گول تصاویر شاد آدمها در فضای مجازی و نخورید
این و بخونید :
هاکان ایسل مرد چهلساله ترکیه ای به طمع دریافت ۵۸ هزاردلار از بیمه،همسر باردار خود را از کوه به پایین پرتاب کرد اما آنچه سبب بازتاب وسیع این ماجرا شد تصویر سلفی این فرد پیش از ارتکاب جنایت است.
@adelehz
این و بخونید :
هاکان ایسل مرد چهلساله ترکیه ای به طمع دریافت ۵۸ هزاردلار از بیمه،همسر باردار خود را از کوه به پایین پرتاب کرد اما آنچه سبب بازتاب وسیع این ماجرا شد تصویر سلفی این فرد پیش از ارتکاب جنایت است.
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
بیاید وسط این همه خبر استرس آور یه چیزی براتون پست کنم که قند تو دل خودم آب کرد 😍 دوسال هست که شهرزاد عزیزم از شیراز عکس شکوفه های زودرس بادام رو برای کانال ارسال میکنند و امسال به شکلی متفاوت تر عکسی از دوتا شکوفه ی بادام فرستادن بهمراه دختر زیباشون که وارد…
داستان این شکوفه های بادوم شیراز داستان جالبیه
چهار سال قبل من این موقع های سال توی کانال نوشتم دلم بهار میخواد .بعد یه دوست مهربونی برامعکسهای شکوفه های نورس بادوم شیراز و فرستاد و گفت جات خالی ما اینجا بهار داریم 😍و این کار سال بعدهم تکرار شد❤️
گذشت و سال سوم دوباره من مهمان شکوفه های شیراز شدم منتها این بار یه شکوفه ی قشنگ دیگه که چهار ماه بیشتر نداشت هم به این قاب قشنگ اضافه شد 😍
حالا در سال چهارم بازم من و شما مهمان شکوفههای قشنگ شیراز یم شکوفه های بادوم و شکوفه ی قشنگی که حالا بزرگتر شده😍❤️
من همیشه ممنون مهربونی شما عزیزان دلم هستم مرسی که بیادم هستید و من و وارد لحظه های قشنگ زندگی تون میکنید😍
برای نگار زیبا این شکوفه ی بادوم قشنگ و همه ی شکوفه های بادوم قشنگ دنیا سلامتی و شادی و عمر طولانی آرزو میکنم .
#عادله_زمانی
بهار در راه است.
@adelehz
چهار سال قبل من این موقع های سال توی کانال نوشتم دلم بهار میخواد .بعد یه دوست مهربونی برامعکسهای شکوفه های نورس بادوم شیراز و فرستاد و گفت جات خالی ما اینجا بهار داریم 😍و این کار سال بعدهم تکرار شد❤️
گذشت و سال سوم دوباره من مهمان شکوفه های شیراز شدم منتها این بار یه شکوفه ی قشنگ دیگه که چهار ماه بیشتر نداشت هم به این قاب قشنگ اضافه شد 😍
حالا در سال چهارم بازم من و شما مهمان شکوفههای قشنگ شیراز یم شکوفه های بادوم و شکوفه ی قشنگی که حالا بزرگتر شده😍❤️
من همیشه ممنون مهربونی شما عزیزان دلم هستم مرسی که بیادم هستید و من و وارد لحظه های قشنگ زندگی تون میکنید😍
برای نگار زیبا این شکوفه ی بادوم قشنگ و همه ی شکوفه های بادوم قشنگ دنیا سلامتی و شادی و عمر طولانی آرزو میکنم .
#عادله_زمانی
بهار در راه است.
@adelehz
❤6
از آرزو گفتند،راستش آرزو به ذات حتی فقط به کلمه زیباست .
انگار برق می زند انگار درخشش دارد
شب ها انگار آرزو ها قدرت بیشتری پیدا میکنند می آیند و می نشینند در ایوان خانه ی خیال و تا خود صبح طنازی میکنند در باور آدمی ...
اصلا اگر آرزو ها نبودند به چه میان این همه دشواری دل خوش بودیم ؟؟
سبدت را بیاور میخواهم آرزو بریزم درونش
بعد سبدهایمان را برمی داریم و میبریم پیش خدا ..
