چیزی در زندگی وجود دارد که آن را با وجود تمام ناملایمات هایش خواستنی میکند .
یک نوع تمایل به زندگی
این ست که وقتی زندگی مهربان نیست ،وقتی مشکلات حضور پررنگی دارند وقتی روزها شاد نمی گذرد بازهم آدمیزاد دل خوش به آمدن روزهای بهتر ست .
بنظرم این جادوی زندگی است .فرصتی که فقط یک بار به شما داده می شود اما بینهایت ارزشمند ست.
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
یک نوع تمایل به زندگی
این ست که وقتی زندگی مهربان نیست ،وقتی مشکلات حضور پررنگی دارند وقتی روزها شاد نمی گذرد بازهم آدمیزاد دل خوش به آمدن روزهای بهتر ست .
بنظرم این جادوی زندگی است .فرصتی که فقط یک بار به شما داده می شود اما بینهایت ارزشمند ست.
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
امروز ۱۵ دسامبر روز جهانی چای هست .این روز و به خودم و به همه ی چای دوستها تبریک میگم.
چای برای ما یک نوشیدنی نیست بلکه یک سبک از زندگی ست در هنگام خستگی،اندوه و ناراحتی ما به چای پناه می بریم.
در هنگام خوشحالی و جشن و سرور ما با عزیزانمان چای می نوشیم .
حتی روزمان هم آغاز نمیشود مگر با چای
خوش رنگ و دم کشیده و معطر گاهی با حبه ای قند گاهی با شکلات گاهی با یک کیک گرم خانگی
همراه یک دوست با خانواده یا در یک جلسه ی رسمی
چای های دم کشیده همیشه با ما هستند ❤️
خدایا بخاطر آفرینش چای شکرت 😍😊
#عادله_زمانی
@adelehz
چای برای ما یک نوشیدنی نیست بلکه یک سبک از زندگی ست در هنگام خستگی،اندوه و ناراحتی ما به چای پناه می بریم.
در هنگام خوشحالی و جشن و سرور ما با عزیزانمان چای می نوشیم .
حتی روزمان هم آغاز نمیشود مگر با چای
خوش رنگ و دم کشیده و معطر گاهی با حبه ای قند گاهی با شکلات گاهی با یک کیک گرم خانگی
همراه یک دوست با خانواده یا در یک جلسه ی رسمی
چای های دم کشیده همیشه با ما هستند ❤️
خدایا بخاطر آفرینش چای شکرت 😍😊
#عادله_زمانی
@adelehz
❤1
یه سگی هست تو اهواز هرشب میاد جلوی این مجسمه ها میشینه ازشون مراقبت میکنه احتمالا قبلا سگگله بوده .وفای این حیوون چقدر عجیبه بارالها...
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از من پرسیده بود دوست داشتن چگونه ست ؟
من چطور برایش این راز ساده اما پیچیده را شرح می دادم؟
اینطور گفتم اگر باشی یا نباشی من هستم .اگر زیبا باشی یا نباشی من هستم.
اگر در جمع تو نباشی من به یادت هستم.
اگر خسته باشی و بی حوصله من رهایت نمی کنم.
اگر ساکت باشی دنبال دلیل غمت میگردم ..
که من در تو غرق می شوم و خودم را با تو تعریف میکنم.
گفت: بی رحمانه است.پس تو چی؟
گفتم: بله، اما اگر تو نباشی من هم نیستم دوست داشتنچنین چیزی است.
#عادله_زمانی
@adelehz
من چطور برایش این راز ساده اما پیچیده را شرح می دادم؟
اینطور گفتم اگر باشی یا نباشی من هستم .اگر زیبا باشی یا نباشی من هستم.
اگر در جمع تو نباشی من به یادت هستم.
اگر خسته باشی و بی حوصله من رهایت نمی کنم.
اگر ساکت باشی دنبال دلیل غمت میگردم ..
که من در تو غرق می شوم و خودم را با تو تعریف میکنم.
گفت: بی رحمانه است.پس تو چی؟
گفتم: بله، اما اگر تو نباشی من هم نیستم دوست داشتنچنین چیزی است.
#عادله_زمانی
@adelehz
می ترسم
بگویم
"دوستت دارم"
بی تردید؛
شراب که از سبو
سرازیر شود
اندکی از آن کاسته میشود!
نزار قبانی
شب زیبا
@adelehz
بگویم
"دوستت دارم"
بی تردید؛
شراب که از سبو
سرازیر شود
اندکی از آن کاسته میشود!
