زبان خوب است.
شعر عالی ست .
حرف زدن با تو را دوست دارم .
اما گاهی فقط با نگاهت با من سخن بگو.
بی کلام،بی زبان، بدون هیچ شعری..
#عادله_زمانی
@adelehz
شعر عالی ست .
حرف زدن با تو را دوست دارم .
اما گاهی فقط با نگاهت با من سخن بگو.
بی کلام،بی زبان، بدون هیچ شعری..
#عادله_زمانی
@adelehz
زندگی سفر کوتاهی ست که ارزش جنگیدن دارد
جنگیدن برای بدست آوردن کسانی یا چیزهایی که دوستشان داری .
زندگی فرصت سفر کوتاهی ست ولی آنقدر لذت بخش ست که دلت نمی خواهد بزودی تمام شود
پس قدر زندگی را با فراز ها و نشیب هایش بدان .
چون این طلیعه ی الهی ارزش زیادی دارد.
میلیونها آدم آن زیر،زیر خاک خوابیده اند که آرزویشان این بود تا بتوانند فقط یک روز دیگر زندگی کنند.
#عادله_زمانی
پ.ن شما منتظر آلوچه و گوجه سبزید منم منتظر توت😉
@adelehz
جنگیدن برای بدست آوردن کسانی یا چیزهایی که دوستشان داری .
زندگی فرصت سفر کوتاهی ست ولی آنقدر لذت بخش ست که دلت نمی خواهد بزودی تمام شود
پس قدر زندگی را با فراز ها و نشیب هایش بدان .
چون این طلیعه ی الهی ارزش زیادی دارد.
میلیونها آدم آن زیر،زیر خاک خوابیده اند که آرزویشان این بود تا بتوانند فقط یک روز دیگر زندگی کنند.
#عادله_زمانی
پ.ن شما منتظر آلوچه و گوجه سبزید منم منتظر توت😉
@adelehz
خیابان ها امانت دار ترین عناصر شهر هستند .
چنان خاطراتت را تا سالها در دلشان حفظ میکنند که باورش برای خودت نیز سخت خواهد بود.
فقط کافی ست
یک بار از دل شان بگذری...
#عادله_زمانی
@adelehz
چنان خاطراتت را تا سالها در دلشان حفظ میکنند که باورش برای خودت نیز سخت خواهد بود.
فقط کافی ست
یک بار از دل شان بگذری...
#عادله_زمانی
@adelehz
یه افسانهی ژاپنی میگه:
اگه توو این زندگی آرزوی برآورده نشده و رویای واقعی نشدهای داریم، حتما توو زندگی قبلی بهش رسیدیم و دیدیم خوش نمیگذره...
فکرشو نکن رفیق!❤️
@adelehz
اگه توو این زندگی آرزوی برآورده نشده و رویای واقعی نشدهای داریم، حتما توو زندگی قبلی بهش رسیدیم و دیدیم خوش نمیگذره...
فکرشو نکن رفیق!❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برای خانههای سوخته،
باز شاید بشود خانهای بنا کرد
دل سوخته را بگو چه کنیم ...؟!
"نادر ابراهیمی"
@adelehz
باز شاید بشود خانهای بنا کرد
دل سوخته را بگو چه کنیم ...؟!
"نادر ابراهیمی"
@adelehz
📡برای ضدعفونی غذا و سطوح دست نگهدارید، کرونا از این راه منتقل نمیشود
دکتر مردانی، عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا:
▫️نقش انتقال بیماری کرونا از طریق سطوح و غذا تایید نشده است.
▫️سازمان بهداشت جهانی به تدریج به شواهد بیشتری دست یافته است که ویروس کرونا توسط ذرات ریز معلق در هوا بیشتر قابل انتقال است./ایرنا
از پیج کاف
@adeleh
دکتر مردانی، عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا:
▫️نقش انتقال بیماری کرونا از طریق سطوح و غذا تایید نشده است.
