هر چیزی در عالم دوبار خلق میشود,یکبار در ذهنتان و بار دیگر در واقعیت. درزندگی هیچ اشتباهی وجود ندارد.در زندگی تنها درس هایی وجود دارند که باید از آنها بیاموزیم.چیزی به عنوان یک خاطره ی منفی و بد وجود ندارد
🎧 راهبی که فراری اش را فروخت
اثر:رابین اس شارما
#چی_بخوانیم
@adelehz
🎧 راهبی که فراری اش را فروخت
اثر:رابین اس شارما
#چی_بخوانیم
@adelehz
استاد ادبیات با نگاهی مطمئن به دانشجویانش گفت: عشق چیست؟!
کلاس در همهمه ای فرو رفت.
استاد از آنها خواست نظرات خود را بر روی کاغذ بنویسند و به او تحویل دهند.
دختر جوانی بر روی آخرین صندلی کلاس بی آنکه چیزی بنویسد استاد خود را می نگریست.
استاد پوزخندی زد و با طعنه گفت:
حضور در کلاس برای نمره آوردن در این درس کافی نیست.اگر تنبلی را کنار بگذارید و کمی تلاش کنید مجبورم نمی شوید برای چندمین بار این درس را بردارید!
دانشجویان همه به دختر نگاه کردند و خنده ای کردند.
دختر شرمنده و خجالت زده نگاهش را از استاد بر گرفت و مشغول نوشتن شدو بعد از مدتی کاغذ را روی میز خود گذاشت و از کلاس خارج شد.
بعد از جمع شدن تمام برگه ها استاد شروع به خواندن آنها با صدای بلند کرد و هر جمله ای که از نظرش جای بحث داشت روی تخته می نوشت.
ناگهان نگاهش بر روی برگه ای ثابت ماند و حالت چهره اش دگرگون شد و کنار تخته رفت و روی تمام جملات خط کشید و نوشت:
''عشق وسیع تر از قضاوت ماست''
و بعد خیره شد به صندلی خالی آخر کلاس.
هیچ کدام از دانشجویان متوجه علت رفتار استاد نشدند.
اما بر روی کاغذی که دست استاد بود چنین نوشته شده بود:
''عشق برگه امتحان سفیدی است که هر ترم خطی از غرور بر رویش کشیدی و نخواندی اش!
عشق امروز روی صندلی آخر کلاس مُرد! ''
ناشناس
@adelehz
کلاس در همهمه ای فرو رفت.
استاد از آنها خواست نظرات خود را بر روی کاغذ بنویسند و به او تحویل دهند.
دختر جوانی بر روی آخرین صندلی کلاس بی آنکه چیزی بنویسد استاد خود را می نگریست.
استاد پوزخندی زد و با طعنه گفت:
حضور در کلاس برای نمره آوردن در این درس کافی نیست.اگر تنبلی را کنار بگذارید و کمی تلاش کنید مجبورم نمی شوید برای چندمین بار این درس را بردارید!
دانشجویان همه به دختر نگاه کردند و خنده ای کردند.
دختر شرمنده و خجالت زده نگاهش را از استاد بر گرفت و مشغول نوشتن شدو بعد از مدتی کاغذ را روی میز خود گذاشت و از کلاس خارج شد.
بعد از جمع شدن تمام برگه ها استاد شروع به خواندن آنها با صدای بلند کرد و هر جمله ای که از نظرش جای بحث داشت روی تخته می نوشت.
ناگهان نگاهش بر روی برگه ای ثابت ماند و حالت چهره اش دگرگون شد و کنار تخته رفت و روی تمام جملات خط کشید و نوشت:
''عشق وسیع تر از قضاوت ماست''
و بعد خیره شد به صندلی خالی آخر کلاس.
هیچ کدام از دانشجویان متوجه علت رفتار استاد نشدند.
اما بر روی کاغذی که دست استاد بود چنین نوشته شده بود:
''عشق برگه امتحان سفیدی است که هر ترم خطی از غرور بر رویش کشیدی و نخواندی اش!
عشق امروز روی صندلی آخر کلاس مُرد! ''
ناشناس
@adelehz
اتفاق نادر دیگری در ماه پایانی سال ۲۰۲۰ در شرف وقوع است؛ ظهور "ستاره کریسمس" در آسمان ۲۱ دسامبر، اول دی ماه.
به گزارش همشهری آنلاین، در آستانه پایان سال عجیب ۲۰۲۰ که تجربههای بیمانند و غریب زیادی با خود داشت، یک همخطی سیارهای که در طول ۸۰۰ سال گذشته رویت نشده رخ خواهد داد.
