"زنی کهگم کردم "
داستان این شکوفه های بادوم شیراز داستان جالبیه چهار سال قبل من این موقع های سال توی کانال نوشتم دلم بهار میخواد .بعد یه دوست مهربونی برامعکسهای شکوفه های نورس بادوم شیراز و فرستاد و گفت جات خالی ما اینجا بهار داریم 😍و این کار سال بعدهم تکرار شد❤️ گذشت و…
اینجا دشت گلهای زرد در نقطه مرزی ایران و آذربایجان هست .خوشحالم که برای من نوشتید نوشته های من در تمام جاده و دشتها پرواز کرده و به گفته ی خودتون حتی بر دل مرزنشین های عزیز نشسته و روزشون رو ساخته و چه خوشحالی بالاتر از این برای من؟
ردپای بهار در آن دشت گلهای زرد امید تمام شدن هر زمستانی را تداعی میکند .بارها به خاطر مهربونی شما ممنونم❤️
هر لحظه زندگی تون مملو از بهار
#عادله_زمانی
@adelehz
ردپای بهار در آن دشت گلهای زرد امید تمام شدن هر زمستانی را تداعی میکند .بارها به خاطر مهربونی شما ممنونم❤️
هر لحظه زندگی تون مملو از بهار
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اینجا مریخ است.
چهارمین سیاره منظومه شمسی ،هزاران سال دور از ما
ولی بشدت شبیه به زمین ماست .
من این جدیدترین فیلم مریخ را که دیدم به عظمت هزاران سیاره ی دیگر آن کهکشانهای بی انتها فکر کردم و بعد به خودم در آینه نگاهی انداختم تا بدانم در برابر عظمت این هستی چقدر کوچک و ناچیزم .
آن گاه خنده ام گرفت به خاطر تمام روزهایی که روی زمین راه رفتم و فکر کردم کسی هستم !تمام وقتهایی که مغرور شدم و تصور کردم میتوانم جهان را تغییر دهم !
به این فیلم بارها نگاه کنید و هربار به خدا فکر کنید و هربار از خودتان بپرسید خدایی که اینقدر عظمت در خلقتش دارد ولی به منِ ناچیز میگوید مرا بخوان تا اجابتت کنم چقدر میتواند مهربان باشد ؟؟
که ما قطره ای ناچیز در اقیانوس بی انتهای خلقت هستیم باشد که خیال ِبزرگ بودن برمان ندارد .
#عادله_زمانی
@adelehz
چهارمین سیاره منظومه شمسی ،هزاران سال دور از ما
ولی بشدت شبیه به زمین ماست .
من این جدیدترین فیلم مریخ را که دیدم به عظمت هزاران سیاره ی دیگر آن کهکشانهای بی انتها فکر کردم و بعد به خودم در آینه نگاهی انداختم تا بدانم در برابر عظمت این هستی چقدر کوچک و ناچیزم .
آن گاه خنده ام گرفت به خاطر تمام روزهایی که روی زمین راه رفتم و فکر کردم کسی هستم !تمام وقتهایی که مغرور شدم و تصور کردم میتوانم جهان را تغییر دهم !
به این فیلم بارها نگاه کنید و هربار به خدا فکر کنید و هربار از خودتان بپرسید خدایی که اینقدر عظمت در خلقتش دارد ولی به منِ ناچیز میگوید مرا بخوان تا اجابتت کنم چقدر میتواند مهربان باشد ؟؟
که ما قطره ای ناچیز در اقیانوس بی انتهای خلقت هستیم باشد که خیال ِبزرگ بودن برمان ندارد .
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
@AhanghayeArosi – علی مولایی↔تولدت مبارک↔کانال آهنگهای عروسی
تولد همه ی اسفندی های عزیز
ته تغاری های زمستان❤️
به خصوص تولد دوست عزیز من
سمانه ی زیبا،مهربون و خوش قلب مبارک .
امیدوارم همیشه بدرخشی ❤️
ته تغاری های زمستان❤️
به خصوص تولد دوست عزیز من
سمانه ی زیبا،مهربون و خوش قلب مبارک .
