"زنی کهگم کردم "
به علی انصاریان نگفتند دوستش فوت کرده ، این مدت خبر دردناک زیاد شنیدم این اما دلم و آب کرد...😔 @adelehz
خوب دیگه لازم نیست بهش چیزی راجع به دوستش بگن....😔 رفت پیش دوستش..
@adelehz
@adelehz
نمیدونم بخدا تو این دنیا ما آدمها به چی دلمون خوشِ که اینقدر بدی میکنیم بهم ...
سر یه ماه دوتا رفیق الکی الکی پرکشیدن رفتن
دل نشکنیم، ظلم نکنیم، بدی به بقیه روا نداریم
بخدا اصلا نمی ارزهِ
بخدا چهارصباح بیشتر نیست....
@adelehz
سر یه ماه دوتا رفیق الکی الکی پرکشیدن رفتن
دل نشکنیم، ظلم نکنیم، بدی به بقیه روا نداریم
بخدا اصلا نمی ارزهِ
بخدا چهارصباح بیشتر نیست....
@adelehz
اگر می دانستی که جهان چقدر کوتاه است هرگز به جز دوست داشتن به هیچ کار دیگری مشغول نمی شدی .
و اگر می دانستی چقدر زود به انتها می رسد هرگز نگران فرداها باقی نمی ماندی.
و اگر می دانستی هیچ چیز ماندنی نیست هرگز برای ماندن مادیاتت دیگران را آزار نمی دادی.
چقدر ساده بازیچه ی جهان، اینعجوزه پیر می شوی ، بدون اینکه بدانی
هیچ کداممان ماندنی نیستیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
و اگر می دانستی چقدر زود به انتها می رسد هرگز نگران فرداها باقی نمی ماندی.
و اگر می دانستی هیچ چیز ماندنی نیست هرگز برای ماندن مادیاتت دیگران را آزار نمی دادی.
چقدر ساده بازیچه ی جهان، اینعجوزه پیر می شوی ، بدون اینکه بدانی
هیچ کداممان ماندنی نیستیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
گذشته به درد ما نمی خورد
آینده پر از دلواپسی ست
فقط حال واقعی ست، این جا و اکنون
دم را دریاب.
📕مرد معلق
✍🏻 سال بلو
@adelehz
آینده پر از دلواپسی ست
فقط حال واقعی ست، این جا و اکنون
دم را دریاب.
📕مرد معلق
✍🏻 سال بلو
@adelehz
راستش این خیلی مهم است که دقیقا در زمانی درست دوستت دارم ها را گفت و خیلی مهم است که از دوستت دارم هایی که می شنوی ساده عبور نکنی و خیلی مهم است که دوستت دارم گفتن را به بعدها موکول نکنی .
خسته از این رازهای مگویی که هر روز کشف میکنیم .
من دلممیخواهد همین لحظه و همین امروز بتو بگویم دوستت دارم .
چون هیچکس نمیداند بعدها چه خواهد شد...
#عادله_زمانی
@adelehz
خسته از این رازهای مگویی که هر روز کشف میکنیم .
من دلممیخواهد همین لحظه و همین امروز بتو بگویم دوستت دارم .
چون هیچکس نمیداند بعدها چه خواهد شد...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بی تعارف بگویم، زنی که رقصیدن بلد است
شش بر صفر از بقیه جلوتر است!
زنی که رقصیدن بلد است،
میتواند یک زندگی را گرم کند
رقصیدن دلبری و ظرافت را می آموزد
کدامتان زنی را میشناسید
که بعد از چند بار قر دادن و رقصیدن
خنده روی لبانش نباشد؟!
رقصیدن، عادت به خندیدن را می آموزد
رقصیدن، شبیه عاشقی کردن است
میان عاشقی، شبیه بوسیدن است
خودتان را میان غمزه های رقص، رها کنید...
👤سیما امیرخانی
@adelehz
شش بر صفر از بقیه جلوتر است!
زنی که رقصیدن بلد است،
میتواند یک زندگی را گرم کند
رقصیدن دلبری و ظرافت را می آموزد
کدامتان زنی را میشناسید
که بعد از چند بار قر دادن و رقصیدن
خنده روی لبانش نباشد؟!
رقصیدن، عادت به خندیدن را می آموزد
رقصیدن، شبیه عاشقی کردن است
میان عاشقی، شبیه بوسیدن است
خودتان را میان غمزه های رقص، رها کنید...