نیوزویک نوشت در اواخر ماه دسامبر، منجمان و دوستداران آسمان میتوانند انتظار دیدن نقطهای بینظیر و درخشان را در آسمان شب داشته باشند.
در ۲۱ دسامبر (اول دی) ستاره کریسمس قابل مشاهده خواهد بود، هرچند که در واقع یک ستاره نیست.
این اتفاق اشارهای به تاریخ تولد حضرت مسیح دارد که ستارهای درخشان، سه مرد خردمند را به آخوری که محل تولد عیسی (ع) بوده راهنمایی کرده است و به همین دلیل این اقتران را "ستاره تولد مسیح" نامیدهاند.
این ایده که البته منتقدانی دارد، نقلی تاریخی است از درخشش ستارهای به نام بیتاللحم که قابل بررسی است.
درخشش آسمان شب در سال ۲۰۲۰ در واقع از قرار گرفتن دو سیاره در یک خط ایجاد خواهد شد. مشتری و زحل آنقدر به زمین نزدیک شده و در یک خط مداری قرار خواهند گرفت به طوری که به نظر میرسد یک "ستاره" به شدت روشن ایجاد میکنند.به گزارش فوربس، هم خطی مشتری و زحل تقریبا هر ۲۰ سال یکبار رخ میدهد اما آنچه در سال ۲۰۲۰ غیر معمول است این است که بسیار به زمین نزدیک هستند و یک "سیاره مضاعف" ایجاد میکنند که از قرون وسطی تا کنون قابل رویت نبوده است.
پاتریک هارتیجن، منجم، به فوربس گفت برای دیدن چنین درخششی باید به سحرگاه ۴ مارس ۱۲۲۶ بازگردیم. این دو سیاره چند هفته است که همتراز شدهاند اما به دلیل چرخش سریع زمین به دور خورشید، در تاریخ ۲۱ دسامبر با زمین همخط خواهند شد.
ستارهشناس افسانهای آلمانی، یوهانس کپلر تصور میکرد که ستاره بیت اللحم در داستان "سه انسان خردمند" میتواند یک اقتران سهگانه نادر از مشتری، زحل و زهره باشد.
برخی اعراب بادیهنشین بر این باورند که چنین اقترانهای نجومی، زمانی برای برآورده شدن آرزوها هستند.
امسال این اتفاق همزمان با شب یلدا در تقویم شمسی رخ خواهد داد که هیجان نجومی آن را مضاعف میکند.
به گزارش نویزویک، اقتران بعدی در سال ۲۰۸۰ و البته اینبار در ماه می، اردیبهشت، رخ خواهد داد، بنابراین، این تنها ستاره کریسمس زندگی ما خواهد بود.
همشهری آنلاین
@adelehz
به گزارش همشهری آنلاین، در آستانه پایان سال عجیب ۲۰۲۰ که تجربههای بیمانند و غریب زیادی با خود داشت، یک همخطی سیارهای که در طول ۸۰۰ سال گذشته رویت نشده رخ خواهد داد.
نیوزویک نوشت در اواخر ماه دسامبر، منجمان و دوستداران آسمان میتوانند انتظار دیدن نقطهای بینظیر و درخشان را در آسمان شب داشته باشند.
در ۲۱ دسامبر (اول دی) ستاره کریسمس قابل مشاهده خواهد بود، هرچند که در واقع یک ستاره نیست.
این اتفاق اشارهای به تاریخ تولد حضرت مسیح دارد که ستارهای درخشان، سه مرد خردمند را به آخوری که محل تولد عیسی (ع) بوده راهنمایی کرده است و به همین دلیل این اقتران را "ستاره تولد مسیح" نامیدهاند.
این ایده که البته منتقدانی دارد، نقلی تاریخی است از درخشش ستارهای به نام بیتاللحم که قابل بررسی است.
درخشش آسمان شب در سال ۲۰۲۰ در واقع از قرار گرفتن دو سیاره در یک خط ایجاد خواهد شد. مشتری و زحل آنقدر به زمین نزدیک شده و در یک خط مداری قرار خواهند گرفت به طوری که به نظر میرسد یک "ستاره" به شدت روشن ایجاد میکنند.به گزارش فوربس، هم خطی مشتری و زحل تقریبا هر ۲۰ سال یکبار رخ میدهد اما آنچه در سال ۲۰۲۰ غیر معمول است این است که بسیار به زمین نزدیک هستند و یک "سیاره مضاعف" ایجاد میکنند که از قرون وسطی تا کنون قابل رویت نبوده است.