امیدوارم همیشه بدرخشی ❤️
"زنی کهگم کردم "
اینجا مریخ است. چهارمین سیاره منظومه شمسی ،هزاران سال دور از ما ولی بشدت شبیه به زمین ماست . من این جدیدترین فیلم مریخ را که دیدم به عظمت هزاران سیاره ی دیگر آن کهکشانهای بی انتها فکر کردم و بعد به خودم در آینه نگاهی انداختم تا بدانم در برابر عظمت این هستی…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بیایم هر وقت به خودمون خیلی مغرور شدیم
هر وقت فکر کردیم جهان بدون بودن مون خیلی خالی بنظر میاد حتما این ویدیو رو ببینیم 😊
#شما_فرستادین
@adelehz
هر وقت فکر کردیم جهان بدون بودن مون خیلی خالی بنظر میاد حتما این ویدیو رو ببینیم 😊
#شما_فرستادین
@adelehz
حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَكِيلُ
«خدا ما را کافی است؛
و او بهترین حامی ماست.»
|آل عمران ۱۷۳|
شب زیبا❤️
@adelehz
«خدا ما را کافی است؛
و او بهترین حامی ماست.»
|آل عمران ۱۷۳|
شب زیبا❤️
@adelehz
هر کس که باشی یا هر کاری که انجام دهی وقتی واقعا از صمیم قلب چیزی را بخواهی، آنگاه این خواستهی تو از روح جهان سرچشمه میگیرد و تو مأمور انجام آن بر روی زمین میشوی.
پائولو کوئیلو
صبح به خیر ❤️
@adelehz
پائولو کوئیلو
صبح به خیر ❤️
@adelehz
پیر شویم
دستانم بلرزد
چشمانت کم سو شود
گاهی وقت ها بعضی چیزها را فراموش کنیم.
اما ...اما
یادم نرود با دست لرزان برایت چای بریزم
یادت نرود با چشم کم سو از رنگش تعریف کنی.
عشق مگر همین نخواهد بود ؟؟؟
#عادله_زمانی
@adelehz
دستانم بلرزد
چشمانت کم سو شود
گاهی وقت ها بعضی چیزها را فراموش کنیم.
اما ...اما
یادم نرود با دست لرزان برایت چای بریزم
یادت نرود با چشم کم سو از رنگش تعریف کنی.
عشق مگر همین نخواهد بود ؟؟؟
#عادله_زمانی
@adelehz
من در حال رژیم و مامانم در حالی که سعی داره وسوسه ام کنه غذا بخورم 🤦♀ واقعا چرا ؟😁
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دلم نامه ای می خواهد که از راهی دور برسد ..
برایم بنویس
در یک غبارآلود تابستانی پستچی در خانه ام را بزند و نامه ات را به دستم دهد .
در را پشت سر ببندم و از حیاطی که سرشار بوی یاس است بگذرم در حالی که سعی در بازکردن نامه دارم .یعنی این اندازه برای خواندنت عجولم؟
برایم بنویس بگذار عصری تابستانی که عطر یاس در خانه پیچیده من دوباره عاشق شوم
بگذار این بار پستچی پیر را بخاطر رساندن نامه هایت دوست داشته باشم .
بگذار جهان برای من معنا پیدا کند .
فقط برایم بنویس ...
#عادله_زمانی
@adelehz
برایم بنویس
در یک غبارآلود تابستانی پستچی در خانه ام را بزند و نامه ات را به دستم دهد .
در را پشت سر ببندم و از حیاطی که سرشار بوی یاس است بگذرم در حالی که سعی در بازکردن نامه دارم .یعنی این اندازه برای خواندنت عجولم؟
برایم بنویس بگذار عصری تابستانی که عطر یاس در خانه پیچیده من دوباره عاشق شوم
بگذار این بار پستچی پیر را بخاطر رساندن نامه هایت دوست داشته باشم .
بگذار جهان برای من معنا پیدا کند .
فقط برایم بنویس ...
#عادله_زمانی
@adelehz
به عقیده خیام هر کس که در این دنیا بتواند شاد زندگی کند و از زندگیش لذت ببرد، بطور حتم بعد از مرگش نیز در بهشت خواهد بود.
زیرا کسی که زندگی شادی داشته باشد به طور طبیعی نه به کسی ظلم می کند و نه تفکرات منفی نسبت به دیگران دارد.
پس دنیا و آخرتش برای او بهشت خواهد بود.
بنابراین نباید زندگی را به خود سخت گرفت و به خود وعده فردایی بهتر داد..
گردون نگری ز قد فرسوده ماست
جیحون اثری ز اشک پالوده ماست
دوزخ شرری ز رنج بیهوده ماست
فردوس دمی ز وقت آسوده ماست
@adelehz
زیرا کسی که زندگی شادی داشته باشد به طور طبیعی نه به کسی ظلم می کند و نه تفکرات منفی نسبت به دیگران دارد.
