Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هنوز زن ها را نمی شناسی.
به گریه هایشان نگاه نکن ، فریب این اشک ها را نخور زن ها میتوانند ساعتها تا سرحد مرگبرایت اشک بریزند و بعد ازاینکه به خواب رفتند، بیدار شوند و به زندگی برگردند.
زن ها به این اسانی از بین نمی روند من افسانه ی ققنوس را بسیار شنیده ام همان مرغ جادویی که از درون مرگو آتش دوباره متولد میشود و راستش را بخواهی ، از تو چه پنهان همیشه فکر کرده ام که ققنوس باید زن باشد .
از میان اشک هایش دوباره طلوع کند.
#عادله_زمانی
@adelehz
به گریه هایشان نگاه نکن ، فریب این اشک ها را نخور زن ها میتوانند ساعتها تا سرحد مرگبرایت اشک بریزند و بعد ازاینکه به خواب رفتند، بیدار شوند و به زندگی برگردند.
زن ها به این اسانی از بین نمی روند من افسانه ی ققنوس را بسیار شنیده ام همان مرغ جادویی که از درون مرگو آتش دوباره متولد میشود و راستش را بخواهی ، از تو چه پنهان همیشه فکر کرده ام که ققنوس باید زن باشد .
از میان اشک هایش دوباره طلوع کند.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کسی چه می داند آنکه از عشق برگشته چه کشیده است ؟
نویسنده : عادله زمانی
صدا و اجرا: دکتر ملیکا محمدی
@adelehz
نویسنده : عادله زمانی
صدا و اجرا: دکتر ملیکا محمدی
@adelehz
چقدر باید بگذرد تا آدمی
بوی تن کسی را که دوست داشته
از یاد ببرد ..
و چقدر باید بگذرد
تا بتوان دیگر او را دوست نداشت ؟!
👤آنا گاوالدا
@adelehz
بوی تن کسی را که دوست داشته
از یاد ببرد ..
و چقدر باید بگذرد
تا بتوان دیگر او را دوست نداشت ؟!
👤آنا گاوالدا
@adelehz
هیچچیز فوریتر و کاملتر از حس بویایی نیست. در یک لحظه، قدرت دارد تو را به هرجایی انتقال دهد.
حس بویاییات، نه با حافظه خودت، بلکه با احساساتی که وقتی آن خاطره را میسازی و حس میکنی ارتباط دارد.
خلق دوبارهٔ حافظهٔ بویایی یکی از چالشانگیزترین و فصیحترین حرفههای ممکن است؛ شعر است، در فوریترین شکل ممکن.
📙 کلکسیونر عطر
✍🏻 کتلین تسارو
به بهانه ی روز عطر با اندکی تاخیر
@adelehz
حس بویاییات، نه با حافظه خودت، بلکه با احساساتی که وقتی آن خاطره را میسازی و حس میکنی ارتباط دارد.
خلق دوبارهٔ حافظهٔ بویایی یکی از چالشانگیزترین و فصیحترین حرفههای ممکن است؛ شعر است، در فوریترین شکل ممکن.
📙 کلکسیونر عطر
✍🏻 کتلین تسارو
به بهانه ی روز عطر با اندکی تاخیر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک قصه قدیمی ست که میگویدمعماری بوده است بسیار هنرمند و متبحر طاق هایی می زده است افسانه ای و ارسی های کار میگذاشته است بی مانند،راز کارش را میگفتند دراین است که او همسرش را بسیار دوست داشته خواهان یار بوده و از لطف همجواری یار خوش،روزی شاهی در کار معمار سخت متعجب مانده به وزیرش گفته چگونه میتوان این مرد هنرمند را متوقف کرد؟وزیر زمان خواسته و پیرزالی بدطینت را روانه خانه معمار کرده پیرزال بد سرشت تا توانست درگوش زن معمارخواند و اورا هوایی کرد پس هرشب که معمار دل خوش یار به خانه برمیگشت زن با او سر ناسازگاری میگرفت و زندگی را برایش زهر میکرد از همان روز بله،دقیقا از همان روز به بعد دیگر کارمعمار جلو نمی رفته است گاهی ستونی کج می شده و گاهی آیینه ای رنگی می شکسته است.ارسی ها نامیزان جا انداخته میشدند و حوض ها کاشی نکرده می مانند .از ان روز به بعد معمار ،دیگر معمار نشده است.پس این عشق بوده است که بنا میساخته و نه معمار.
زجرگل بلبل کشید وبوی گل را باد برد بیستون راعشق کند وشهرتش فرهاد برد
#عادله_زمانی
خانه ی سلماسی تبریز
🌌سروین جان
@adelehz
زجرگل بلبل کشید وبوی گل را باد برد بیستون راعشق کند وشهرتش فرهاد برد
#عادله_زمانی
خانه ی سلماسی تبریز
🌌سروین جان
@adelehz
اصولا روزها همیشه تکرار می شوند.
اما حس ها نه...
اگریک روز صبح ازخواب برخاستید وحس
خاص وقشنگی داشتید حتما پیگیرش شوید چون فقط خدامیداندچندسال نوری!دیگرطول میکشد تا دوباره آن حس برگردد...
#عادله_زمانی
@adelehz
اما حس ها نه...
اگریک روز صبح ازخواب برخاستید وحس
خاص وقشنگی داشتید حتما پیگیرش شوید چون فقط خدامیداندچندسال نوری!دیگرطول میکشد تا دوباره آن حس برگردد...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امسال دیگه بهونه ها رو کنار بگذارید😂
@adelehz
@adelehz
غیبت کردن با مردا اینجوریه که میشینی دو ساعت چهره آنالیز میکنی ، کلی حرف میزنی تو جواب همه حرفات میگه ولش کن دیگه چه خبر؟
دو کلمه هم تو غیبت کن مرررد ذوق آدم کور میشه!
والله بخدا😒
@adelehz
دو کلمه هم تو غیبت کن مرررد ذوق آدم کور میشه!
والله بخدا😒
@adelehz
حقیقت ، بخشش و عشق به خود
با این سه نکته ی ساده می توان تمامی جهان را شفا داد ...
میگل روئیس
صبح به خیر ❤️
@adelehz
با این سه نکته ی ساده می توان تمامی جهان را شفا داد ...
میگل روئیس
صبح به خیر ❤️
@adelehz
سختیها و طوفانهای وخیمی که ریشههای فرو رفتهی انسان در خاک را با قوامتر میکند. درست مانند درختی که میداند، باید، باید زمستان را تاب بیاورد.
هاروکی موراکامی
@adelehz
هاروکی موراکامی
@adelehz