کسی می گفت شبها آدم عاشق تر می شود .اما من میگویم صبحها فرصت بهتری برای فکر کردن به عشق هست.
مگر عشق چیزی جز روشنایی و زیبایی و درخشش است ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
مگر عشق چیزی جز روشنایی و زیبایی و درخشش است ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
متاهل ها برایتان خط قرمز باشند!
عشق واژه قشنگی ست .در موردش که حرف میزنی هزار جور حال خوش یهو می ریزد ته دل آدم .اما هر عشقی هم عشق نمی شود .
خودتان را هرگز وارد یک رابطه ی مثلثی عشقی با یک آدم متاهل نکنید.این خبیثانه ترین و در عین حال احمقانه ترین کار ممکن است.متاهلهایی که با شما عشق وعاشقی راه می اندازند غیرقابل اعتمادترین آدمهای دنیا هستند.کسی که به شریک زندگی اش وفادار نباشد شک نکنیدبه شما هم وفایی نخواهد داشت .به حرفهای متاهل هایی که از زندگیشان ناراضی اند و مدام از شریک زندگیشان گله میکنند اعتماد نکنید.او فقط میخواهد شما را درون این مثلث بکشد.اما شما راشبیه یک سایه پشت دیوار خانه اش نگه می دارد.زمانی که منفعتش درخطر باشد .این شماهستید که متهمید و او مردیا زن خانواده دوستی ست که توسط یک غریبه گول خورده است!!
اگر کسی بشما گفت که واقعا همسرش را دوست ندارد که اورا نمیخواهد به او بگویید که این مشکل شما نیست.به او بگویید که خودتان را شریک گناه نخواهید کرد یادتان نرود که شما تنها حرفهای اورا شنیده اید وهنوز نمیدانید همسرش چه گفتنی هایی دارد.ادمهای متاهل خصوصا انهایی که بچه دارند بدرد شما نمیخورند.این را درک کنید و خطوط قرمزتان را معین.
به خودتان بها بدهید و اجازه ندهید که کسی شما را تبدیل به یک سایه نامریی پشت دیوار خانه اش کند.
دلتان را به یک عشق و عاطفه ی پنهانی خوش نکنید آدمهای شجاع اول تکلیف خودشان را روشن میکنند و بعد کسی را جایگزین میسازند .
خودتان را گول نزنید کسی که عاشقتان باشد برای تان خواهد جنگید و جایگاه و اعتبارتان را حفظ خواهد کرد.
کسی که عاشق تان باشد این عشق را مایه افتخار میداند نه یک اشتباه شرم آور که باید پنهان شود.
خصوصا برای دختران ،بدانید که هیچ مردی در تخت خواب نامهربان نیست ...پس دلتان را به حرفها خوش نکنید .
غرورتان را به بهای یک حرف عاشقانه نفروشید
بسیار باارزش تر هستید و لایق بیشتر از این...
خودتان را تبدیل به یک سایه نامرئی و شرم آور نکنید
متاهل ها را رها کنید...
#عادله_زمانی
@adelehz
عشق واژه قشنگی ست .در موردش که حرف میزنی هزار جور حال خوش یهو می ریزد ته دل آدم .اما هر عشقی هم عشق نمی شود .
خودتان را هرگز وارد یک رابطه ی مثلثی عشقی با یک آدم متاهل نکنید.این خبیثانه ترین و در عین حال احمقانه ترین کار ممکن است.متاهلهایی که با شما عشق وعاشقی راه می اندازند غیرقابل اعتمادترین آدمهای دنیا هستند.کسی که به شریک زندگی اش وفادار نباشد شک نکنیدبه شما هم وفایی نخواهد داشت .به حرفهای متاهل هایی که از زندگیشان ناراضی اند و مدام از شریک زندگیشان گله میکنند اعتماد نکنید.او فقط میخواهد شما را درون این مثلث بکشد.اما شما راشبیه یک سایه پشت دیوار خانه اش نگه می دارد.زمانی که منفعتش درخطر باشد .این شماهستید که متهمید و او مردیا زن خانواده دوستی ست که توسط یک غریبه گول خورده است!!