👤سیما امیرخانی
@adelehz
اصلی در زندگی وجود دارد به نام" اصل رها کردن به موقع "
فکر میکنمتابحال به گوش شما نخورده باشد البته طبیعی ست چون این اولین بار ست که خودم در مورد این اصل می نویسم. و اصلا خودم نام گذاری کردمش پس باید موجود جدیدی باشد که بتوان در موردش حرف زد.
اصل رها کردن به موقع تقریبا در مورد تمام موضوعات زندگی صدق میکند این میتواند شامل آدمها،موقعیت ها،رفتارها،مکان ها و خیلی چیزهای دیگر باشد .
این اصل در واقع به آدم میگوید که در چه زمانی دیگر تلاش و اصرار بیشتر بی فایده ست و باید آن موضوع را رها کرد و گذشت .
در طول زندگی اصولا به کودکانمان می آموزیم که تلاش کنند و تلاش کنند و تلاش کنند .
در واقع با کاشتن تخم چنین تفکری به کودکان آنها را از موهبت آرامش بعد از رها کردن به موقع بی نصیب می سازیم.
اگر میگویید چگونه می گویم بسیار آسان.
بعد از اینکه آدمیزاد تمامش را برای کسی و یا چیزی صرف کرد و آن کس،آن چیز،آن موقعیت یا آن خواسته را بدست نیاورد اگر بیاموزد که دیگر در نقطه ای تلاش و اصرار را متوقف کند و خودش را همان گونه که هست بپذیرد . به آرامشی خاص دست پیدا خواهد کرد.
وقتی شما چیزی را میخواهید که بشما نمیدهند یا شما را لایق تصاحب کردن آن موهبت ،حالا هرچیزی که باشد نمی دانند در هم میشکنید. بسیاری از ما با وجود این درهم شکستن بازهم به اصرار و تلاش مان ادامه میدهیم اما دقیقا زمانی که یاد میگیریم و یا حتی تصمیم میگیریم اصل رها کردن به موقع را کلید بزنیم آرامش دوباره به سوی ما باز می گردد.
در زندگی بیاموزیم که دنیا بسیار فراخ تر از تصور ماست گاهی اگر آن چیزی که آن را برای خودمان بهترین میدانیم رها کنیم.
چه بسا شانسی بهتر منتظر خالی شدن دستمان باشد تا در دست ما قرار گیرد.
اصل رها کردن به موقع را در مورد آدمها و خواسته ها از یاد نبریم .
#عادله_زمانی
@adelehz
فکر میکنمتابحال به گوش شما نخورده باشد البته طبیعی ست چون این اولین بار ست که خودم در مورد این اصل می نویسم. و اصلا خودم نام گذاری کردمش پس باید موجود جدیدی باشد که بتوان در موردش حرف زد.
اصل رها کردن به موقع تقریبا در مورد تمام موضوعات زندگی صدق میکند این میتواند شامل آدمها،موقعیت ها،رفتارها،مکان ها و خیلی چیزهای دیگر باشد .
این اصل در واقع به آدم میگوید که در چه زمانی دیگر تلاش و اصرار بیشتر بی فایده ست و باید آن موضوع را رها کرد و گذشت .
در طول زندگی اصولا به کودکانمان می آموزیم که تلاش کنند و تلاش کنند و تلاش کنند .
در واقع با کاشتن تخم چنین تفکری به کودکان آنها را از موهبت آرامش بعد از رها کردن به موقع بی نصیب می سازیم.
اگر میگویید چگونه می گویم بسیار آسان.
بعد از اینکه آدمیزاد تمامش را برای کسی و یا چیزی صرف کرد و آن کس،آن چیز،آن موقعیت یا آن خواسته را بدست نیاورد اگر بیاموزد که دیگر در نقطه ای تلاش و اصرار را متوقف کند و خودش را همان گونه که هست بپذیرد . به آرامشی خاص دست پیدا خواهد کرد.
وقتی شما چیزی را میخواهید که بشما نمیدهند یا شما را لایق تصاحب کردن آن موهبت ،حالا هرچیزی که باشد نمی دانند در هم میشکنید. بسیاری از ما با وجود این درهم شکستن بازهم به اصرار و تلاش مان ادامه میدهیم اما دقیقا زمانی که یاد میگیریم و یا حتی تصمیم میگیریم اصل رها کردن به موقع را کلید بزنیم آرامش دوباره به سوی ما باز می گردد.
