"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
من همونیم که مشقامو میذاشتم واسه غروب سیزده بدر
بعدشم نمی رسیدم بنویسم آرزو مرگ خودمو و معلما رو میکردم .😔😭😔


@adelehz
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
پیراهن چهارخانه ی آبی رنگت را جایی
جا نگذار...

صدا و کلام : عادله زمانی
@adelehz
رَبَّنَا آتِنَا مِن لَّدُنكَ رَحْمَةً وَهَيِّئْ لَنَا مِنْ أَمْرِنَا رَشَدًا

پروردگارا؛ رحمتی از نزد خود به ما عطا کن، و برای ما در کارمان زمینه هدایتی فراهم آور.

[کهف |آیه ۱۰]

شب بخیر رفقای جان❤️
@adelehz
1
در من گنجشک هایی
هر صبح
به رسم بودنت آواز می خوانند
و این یعنی که عشق
هنوز از شهرمان
کوچ نکرده است...!

صفا وهابی

صبح بخیر ❤️


@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هر چند پیر و خسته دل و ناتوان شدم
هر گه که یاد روی تو کردم جوان شدم

حافظ
@adelehz
می‌دانید طبع بشر طوری است که تا از نعمتی برخوردار است قدر حقیقی آن ‌را نمیداند. امّا همین که از دستش رفت آن‌ وقت بدان قدر و قیمت می‌گذارد، در عزیز و محترم شمردن آن‌ زیاده‌روی می‌کند.
شکسپیر
#چای_تایم
@adelehz
روباه دلتنگ بود .
راه جنگل طولانی
دلش میخواست گل سرخی که شازده کوچلو عاشقش بود را می دید .یا نه دلش میخواست خودش گلی سرخ داشته باشد .
دلش میخواست کسی در اعماق جنگل منتظرش باشد .
کسی که روباه به او فکر کند و لبخند بزند.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بگذار مرا غرق کند ‏این شبِ موّاج ....

فاضل نظری

شب خوش مهربون ها❤️
@adelehz
دقیقا از آن لحظه ای که یاد می گیری
جهان را به حال خودش رها کنی .خوشبختی آغاز می شود
وقتی بچه تر بودم مادرم به من آموخته بود که اگر کسی دوست نداشت با تو بازی کند به او اصرار نکن . فقط برو و با لذت به تنهایی بازی کن بعد ببین چه می شود .و من چنین کردم.جالب این بود که آن کودک بعد از مدتی جذب بازی من می شد و خودش برای هم بازی شدن با من پیش قدم می شد.
به نظرم زندگی در جهان بشدت شبیه همان بازی کودکانه است . دست از اصرار به جهان بردار فقط بر خودت متمرکز شو و به بازی و ساختن شادی برای خودت بپرداز خودت خواهی دید که به زودی جهان برای همراهی تو پیش قدم خواهد شد .
#عادله_زمانی

صبح بخیر ❤️
@adelehz
این برای من همیشه جای سوال داشت، چه اتفاقی برای روح زیبا پسند و شرقی ما افتاد که آپارتمان های بی روح و غرق در بی هنری را به این خانه ها ارجح دانستیم ؟
خانه هایی که اصلی ترین منبع هنر بودند.جایی برای نمایش هنراختلاطِ نبوغ فکر و حریر احساس معمار بودند .
روح داشتند و معنا، خانه هایی که انگار از میان راه ابریشم گذشته بودند تا به ما برسند به همان میزان خیال انگیز و وهم پرور .
اگر بخواهم درد از دست دادن این خانه ها و ساکن شدن در آپارتمانهای قوطی کبریتی را به مقیاس کلمه بگنجانم باید بگویم:
ما باختیم دوستان،بد هم باختیم .
زر دادیم و زردآب گرفتیم .
همین
#عادله_زمانی
تو در ضمیر منی چگونه از تو گریزم که ناگزیر منی

حمید مصدق
@adelehz
تو را من چشم بر راهم 😘😅
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از این پنجره که بروی من گشوده ست فقط تو دیده میشوی ..
تو در باران
تودر افتاب
تودر باد
تودر گلها
واینگونه ست که شهر مرا بی سلاح تسخیر کرده ای
#عادله_زمانی
@adelehz
علاج خستگی هایم کنارت چای درمانیست

علی صفری

#چای_تایم
@adelehz
اَلَیسَ اللهُ بِکاف عَبده؟
آیا خدا برای بنده اش کافی نیست؟

سوره زمر۳۶

پ.ن آنکه تورا دارد چه ندارد ؟

شب بخیر رفقای جانم❤️
@adelehz
1
یک روز برمیگردم و به تمام چیزهایی که برای شان گوله گوله اشک ریختم میخندم.
این یک قانون نانوشته است که آن چیزهای مهمی که امروز تا سرحد مرگ برایشان میجنگیم فردا کمرنگ میشوند و بی معنا.

#عادله_زمانی

صبح بخیر ❤️
@adelehz
گل پاسخ داد: شما نادانید!
آیا تصور می کنید شکوفه می‌کنم تا دیده شوم؟
من بخاطر خودم شکوفه می‌کنم نه دیگران، زیرا مرا شادمان می‌سازد.
شادی و سرور من قائم به بودن و شکوفه کردن است.
اروین یالوم
@adelehz