"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
فراموش کردنت کار من نیست .
گفتم تا بدانی
حالا باید بروی
یا به جاده می زنی و می روی به راهی دیگر
یا به فکر می روی و از خودت می پرسی مگر چند نفر در دنیا پیدا خواهند شد که تورا از عمیق ترین نقطه ی قلب شان بخواهند.
انتخاب با توست .
#عادله_زمانی
@adelehz
بعضی آدم ها در زندگی هر آدمی هستند که عطر گلابند.
یعنی بوی خوب هستند.مایه آرامش، انتهای حس های خوب دو عالم
بین همه ی بوی های آشغالی که ممکن است بزند به دماغت تو سرت را میبری دم شیشه ی گلاب زندگیت و عطر آن یک سری آدمهای گلابی زندگی خودت را می بلعی.
اصلا این آدم‌گلابی ها اگر نباشند کار دنیا لنگ است آقا بدجور لنگ است.
هرکاری می کنی بکن ولی هوای آدم گلابی های خانه ات ، زندگی ات را داشته باش
همین.
#عادله_زمانی
@adelehz
صبح است.
خیر است ❤️
@adelehz
زندگی مثل یک کتاب است
بعضی فصلها ناراحت کننده و بعضی فصلها شاد
بعضی هیجان انگیزند
اگرفصلی را ورق نزنی هرگز نمیفهمی که درفصل بعدی چه چیزی
انتظارت را میکشید.

الدوس هاکسلی
@adelehz
مصرعی بودم و از عشق تو منظومه شدم...

مجتبی خوش‌زبان
@adelehz
دیشب قرمه سبزی خوردم که توی سبزیش شنبلیله نداشت
والان احساس میکنم به خاطرات کودکیم خیانت شده😐
@adelehz
نور خاصیت زیبایی دارد...
او شکافنده ی تاریکی هاست و قاتل سرما،وقتی دل شب در میان سرما وتنهایی نشسته ای هرگز گمان نخواهی کرد که ممکن ست ازاین شب تیره جان به سلامت بری.ولی نور همان معجزه ی لمس شدنی زندگی ست وقتی در صبح به خانه می تابد و شبت را می کشد.
نور باش گاهی برای زندگی خودت گاهی برای زندگی دیگران
شب سیاه زندگی شان را به قهقرا ببر ..
#عادله_زمانی
@adelehz
در آن جهان بیرون از خانه واقعیتی وجود دارد که توجه نکردن ما به آن تغییرش نمی دهد.
آدمها مجموعه ای از خوبی ها و بدی ها هستند .ما همیشه داعی عاشق بودن داریم .می خندیم و میگویم باورت نمیشود ولی من عاشقش شدم .اما آیا راست می گوییم؟
ما عاشق مجموع او شدیم یا فقط عاشق خوبی هایش هستیم. هنگامی که تلخ و غیرقابل تحمل است او را همان اندازه دوست داریم که وقتی شیرین و مهربان است؟
بنظر من آدمهایی که شمارا همیشه و در هر حال دوست دارند جواهر هستند و خبر بد این است که جواهرات در دنیای ما اکثرا کمیاب و گران قیمت هستند.
#عادله_زمانی
@adelehz
بغل بگیر و غمم را به سینه ات بسپار

پویا جمشیدی
@adelehz
بغل کردن، رفتاری از جنس نیاز نیست. از جنس برآورده کردن نیازهای دیگری هم نیست. بلکه از جنس ابرازه، با زبان بدن. ابراز اینکه فاصله ای بین من و تو نیست. و ببین چقد لمست میکنم «و ببین چقدر دارمت و مراقبتم» ببین چقد تعلق دارم بهت. «چقدر مشتاقم بهت» و ببین چقد امنم. «و می‌بینی چقدر قشنگی؟ بغلت میکنم که ببینی» و می‌بینی چقد برای من مطبوعی؟ چقد میتونم ازت نفس بکشم؟ بغلت میکنم که ببینی عاشق عطرتم. «بغلت میکنم که قد بودنت، باورت کنم» بغلت میکنم که سهم دلخواه و انتخاب‌شده‌م از دنیا باشی «بغلت میکنم، چون آرومم می‌کنه و دلم میخواد آرومت کنم.» بغلت میکنم تا بگم قلبم، قلبت رو حس میکنه.
و بغلت میکنم چون دوستت دارم.