▫️سازمان بهداشت جهانی به تدریج به شواهد بیشتری دست یافته است که ویروس کرونا توسط ذرات ریز معلق در هوا بیشتر قابل انتقال است./ایرنا
از پیج کاف
@adeleh
"زنی کهگم کردم "
📡برای ضدعفونی غذا و سطوح دست نگهدارید، کرونا از این راه منتقل نمیشود دکتر مردانی، عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا: ▫️نقش انتقال بیماری کرونا از طریق سطوح و غذا تایید نشده است. ▫️سازمان بهداشت جهانی به تدریج به شواهد بیشتری دست یافته است که ویروس…
حالا ما با این وسواس شستشو که افتاده به جونمون چیکار کنیم 🤦♀
من تورا شاها خطاب میکنم و قوت قلبم این است که گدای درب خانه ات باشم ...
که بگویم مرا ببین شاها چه چشمی بسته ام به دستانت
که بدانم آن کرمی که تو داری ممکن نیست دست هواخواه و بنده ی ناتوان محتاج به لطفت را خالی برگردانی .
شاها
از این خانه نروم و پیوسته این در بزنم
و دست از صدا کردنت نکشم
و ناامید از رحمتت نشوم ولو که هزاربار بخواهم و نشود..
که تو معشوقی و من عاشق و عاشق باید که ناز معشوق همواره بکشد...
شاها
مرا ببین
هزار بار جواب ندهی بازهم جایی نمی روم
همین جا نشسته ام همین جا نشسته ام
که تو شاه ِ من ِ گدای محتاج ِنگاهت هستی
و لاغیر
برایم چنان بساز که احدی نتواند خرابش کند.
همین
#عادله_زمانی
شب در پناه حق❤️
@adelehz
که بگویم مرا ببین شاها چه چشمی بسته ام به دستانت
که بدانم آن کرمی که تو داری ممکن نیست دست هواخواه و بنده ی ناتوان محتاج به لطفت را خالی برگردانی .
شاها
از این خانه نروم و پیوسته این در بزنم
و دست از صدا کردنت نکشم
و ناامید از رحمتت نشوم ولو که هزاربار بخواهم و نشود..
که تو معشوقی و من عاشق و عاشق باید که ناز معشوق همواره بکشد...
شاها
مرا ببین
هزار بار جواب ندهی بازهم جایی نمی روم
همین جا نشسته ام همین جا نشسته ام
که تو شاه ِ من ِ گدای محتاج ِنگاهت هستی
و لاغیر
برایم چنان بساز که احدی نتواند خرابش کند.
همین
#عادله_زمانی
شب در پناه حق❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
محبوبم
فرصت برای غصه خوردن همواره هست .
بیا دمی را به شادی بگذرانیم
شاید جادوی زندگی را بیابیم..
#عادله_زمانی
@adelehz
فرصت برای غصه خوردن همواره هست .
بیا دمی را به شادی بگذرانیم
شاید جادوی زندگی را بیابیم..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
لحظه جدایی روباه گریه اش گرفت.
شهریارگفت:تقصیرخودت است.من که بدت را نمیخواستم،خودت خواستی اهلی ات کنم.
شازده کوچلو
@adelehz
شهریارگفت:تقصیرخودت است.من که بدت را نمیخواستم،خودت خواستی اهلی ات کنم.
شازده کوچلو
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نه عاشق ترین زن جهانم نه دیوانه ترین..
من فقط یک دوستم
یک فنجان چای هل دار ..ته دوستی من است
البته با یک گوش شنوا ویک لبخندمحونشدنی
برای شنیدن دلگیری هایت..
#عادله_زمانی
صدا :دکتر ملیکا محمدی ❤️
ویدیو : #_gol_ii ❤️
@adelehz
من فقط یک دوستم
یک فنجان چای هل دار ..ته دوستی من است
البته با یک گوش شنوا ویک لبخندمحونشدنی
برای شنیدن دلگیری هایت..
#عادله_زمانی
صدا :دکتر ملیکا محمدی ❤️
ویدیو : #_gol_ii ❤️
@adelehz