اگر کسی بشما گفت که واقعا همسرش را دوست ندارد که اورا نمیخواهد به او بگویید که این مشکل شما نیست.به او بگویید که خودتان را شریک گناه نخواهید کرد یادتان نرود که شما تنها حرفهای اورا شنیده اید وهنوز نمیدانید همسرش چه گفتنی هایی دارد.ادمهای متاهل خصوصا انهایی که بچه دارند بدرد شما نمیخورند.این را درک کنید و خطوط قرمزتان را معین.
به خودتان بها بدهید و اجازه ندهید که کسی شما را تبدیل به یک سایه نامریی پشت دیوار خانه اش کند.
دلتان را به یک عشق و عاطفه ی پنهانی خوش نکنید آدمهای شجاع اول تکلیف خودشان را روشن میکنند و بعد کسی را جایگزین میسازند .
خودتان را گول نزنید کسی که عاشقتان باشد برای تان خواهد جنگید و جایگاه و اعتبارتان را حفظ خواهد کرد.
کسی که عاشق تان باشد این عشق را مایه افتخار میداند نه یک اشتباه شرم آور که باید پنهان شود.
خصوصا برای دختران ،بدانید که هیچ مردی در تخت خواب نامهربان نیست ...پس دلتان را به حرفها خوش نکنید .
غرورتان را به بهای یک حرف عاشقانه نفروشید
بسیار باارزش تر هستید و لایق بیشتر از این...
خودتان را تبدیل به یک سایه نامرئی و شرم آور نکنید
متاهل ها را رها کنید...
#عادله_زمانی
@adelehz
چه چیز می توانست در آن غروب غم انگیز مرا خوشحال سازد؟
غروبها که غربت شهر در سکوت دوبرابر می شود .گزینه های زیادی پیش رو داشتم اما واقعا نمی دانستم باید به چیز فکر کنم .
من آن لحظه در آن غربت غلیظ به نامه ی تو فکر کردم و دلم خوش شد .نامه ای کوتاه که برای دل خوشی ام از راهی دور فرستاده بودی.
بعد از آن یاد گرفتم که هرچیز کوچکی میتواند سرآغاز خوشبختی باشد چه خوب اگر از دیگران دریغش نکنیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
غروبها که غربت شهر در سکوت دوبرابر می شود .گزینه های زیادی پیش رو داشتم اما واقعا نمی دانستم باید به چیز فکر کنم .
من آن لحظه در آن غربت غلیظ به نامه ی تو فکر کردم و دلم خوش شد .نامه ای کوتاه که برای دل خوشی ام از راهی دور فرستاده بودی.
بعد از آن یاد گرفتم که هرچیز کوچکی میتواند سرآغاز خوشبختی باشد چه خوب اگر از دیگران دریغش نکنیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
ابوسعید ابوالخیر گفت : هرجا که نظر میکنم، بر زمین همه گوهر ریخته و بر در و دیوار همه زر آویخته. کسی نمیبیند و کسی نمیچیند.
گفتند: کو، کجاست؟
گفت: همهجاست.
هرجا میتوان خدمتی کرد؛
یا هرجا میتوان راحتی به دلی آورد؛
آنجا که غمگینی هست و آنجا که مسکینی هست؛
آنجا که یاری طالبِ محبت است؛
و آنجا که رفیقی محتاج مروت...
شب بخیر رفقا❤️
@adelehz
گفتند: کو، کجاست؟
گفت: همهجاست.
هرجا میتوان خدمتی کرد؛
یا هرجا میتوان راحتی به دلی آورد؛
آنجا که غمگینی هست و آنجا که مسکینی هست؛
آنجا که یاری طالبِ محبت است؛
و آنجا که رفیقی محتاج مروت...
