میدون فردوسی و واسه شب یلدا اینقدر قشنگ کردن
اگه دلتون خواست برید عکس بگیرید
فقط حواستون به ماسک ها باشه و مراقب باشید❤️
عکس از غلام نجاتی
@adelehz
اگه دلتون خواست برید عکس بگیرید
فقط حواستون به ماسک ها باشه و مراقب باشید❤️
عکس از غلام نجاتی
@adelehz
کرم شب تاب گفت: رفیق خرگوش، من همیشه میکوشم مجلس تاریک دیگران را روشن کنم، جنگل را روشن کنم، اگرچه بعضی از جانوران مسخرهام میکنند و میگویند "با یک گل بهار نمیشود، تو بیهوده میکوشی با نور ناچیزت جنگل تاریک را روشن کنی." خرگوش گفت: این حرف مال قدیمیهاست. ما هم میگوییم "هر نوری هر چقدر هم ناچیز باشد، بالاخره روشنایی است."
صمد بهرنگی
@adelehz
صمد بهرنگی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یلداتون مبارک ❤️
@adelehz
@adelehz
به آخرین روز پاییز خوش آمدید،پاییز زیبای ما اینک درحال ترک شهرها و روستاهای ماست.در این آخرین روز حضورش که تا سالی دگر تکرار نخواهد شد .
مثل هرسال آرام به خانه رسید در ما بارید گاهی وزید و گاهی رنگ به رنگ شد .مهمان کوچه ها و خیابانهای خلوت تر از همیشه ی ما شد .پاییز زیبای مان برای زیباتر شدن روزهای کسالت بارمان هرچه در توان داشت رو کرد.
ولی میدانی که هر آمدنی رفتنی دارد؟
به بدرقه ی پاییز زیبای مان پشت پنجره ها،در خم کوچه ها ، لابلای برگان زرد ایستاده ایم .
پاییز جان،زیبای بی ادعا تا سال بعد خدا به همراهت
نمی دانیم شانس دوباره دیدنت را خواهیم داشت یا نه ولی تو برای دیدار دوباره ی مان برگرد
ما تمام تلاش مان را برای بودن خواهیم کرد
دست خدا به همراهت پاییز جانانه ی ما
#عادله_زمانی
عکس از آخرین روز پاییزِ شیراز
ریحان
@adelehz
مثل هرسال آرام به خانه رسید در ما بارید گاهی وزید و گاهی رنگ به رنگ شد .مهمان کوچه ها و خیابانهای خلوت تر از همیشه ی ما شد .پاییز زیبای مان برای زیباتر شدن روزهای کسالت بارمان هرچه در توان داشت رو کرد.
ولی میدانی که هر آمدنی رفتنی دارد؟
به بدرقه ی پاییز زیبای مان پشت پنجره ها،در خم کوچه ها ، لابلای برگان زرد ایستاده ایم .
پاییز جان،زیبای بی ادعا تا سال بعد خدا به همراهت
نمی دانیم شانس دوباره دیدنت را خواهیم داشت یا نه ولی تو برای دیدار دوباره ی مان برگرد
ما تمام تلاش مان را برای بودن خواهیم کرد
دست خدا به همراهت پاییز جانانه ی ما
#عادله_زمانی
عکس از آخرین روز پاییزِ شیراز
ریحان
@adelehz
تو را دارم ای گل،جهان با من است
تو تا با منی، جان جان با من اســت
چـــــو میتابـــــد از دور پيشانیات
كران تا كران آسمان با من اســــــت
فریدون مشیــــری
آخرین گل بازمانده از پاییز ِکرج
زهرا قاصدی
@adelehz
تو تا با منی، جان جان با من اســت
چـــــو میتابـــــد از دور پيشانیات
كران تا كران آسمان با من اســــــت
فریدون مشیــــری
آخرین گل بازمانده از پاییز ِکرج
زهرا قاصدی
@adelehz
زنها وقتی رازی در دل دارند ،
زیاد حرف میزنند تا پنهانش کنند !
مردها وقتی رازی در دل دارند ،
سکوت میکنند ...
