✅ اکنون هزاران هزار نیکی، از هزاران هزار راه به سویم می آید.
زمانی که حضرت موسی علیه السلام به مدین رسید
نه خانه داشت
نه شغل
ونه همسر
یه کار خیری انجام داد و رفت زیر سایه
و دستانش را به سمت آسمان بلند کرد و گفت :
رَبِّ اِنّی لِما اَنْزَلْتَ اِلَی مِنْ خَیر فَقیر؛ خداوندا، من به هر خیری که بر من فرو فرستی سخت نیازمندم»
آفتاب آن روز غروب نکرد
مگر اینکه خانه شغل و همسر داشت
این دعا را پس از انجام کار خیر امتحان کنید.
@adelehz
زمانی که حضرت موسی علیه السلام به مدین رسید
نه خانه داشت
نه شغل
ونه همسر
یه کار خیری انجام داد و رفت زیر سایه
و دستانش را به سمت آسمان بلند کرد و گفت :
رَبِّ اِنّی لِما اَنْزَلْتَ اِلَی مِنْ خَیر فَقیر؛ خداوندا، من به هر خیری که بر من فرو فرستی سخت نیازمندم»
آفتاب آن روز غروب نکرد
مگر اینکه خانه شغل و همسر داشت
این دعا را پس از انجام کار خیر امتحان کنید.
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
✅ اکنون هزاران هزار نیکی، از هزاران هزار راه به سویم می آید. زمانی که حضرت موسی علیه السلام به مدین رسید نه خانه داشت نه شغل ونه همسر یه کار خیری انجام داد و رفت زیر سایه و دستانش را به سمت آسمان بلند کرد و گفت : رَبِّ اِنّی لِما اَنْزَلْتَ اِلَی مِنْ خَیر…
رَبِّ اِنّی لِما اَنْزَلْتَ اِلَی مِنْ خَیر فَقیر؛
خداوندا، من به هر خیری که بر من فرو فرستی سخت نیازمندم»
@adelehz
خداوندا، من به هر خیری که بر من فرو فرستی سخت نیازمندم»
@adelehz
برای خانههای سوخته،
باز شاید بشود خانهای بنا کرد
دل سوخته را بگو چه کنیم ...؟!
"نادر ابراهیمی"
@adelehz
باز شاید بشود خانهای بنا کرد
دل سوخته را بگو چه کنیم ...؟!
"نادر ابراهیمی"
@adelehz
ما اینجاییم❤️
برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
کودکی از خدا پرسید تو چه میخوری؟ چه میپوشی؟ در کجا ساکنی؟
خدا آرام بر دل کودک زمزمه کرد.!!
غصه ی بندگانم را میخورم!!
عیب بندگانم را میپوشانم!!
و در قلب شکسته ی آنان ساکنم...
آخرین شنبه ی پاییز قرن
بخیر و برکت ❤️❤️
@adelehz
خدا آرام بر دل کودک زمزمه کرد.!!
غصه ی بندگانم را میخورم!!
عیب بندگانم را میپوشانم!!
و در قلب شکسته ی آنان ساکنم...
آخرین شنبه ی پاییز قرن
بخیر و برکت ❤️❤️
@adelehz
میدون فردوسی و واسه شب یلدا اینقدر قشنگ کردن
اگه دلتون خواست برید عکس بگیرید
فقط حواستون به ماسک ها باشه و مراقب باشید❤️
عکس از غلام نجاتی
@adelehz
اگه دلتون خواست برید عکس بگیرید
فقط حواستون به ماسک ها باشه و مراقب باشید❤️
عکس از غلام نجاتی
@adelehz
کرم شب تاب گفت: رفیق خرگوش، من همیشه میکوشم مجلس تاریک دیگران را روشن کنم، جنگل را روشن کنم، اگرچه بعضی از جانوران مسخرهام میکنند و میگویند "با یک گل بهار نمیشود، تو بیهوده میکوشی با نور ناچیزت جنگل تاریک را روشن کنی." خرگوش گفت: این حرف مال قدیمیهاست. ما هم میگوییم "هر نوری هر چقدر هم ناچیز باشد، بالاخره روشنایی است."
صمد بهرنگی
@adelehz
صمد بهرنگی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یلداتون مبارک ❤️
@adelehz
@adelehz
به آخرین روز پاییز خوش آمدید،پاییز زیبای ما اینک درحال ترک شهرها و روستاهای ماست.در این آخرین روز حضورش که تا سالی دگر تکرار نخواهد شد .
مثل هرسال آرام به خانه رسید در ما بارید گاهی وزید و گاهی رنگ به رنگ شد .مهمان کوچه ها و خیابانهای خلوت تر از همیشه ی ما شد .پاییز زیبای مان برای زیباتر شدن روزهای کسالت بارمان هرچه در توان داشت رو کرد.
ولی میدانی که هر آمدنی رفتنی دارد؟
به بدرقه ی پاییز زیبای مان پشت پنجره ها،در خم کوچه ها ، لابلای برگان زرد ایستاده ایم .
پاییز جان،زیبای بی ادعا تا سال بعد خدا به همراهت
نمی دانیم شانس دوباره دیدنت را خواهیم داشت یا نه ولی تو برای دیدار دوباره ی مان برگرد
ما تمام تلاش مان را برای بودن خواهیم کرد
دست خدا به همراهت پاییز جانانه ی ما
#عادله_زمانی
عکس از آخرین روز پاییزِ شیراز
ریحان
@adelehz
مثل هرسال آرام به خانه رسید در ما بارید گاهی وزید و گاهی رنگ به رنگ شد .مهمان کوچه ها و خیابانهای خلوت تر از همیشه ی ما شد .پاییز زیبای مان برای زیباتر شدن روزهای کسالت بارمان هرچه در توان داشت رو کرد.
ولی میدانی که هر آمدنی رفتنی دارد؟
به بدرقه ی پاییز زیبای مان پشت پنجره ها،در خم کوچه ها ، لابلای برگان زرد ایستاده ایم .
پاییز جان،زیبای بی ادعا تا سال بعد خدا به همراهت
نمی دانیم شانس دوباره دیدنت را خواهیم داشت یا نه ولی تو برای دیدار دوباره ی مان برگرد
ما تمام تلاش مان را برای بودن خواهیم کرد
دست خدا به همراهت پاییز جانانه ی ما
#عادله_زمانی
عکس از آخرین روز پاییزِ شیراز
ریحان
@adelehz
تو را دارم ای گل،جهان با من است
تو تا با منی، جان جان با من اســت
چـــــو میتابـــــد از دور پيشانیات
كران تا كران آسمان با من اســــــت
فریدون مشیــــری
آخرین گل بازمانده از پاییز ِکرج
زهرا قاصدی
@adelehz
تو تا با منی، جان جان با من اســت
چـــــو میتابـــــد از دور پيشانیات
كران تا كران آسمان با من اســــــت
فریدون مشیــــری
آخرین گل بازمانده از پاییز ِکرج
زهرا قاصدی
@adelehz
زنها وقتی رازی در دل دارند ،
زیاد حرف میزنند تا پنهانش کنند !
مردها وقتی رازی در دل دارند ،
سکوت میکنند ...
ماریو بارگاس یوسا
@adelehz
زیاد حرف میزنند تا پنهانش کنند !
مردها وقتی رازی در دل دارند ،
سکوت میکنند ...
ماریو بارگاس یوسا
@adelehz