در زندگی پويا باش.
برای خودت كاری انجام بده،
غذا درست كن، كتاب بخوان، فيلم ببين، سريالی را دنبال كن، برقص، ورزش كن، در يک كافه چای بنوش، شغل و فعاليت حرفه ای ات را ادامه بده.
برای هر ساعت از زندگی ات يک برنامه داشته باش.
اضطراب تمام فضاهای خالي زندگی ات را پر ميكند، حتما لازم نيست روي يک تحقيق علمی كار بكنی، اما هر روز تعيين كن كه فضاهای خالی روزت را چه چيزی پر كند، بـرای خودت كاری انجام بده.
ناشناس
@adelehz
برای خودت كاری انجام بده،
غذا درست كن، كتاب بخوان، فيلم ببين، سريالی را دنبال كن، برقص، ورزش كن، در يک كافه چای بنوش، شغل و فعاليت حرفه ای ات را ادامه بده.
برای هر ساعت از زندگی ات يک برنامه داشته باش.
اضطراب تمام فضاهای خالي زندگی ات را پر ميكند، حتما لازم نيست روي يک تحقيق علمی كار بكنی، اما هر روز تعيين كن كه فضاهای خالی روزت را چه چيزی پر كند، بـرای خودت كاری انجام بده.
ناشناس
@adelehz
قبلا من کاملا احمقانه هر شب را صرف گلایه از خدا می کردم.
همیشه طلبکار بودم و فکر میکردم خیلی تحفه ی خاصی هستم که باید همه چیز طبق میل من باشد!!
نمیدانم اما واقعا کسی به من نگفته بود حق دارم همیشه خودم را محق بدانم و طلبکار باشم که چرا چنین نشد و چنان شد .
دقیقا از شبی که یاد گرفتم این طلبکاری لعنتی را از خودم دور کنم به آرامش رسیدم.
رفقا کسی به شما تعهد نداده که بهترین آدم جهان هستید و باید بهترین ها نصیب تان شود باور کنید آنقدر بد هستیم که اگر خدا بخواهد روی اعمال و نیات مان به ما چیزی بدهد چه بسا لیاقت همین داشته های فعلی مان را هم نداشته باشیم.
طلبکار نباشیم قبل از اینکه از جهان چیزی بخواهیم ببینیم چه به جهان داده ایم ؟
چه کاشته ایم تا چه برداشت کنیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
همیشه طلبکار بودم و فکر میکردم خیلی تحفه ی خاصی هستم که باید همه چیز طبق میل من باشد!!
نمیدانم اما واقعا کسی به من نگفته بود حق دارم همیشه خودم را محق بدانم و طلبکار باشم که چرا چنین نشد و چنان شد .
دقیقا از شبی که یاد گرفتم این طلبکاری لعنتی را از خودم دور کنم به آرامش رسیدم.
رفقا کسی به شما تعهد نداده که بهترین آدم جهان هستید و باید بهترین ها نصیب تان شود باور کنید آنقدر بد هستیم که اگر خدا بخواهد روی اعمال و نیات مان به ما چیزی بدهد چه بسا لیاقت همین داشته های فعلی مان را هم نداشته باشیم.
طلبکار نباشیم قبل از اینکه از جهان چیزی بخواهیم ببینیم چه به جهان داده ایم ؟
چه کاشته ایم تا چه برداشت کنیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
و تو خوب باش بی توجه به دیگران
خوبی نوری ست که در اتاق آیینه تابیده میشود هرکجای اتاق که ایستاده باشی
نور به تو برخواهد گشت .
#عادله_زمانی
@adelehz
خوبی نوری ست که در اتاق آیینه تابیده میشود هرکجای اتاق که ایستاده باشی
نور به تو برخواهد گشت .
