"زنی که‌گم کردم "
4.41K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چقدر شیرینِ
بفرستید برای آدمهای اطراف تون ❤️
@adelehz
رادیو داشت آهنگی از آرو پِرت پخش می‌ کرد که تا آن روز نشنیده بودم و نداشتمش. چقدر آهنگ‌ های قشنگ در این دنیا وجود داشت که من نشنیده بودم. چقدر چهره‌ های زیبا از برابرم گذشتند که من آن‌ ها را ندیدم، چقدر رویاهای عجیب دیدم که وقتی از خواب بیدار شدم، هرگز دیگر به یادم نیامد، و بوی عطری از دست رفته در دلم چنگ زد که همیشه تا همیشه خودم را نبخشم.

✍🏻 عباس معروفی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔺این جوان خوش‌سیما را شناسایی کنید

🔹این جوان (مجهول‌الهویه) که چند ماهی است بدلیل یک تصادف در بیمارستان شهدای هفت تیر تهران بستری شده است، قادر به گفت‌وگو نیست و چشمانش منتظر همراهانش است.

🔹دکتر حسین کرمانپور مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی این فیلم را در اینستاگرام خود منتشر کرده است./خبر


از پیج ویدلش
پ.ن لطف شیر کنید.

@adelehz
نگارینا چنین دلبر چرایی😍
#چای_تایم
@adelehz
در دنیای زنانه ی ما
چیزی از بین نمی رود.ما بوسه ها،عشق ها،نفرت ها و گریه ها را فراموش نمی کنیم.
اما به اندازه روز اول هم شیفته و دل خواه شان باقی نمی مانیم .
یک زن میتواند تا مدتها برای یک بوسه ی ناشیانه و گذرا در یک غروب بهاری با نم‌نم باران بمیرد ، اما همان زن میتواند روزی آن بوسه را بیاد آورد و از بیاد آوردنش نه شوق کند و نه خوشحال شود.
همه چیز بستگی به زمان همه چیز بستگی به حرفهایی که شنیده یا رفتارهایی که دیده است،دارد.
القصه آن که زنان نه همیشه عاشق می مانند نه هم همیشه دشمن
اما آنها هیچ چیز را نه دور می اندازند و نه فراموش میکنند.

#عادله_زمانی
عکس:سروین جان
خانه ی سلماسی ها،تبریز
@adelehz
همراه خود نسیم صبا می برد مرا
یا رب چو بوی گل به کجا می برد مرا

سوی دیار صبح رود کاروان شب
باد فنا به ملک بقا می برد مرا


رهی معیری

شب زیبا❤️
@adelehz
سانتیاگو: بهتره به چیزایی که ندارم فکر نکنم بجاش به چیزایی که دارم فکر می‌کنم؛
من یه عالمه امید دارم بهتره به امید فکر کنم ...

✍🏻 ارنست همینگوی

اولین صبح دومین هفته ی سال بخیر ❤️
@adelehz
کاش می‌شد آدمی، گاهی
فقط گاهی
به اندازه نیاز بمیرد
بعد بلند شود
آهسته آهسته خاک‌هایش را بتکاند
اگر دلش خواست برگردد به زندگی
دلش نخواست، بخوابد تا ابد...

👤خسرو شکیبایی
@adelehz
جواب دو چیز مرسی نیست😒
@adelehz
دخترکم
لطفا این را بدان و بخاطر بسپار
هیچ کس و هیچ کس قول نداده ست که خوشبختت کند .آن کسی هم که قول داد معلوم نیست بتواند سر قولش بایستد یا نه
دخترکم
خوشبخت شو
اینجا کسی مسئول لبخندت نیست .
#عادله_زمانی
@adelehz
مولانا شمس را گفت:
پس زخم هایمان چه؟!

و او پاسخ داد:
نور از محل آنها وارد میشود
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همه ی ما توی زندگی به چنین دوستی نیاز داریم
@adelehz
ما به مهربانی نیاز داریم
تا جهانمان زیباتر شود .

صبح بخیر ❤️
@adelehz
تو هرگز نخواهی فهمید که در کجای زندگی و چه زمانی بهترین آدمهای زندگی ات را برای اولین بار ملاقات خواهی کرد پس تا جایی که میتوانی با هرکس روبرو شدی مهربان باش .
چون شاید قرار بر این باشد که او همان بهترین آدم زندگیت شود.
#عادله_زمانی
@adelehz
رسالت تو
پیمودن آن مسیر درخشان است.
چه باک از تاریکنای شب در پیرامونت.

✍🏻 ریچارد باخ

شب زیبا❤️

@adelehz
آدم ‌بزرگ‌ها عاشق عدد و رقم‌اند ...!
وقتی با اونا از یک دوست تازه حرف بزنی، هیچوقت ازتون در مورد چیزهای اساسی سوال نمی‌کنن ...!
هیچ وقت نمی‌پرسن آهنگِ صداش چطوره ؟ چه بازی‌هایی رو دوست داره ؟ پروانه جمع می‌کنه یا نه ؟
می‌پرسن چندسالشه ؟ چندتا برادر داره ؟ وزنش چقدره ؟ پدرش چقدر حقوق می‌گیره ؟
و تازه بعد از این سوال ها هست که خیال می‌کنن طرف رو شناختن !
اگه به آدم بزرگا بگی که یک خونه قشنگ دیدم از آجر قرمز که جلوی پنجره‌هاش غرق گل شمعدونی و بومش پر از کبوتر بود، محاله بتونن مجسمش کنن ...!
باید حتما بهشون گفت یک خونه چند میلیونی دیدم تا صداشون بلند بشه که وای چه قشنگ ...!
نباید ازشون دلخور شد ، بچه‌ها باید نسبت به آدم بزرگ‌ها گذشت داشته باشند ...

📚 شازده کوچولو

پ.ن صبح بخیر بگید به کودک خوب درون تون❤️
@adelehz
مولانا شمس را گفت:
پس زخم هایمان چه؟!
و او پاسخ داد:
نور از محل آنها وارد میشود

بارها میتوان به این جمله فکر کرد و فکر کرد.راستش بنظرم مولانا آدم خوشبختی بوده که کسی مثل شمس را حداقل برای چندصباحی در زندگیش داشته است .تعبیری از این زیباتر درمورد زخم های جان فرسای روح وجود نخواهد داشت .
من به آن زخم ها فکر میکنم و از خودم می پرسم که آیا اجازه داده ای از محل زخمهایت نور به درونت وارد شود ؟
آیا اجازه داده ای که درونت گرم نور و غنامند روشنایی گردد؟
گاهی وقت ها خداوند با آن زخم های بزرگ میخواهد که درونمان را روشن کند اما دریغا که سخت در برابرش مقاومت می ورزیم .

باشد که این بار در برابر زخم هایمان صبورانه به آن نورها بیندیشیم.
شاید که روشنایی مارا در بر بگیرد.

#عادله_زمانی
@adelehz