورزید. این نتیجه یک‌ شبه به دست نمی‌آید و ورای آنچه بتوان شرح داد، به پی‌گیری و تلاشی در سراسر عمر نیازمند است.

هنگامی که به یکپارچگی عاطفی خود متعهد باشید، باید هر روز به وجود خودتان بیندیشید نه فقط یک‌بار در هفته که به روانشناس مراجعه می‌کنید یا برای انرژی درمانی می‌روید و به مراقبه می‌پردازید بلکه هر روز و هر لحظه از آن شماست.

شما باید این هدیه را به خودتان تقدیم کنید که برای خود ارزش قائل شوید و از وجودتان مراقبت نمایید.
شما هرگز یک کودک را یک روز زیر باران در بیرون خانه رها نمی‌کنید، پس چرا کودک درون خود را یک روز، یک هفته، یک ماه یا یک سال بدون و توجه و مراقبت تنها می‌گذارید؟!


دبی فورد

@adelehz
وصال دو عاشق با وساطت ۲۰۰ نفر پس از ۳۲ سال انتظار
کیومرث و توران تیموری زوج کوهدشتی (لرستان) پس از ۳۲ سال انتظار سرانجام به هم رسیدند. آقای تیموری گفته: قرار بود در ۱۸ سالگی با دختر عمه‌ام ازدواج کنم اما مشکلات خانوادگی مانع آن شد. از آن روز مرتب به خواستگاری ایشان رفتم اما خانواده جواب منفی دادند.
حتی سال ۸۳ به دلیل خواستگاری زیاد، از من شکایت کردند و به زندان افتادم. در این مدت خانم تیموری همه خواستگارانش را جواب کرد و بالاخره امسال با همکاری روحانی روستا و ۲۰۰ نفر از اهالی به خواستگاری رفتیم و خانواده دختر موافقت خود را با این ازدواج اعلام کردند.


@adelehz
در باب مشکل گشایی سوره نصر بسیار گفته شده ،گفته شده است که اگر کسی مشکل حل نشدنی دارد از ۴۱ نفر بخواهد تا این سوره را یک بار برای رفع مشکلش تلاوت کنند .
لطفا تا میتونید منتشرش کنید و چند ثانیه برای خوندن وقت بگذارید
به امید اینکه همه مون حاجت روا بشیم .❤️
آمین
@adelehz
آه اگر به اندازه نوشیدن یک لیوان چای تازه دم به من برسی
دنیا چه جای بهتری برای زیستن
خواهد شد....
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
سلام به روی ماهتون
لایو صوتی توی کانال و امشب فراموش نکنید.
پس اگر تمایل داشتید توی این لایو باشید تلگرام تون و به آخرین نسخه آپدیت کنید
و راس ساعت ۲۳:۱۰ توی کانال آنلاین باشید .
مرسی
دوستتون دارم ❤️
@adelehz
"زنی که‌گم کردم " pinned «سلام به روی ماهتون لایو صوتی توی کانال و امشب فراموش نکنید. پس اگر تمایل داشتید توی این لایو باشید تلگرام تون و به آخرین نسخه آپدیت کنید و راس ساعت ۲۳:۱۰ توی کانال آنلاین باشید . مرسی دوستتون دارم ❤️ @adelehz»
میتوانستم در یک شب گرم مردادی
به همراهت به آن خیابان طولانی شمال شهر بروم همان جایی که یک روز در دلِ نرم بار بهار باهم طی کرده بودیمش.
میتوانستم دستت را که به سمتم دراز کرده بودی در دست بگیرم‌.میتوانستم حتی برایت جوک تعریف کنم و از خنده ات ریسه بروم .

میتوانستی شال بلند مرا دور دستت بگیری و عطر مورد علاقه ات را نفس بکشی .
حتی میتوانستی مرا در آن خلوت شبانه ببوسی
اما....
اما هیچ کدام رخ نداد،زور ما به تقدیرمان نرسید .
دست ما از دست هم کوتاه بود
به همین سادگی و البته تلخی...
#عادله_زمانی
@adelehz