ماریو بارگاس یوسا
@adelehz
زیاد حرف میزنند تا پنهانش کنند !
مردها وقتی رازی در دل دارند ،
سکوت میکنند ...
ماریو بارگاس یوسا
@adelehz
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
نفسهای آخر پاییز است
بیایید عشق را چاشنی
کارمون قرار دهیم
با هم قدرى
مهربانتر باشیم
عشق و محبت بهترین
هدیه روزگار است...
پیشاپیش جشن باستانی یلدا بر شما خوبان فرخنده باد🌹🍉❤️
ویدیو
پریسا جان راغیان
@adelehz
بیایید عشق را چاشنی
کارمون قرار دهیم
با هم قدرى
مهربانتر باشیم
عشق و محبت بهترین
هدیه روزگار است...
پیشاپیش جشن باستانی یلدا بر شما خوبان فرخنده باد🌹🍉❤️
ویدیو
پریسا جان راغیان
@adelehz
در این آخرین شب پاییز امسال
آرزو کنم که انارهایت را چیده باشی و دانه هایشان را در ظرف بلور و گود زندگیت ریخته باشی.
آرزو کنم که شادی هایت مثل جوجه های تازه متولد شده پا به خانه ات گذاشته باشند و تو جوجه هایت را در این آخر پاییز شمرده باشی...
آرزو کنم که دلت مثل آخرین خرمالوی پاییز امسال رسیده و جاافتاده شده باشد و طعم گس ندهد...
آرزو کنم که پاییزت به خیر گذشته باشد و زمستانت هم خوش عبور کند...
#عادله_زمانی
@adelehz
آرزو کنم که انارهایت را چیده باشی و دانه هایشان را در ظرف بلور و گود زندگیت ریخته باشی.
آرزو کنم که شادی هایت مثل جوجه های تازه متولد شده پا به خانه ات گذاشته باشند و تو جوجه هایت را در این آخر پاییز شمرده باشی...
آرزو کنم که دلت مثل آخرین خرمالوی پاییز امسال رسیده و جاافتاده شده باشد و طعم گس ندهد...
آرزو کنم که پاییزت به خیر گذشته باشد و زمستانت هم خوش عبور کند...
#عادله_زمانی
@adelehz
خانواده اش اتاقی را در خانه ی یکی از خویشاوندان مان اجاره کرده بود و من برای دیدار آن خویشاوند رفته بودم.
موقع برگشتن، هنگام عبور از داخل حیاط دیدم اش، از همان فاصله ای که عکس را گرفتم عاشق شدم. نه کلمه ای بین مان رد و بدل شد، نه خواستم بدانم کیست و هیچ گاه هم دیگر ندیدمش.
من خود دانشجویی کم بضاعت با هزار مساله بودم و حالا اگر زنده باشد لابد پیر زنی است همچون پیر مردی که منم.
نصرالله كسراييان ؛ خرم آباد ۱۳۴۶
چه حکایت ها که داریم ما آدمها..
@adelehz
موقع برگشتن، هنگام عبور از داخل حیاط دیدم اش، از همان فاصله ای که عکس را گرفتم عاشق شدم. نه کلمه ای بین مان رد و بدل شد، نه خواستم بدانم کیست و هیچ گاه هم دیگر ندیدمش.
من خود دانشجویی کم بضاعت با هزار مساله بودم و حالا اگر زنده باشد لابد پیر زنی است همچون پیر مردی که منم.
نصرالله كسراييان ؛ خرم آباد ۱۳۴۶
چه حکایت ها که داریم ما آدمها..
@adelehz
خدا، گاهی به صورت لیوانی آب خنک است، گاهی به صورت پسرکی که به روی زانوان شما می جهد، یا زنی افسونگر و یا فقط به صورت یک گردش کوتاه سحری. خوشا به سعادت کسی که بتواند او را در زیر هر نقابی بشناسد!
نیکوس کازانتزاکیس
صبح بخیر ❤️
@adelehz
نیکوس کازانتزاکیس
صبح بخیر ❤️
@adelehz