شب بخیر رفقا❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تو خواب با صدای خنده ی مادرش می خنده❤️😍
@adelehz
@adelehz
گاهى اوقات تصمیم به تمام کردنِ یک رابطه، حتى اگر به قیمت شکسته شدنِ قلبتان تمام شود، بزرگ ترین لطف در حق خودتان است!
📕 خودت باش دختر
👤 ریچل هالیس
@adelehz
📕 خودت باش دختر
👤 ریچل هالیس
@adelehz
روزی قصه های عشاق جهان را باهم می خواندیم گاهی از مجنون گاهی از لیلی کمی از شیرین دمی از فرهاد
و با این خیال خوش بودیم که شاید روزی داستان ما هم عشاق جوان را متاثر کند.
ولی راستش در واقع این اتفاق هرگز نیفتاد ما نه شیرین و لیلی بودیم نه فرهاد و مجنون شدیم .
ما فقط دو غریبه بودیم که روزی عاشق هم شدند و بعد در پیچ و خم روزهای خاکستری همدیگر را گم کردند.
#عادله_زمانی
@adelehz
و با این خیال خوش بودیم که شاید روزی داستان ما هم عشاق جوان را متاثر کند.
ولی راستش در واقع این اتفاق هرگز نیفتاد ما نه شیرین و لیلی بودیم نه فرهاد و مجنون شدیم .
ما فقط دو غریبه بودیم که روزی عاشق هم شدند و بعد در پیچ و خم روزهای خاکستری همدیگر را گم کردند.
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
😘 Sticker
تلگرام هر اپدیتی که میده کلی استیکرهای فوق العاده زیبا اضافه میکنه 😍
اون وقت در مورد واتس آپ باید بری در به در اپ استیکر دانلود کنی نصب کنی تازه بازم دل به خواهت نیست
ننگ بر تو واتس آپ😒
@adelehz
اون وقت در مورد واتس آپ باید بری در به در اپ استیکر دانلود کنی نصب کنی تازه بازم دل به خواهت نیست
ننگ بر تو واتس آپ😒
@adelehz
خیلی سخت
با مشکلات
حتی طاقت فرسا
میگذره...
اما بازم این زندگی و دوست داریم.
شبا که میخوابیم رویا می بافیم خیالات برمون میداره حتی یادمون میره تا چند دقیقه پیش داشتیم زار میزدیم.شروع میکنیم به فکرهای قشنگ کردن ...
خدایا حواست به این بنده های دست خالیت هست ؟ ؟
جز رویا و امید هیچی تو چنته نداریم.
این امید و رویا رو ازمون نگیر
خدایا یه شب که خوابیدیم گرد جادویی بپاش رو خیالات مون تا صبح همش واقعی بشه.. چکار کنیم دلمون بهت خوشِ
همین
شب بخیر❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
با مشکلات
حتی طاقت فرسا
میگذره...
اما بازم این زندگی و دوست داریم.
شبا که میخوابیم رویا می بافیم خیالات برمون میداره حتی یادمون میره تا چند دقیقه پیش داشتیم زار میزدیم.شروع میکنیم به فکرهای قشنگ کردن ...
خدایا حواست به این بنده های دست خالیت هست ؟ ؟
جز رویا و امید هیچی تو چنته نداریم.
این امید و رویا رو ازمون نگیر
خدایا یه شب که خوابیدیم گرد جادویی بپاش رو خیالات مون تا صبح همش واقعی بشه.. چکار کنیم دلمون بهت خوشِ
همین
شب بخیر❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
غرق در مدرنیته
فناوری هر لحظه مرا و مارا دنبال میکند .ولی واقعیتش این است که من صبح ها رویای بیدارشدن زیر پنجره ی غرق شمعدانی ،زیر کرسی گرم با عطر نان خانگی را میبینم.
