"زنی کهگم کردم "
روباه مشهور شهر سهند تبریز که میاد از سوپرمارکت تخم مرغ میگیره شما هم روباه ها رو دوست دارید دوست داشتنی های دممخملی ❤️🦊 @adelehz
البته من داستانهای زیادی بابت کشتن مرغ ها توسط روباه ها شنیدم 😔
ولی خوب امیدوارم تو دنیای روباه ها هم روباههای مهربون پیدا بشن 😊
@adelehz
ولی خوب امیدوارم تو دنیای روباه ها هم روباههای مهربون پیدا بشن 😊
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آسید علی میرزا اهل طبس در ایام جوانیاش عاشق دختری به نام مریم میشود. اما خانواده سید علی میرزا با وصلت وی با مریم شدیدا مخالفت میکنند و زندگی را برای میرزا، پوچ و بی معنی میکنند.
مریم نیز که از میرزا ناامید میشود بر حسب اجبار با مرد دیگری ازدواج میکند و زندگی میرزا را به یاس مطلق مبدل میکند. ادامه زندگی بدون مریم به حدی برای میرزا دردآور و غیر قابل تصور میشود که چاره ای جز جنون نمییابد.
آسیدعلی میرزا که فیلم مستند «پ مثل پلیکان» اثر پرویز کیمیاوی بر مبنای زندگی او ساخته شده است، در زلزلهی سال ۵۷ طبس، جان خود را از دست داد.
به دنبال خاکبرداری و بازسازی ارگ طبس، جسد نسبتا سالم «آسیدعلی میرزا» یکی از قربانیان زلزلهی طبس، بعد از بیستوسهسال کشف شد و در یکی از راهروهای ارگ به خاک سپرده شد.❤️
از کانال ژوان
@adelehz
مریم نیز که از میرزا ناامید میشود بر حسب اجبار با مرد دیگری ازدواج میکند و زندگی میرزا را به یاس مطلق مبدل میکند. ادامه زندگی بدون مریم به حدی برای میرزا دردآور و غیر قابل تصور میشود که چاره ای جز جنون نمییابد.
آسیدعلی میرزا که فیلم مستند «پ مثل پلیکان» اثر پرویز کیمیاوی بر مبنای زندگی او ساخته شده است، در زلزلهی سال ۵۷ طبس، جان خود را از دست داد.
به دنبال خاکبرداری و بازسازی ارگ طبس، جسد نسبتا سالم «آسیدعلی میرزا» یکی از قربانیان زلزلهی طبس، بعد از بیستوسهسال کشف شد و در یکی از راهروهای ارگ به خاک سپرده شد.❤️
از کانال ژوان
@adelehz
رادیو داشت آهنگی از آرو پِرت پخش می کرد که تا آن روز نشنیده بودم و نداشتمش. چقدر آهنگ های قشنگ در این دنیا وجود داشت که من نشنیده بودم. چقدر چهره های زیبا از برابرم گذشتند که من آن ها را ندیدم، چقدر رویاهای عجیب دیدم که وقتی از خواب بیدار شدم، هرگز دیگر به یادم نیامد، و بوی عطری از دست رفته در دلم چنگ زد که همیشه تا همیشه خودم را نبخشم.
✍🏻 عباس معروفی
@adelehz
✍🏻 عباس معروفی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔺این جوان خوشسیما را شناسایی کنید
🔹این جوان (مجهولالهویه) که چند ماهی است بدلیل یک تصادف در بیمارستان شهدای هفت تیر تهران بستری شده است، قادر به گفتوگو نیست و چشمانش منتظر همراهانش است.
🔹دکتر حسین کرمانپور مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی این فیلم را در اینستاگرام خود منتشر کرده است./خبر
از پیج ویدلش
پ.ن لطف شیر کنید.
@adelehz
🔹این جوان (مجهولالهویه) که چند ماهی است بدلیل یک تصادف در بیمارستان شهدای هفت تیر تهران بستری شده است، قادر به گفتوگو نیست و چشمانش منتظر همراهانش است.
🔹دکتر حسین کرمانپور مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی این فیلم را در اینستاگرام خود منتشر کرده است./خبر
از پیج ویدلش
پ.ن لطف شیر کنید.
@adelehz
در دنیای زنانه ی ما
چیزی از بین نمی رود.ما بوسه ها،عشق ها،نفرت ها و گریه ها را فراموش نمی کنیم.
اما به اندازه روز اول هم شیفته و دل خواه شان باقی نمی مانیم .
