"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
بانگ خروس از سرای دوست برآمد
خیز و صفا کن که مژده سحر آمد

هوشنگ ابتهاج
صبح بخیر ❤️❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تو خواب با صدای خنده ی مادرش می خنده❤️😍
@adelehz
گاهى اوقات تصمیم به تمام کردنِ یک رابطه، حتى اگر به قیمت شکسته شدنِ قلبتان تمام شود، بزرگ ‌ترین لطف در حق خودتان است!


📕 خودت باش دختر
👤 ریچل هالیس
@adelehz
روزی قصه های عشاق جهان را باهم می خواندیم گاهی از مجنون گاهی از لیلی کمی از شیرین دمی از فرهاد
و با این خیال خوش بودیم که شاید روزی داستان ما هم عشاق جوان را متاثر کند.
ولی راستش در واقع این اتفاق هرگز نیفتاد ما نه شیرین و لیلی بودیم نه فرهاد و مجنون شدیم .
ما فقط دو غریبه بودیم که روزی عاشق هم شدند و بعد در پیچ و خم روزهای خاکستری همدیگر را گم کردند.
#عادله_زمانی
@adelehz
عشق گل سرخی ست
هر گلبرگش خیالی باطل
و هر خارش حقیقتی ست .
شارل بودلر

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
"زنی که‌گم کردم "
😘 Sticker
تلگرام هر اپدیتی که میده کلی استیکرهای فوق العاده زیبا اضافه میکنه 😍
اون وقت در مورد واتس آپ باید بری در به در اپ استیکر دانلود کنی نصب کنی تازه بازم دل به خواهت نیست
ننگ بر تو واتس آپ😒
@adelehz
خیلی سخت
با مشکلات
حتی طاقت فرسا
میگذره...
اما بازم این زندگی و دوست داریم.
شبا که میخوابیم رویا می بافیم خیالات برمون میداره حتی یادمون میره تا چند دقیقه پیش داشتیم زار میزدیم‌.شروع میکنیم به فکرهای قشنگ کردن ...
خدایا حواست به این بنده های دست خالیت هست ؟ ؟
جز رویا و امید هیچی تو چنته نداریم‌.
این امید و رویا رو ازمون نگیر
خدایا یه شب که خوابیدیم گرد جادویی بپاش رو خیالات مون تا صبح همش واقعی بشه.. چکار کنیم دلمون بهت خوشِ
همین
شب بخیر❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
غرق در مدرنیته
فناوری هر لحظه مرا و مارا دنبال میکند .ولی واقعیتش این است که من صبح ها رویای بیدارشدن زیر پنجره ی غرق شمعدانی ،زیر کرسی گرم با عطر نان خانگی را میبینم‌.
چیزی که مدرنیته و فناوری نتوانست آن را دوباره بسازد.
#عادله_زمانی

صبح بخیر ❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
انار بودم خندان، بران عقیق لبت
کنون چو شعلهٔ نارم، تو نیز می‌دانی
انار عشق تو بودست شمس تبریزی
که برد بر سردارم، تو نیز می‌دانی...



مولانای جان

@adelehz
همسر من ناگهان مریض شد، او ۳۰ پوند از وزنش را از دست داد، بی اختیار گریه می کرد.
خوشحال نبود، از سردرد و ناراحتی اعصاب رنج می برد. ساعات کمی می خوابید و همیشه خسته بود. رابطه ما در آستانه جدایی بود، او داشت زیبایی اش را از دست می داد و حاضر به بازی در هیچ فیلمی نبود.
من امیدی نداشتم و فکر می کردم به زودی طلاق خواهیم گرفت. وحشت تمام وجودم را فرا گرفته بود.
اول دعا کردم، ناگهان تصمیم دیگری گرفتم.
می دانستم من زیباترین زن زمین را دارم. او بت زیبایی بیش از نیمی از زنان و مردان زمین است.
و من شروع به سرریز کردن او با گل و بوسه و عشق کردم.
و هر لحظه او را سورپرایز می کردم.
فقط برای او زندگی می کردم.
در جمع فقط در مورد او صحبت می کردم.
او را در مقابل دوستان مشترک مان ستایش می کردم.
او روز به روز شکوفا می شد. هر روز بهتر می شد، وزن خود را بدست آورد، دیگر عصبی نبود.
و من نمی دانستم که عشق تا این حد توانایی دارد.
و پس از آن متوجه یک مطلب شدم:
زن بازتابی از رفتار مردش است.
اگر شما زنی را تا نقطه جنون دوست بدارید، او هم به همان مجنون تبدیل خواهد شد.

👤برد پیت
سخنرانی مراسم اسکار
@adelehz
و خوشبختی
مرز باریکی ست
بین آغوش تو
ودنیای بیرون..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی بچه بودیم .ایام کریسمس تلویزیون کارتونهای قشنگ کریسمسی پخش میکرد بعد ما با خودمون میگفتیم کاش الان تو اون کلبه های چوبی پای شومینه بودیم و از اون سوپ ها و نون های ویژه کارتونها که همیشه دلمون میخواست امتحانشون کنیم میخوردیم😊
رویاهای قشنگی داشتیم.
گفتم یادتون بندازم که چه بچه های خوب و مهربونی بودید😊
شبتون بخیر هم رویاهای کودکی ❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
به این روزهای یک خط در میان تعطیل این چند وقت نگاه نکن .
قبل ترها جمعه ها برای خودشان شان و شوکت داشتند .
هنوز اسیر چهاردیواری ها نبودیم، جمعه که میشد میگفتیم باید جمع شویم دور هم و غذایی بخوریم
عصر جمعه ی پاییزی برویم لبو و باقلایی بزنیم یا شیر بلال به دندان بکشیم .
جمعه واقعا جمعه بود .
میخواهم بگویم ،ببین جانم داشته های آدم با کمترین فرصت ضرب صفر میشود .
مایی که یک روز گردش جمعه را حق مسلم خودمان میدانستیم حالا دلمان لک زده برای یک دور همی بدون استرس و آرام
قدر آنچه داریم را بدانیم.
همین ...
#عادله_زمانی
@adelehz
بهترین اتفاقات زمانی رخ می دهند که منتظرشان نیستید.دقیقا زمانی که از آنها قطع امید کرده اید .
چرا ؟چون معمولا آفتاب پس از تاریک ترین نقطه ی شب شروع به طلوع می کند.
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر به دنبال آرامش ذهن هستید
به پیشامدهای زندگی
برچسب خوب یا بد نزنید ؛
دیگران را همانگونه كه هستند بپذیرید ...

📘 راز شاد زيستن
✍🏻اندرو متيوس
صبح بخیر ❤️
@adelehz

اندکی از تو
بسیاری‌ از همه چیز است ..

👤محمود درویش

@adelehz