"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
همه ی ما حسرت های زیادی در زندگی مان داریم ،حسرت های دور یا نزدیک
حسرت چیزهایی که نتوانستیم به دست شان بیاوریم یا حسرت چیزهایی که از دست دادیم .
من فکر میکنم که حسرت بخش بزرگی از زندگی ست بخشی که قابل حذف نیست و گه گاهی یقه ی صاحب زندگی را سفت می چسبد.
اما بزرگترین حسرتهای زندگی آن هایی ست که خودمان در آن نقش داریم یا داشته ایم .
معمولا وقتی چیزی را از دست میدهیم که اجبارا بوده ست حسرت زیادی نمی خوریم و فقط دلتنگش میشویم .ما برای از دست دادن کودکی حسرت خیلی زیادی شاید نخوریم چون میدانیم خواهی نخواهی تا ابد کودک نمیماندیم.
اما برای نامهربانی با دوستی که بعدها از دستش دادیم حسرت میخوریم چون خودمان میدانیم که میتوانستیم با او مهربان تر باشیم .
حسرت ها معلم های بزرگی هستند آن ها به شما به خوبی می آموزند که همیشه قبل از هر تصمیم و واکنشی باید به آخرش فکر کنید .وقتی خشمگین میشویم ،وقتی میخواهیم در برابر کسی جبهه بگیریم وقتی میخواهیم تصمیم بزرگی بگیریم حتی وقتی دهانمان را باز میکنیم و میخواهیم چیزی بگوییم حالا این می تواند هرچیزی باشد .خواه یک حرف تنفر آمیز خواه کلام مقدس دوستت دارم..
زندگی فرصت جولان حسرتهای زیادی گاه تلخ و عمیق و گاه گذر است اما اگر هرقدر بیشتر تلاش کنیم تا بعدها حسرت نخوریم بیشتر زندگی را زندگی کردیم .
#عادله_زمانی
@adelehz
در دنیای درختان ،غمگین ترین شان درختی ست که پنجره میشود ...نه پای رفتن در جاده دارد و نه توان ماندن در دیوار...سرنوشتش انتظار است وانتظار..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همیشه از زن گفتیم یک بار هم از مردها بگیم و بشنویم .
@adelehz
ما اینجاییم❤️

برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .

Instagram.com/adeleh.z7
چیزی در زندگی وجود دارد که آن را با وجود تمام ناملایمات هایش خواستنی میکند .
یک نوع تمایل به زندگی
این ست که وقتی زندگی مهربان نیست ،وقتی مشکلات حضور پررنگی دارند وقتی روزها شاد نمی گذرد بازهم آدمیزاد دل خوش به آمدن روزهای بهتر ست .
بنظرم این جادوی زندگی است .فرصتی که فقط یک بار به شما داده می شود اما بینهایت ارزشمند ست.
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
امروز ۱۵ دسامبر روز جهانی چای هست .این روز و به خودم و به همه ی چای دوستها تبریک میگم‌.
چای برای ما یک نوشیدنی نیست بلکه یک سبک از زندگی ست در هنگام خستگی،اندوه و ناراحتی ما به چای پناه می بریم‌.
در هنگام خوشحالی و جشن و سرور ما با عزیزانمان چای می نوشیم .
حتی روزمان هم آغاز نمیشود مگر با چای
خوش رنگ و دم کشیده و معطر گاهی با حبه ای قند گاهی با شکلات گاهی با یک کیک گرم خانگی
همراه یک دوست با خانواده یا در یک جلسه ی رسمی
چای های دم کشیده همیشه با ما هستند ❤️
خدایا بخاطر آفرینش چای شکرت 😍😊
#عادله_زمانی
@adelehz
1
خرمالو هاتون و خوردید ؟
دارن میرن ها 😊
@adelehz
یه سگی هست تو اهواز هرشب میاد جلوی این مجسمه ها میشینه ازشون مراقبت میکنه احتمالا قبلا سگ‌گله بوده .وفای این حیوون چقدر عجیبه بارالها...
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دلم برف می خواهد ...
نویسنده:عادله زمانی
کلام :دکتر ملیکا محمدی❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از من پرسیده بود دوست داشتن چگونه ست ؟
من چطور برایش این راز ساده اما پیچیده را شرح می دادم؟
اینطور گفتم اگر باشی یا نباشی من هستم .اگر زیبا باشی یا نباشی من هستم.
اگر در جمع تو نباشی من به یادت هستم.
اگر خسته باشی و بی حوصله من رهایت نمی کنم.
اگر ساکت باشی دنبال دلیل غمت میگردم ..
که من در تو غرق می شوم و خودم را با تو تعریف میکنم.
گفت: بی رحمانه است.پس تو چی؟
گفتم: بله، اما اگر تو نباشی من هم نیستم دوست داشتن‌چنین چیزی است.

#عادله_زمانی
@adelehz
می ترسم
بگویم
"دوستت دارم"

بی تردید؛
شراب که از سبو
سرازیر شود
اندکی از آن کاسته می‌شود!

نزار قبانی

شب زیبا
@adelehz
اگر دردی وجود نداشت، چگونه میشد لذت‌ها را درک کرد؟
عشقِ حقیقی در زمان سختی‌ها پدیدار میشود.


📽 The Fault In Our Stars

صبح بخیر ❤️
@adelehz
بیایید هر روز دست یک اتفاق خوب را بگیریم
و ببریمش بالای یک بلندی،
تا ترسش از افتادن بریزد!
افتادن اتفاقهای خوب،از امروز مال شما...
امروزتون پر از اتفاقهای خوب❤️

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خوشبختیت آرزومه
حتی با من نباشی ...
@adelehz
زن‌ها همیشه مادرند و مردها بچه ...!
ما مردها همیشه بچه‌ایم ،
اما به زبان نمی‌آوریم !
یا شاید ،
نمی‌خواهیم بگوییم که بچه‌ایم ...!
فرهاد ، مجنون ، پادشاه ، شاعر ، من ...
هرکس که باشد همیشه دلش می‌خواهد ،
یک زن در زندگی‌اش باشد ...
که مدام بهش رسیدگی کند و مراقبش باشد !
می‌گویند :
پشت سر هر مرد بزرگی یک زن ایستاده .
اما ،
پشت سر هیچ زنی هرگز مردی نیست !

👤 عباس معروفی
@adelehz
صفحه رسمی توییتر ‎تلگرام

تعدادی از کاربران در ‎اروپا و ‎خاورمیانه با مشکل اتصال روبرو هستند .
ما در حال برطرف کردن مشکل هستیم تا آنان بتوانند مجددا متصل شوند . لطفا صبر کنید و متاسفیم بابت عدم اتصال ...

@adelehz
🔴اختلال در دسترسی به تلگرام رفع شد

🔹از دقایقی پیش اختلال در دسترسی به تلگرام در برخی از نقاط دنیا ایجاد شده بود که هم اکنون رفع شده است.

@adelehz