پس دنیا و آخرتش برای او بهشت خواهد بود.
بنابراین نباید زندگی را به خود سخت گرفت و به خود وعده فردایی بهتر داد..
گردون نگری ز قد فرسوده ماست
جیحون اثری ز اشک پالوده ماست
دوزخ شرری ز رنج بیهوده ماست
فردوس دمی ز وقت آسوده ماست
@adelehz
عکسهای قدیمی مدفن خاطرات تکرار نشدنی هستند .خوب یا بد زشت یا زیبا
چه فرقی میکند.وقتی چیزی دوباره تکرار نشود عزیز میشود .
آن آدمهای داخل عکسها هرگز گمان نمی کردند روزی نباشند و هرگز گمان نمی کردند روزی دلتنگ روزگاران عکسی شوند .
اگر می دانستی خاطراتت روزی دفن در عکسها خواهد بود هرگز از کنارشان به سادگی عبور نمی کردی.
#عادله_زمانی
@adelehz
چه فرقی میکند.وقتی چیزی دوباره تکرار نشود عزیز میشود .
آن آدمهای داخل عکسها هرگز گمان نمی کردند روزی نباشند و هرگز گمان نمی کردند روزی دلتنگ روزگاران عکسی شوند .
اگر می دانستی خاطراتت روزی دفن در عکسها خواهد بود هرگز از کنارشان به سادگی عبور نمی کردی.
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
Photo
اینجا نقطه صفر مرز سه جانبه ی ایران عراق و ترکیه ست
خواستم بگم دل نوشته های زیبا و دلنشتینت
تا اینجا هم رفته😍❤️
پ. ن چه آدم خوشبختی هستم من با وجود شما مهربان ها 😍❤️
عکس : یارای عزیز
@adelehz
خواستم بگم دل نوشته های زیبا و دلنشتینت
تا اینجا هم رفته😍❤️
پ. ن چه آدم خوشبختی هستم من با وجود شما مهربان ها 😍❤️
عکس : یارای عزیز
@adelehz
در ادبيات فارسی داريم:
اندک اندک به هم شود بسيار
دانه دانه است غله در انبار
در رياضيات هم فصلی داريم بنام تصاعد و لگاريتم كه مي گويد اگر روزی تصميم بگيريد با يک تومان (فقط ده ريال!) پس اندازی را شروع كنيد و هر روز آن را دو برابر كنيد؛ بعد از يك ماه يك ميليون تومان و بعد از يك سال بيش از هفت ميليارد تومان پس انداز خواهيد داشت!
واقعاً متعجب خواهيد شد!
اما اين اثر را صاحب مجله موفقيت در آمريكا بنام دارن هاردی، "اثر مركب" ناميد.
اين قانون در تمام ابعاد زنگی جاريست
اگر روزی يك قاشق برنج كمتر بخوريد و چند دانه برنج خام آن را در يك كيسه جداگانه بريزيد، پس از يک سال، مصرف دو سال ديگر برنج ذخيره كرده ايد!
اگر روزی يك دقيقه تمرين كششی انجام دهيد بعد از سه ماه، بدنی به نرمی ژيمناستيك كاران خواهيد داشت.
اگر شبی يك صفحه كتاب مربوط به شغل يا علايقتان بخوانيد بعد از دو سال به اندازه يك دكترای تخصصی سواد خواهيد داشت:
رهرو آن نيست گهی تند و گهی خسته رود
رهرو آنست كه آهسته و پيوسته رود!
عبارات تاكيدی هم همين كار را با سلامت جسم و روان شما خواهند كرد
تا يكی دو ماه اثر قابل توجهی نشان نمی دهند، اما بعد از شش ماه اثر شگفت انگيزشان پديدار مي شود و در تمام ابعاد زندگی شما متجلی می شود:
من هر روز يك قدم كوچك به جلو بر ميدارم
يك ريال پس انداز، يک دقيقه ورزش، يك قاشق غذا كمتر، يک كلمه محبت آميز بيشتری به اطرافيانم به زبان می آورم.
من به اثر تصاعدی استمرار و پيوستگی عبارات تاكيدی ايمان دارم
فاطمه محمدی
@adelehz
#شما_فرستادین
اندک اندک به هم شود بسيار
دانه دانه است غله در انبار
در رياضيات هم فصلی داريم بنام تصاعد و لگاريتم كه مي گويد اگر روزی تصميم بگيريد با يک تومان (فقط ده ريال!) پس اندازی را شروع كنيد و هر روز آن را دو برابر كنيد؛ بعد از يك ماه يك ميليون تومان و بعد از يك سال بيش از هفت ميليارد تومان پس انداز خواهيد داشت!