#عادله_زمانی
@adelehz
🔻انرژی خوارها را بشناسیم❗️
🔹در عکس سمت چپ فردی که سرشار از انرژی هست و هاله اش نورانیه و دوستش که به شدت هاله آلوده داره و فرکانس بدنش پایینه، همدیگر رو ملاقات میکنند.
🔹در عکس وسطی اون از مشکلات خودش میگه و درد دل میکنه و انرژی خواری شروع میشه و فرکانس دوستش رو شروع به پایین آوردن میکنه.
🔹در عکس سمت راست دوستی که درد و دل میکرد از انرژی دوستش تغذیه و انرژی خواری کرد، حالا اون سطح فرکانسش بالا رفت. اما هاله نفر مقابل آلوده شد و فرکانس بدنش پایین رفت (انرژی مثبت بدنش پایین اومد)
+مواظب آدمهای اطرافمون باشیم تا انرژی مون هدر نره! هم به دیگران انرژی مثبت بدیم و هم از دیگران انرژی مثبت جذب کنیم👌
#شما_فرستادین
@adelehz
🔹در عکس سمت چپ فردی که سرشار از انرژی هست و هاله اش نورانیه و دوستش که به شدت هاله آلوده داره و فرکانس بدنش پایینه، همدیگر رو ملاقات میکنند.
🔹در عکس وسطی اون از مشکلات خودش میگه و درد دل میکنه و انرژی خواری شروع میشه و فرکانس دوستش رو شروع به پایین آوردن میکنه.
🔹در عکس سمت راست دوستی که درد و دل میکرد از انرژی دوستش تغذیه و انرژی خواری کرد، حالا اون سطح فرکانسش بالا رفت. اما هاله نفر مقابل آلوده شد و فرکانس بدنش پایین رفت (انرژی مثبت بدنش پایین اومد)
+مواظب آدمهای اطرافمون باشیم تا انرژی مون هدر نره! هم به دیگران انرژی مثبت بدیم و هم از دیگران انرژی مثبت جذب کنیم👌
#شما_فرستادین
@adelehz
دو قدم مانده که پاییز به یغما برود
این همه رنگ ِ قشنگ از کف ِ دنیا برود
هرکه معشوقه برانگیخت گوارایش باد......
دل ِ تنها به چه شوقی پی ِ یلدا برود؟
گله هارابگذار!
ناله هارابس كن!
روزگارگوش ندارد كه تو هی شِكوه كنی!..
آخرین جمعه ی پاییزی تون به خیر بگذره❤️
@adelehz
این همه رنگ ِ قشنگ از کف ِ دنیا برود
هرکه معشوقه برانگیخت گوارایش باد......
دل ِ تنها به چه شوقی پی ِ یلدا برود؟
گله هارابگذار!
ناله هارابس كن!
روزگارگوش ندارد كه تو هی شِكوه كنی!..
آخرین جمعه ی پاییزی تون به خیر بگذره❤️
@adelehz
من احساس میکنم ما بیش از گفتن نیاز داریم تا شنیده شویم.
درواقع گاهی وقت ها هیچ چیز لازم نیست فقط لازم ست که دو فنجان چای ریخت و نشست. یکی زبان شود و یکی گوش یکی بگوید و یکی بشنود.
راستی چقدر جای گوش ها در دنیای زبان ها خالی ست ..
#عادله_زمانی
@adelehz
درواقع گاهی وقت ها هیچ چیز لازم نیست فقط لازم ست که دو فنجان چای ریخت و نشست. یکی زبان شود و یکی گوش یکی بگوید و یکی بشنود.
راستی چقدر جای گوش ها در دنیای زبان ها خالی ست ..
#عادله_زمانی
@adelehz
✅ اکنون هزاران هزار نیکی، از هزاران هزار راه به سویم می آید.
