"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
من احساس میکنم ما بیش از گفتن نیاز داریم تا شنیده شویم‌.
درواقع گاهی وقت ها هیچ چیز لازم نیست فقط لازم ست که دو فنجان چای ریخت و نشست. یکی زبان شود و یکی گوش یکی بگوید و یکی بشنود.
راستی چقدر جای گوش ها در دنیای زبان ها خالی ست ..
#عادله_زمانی
@adelehz
اکنون هزاران هزار نیکی، از هزاران هزار راه به سویم می آید.
زمانی که حضرت موسی علیه السلام به مدین رسید
نه خانه داشت
نه شغل
ونه همسر
یه کار خیری انجام داد و رفت زیر سایه
و دستانش را به سمت آسمان بلند کرد و گفت :

رَبِّ اِنّی لِما اَنْزَلْتَ اِلَی مِنْ خَیر فَقیر؛ خداوندا، من به هر خیری که بر من فرو فرستی سخت نیازمندم»


آفتاب آن روز غروب نکرد
مگر اینکه خانه شغل و همسر داشت
این دعا را پس از انجام کار خیر امتحان کنید.


@adelehz
برای خانه‌های سوخته،
باز شاید بشود خانه‌ای بنا کرد
دل سوخته را بگو چه کنیم ...؟!

"نادر ابراهیمی"
@adelehz
خداوندا قلب مان را به آنچه در طالع و تقدیرمان نیست عادت مده .
آمین
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
ما اینجاییم❤️

برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .

Instagram.com/adeleh.z7
کودکی از خدا پرسید تو چه میخوری؟ چه میپوشی؟ در کجا ساکنی؟

خدا آرام بر دل کودک زمزمه کرد.!!

غصه ی بندگانم را میخورم!!
عیب بندگانم را میپوشانم!!
و در قلب شکسته ی آنان ساکنم...

آخرین شنبه ی پاییز قرن
بخیر و برکت ❤️❤️

@adelehz
Gole Maryam
Reza Bahram
این‌گل مال منِ
دست به شاخه هاش نزنید...
@adelehz
گیسو بتکان دخترِ زیبایِ غزل ها

حمید چشم آور
@adelehz
میدون فردوسی و واسه شب یلدا اینقدر قشنگ کردن
اگه دلتون خواست برید عکس بگیرید
فقط حواستون به ماسک ها باشه و مراقب باشید❤️
عکس از غلام نجاتی
@adelehz
کرم شب تاب گفت: رفیق خرگوش، من همیشه می‌کوشم مجلس تاریک دیگران را روشن کنم، جنگل را روشن کنم، اگرچه بعضی از جانوران مسخره‌ام می‌کنند و می‌گویند "با یک گل بهار نمی‌شود، تو بیهوده می‌کوشی با نور ناچیزت جنگل تاریک را روشن کنی." خرگوش گفت: این حرف مال قدیمی‌هاست. ما هم می‌گوییم "هر نوری هر چقدر هم ناچیز باشد، بالاخره روشنایی است."
صمد بهرنگی
@adelehz
بی نهایت عزیزید❤️❤️
ممنون محبت تون هستم.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به آخرین روز پاییز خوش آمدید،پاییز زیبای ما اینک درحال ترک شهرها و روستاهای ماست.در این آخرین روز حضورش که تا سالی دگر تکرار نخواهد شد .
مثل هرسال آرام به خانه رسید در ما بارید گاهی وزید و گاهی رنگ به رنگ شد .مهمان کوچه ها و خیابانهای خلوت تر از همیشه ی ما شد .پاییز زیبای مان برای زیباتر شدن روزهای کسالت بارمان هرچه در توان داشت رو کرد.
ولی میدانی که هر آمدنی رفتنی دارد؟
به بدرقه ی پاییز زیبای مان پشت پنجره ها،در خم کوچه ها ، لابلای برگان زرد ایستاده ایم .
پاییز جان،زیبای بی ادعا تا سال بعد خدا به همراهت
نمی دانیم شانس دوباره دیدنت را خواهیم داشت یا نه ولی تو برای دیدار دوباره ی مان برگرد
ما تمام تلاش مان را برای بودن خواهیم کرد
دست خدا به همراهت پاییز جانانه ی ما
#عادله_زمانی
عکس از آخرین روز پاییزِ شیراز
ریحان
@adelehz
تو را دارم ای گل،جهان با من است
تو تا با منی، جان جان با من اســت
چـــــو می‌تابـــــد از دور پيشانی‌ات
كران تا كران آسمان با من اســــــت
فریدون مشیــــری

آخرین گل بازمانده از پاییز ِکرج
زهرا قاصدی
@adelehz