یک زن میتواند تا مدتها برای یک بوسه ی ناشیانه و گذرا در یک غروب بهاری با نمنم باران بمیرد ، اما همان زن میتواند روزی آن بوسه را بیاد آورد و از بیاد آوردنش نه شوق کند و نه خوشحال شود.
همه چیز بستگی به زمان همه چیز بستگی به حرفهایی که شنیده یا رفتارهایی که دیده است،دارد.
القصه آن که زنان نه همیشه عاشق می مانند نه هم همیشه دشمن
اما آنها هیچ چیز را نه دور می اندازند و نه فراموش میکنند.
#عادله_زمانی
عکس:سروین جان
خانه ی سلماسی ها،تبریز
@adelehz
چیزی از بین نمی رود.ما بوسه ها،عشق ها،نفرت ها و گریه ها را فراموش نمی کنیم.
اما به اندازه روز اول هم شیفته و دل خواه شان باقی نمی مانیم .
یک زن میتواند تا مدتها برای یک بوسه ی ناشیانه و گذرا در یک غروب بهاری با نمنم باران بمیرد ، اما همان زن میتواند روزی آن بوسه را بیاد آورد و از بیاد آوردنش نه شوق کند و نه خوشحال شود.
همه چیز بستگی به زمان همه چیز بستگی به حرفهایی که شنیده یا رفتارهایی که دیده است،دارد.
القصه آن که زنان نه همیشه عاشق می مانند نه هم همیشه دشمن
اما آنها هیچ چیز را نه دور می اندازند و نه فراموش میکنند.
#عادله_زمانی
عکس:سروین جان
خانه ی سلماسی ها،تبریز
@adelehz
همراه خود نسیم صبا می برد مرا
یا رب چو بوی گل به کجا می برد مرا
سوی دیار صبح رود کاروان شب
باد فنا به ملک بقا می برد مرا
رهی معیری
شب زیبا❤️
@adelehz
یا رب چو بوی گل به کجا می برد مرا
سوی دیار صبح رود کاروان شب
باد فنا به ملک بقا می برد مرا
رهی معیری
شب زیبا❤️
@adelehz
سانتیاگو: بهتره به چیزایی که ندارم فکر نکنم بجاش به چیزایی که دارم فکر میکنم؛
من یه عالمه امید دارم بهتره به امید فکر کنم ...
✍🏻 ارنست همینگوی
اولین صبح دومین هفته ی سال بخیر ❤️
@adelehz
من یه عالمه امید دارم بهتره به امید فکر کنم ...
✍🏻 ارنست همینگوی
اولین صبح دومین هفته ی سال بخیر ❤️
@adelehz
کاش میشد آدمی، گاهی
فقط گاهی
به اندازه نیاز بمیرد
بعد بلند شود
آهسته آهسته خاکهایش را بتکاند
اگر دلش خواست برگردد به زندگی
دلش نخواست، بخوابد تا ابد...
👤خسرو شکیبایی
@adelehz
فقط گاهی
به اندازه نیاز بمیرد
بعد بلند شود
آهسته آهسته خاکهایش را بتکاند
اگر دلش خواست برگردد به زندگی
دلش نخواست، بخوابد تا ابد...
👤خسرو شکیبایی
@adelehz
دخترکم
لطفا این را بدان و بخاطر بسپار
هیچ کس و هیچ کس قول نداده ست که خوشبختت کند .آن کسی هم که قول داد معلوم نیست بتواند سر قولش بایستد یا نه
دخترکم
خوشبخت شو
اینجا کسی مسئول لبخندت نیست .
#عادله_زمانی
@adelehz
لطفا این را بدان و بخاطر بسپار
هیچ کس و هیچ کس قول نداده ست که خوشبختت کند .آن کسی هم که قول داد معلوم نیست بتواند سر قولش بایستد یا نه
دخترکم
خوشبخت شو
اینجا کسی مسئول لبخندت نیست .
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همه ی ما توی زندگی به چنین دوستی نیاز داریم
@adelehz
@adelehz
تو هرگز نخواهی فهمید که در کجای زندگی و چه زمانی بهترین آدمهای زندگی ات را برای اولین بار ملاقات خواهی کرد پس تا جایی که میتوانی با هرکس روبرو شدی مهربان باش .
چون شاید قرار بر این باشد که او همان بهترین آدم زندگیت شود.
#عادله_زمانی
@adelehz
چون شاید قرار بر این باشد که او همان بهترین آدم زندگیت شود.
#عادله_زمانی
@adelehz