نزار قبانی
شب زیبا
@adelehz
اگر دردی وجود نداشت، چگونه میشد لذتها را درک کرد؟
عشقِ حقیقی در زمان سختیها پدیدار میشود.
📽 The Fault In Our Stars
صبح بخیر ❤️
@adelehz
عشقِ حقیقی در زمان سختیها پدیدار میشود.
📽 The Fault In Our Stars
صبح بخیر ❤️
@adelehz
بیایید هر روز دست یک اتفاق خوب را بگیریم
و ببریمش بالای یک بلندی،
تا ترسش از افتادن بریزد!
افتادن اتفاقهای خوب،از امروز مال شما...
امروزتون پر از اتفاقهای خوب❤️
@adelehz
و ببریمش بالای یک بلندی،
تا ترسش از افتادن بریزد!
افتادن اتفاقهای خوب،از امروز مال شما...
امروزتون پر از اتفاقهای خوب❤️
@adelehz
زنها همیشه مادرند و مردها بچه ...!
ما مردها همیشه بچهایم ،
اما به زبان نمیآوریم !
یا شاید ،
نمیخواهیم بگوییم که بچهایم ...!
فرهاد ، مجنون ، پادشاه ، شاعر ، من ...
هرکس که باشد همیشه دلش میخواهد ،
یک زن در زندگیاش باشد ...
که مدام بهش رسیدگی کند و مراقبش باشد !
میگویند :
پشت سر هر مرد بزرگی یک زن ایستاده .
اما ،
پشت سر هیچ زنی هرگز مردی نیست !
👤 عباس معروفی
@adelehz
ما مردها همیشه بچهایم ،
اما به زبان نمیآوریم !
یا شاید ،
نمیخواهیم بگوییم که بچهایم ...!
فرهاد ، مجنون ، پادشاه ، شاعر ، من ...
هرکس که باشد همیشه دلش میخواهد ،
یک زن در زندگیاش باشد ...
که مدام بهش رسیدگی کند و مراقبش باشد !
میگویند :
پشت سر هر مرد بزرگی یک زن ایستاده .
اما ،
پشت سر هیچ زنی هرگز مردی نیست !
👤 عباس معروفی
@adelehz
صفحه رسمی توییتر تلگرام
تعدادی از کاربران در اروپا و خاورمیانه با مشکل اتصال روبرو هستند .
ما در حال برطرف کردن مشکل هستیم تا آنان بتوانند مجددا متصل شوند . لطفا صبر کنید و متاسفیم بابت عدم اتصال ...
@adelehz
تعدادی از کاربران در اروپا و خاورمیانه با مشکل اتصال روبرو هستند .
ما در حال برطرف کردن مشکل هستیم تا آنان بتوانند مجددا متصل شوند . لطفا صبر کنید و متاسفیم بابت عدم اتصال ...
@adelehz
🔴اختلال در دسترسی به تلگرام رفع شد
🔹از دقایقی پیش اختلال در دسترسی به تلگرام در برخی از نقاط دنیا ایجاد شده بود که هم اکنون رفع شده است.
@adelehz
🔹از دقایقی پیش اختلال در دسترسی به تلگرام در برخی از نقاط دنیا ایجاد شده بود که هم اکنون رفع شده است.
@adelehz
گاهی ازخودت سفر کن .
تنها وبدون کوله،ازخودت بیرون برو وبه این زودی ها برنگرد..
گاهی حتی خودت راهم جابگذار..
#عادله_زمانی
@adelehz
تنها وبدون کوله،ازخودت بیرون برو وبه این زودی ها برنگرد..
گاهی حتی خودت راهم جابگذار..
#عادله_زمانی
@adelehz
جادوگری که روی درخت انجیر زندگی میکند
به لستر گفت: یه آرزو کن تا برآورده کنم
لستر هم با زرنگی آرزو کرد
دو تا آرزوی دیگر هم داشته باشد
بعد با هر کدام از این سه آرزو
سه آرزوی دیگر آرزو کرد
آرزوهایش شد نه آرزو با سه آرزوی قبلی
بعد با هر کدام از این دوازده آرزو
سه آرزوی دیگر خواست
که تعداد آرزوهایش رسید به ۴۶ یا ۵۲ یا...
به هر حال از هر آرزویش استفاده کرد
برای خواستن یه آرزوی دیگر
تا وقتی که تعداد آرزوهایش رسید به...