و اوست که اولین و آخرین مسوول خوش ذوق واقعی کردن آرزوهاست .
سبدت را بیاور
آرزوی ایمان، آنگونه که مطمئن باشی او هست تا حافظ و حامی ات باشد.
آرزوی بودن عزیزانمان که اگر نباشند بخشی از وجودمان ترکمان میکند .
آرزوی سلامتی و دوری از طبیب و دوا
آرزوی عزت و آبروی خدا دادی
آرزوی مال به اندازه ی مکنت نه انقدر که خدا و بنده هایش را از یادت ببرد .
آرزوی عشق از نوع واقعی نه آن گونه گذرا که هیچش به عشق نماند.
آرزوی آرامش که اگر نباشد اصلا زندگی چه فایده دارد.
سبدت را بیاور پرش کنیم،راه خانه ی خدا را پیش گیریم. تا زودتر سبدهایمان را به دربار شاهی اش برسانیم
باشد که نظر شاه بر گدای دل باخته ی او کارگر افتد.
آمین
#عادله_زمانی
عکس سایه جان❤️
انگار برق می زند انگار درخشش دارد
شب ها انگار آرزو ها قدرت بیشتری پیدا میکنند می آیند و می نشینند در ایوان خانه ی خیال و تا خود صبح طنازی میکنند در باور آدمی ...
اصلا اگر آرزو ها نبودند به چه میان این همه دشواری دل خوش بودیم ؟؟
سبدت را بیاور میخواهم آرزو بریزم درونش
بعد سبدهایمان را برمی داریم و میبریم پیش خدا ..
و اوست که اولین و آخرین مسوول خوش ذوق واقعی کردن آرزوهاست .
سبدت را بیاور
آرزوی ایمان، آنگونه که مطمئن باشی او هست تا حافظ و حامی ات باشد.
آرزوی بودن عزیزانمان که اگر نباشند بخشی از وجودمان ترکمان میکند .
آرزوی سلامتی و دوری از طبیب و دوا
آرزوی عزت و آبروی خدا دادی
آرزوی مال به اندازه ی مکنت نه انقدر که خدا و بنده هایش را از یادت ببرد .
آرزوی عشق از نوع واقعی نه آن گونه گذرا که هیچش به عشق نماند.
آرزوی آرامش که اگر نباشد اصلا زندگی چه فایده دارد.
سبدت را بیاور پرش کنیم،راه خانه ی خدا را پیش گیریم. تا زودتر سبدهایمان را به دربار شاهی اش برسانیم
باشد که نظر شاه بر گدای دل باخته ی او کارگر افتد.
آمین
#عادله_زمانی
عکس سایه جان❤️
اسفند مظلوم ترین ماه سال ست .تصور کن باشی اما کسی نبیندت چون همه منتظر پایانت هستند.هیچ کس نخواهد که طولانی شوی..
اما واقعیت این ست که لذتی در اسفند وجود دارد در هیچ نوروزی نیست چون انتظار شیرینی در اسفند هست که حتی در خود بهار نیست.
#عادله_زمانی
پ.ن جادوی رنگ
@adelehz
اما واقعیت این ست که لذتی در اسفند وجود دارد در هیچ نوروزی نیست چون انتظار شیرینی در اسفند هست که حتی در خود بهار نیست.
#عادله_زمانی
پ.ن جادوی رنگ
@adelehz
کاروانی شکر از مصر به شیراز آید
اگر آن یار سفر کرده ما باز آید
سعدی
ردپای بهار در شیراز
۲۸روز تا بهار
صبح بخیر❤️
#شما_فرستادین
@adelehz
اگر آن یار سفر کرده ما باز آید
سعدی
ردپای بهار در شیراز
۲۸روز تا بهار
صبح بخیر❤️
#شما_فرستادین
@adelehz
خواستم بگویمت
غصه نخور
این جهان معطل غصه خوردن تو نمی ماند .اگر ببینی که جهان با نظم خودش پیش می رود و هرچه باید بیاید در زمان مناسبش می آید.
خوب نگاه کن .