چیزی که مدرنیته و فناوری نتوانست آن را دوباره بسازد.
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
فناوری هر لحظه مرا و مارا دنبال میکند .ولی واقعیتش این است که من صبح ها رویای بیدارشدن زیر پنجره ی غرق شمعدانی ،زیر کرسی گرم با عطر نان خانگی را میبینم.
چیزی که مدرنیته و فناوری نتوانست آن را دوباره بسازد.
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
انار بودم خندان، بران عقیق لبت
کنون چو شعلهٔ نارم، تو نیز میدانی
انار عشق تو بودست شمس تبریزی
که برد بر سردارم، تو نیز میدانی...
مولانای جان
@adelehz
کنون چو شعلهٔ نارم، تو نیز میدانی
انار عشق تو بودست شمس تبریزی
که برد بر سردارم، تو نیز میدانی...
مولانای جان
@adelehz
همسر من ناگهان مریض شد، او ۳۰ پوند از وزنش را از دست داد، بی اختیار گریه می کرد.
خوشحال نبود، از سردرد و ناراحتی اعصاب رنج می برد. ساعات کمی می خوابید و همیشه خسته بود. رابطه ما در آستانه جدایی بود، او داشت زیبایی اش را از دست می داد و حاضر به بازی در هیچ فیلمی نبود.
من امیدی نداشتم و فکر می کردم به زودی طلاق خواهیم گرفت. وحشت تمام وجودم را فرا گرفته بود.
اول دعا کردم، ناگهان تصمیم دیگری گرفتم.
می دانستم من زیباترین زن زمین را دارم. او بت زیبایی بیش از نیمی از زنان و مردان زمین است.
و من شروع به سرریز کردن او با گل و بوسه و عشق کردم.
و هر لحظه او را سورپرایز می کردم.
فقط برای او زندگی می کردم.
در جمع فقط در مورد او صحبت می کردم.
او را در مقابل دوستان مشترک مان ستایش می کردم.
او روز به روز شکوفا می شد. هر روز بهتر می شد، وزن خود را بدست آورد، دیگر عصبی نبود.
و من نمی دانستم که عشق تا این حد توانایی دارد.
و پس از آن متوجه یک مطلب شدم:
زن بازتابی از رفتار مردش است.
اگر شما زنی را تا نقطه جنون دوست بدارید، او هم به همان مجنون تبدیل خواهد شد.
👤برد پیت
سخنرانی مراسم اسکار
@adelehz
خوشحال نبود، از سردرد و ناراحتی اعصاب رنج می برد. ساعات کمی می خوابید و همیشه خسته بود. رابطه ما در آستانه جدایی بود، او داشت زیبایی اش را از دست می داد و حاضر به بازی در هیچ فیلمی نبود.
من امیدی نداشتم و فکر می کردم به زودی طلاق خواهیم گرفت. وحشت تمام وجودم را فرا گرفته بود.
اول دعا کردم، ناگهان تصمیم دیگری گرفتم.
می دانستم من زیباترین زن زمین را دارم. او بت زیبایی بیش از نیمی از زنان و مردان زمین است.
و من شروع به سرریز کردن او با گل و بوسه و عشق کردم.
و هر لحظه او را سورپرایز می کردم.
فقط برای او زندگی می کردم.
در جمع فقط در مورد او صحبت می کردم.
او را در مقابل دوستان مشترک مان ستایش می کردم.
او روز به روز شکوفا می شد. هر روز بهتر می شد، وزن خود را بدست آورد، دیگر عصبی نبود.
و من نمی دانستم که عشق تا این حد توانایی دارد.
و پس از آن متوجه یک مطلب شدم:
زن بازتابی از رفتار مردش است.
اگر شما زنی را تا نقطه جنون دوست بدارید، او هم به همان مجنون تبدیل خواهد شد.
👤برد پیت
سخنرانی مراسم اسکار
@adelehz