ناشناس
#شما_فرستادین
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چشم هاتون و ببندید و برای چند ثانیه به صدای بارون گوش بدید بدون هیچ حرف و فکر اضافه ای...
ساناز گرجیان
باران زمستانی بابل
@adelehz
به رویاهای گذشته ات فکر میکنی و دیگر دلت گرم نمیشود.
نمیدانم چه چیزی باعث شده که حتی فکر کردن به چیزهایی که روزی دوستشان داشتم هم آزار دهنده شود.میخواهم بگویم رویاها همیشه قشنگ نیستند ،رویاها اگر از زمان واقعی شدنشان گذشت و به دست نیامدند دیگر نه تنها شیرین نیستند بلکه آزار دهنده و تلخ میشوند.
رویاها تاریخ انقضا دارند چیزی که دوسال پیش خوشحالت میکرد امروز شاید حتی لبخندی هم روی لبت نیاورد.
القصه رویاهای واقعی نشده همان لیمو شیرین های قاچ شده اند که سر وقتش کسی سراغشان نرفته و تلخ شدند.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
فکر می کنم هر کسی در دوره ای از زندگی دچار سندروم" خود گم کردگی" میگردد .سندرومی که سخت دل آزار و عذاب آور است.
سندروم خود گم کردگی دیر یا زود به سراغ آدمها می آید. وقتی در آینه به خودت نگاه میکنی و میگویی هی فلانی با آن دنیایی از رویا که همراه خودت داشتی چه کردی ؟ کجای این مسیر طولانی زندگی جا گذاشته ای شان؟
راستی فلانی اینی که امروز هستی همانی بود که آن زمانها دوست داشتی باشی؟
بگذارید صادقانه بگویم اکثر ما شبیه رؤیاهایمان نمی شویم. نمیخواهم جملات تکراری اساتید سخن را تکرار کنم و فریاد بکشم که رویاهاتو واقعی کن ...
من عاشق انرژی های مثبتم ولی فریب دادن خود را نمی پسندم.حقیقت این است که نمیتوانیم تمام رؤیاهایمان را واقعی کنیم .جایی از زندگی دستت چنان در پوست گردو می ماند که باور کن هیچ راهی باقی نمی ماند.
حالا چه کنیم ؟
دلم‌میخواهد شجاع باشم.شجاعانه به پذیرش و اگر لازم است اصلاح خود جدید بروم .خودی که شبیه رویاهای چهارده سالگی من که نه ولی آن قدرها هم دوست نداشتنی نیست.
میخواهم شجاعانه با آن خود واقعی درون اینه کنار بیایم بپذیرمش و کمکش کنم بعضی چیزها را اصلاح کند.
راستش را بخواهی نمیخواهم به او فشار بیاورم از اینکه از دست بدمش می ترسم پس میخواهم همراهش باشم و اجازه ندهم به خاطر آن خود رویایی غصه بخورد.
من این خود را دوست دارم هرچه که باشد با تمام نقص هایش
دلم‌میخواهد کمکش کنم راه برود حتی اگر زمان زیادی گذشته باشد.
چقدر این سندروم خود گم کردگی چیز احمقانه ای ست و چقدر ما همه به قبول خود واقعی مان نیاز داریم .
فقط همین
#عادله_زمانی
@adelehz
تبدیل به خودِ رویایی که یک روز تصورش میکردید ، شدید؟؟؟
anonymous poll

نه،من خودی جدید دارم که شبیه رویاهای سالهای قبلم نیست. – 154
👍👍👍👍👍👍👍 79%

بله – 40
👍👍 21%

👥 194 people voted so far.
ما اینجاییم❤️

برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .

Instagram.com/adeleh.z7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جهت به خیر شدن روز
صبح بخیر ❤️
@adelehz
یادت
نرگس شیرازست
میان زمستانم
#عادله_زمانی
@adelehz