Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ْْْ
کنم دعای تو هر گاه روی خوب تو بینم
که وقت صبح محل اجابت است دعا را...
ناظم هروی
صبح تون بخیر❤️
@adelehz
کنم دعای تو هر گاه روی خوب تو بینم
که وقت صبح محل اجابت است دعا را...
ناظم هروی
صبح تون بخیر❤️
@adelehz
دل خواهِ من
آیا هرگز فرصت راه رفتن با هم زیر یک چتر را داشتیم؟
آیا با هم ساعتها کنار ساحل راه رفتیم؟
آیا فرصتی برای خوردن یک بستنی شریکی پیدا کردیم؟
آیا برایم گلهای وحشی چیدی؟
به گمانم نه
شاید به خاطر همین بود که احساس کردیم به اندازه ی کافی عاشقی نکردیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
آیا هرگز فرصت راه رفتن با هم زیر یک چتر را داشتیم؟
آیا با هم ساعتها کنار ساحل راه رفتیم؟
آیا فرصتی برای خوردن یک بستنی شریکی پیدا کردیم؟
آیا برایم گلهای وحشی چیدی؟
به گمانم نه
شاید به خاطر همین بود که احساس کردیم به اندازه ی کافی عاشقی نکردیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from مرسی تی وی🌿🌺
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دلم برف می خواهد
نه از آن برف های بی حس وحال
دلم یک برف روزهای بچگی میخواهد ،یک خواب دوران بچگی میخواهد که شب روی دفترهایم خوابم ببرد و گیج خواب باشم .صبح تا کمر برف بیاید و تا بیدار بشوم مادرم بگوید بخواب مادرجان رادیو گفت مدرسه تعطیل است.
همین قدر آرام
همین قدر دور
عادله زمانی
@MER30TV 👈💯
نه از آن برف های بی حس وحال
دلم یک برف روزهای بچگی میخواهد ،یک خواب دوران بچگی میخواهد که شب روی دفترهایم خوابم ببرد و گیج خواب باشم .صبح تا کمر برف بیاید و تا بیدار بشوم مادرم بگوید بخواب مادرجان رادیو گفت مدرسه تعطیل است.
همین قدر آرام
همین قدر دور
عادله زمانی
@MER30TV 👈💯
همه ی ما حسرت های زیادی در زندگی مان داریم ،حسرت های دور یا نزدیک
حسرت چیزهایی که نتوانستیم به دست شان بیاوریم یا حسرت چیزهایی که از دست دادیم .
من فکر میکنم که حسرت بخش بزرگی از زندگی ست بخشی که قابل حذف نیست و گه گاهی یقه ی صاحب زندگی را سفت می چسبد.
اما بزرگترین حسرتهای زندگی آن هایی ست که خودمان در آن نقش داریم یا داشته ایم .
معمولا وقتی چیزی را از دست میدهیم که اجبارا بوده ست حسرت زیادی نمی خوریم و فقط دلتنگش میشویم .ما برای از دست دادن کودکی حسرت خیلی زیادی شاید نخوریم چون میدانیم خواهی نخواهی تا ابد کودک نمیماندیم.
اما برای نامهربانی با دوستی که بعدها از دستش دادیم حسرت میخوریم چون خودمان میدانیم که میتوانستیم با او مهربان تر باشیم .
حسرت ها معلم های بزرگی هستند آن ها به شما به خوبی می آموزند که همیشه قبل از هر تصمیم و واکنشی باید به آخرش فکر کنید .وقتی خشمگین میشویم ،وقتی میخواهیم در برابر کسی جبهه بگیریم وقتی میخواهیم تصمیم بزرگی بگیریم حتی وقتی دهانمان را باز میکنیم و میخواهیم چیزی بگوییم حالا این می تواند هرچیزی باشد .خواه یک حرف تنفر آمیز خواه کلام مقدس دوستت دارم..
زندگی فرصت جولان حسرتهای زیادی گاه تلخ و عمیق و گاه گذر است اما اگر هرقدر بیشتر تلاش کنیم تا بعدها حسرت نخوریم بیشتر زندگی را زندگی کردیم .
#عادله_زمانی
@adelehz
حسرت چیزهایی که نتوانستیم به دست شان بیاوریم یا حسرت چیزهایی که از دست دادیم .
من فکر میکنم که حسرت بخش بزرگی از زندگی ست بخشی که قابل حذف نیست و گه گاهی یقه ی صاحب زندگی را سفت می چسبد.
اما بزرگترین حسرتهای زندگی آن هایی ست که خودمان در آن نقش داریم یا داشته ایم .
معمولا وقتی چیزی را از دست میدهیم که اجبارا بوده ست حسرت زیادی نمی خوریم و فقط دلتنگش میشویم .ما برای از دست دادن کودکی حسرت خیلی زیادی شاید نخوریم چون میدانیم خواهی نخواهی تا ابد کودک نمیماندیم.
اما برای نامهربانی با دوستی که بعدها از دستش دادیم حسرت میخوریم چون خودمان میدانیم که میتوانستیم با او مهربان تر باشیم .
حسرت ها معلم های بزرگی هستند آن ها به شما به خوبی می آموزند که همیشه قبل از هر تصمیم و واکنشی باید به آخرش فکر کنید .وقتی خشمگین میشویم ،وقتی میخواهیم در برابر کسی جبهه بگیریم وقتی میخواهیم تصمیم بزرگی بگیریم حتی وقتی دهانمان را باز میکنیم و میخواهیم چیزی بگوییم حالا این می تواند هرچیزی باشد .خواه یک حرف تنفر آمیز خواه کلام مقدس دوستت دارم..