واقعاً متعجب خواهيد شد!
اما اين اثر را صاحب مجله موفقيت در آمريكا بنام دارن هاردی، "اثر مركب" ناميد.
اين قانون در تمام ابعاد زنگی جاريست
اگر روزی يك قاشق برنج كمتر بخوريد و چند دانه برنج خام آن را در يك كيسه جداگانه بريزيد، پس از يک سال، مصرف دو سال ديگر برنج ذخيره كرده ايد!
اگر روزی يك دقيقه تمرين كششی انجام دهيد بعد از سه ماه، بدنی به نرمی ژيمناستيك كاران خواهيد داشت.
اگر شبی يك صفحه كتاب مربوط به شغل يا علايقتان بخوانيد بعد از دو سال به اندازه يك دكترای تخصصی سواد خواهيد داشت:
رهرو آن نيست گهی تند و گهی خسته رود
رهرو آنست كه آهسته و پيوسته رود!
عبارات تاكيدی هم همين كار را با سلامت جسم و روان شما خواهند كرد
تا يكی دو ماه اثر قابل توجهی نشان نمی دهند، اما بعد از شش ماه اثر شگفت انگيزشان پديدار مي شود و در تمام ابعاد زندگی شما متجلی می شود:
من هر روز يك قدم كوچك به جلو بر ميدارم
يك ريال پس انداز، يک دقيقه ورزش، يك قاشق غذا كمتر، يک كلمه محبت آميز بيشتری به اطرافيانم به زبان می آورم.
من به اثر تصاعدی استمرار و پيوستگی عبارات تاكيدی ايمان دارم
فاطمه محمدی
@adelehz
#شما_فرستادین
بهار که بیاید دوباره عاشقت خواهم شد .
مثل بذری که تمام زمستان در خاک مانده و بهار جوانه می زند .
بهار که بیاید دوباره برخواهم گشت .
مثل باران گاه و بی گاه و بی خبر
بهار که بیاید دوباره تو را خواهم دید
مثل خواب که بعضی شب ها می بینم و بعضی شبها نه ..
بهار که بیاید ..
#عادله_زمانی
@adelehz
مثل بذری که تمام زمستان در خاک مانده و بهار جوانه می زند .
بهار که بیاید دوباره برخواهم گشت .
مثل باران گاه و بی گاه و بی خبر
بهار که بیاید دوباره تو را خواهم دید
مثل خواب که بعضی شب ها می بینم و بعضی شبها نه ..
بهار که بیاید ..
#عادله_زمانی
@adelehz
خوب ست که بهار می آید
خوب ست که نرگس های شیراز در راهند
بین تمام اخبار بد
چه خبری خوب تر از این ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
خوب ست که نرگس های شیراز در راهند
بین تمام اخبار بد
چه خبری خوب تر از این ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
همهچیز را بهحال خود بگذار و فقط همین
چند اندرز حقیقی را آویزهِ گوش کن:
به یاد داشته باش که انسان فقط
در زمان حال میزید، در این لحظهی گذرا
باقی عمرش یا گذشته است
یا هنوز فرا نرسیده است
این زندگی فانی کوتاه است.
هرکس در گوشهی کوچکی از زمین زندگی میکند؛
و حتی دیرپاترین شهرتها نیز زودگذر است،
زیرا منوط به سلسله انسانهایی است که زود میمیرند و حتی خود را نمیشناسند،
تا چه رسد به این که کسی را بشناساند
که مدتها پیش مرده و از دنیا رفته است.
مارکوس اورلیوس
@adelehz
چند اندرز حقیقی را آویزهِ گوش کن:
به یاد داشته باش که انسان فقط
در زمان حال میزید، در این لحظهی گذرا
باقی عمرش یا گذشته است
یا هنوز فرا نرسیده است
این زندگی فانی کوتاه است.
هرکس در گوشهی کوچکی از زمین زندگی میکند؛
و حتی دیرپاترین شهرتها نیز زودگذر است،
زیرا منوط به سلسله انسانهایی است که زود میمیرند و حتی خود را نمیشناسند،
تا چه رسد به این که کسی را بشناساند
که مدتها پیش مرده و از دنیا رفته است.
مارکوس اورلیوس
@adelehz