عجب دوراهی کشنده ایست ..
که نه راه رفتن داشته باشی
ونه چاره ماندن ...
بین دوجهنم مانده باشی
#عادله_زمانی
@adelehz
که نه راه رفتن داشته باشی
ونه چاره ماندن ...
بین دوجهنم مانده باشی
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه خیلی خوشگل دختر دریا از گوگوش جان😊 بشنوید با ما 🌙🎼 @adelehz
وغریبانه ترین جمعه سال را
زنی خواهد داشت
که خوشبختیش باخوردن یک سیب به خواب رفته باشد..
وباهیچ نوع بوسه ای بیدارنشود..
#عادله_زمانی
@adelehz
زنی خواهد داشت
که خوشبختیش باخوردن یک سیب به خواب رفته باشد..
وباهیچ نوع بوسه ای بیدارنشود..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بانو جان صبور باش .
دنیاهمیشه همینطورنمیماند..
خانه های روی آب
خیلی محکم نیستن...بانوجان
خدابزرگ است ..ودستش بزرگتر
هرکس دستت را رها کرد..فدای گیسوانت
خداهنوزهست.
#عادله_زمانی
@adelehz
دنیاهمیشه همینطورنمیماند..
خانه های روی آب
خیلی محکم نیستن...بانوجان
خدابزرگ است ..ودستش بزرگتر
هرکس دستت را رها کرد..فدای گیسوانت
خداهنوزهست.
#عادله_زمانی
@adelehz
حقیقتا اینکه بروی
اینکه نباشی
اینکه سهم آغوش زن دیگری باشی خیلی هم ترسناک نیست...بدون توهم میتوان زندگی کرد..
اما اینکه آنی نباشی که من فکرمیکردم عجیب وحشتناک است...
#عادله_زمانی
@adelehz
اینکه نباشی
اینکه سهم آغوش زن دیگری باشی خیلی هم ترسناک نیست...بدون توهم میتوان زندگی کرد..
اما اینکه آنی نباشی که من فکرمیکردم عجیب وحشتناک است...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاییز قشنگ ترین فصل دنیاست..
عجب دروغی
آن کس که این را گفته
یحتمل هنوز فصل آغوش تورا مزه نکرده است..
#عادله_زمانی
@adelehz
عجب دروغی
آن کس که این را گفته
یحتمل هنوز فصل آغوش تورا مزه نکرده است..
#عادله_زمانی
@adelehz