زندگی فرصت جولان حسرتهای زیادی گاه تلخ و عمیق و گاه گذر است اما اگر هرقدر بیشتر تلاش کنیم تا بعدها حسرت نخوریم بیشتر زندگی را زندگی کردیم .
#عادله_زمانی
@adelehz
در دنیای درختان ،غمگین ترین شان درختی ست که پنجره میشود ...نه پای رفتن در جاده دارد و نه توان ماندن در دیوار...سرنوشتش انتظار است وانتظار..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همیشه از زن گفتیم یک بار هم از مردها بگیم و بشنویم .
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ما اینجاییم❤️
برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
چیزی در زندگی وجود دارد که آن را با وجود تمام ناملایمات هایش خواستنی میکند .
یک نوع تمایل به زندگی
این ست که وقتی زندگی مهربان نیست ،وقتی مشکلات حضور پررنگی دارند وقتی روزها شاد نمی گذرد بازهم آدمیزاد دل خوش به آمدن روزهای بهتر ست .
بنظرم این جادوی زندگی است .فرصتی که فقط یک بار به شما داده می شود اما بینهایت ارزشمند ست.
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
یک نوع تمایل به زندگی
این ست که وقتی زندگی مهربان نیست ،وقتی مشکلات حضور پررنگی دارند وقتی روزها شاد نمی گذرد بازهم آدمیزاد دل خوش به آمدن روزهای بهتر ست .
بنظرم این جادوی زندگی است .فرصتی که فقط یک بار به شما داده می شود اما بینهایت ارزشمند ست.
#عادله_زمانی
صبح بخیر ❤️
@adelehz
امروز ۱۵ دسامبر روز جهانی چای هست .این روز و به خودم و به همه ی چای دوستها تبریک میگم.
چای برای ما یک نوشیدنی نیست بلکه یک سبک از زندگی ست در هنگام خستگی،اندوه و ناراحتی ما به چای پناه می بریم.
در هنگام خوشحالی و جشن و سرور ما با عزیزانمان چای می نوشیم .
حتی روزمان هم آغاز نمیشود مگر با چای
خوش رنگ و دم کشیده و معطر گاهی با حبه ای قند گاهی با شکلات گاهی با یک کیک گرم خانگی
همراه یک دوست با خانواده یا در یک جلسه ی رسمی
چای های دم کشیده همیشه با ما هستند ❤️
خدایا بخاطر آفرینش چای شکرت 😍😊
#عادله_زمانی
@adelehz
چای برای ما یک نوشیدنی نیست بلکه یک سبک از زندگی ست در هنگام خستگی،اندوه و ناراحتی ما به چای پناه می بریم.
در هنگام خوشحالی و جشن و سرور ما با عزیزانمان چای می نوشیم .
حتی روزمان هم آغاز نمیشود مگر با چای
خوش رنگ و دم کشیده و معطر گاهی با حبه ای قند گاهی با شکلات گاهی با یک کیک گرم خانگی
همراه یک دوست با خانواده یا در یک جلسه ی رسمی
چای های دم کشیده همیشه با ما هستند ❤️
خدایا بخاطر آفرینش چای شکرت 😍😊
#عادله_زمانی
@adelehz
❤1
یه سگی هست تو اهواز هرشب میاد جلوی این مجسمه ها میشینه ازشون مراقبت میکنه احتمالا قبلا سگگله بوده .وفای این حیوون چقدر عجیبه بارالها...
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از من پرسیده بود دوست داشتن چگونه ست ؟
من چطور برایش این راز ساده اما پیچیده را شرح می دادم؟
اینطور گفتم اگر باشی یا نباشی من هستم .اگر زیبا باشی یا نباشی من هستم.
اگر در جمع تو نباشی من به یادت هستم.
اگر خسته باشی و بی حوصله من رهایت نمی کنم.
اگر ساکت باشی دنبال دلیل غمت میگردم ..
که من در تو غرق می شوم و خودم را با تو تعریف میکنم.
گفت: بی رحمانه است.پس تو چی؟
گفتم: بله، اما اگر تو نباشی من هم نیستم دوست داشتنچنین چیزی است.
#عادله_زمانی
@adelehz
من چطور برایش این راز ساده اما پیچیده را شرح می دادم؟
اینطور گفتم اگر باشی یا نباشی من هستم .اگر زیبا باشی یا نباشی من هستم.
اگر در جمع تو نباشی من به یادت هستم.
اگر خسته باشی و بی حوصله من رهایت نمی کنم.
اگر ساکت باشی دنبال دلیل غمت میگردم ..
که من در تو غرق می شوم و خودم را با تو تعریف میکنم.
گفت: بی رحمانه است.پس تو چی؟
گفتم: بله، اما اگر تو نباشی من هم نیستم دوست داشتنچنین چیزی است.
#عادله_زمانی
@adelehz
می ترسم
بگویم
"دوستت دارم"
بی تردید؛
شراب که از سبو
سرازیر شود
اندکی از آن کاسته میشود!
نزار قبانی
شب زیبا
@adelehz
بگویم
"دوستت دارم"
بی تردید؛
شراب که از سبو
سرازیر شود
اندکی از آن کاسته میشود!
نزار قبانی
شب زیبا
@adelehz