در زندگی بیاموزیم که دنیا بسیار فراخ تر از تصور ماست گاهی اگر آن چیزی که آن را برای خودمان بهترین میدانیم رها کنیم.
چه بسا شانسی بهتر منتظر خالی شدن دستمان باشد تا در دست ما قرار گیرد.
اصل رها کردن به موقع را در مورد آدمها و خواسته ها از یاد نبریم .
#عادله_زمانی
@adelehz
مادر بزرگ می گفت هرگز به خاطر چیزهای کوچک قسم نخور.
میگفت قسم سنگین است می افتد میشکند روی سرت و تکه هایش زندگیت را زخمی میکند.
و من چنین میکردم
تا اینکه تورا دیدم و بخاطر تو قسم خوردم چون تو موضوع کوچکی نبودی
اما بنظرم مادربزرگ فراموش کرده بود که بگوید قسم های بزرگ محکمتر میشکنند این را وقتی فهمیدم که زندگی ام زخم شد ....
#عادله_زمانی
@adelehz
میگفت قسم سنگین است می افتد میشکند روی سرت و تکه هایش زندگیت را زخمی میکند.
و من چنین میکردم
تا اینکه تورا دیدم و بخاطر تو قسم خوردم چون تو موضوع کوچکی نبودی
اما بنظرم مادربزرگ فراموش کرده بود که بگوید قسم های بزرگ محکمتر میشکنند این را وقتی فهمیدم که زندگی ام زخم شد ....
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
با فرشته ی دریا آشنا بشین😍
این زیبای کوچولو فرشتۀ دریاست (sea angle) با ابعاد ۲-۵ سانتیمتر و در آبهای قطبی و استوائی زندگی میکنه.
@adelehz
این زیبای کوچولو فرشتۀ دریاست (sea angle) با ابعاد ۲-۵ سانتیمتر و در آبهای قطبی و استوائی زندگی میکنه.
@adelehz
بهترین اتفاقات زمانی رخ می دهند که منتظرشان نیستید.دقیقا زمانی که از آنها قطع امید کرده اید .
چرا ؟چون معمولا آفتاب پس از تاریک ترین نقطه ی شب شروع به طلوع می کند.
#عادله_زمانی
درخت در سیلوی رها شده
@adelehz
چرا ؟چون معمولا آفتاب پس از تاریک ترین نقطه ی شب شروع به طلوع می کند.
#عادله_زمانی
درخت در سیلوی رها شده
@adelehz
گفتارت فرش ایرانیست
و چشمانات گنجشککان دمشقی
که میپرند از دیواری به دیواری
و دلام در سفر است چون کبوتری بر فراز آبهای دستانات
و خستگی در میکند در سایهی دیوارها…
و من دوستات دارم
اما میترسم که با تو باشم
میترسم که با تو یکی شوم
میترسم که در تو مسخ شوم
تجربه یادم داده که از عشق زنان دوری کنم
و از موجهای دریا
اما با عشقات نمیجنگم…
که عشق تو روز من است
با خورشید روز نمیجنگم
با عشقات نمیجنگم
نزار قبانی
@adelehz
و چشمانات گنجشککان دمشقی
که میپرند از دیواری به دیواری
و دلام در سفر است چون کبوتری بر فراز آبهای دستانات
و خستگی در میکند در سایهی دیوارها…
و من دوستات دارم
اما میترسم که با تو باشم
میترسم که با تو یکی شوم
میترسم که در تو مسخ شوم
تجربه یادم داده که از عشق زنان دوری کنم
و از موجهای دریا
اما با عشقات نمیجنگم…
که عشق تو روز من است
با خورشید روز نمیجنگم
با عشقات نمیجنگم
نزار قبانی
@adelehz
برایت چای بریزم از کوچه بگذری به خانه برسی
خسته باشی ولی لبخند بزنی .
بگویی چایی های من هنوز هم بعد از سالها معجزه میکند..
بنظرت خوشبختی بالاتر از این برای هیچ زنی وجود دارد ؟
به گمانم که نه ...
#عادله_زمانی
عکس
ساناز گرجیان
@adelehz
خسته باشی ولی لبخند بزنی .
بگویی چایی های من هنوز هم بعد از سالها معجزه میکند..
بنظرت خوشبختی بالاتر از این برای هیچ زنی وجود دارد ؟
به گمانم که نه ...
#عادله_زمانی
عکس
ساناز گرجیان
@adelehz