زمستان که برود بهار می آید اگر کاکلی کوچک تمام زمستان را گریه کند یا نکند فرقی نمی کند .بهار خواهد آمد .
حالا تو هم یاد بگیر غصه خوردن را رها کنی آنچه باید نصیبت شود در زمان مناسب در خانه ات را خواهد زد .
تا انزمان از زندگی لذت ببر
#عادله_زمانی
@adelehz
غصه نخور
این جهان معطل غصه خوردن تو نمی ماند .اگر ببینی که جهان با نظم خودش پیش می رود و هرچه باید بیاید در زمان مناسبش می آید.
خوب نگاه کن .
زمستان که برود بهار می آید اگر کاکلی کوچک تمام زمستان را گریه کند یا نکند فرقی نمی کند .بهار خواهد آمد .
حالا تو هم یاد بگیر غصه خوردن را رها کنی آنچه باید نصیبت شود در زمان مناسب در خانه ات را خواهد زد .
تا انزمان از زندگی لذت ببر
#عادله_زمانی
@adelehz
جهان را باید مثل کتابی ببینی، مثل کتابی که در انتظار خوانندهاش است.
هر روزش را باید جداگانه خواند.
نه روی گذشته باید تمرکز کنی، نه روی آینده
اصل این لحظه است.
باید صفحه به صفحه پیش بروی.
✍🏻 الیف شافاک
@adelehz
هر روزش را باید جداگانه خواند.
نه روی گذشته باید تمرکز کنی، نه روی آینده
اصل این لحظه است.
باید صفحه به صفحه پیش بروی.
✍🏻 الیف شافاک
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
داستان این شکوفه های بادوم شیراز داستان جالبیه چهار سال قبل من این موقع های سال توی کانال نوشتم دلم بهار میخواد .بعد یه دوست مهربونی برامعکسهای شکوفه های نورس بادوم شیراز و فرستاد و گفت جات خالی ما اینجا بهار داریم 😍و این کار سال بعدهم تکرار شد❤️ گذشت و…
اینجا دشت گلهای زرد در نقطه مرزی ایران و آذربایجان هست .خوشحالم که برای من نوشتید نوشته های من در تمام جاده و دشتها پرواز کرده و به گفته ی خودتون حتی بر دل مرزنشین های عزیز نشسته و روزشون رو ساخته و چه خوشحالی بالاتر از این برای من؟
ردپای بهار در آن دشت گلهای زرد امید تمام شدن هر زمستانی را تداعی میکند .بارها به خاطر مهربونی شما ممنونم❤️
هر لحظه زندگی تون مملو از بهار
#عادله_زمانی
@adelehz
ردپای بهار در آن دشت گلهای زرد امید تمام شدن هر زمستانی را تداعی میکند .بارها به خاطر مهربونی شما ممنونم❤️
هر لحظه زندگی تون مملو از بهار
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اینجا مریخ است.
چهارمین سیاره منظومه شمسی ،هزاران سال دور از ما
ولی بشدت شبیه به زمین ماست .
من این جدیدترین فیلم مریخ را که دیدم به عظمت هزاران سیاره ی دیگر آن کهکشانهای بی انتها فکر کردم و بعد به خودم در آینه نگاهی انداختم تا بدانم در برابر عظمت این هستی چقدر کوچک و ناچیزم .
آن گاه خنده ام گرفت به خاطر تمام روزهایی که روی زمین راه رفتم و فکر کردم کسی هستم !تمام وقتهایی که مغرور شدم و تصور کردم میتوانم جهان را تغییر دهم !
به این فیلم بارها نگاه کنید و هربار به خدا فکر کنید و هربار از خودتان بپرسید خدایی که اینقدر عظمت در خلقتش دارد ولی به منِ ناچیز میگوید مرا بخوان تا اجابتت کنم چقدر میتواند مهربان باشد ؟؟
که ما قطره ای ناچیز در اقیانوس بی انتهای خلقت هستیم باشد که خیال ِبزرگ بودن برمان ندارد .
#عادله_زمانی
@adelehz
چهارمین سیاره منظومه شمسی ،هزاران سال دور از ما
ولی بشدت شبیه به زمین ماست .