زمانی که حضرت موسی علیه السلام به مدین رسید
نه خانه داشت
نه شغل
ونه همسر
یه کار خیری انجام داد و رفت زیر سایه
و دستانش را به سمت آسمان بلند کرد و گفت :
رَبِّ اِنّی لِما اَنْزَلْتَ اِلَی مِنْ خَیر فَقیر؛ خداوندا، من به هر خیری که بر من فرو فرستی سخت نیازمندم»
آفتاب آن روز غروب نکرد
مگر اینکه خانه شغل و همسر داشت
این دعا را پس از انجام کار خیر امتحان کنید.
@adelehz
زمانی که حضرت موسی علیه السلام به مدین رسید
نه خانه داشت
نه شغل
ونه همسر
یه کار خیری انجام داد و رفت زیر سایه
و دستانش را به سمت آسمان بلند کرد و گفت :
رَبِّ اِنّی لِما اَنْزَلْتَ اِلَی مِنْ خَیر فَقیر؛ خداوندا، من به هر خیری که بر من فرو فرستی سخت نیازمندم»
آفتاب آن روز غروب نکرد
مگر اینکه خانه شغل و همسر داشت
این دعا را پس از انجام کار خیر امتحان کنید.
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
✅ اکنون هزاران هزار نیکی، از هزاران هزار راه به سویم می آید. زمانی که حضرت موسی علیه السلام به مدین رسید نه خانه داشت نه شغل ونه همسر یه کار خیری انجام داد و رفت زیر سایه و دستانش را به سمت آسمان بلند کرد و گفت : رَبِّ اِنّی لِما اَنْزَلْتَ اِلَی مِنْ خَیر…
رَبِّ اِنّی لِما اَنْزَلْتَ اِلَی مِنْ خَیر فَقیر؛
خداوندا، من به هر خیری که بر من فرو فرستی سخت نیازمندم»
@adelehz
خداوندا، من به هر خیری که بر من فرو فرستی سخت نیازمندم»
@adelehz
برای خانههای سوخته،
باز شاید بشود خانهای بنا کرد
دل سوخته را بگو چه کنیم ...؟!
"نادر ابراهیمی"
@adelehz
باز شاید بشود خانهای بنا کرد
دل سوخته را بگو چه کنیم ...؟!
"نادر ابراهیمی"
@adelehz
ما اینجاییم❤️
برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
کودکی از خدا پرسید تو چه میخوری؟ چه میپوشی؟ در کجا ساکنی؟
خدا آرام بر دل کودک زمزمه کرد.!!
غصه ی بندگانم را میخورم!!
عیب بندگانم را میپوشانم!!
و در قلب شکسته ی آنان ساکنم...
آخرین شنبه ی پاییز قرن
بخیر و برکت ❤️❤️
@adelehz
خدا آرام بر دل کودک زمزمه کرد.!!
غصه ی بندگانم را میخورم!!
عیب بندگانم را میپوشانم!!
و در قلب شکسته ی آنان ساکنم...
آخرین شنبه ی پاییز قرن
بخیر و برکت ❤️❤️
@adelehz
میدون فردوسی و واسه شب یلدا اینقدر قشنگ کردن
اگه دلتون خواست برید عکس بگیرید
فقط حواستون به ماسک ها باشه و مراقب باشید❤️
عکس از غلام نجاتی
@adelehz
اگه دلتون خواست برید عکس بگیرید
فقط حواستون به ماسک ها باشه و مراقب باشید❤️
عکس از غلام نجاتی
@adelehz
کرم شب تاب گفت: رفیق خرگوش، من همیشه میکوشم مجلس تاریک دیگران را روشن کنم، جنگل را روشن کنم، اگرچه بعضی از جانوران مسخرهام میکنند و میگویند "با یک گل بهار نمیشود، تو بیهوده میکوشی با نور ناچیزت جنگل تاریک را روشن کنی." خرگوش گفت: این حرف مال قدیمیهاست. ما هم میگوییم "هر نوری هر چقدر هم ناچیز باشد، بالاخره روشنایی است."
صمد بهرنگی
@adelehz
صمد بهرنگی
@adelehz