۵ میلیارد و هفت میلیون و ۱۸ هزار و ۳۴ آرزو
بعد آرزو هایش را پهن کرد روی زمین و شروع کرد به کف زدن و رقصیدن
جست و خیز کردن و آواز خواندن
و آرزو کردن برای داشتن آرزوهای بیشتر
بیشتر و بیشتر
در حالی که دیگران میخندیدند و گریه میکردند
عشق می ورزیدند و محبت میکردند
لستر وسط آرزوهایش نشست
آنها را روی هم ریخت تا شد مثل یک تپه طلا
و نشست به شمردنشان تا.......
پیر شد
و بعد یک شب او را پیدا کردند در حالی که مرده بود
و آرزوهایش دور و برش تلنبار شده بودند
آرزوهایش را شمردند
حتی یکی از آنها هم گم نشده بود
همشان نو بودند و برق میزدند
بفرمائید چند تا بردارید
به یاد لستر هم باشید
که در دنیای سیب ها و بوسه ها و کفش ها
همه آرزوهایش را با خواستن آرزوهای بیشتر حرام کرد !!!
شل سیلور استاین
@adelehz
به لستر گفت: یه آرزو کن تا برآورده کنم
لستر هم با زرنگی آرزو کرد
دو تا آرزوی دیگر هم داشته باشد
بعد با هر کدام از این سه آرزو
سه آرزوی دیگر آرزو کرد
آرزوهایش شد نه آرزو با سه آرزوی قبلی
بعد با هر کدام از این دوازده آرزو
سه آرزوی دیگر خواست
که تعداد آرزوهایش رسید به ۴۶ یا ۵۲ یا...
به هر حال از هر آرزویش استفاده کرد
برای خواستن یه آرزوی دیگر
تا وقتی که تعداد آرزوهایش رسید به...
۵ میلیارد و هفت میلیون و ۱۸ هزار و ۳۴ آرزو
بعد آرزو هایش را پهن کرد روی زمین و شروع کرد به کف زدن و رقصیدن
جست و خیز کردن و آواز خواندن
و آرزو کردن برای داشتن آرزوهای بیشتر
بیشتر و بیشتر
در حالی که دیگران میخندیدند و گریه میکردند
عشق می ورزیدند و محبت میکردند
لستر وسط آرزوهایش نشست
آنها را روی هم ریخت تا شد مثل یک تپه طلا
و نشست به شمردنشان تا.......
پیر شد
و بعد یک شب او را پیدا کردند در حالی که مرده بود
و آرزوهایش دور و برش تلنبار شده بودند
آرزوهایش را شمردند
حتی یکی از آنها هم گم نشده بود
همشان نو بودند و برق میزدند
بفرمائید چند تا بردارید
به یاد لستر هم باشید
که در دنیای سیب ها و بوسه ها و کفش ها
همه آرزوهایش را با خواستن آرزوهای بیشتر حرام کرد !!!
شل سیلور استاین
@adelehz
نپرس چرا به دیوانگی با تو دلخوش هستم.
بدان که زندگی موهبتی ست که فقط دیوانه های بیخیال ارزش واقعی اش را میدانند.
#عادله_زمانی
#شما_فرستادین
مریم جان از اراک❤️
@adelehz
بدان که زندگی موهبتی ست که فقط دیوانه های بیخیال ارزش واقعی اش را میدانند.
#عادله_زمانی
#شما_فرستادین
مریم جان از اراک❤️
@adelehz
وقتى نور ،
نور واقعى
نورى که نقاشان از به ترسيم کشيدنش عاجزند، هر روز صبح، از شکاف کرکره هاى چوبى، به درون مى خزد، ديوار بالاى تختخوابم راه راه مى شود.
اين نور به من مى گويد، پنجره را به سرعت باز کن، هديه اى شگرف برايت آورده ام.
هديه شگرف چيزى جز يک روز تازه نيست.
روزى متفاوت با تمام روزهاى ديگر ...
کريستين بوبن
عکس دخترک دریا
@adelehz
صبح به خیر❤️
نور واقعى
نورى که نقاشان از به ترسيم کشيدنش عاجزند، هر روز صبح، از شکاف کرکره هاى چوبى، به درون مى خزد، ديوار بالاى تختخوابم راه راه مى شود.
اين نور به من مى گويد، پنجره را به سرعت باز کن، هديه اى شگرف برايت آورده ام.
هديه شگرف چيزى جز يک روز تازه نيست.
روزى متفاوت با تمام روزهاى ديگر ...
کريستين بوبن
عکس دخترک دریا
@adelehz
صبح به خیر❤️
چیه این خاطرات کودکی که من با دیدن این عکس هنوز ناخودآگاه لبخند میزنم🙂
@adelehz
@adelehz