من این جدیدترین فیلم مریخ را که دیدم به عظمت هزاران سیاره ی دیگر آن کهکشانهای بی انتها فکر کردم و بعد به خودم در آینه نگاهی انداختم تا بدانم در برابر عظمت این هستی چقدر کوچک و ناچیزم .
آن گاه خنده ام گرفت به خاطر تمام روزهایی که روی زمین راه رفتم و فکر کردم کسی هستم !تمام وقتهایی که مغرور شدم و تصور کردم میتوانم جهان را تغییر دهم !
به این فیلم بارها نگاه کنید و هربار به خدا فکر کنید و هربار از خودتان بپرسید خدایی که اینقدر عظمت در خلقتش دارد ولی به منِ ناچیز میگوید مرا بخوان تا اجابتت کنم چقدر میتواند مهربان باشد ؟؟
که ما قطره ای ناچیز در اقیانوس بی انتهای خلقت هستیم باشد که خیال ِبزرگ بودن برمان ندارد .
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
@AhanghayeArosi – علی مولایی↔تولدت مبارک↔کانال آهنگهای عروسی
تولد همه ی اسفندی های عزیز
ته تغاری های زمستان❤️
به خصوص تولد دوست عزیز من
سمانه ی زیبا،مهربون و خوش قلب مبارک .
امیدوارم همیشه بدرخشی ❤️
ته تغاری های زمستان❤️
به خصوص تولد دوست عزیز من
سمانه ی زیبا،مهربون و خوش قلب مبارک .
امیدوارم همیشه بدرخشی ❤️
"زنی کهگم کردم "
اینجا مریخ است. چهارمین سیاره منظومه شمسی ،هزاران سال دور از ما ولی بشدت شبیه به زمین ماست . من این جدیدترین فیلم مریخ را که دیدم به عظمت هزاران سیاره ی دیگر آن کهکشانهای بی انتها فکر کردم و بعد به خودم در آینه نگاهی انداختم تا بدانم در برابر عظمت این هستی…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بیایم هر وقت به خودمون خیلی مغرور شدیم
هر وقت فکر کردیم جهان بدون بودن مون خیلی خالی بنظر میاد حتما این ویدیو رو ببینیم 😊
#شما_فرستادین
@adelehz
هر وقت فکر کردیم جهان بدون بودن مون خیلی خالی بنظر میاد حتما این ویدیو رو ببینیم 😊
#شما_فرستادین
@adelehz
حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَكِيلُ
«خدا ما را کافی است؛
و او بهترین حامی ماست.»
|آل عمران ۱۷۳|
شب زیبا❤️
@adelehz
«خدا ما را کافی است؛
و او بهترین حامی ماست.»
|آل عمران ۱۷۳|
شب زیبا❤️
@adelehz
هر کس که باشی یا هر کاری که انجام دهی وقتی واقعا از صمیم قلب چیزی را بخواهی، آنگاه این خواستهی تو از روح جهان سرچشمه میگیرد و تو مأمور انجام آن بر روی زمین میشوی.
پائولو کوئیلو
صبح به خیر ❤️
@adelehz
پائولو کوئیلو
صبح به خیر ❤️
@adelehz
پیر شویم
دستانم بلرزد
چشمانت کم سو شود
گاهی وقت ها بعضی چیزها را فراموش کنیم.
اما ...اما
یادم نرود با دست لرزان برایت چای بریزم
یادت نرود با چشم کم سو از رنگش تعریف کنی.
عشق مگر همین نخواهد بود ؟؟؟
#عادله_زمانی
@adelehz
دستانم بلرزد
چشمانت کم سو شود
گاهی وقت ها بعضی چیزها را فراموش کنیم.
اما ...اما
یادم نرود با دست لرزان برایت چای بریزم
یادت نرود با چشم کم سو از رنگش تعریف کنی.
عشق مگر همین نخواهد بود ؟؟؟
#عادله_زمانی
@adelehz
من در حال رژیم و مامانم در حالی که سعی داره وسوسه ام کنه غذا بخورم 🤦♀ واقعا چرا ؟😁
@adelehz
@adelehz