پاتریک هارتیجن، منجم، به فوربس گفت برای دیدن چنین درخششی باید به سحرگاه ۴ مارس ۱۲۲۶ بازگردیم. این دو سیاره چند هفته است که همتراز شدهاند اما به دلیل چرخش سریع زمین به دور خورشید، در تاریخ ۲۱ دسامبر با زمین همخط خواهند شد.
ستارهشناس افسانهای آلمانی، یوهانس کپلر تصور میکرد که ستاره بیت اللحم در داستان "سه انسان خردمند" میتواند یک اقتران سهگانه نادر از مشتری، زحل و زهره باشد.
برخی اعراب بادیهنشین بر این باورند که چنین اقترانهای نجومی، زمانی برای برآورده شدن آرزوها هستند.
امسال این اتفاق همزمان با شب یلدا در تقویم شمسی رخ خواهد داد که هیجان نجومی آن را مضاعف میکند.
به گزارش نویزویک، اقتران بعدی در سال ۲۰۸۰ و البته اینبار در ماه می، اردیبهشت، رخ خواهد داد، بنابراین، این تنها ستاره کریسمس زندگی ما خواهد بود.
همشهری آنلاین
@adelehz
خوش به حالت مریمجان!
اعتقادات خاص خودت را داری. هم از اعماقِ قلبت برای دیگران دعا میکنی، هم یکی را آن بالاها میشناسی که میدانی و معتقدی به حرفهایت گوش میدهد و این عالیست. فکر کن کسی را داشته باشی که بخواهد و بتواند تو را بشنود. فکر کن کسی را داشته باشی که بتواند آرامت کند.
من همیشه به باورهای تو که آنهمه با باورهای من فاصله دارند غبطه خوردهام. گرچه معتقدم هر انسانی باید به چنان پایهای از رشد و بلوغ برسد که قادر باشد به تنهایی و حداقل در حد قابل قبول و موجهی، از پس نیازهای روحی خودش بربیاید و دائم آویزانِ این و آن نباشد، با این حال نمیدانی چقدر خوب است آدم بتواند گاهی خودش را رها کند. برود بنشیند روبهروی کسی که هم وقت دارد و هم حوصله، هی حرف بزند، هی حرف بزند، هی حرف بزند و از هیچ قضاوتی هم نترسد، حرفهایش را هم بعدا جای دیگری نشنود، هیچ سخنرانی پر از پند و نصیحتی هم حالش را خرابتر از آنی که هست نکند. نمیدانی چقدر این سبک شدن و سبک بودن خوب است. نمیدانی آدم گاهی از اینکه همه کس خودش باشد، چقدر خسته میشود!
به اعتقاداتت بچسب عزیزم!
به آرامشی که در این دنیای شلوغ و ازهمگسیخته، آنقدر پُرت میکند که مینشینی و ساعتها برای آدمهای دور و برت دعا میکنی. به آن لحظههایی که وقت برای روح خودت میگذاری تا با آن رفیق بالایی خلوت کنی. به شبهایی که پلکهایت را هم میگذاری و فکر میکنی چقدر سبک شدن و سبک بودن خوب است.
👤 نیکی فیروزکوهی
📚 ساعت هشت و چهل و پنج دقیقه صبح
@adelehz
اعتقادات خاص خودت را داری. هم از اعماقِ قلبت برای دیگران دعا میکنی، هم یکی را آن بالاها میشناسی که میدانی و معتقدی به حرفهایت گوش میدهد و این عالیست. فکر کن کسی را داشته باشی که بخواهد و بتواند تو را بشنود. فکر کن کسی را داشته باشی که بتواند آرامت کند.
من همیشه به باورهای تو که آنهمه با باورهای من فاصله دارند غبطه خوردهام. گرچه معتقدم هر انسانی باید به چنان پایهای از رشد و بلوغ برسد که قادر باشد به تنهایی و حداقل در حد قابل قبول و موجهی، از پس نیازهای روحی خودش بربیاید و دائم آویزانِ این و آن نباشد، با این حال نمیدانی چقدر خوب است آدم بتواند گاهی خودش را رها کند. برود بنشیند روبهروی کسی که هم وقت دارد و هم حوصله، هی حرف بزند، هی حرف بزند، هی حرف بزند و از هیچ قضاوتی هم نترسد، حرفهایش را هم بعدا جای دیگری نشنود، هیچ سخنرانی پر از پند و نصیحتی هم حالش را خرابتر از آنی که هست نکند. نمیدانی چقدر این سبک شدن و سبک بودن خوب است. نمیدانی آدم گاهی از اینکه همه کس خودش باشد، چقدر خسته میشود!
به اعتقاداتت بچسب عزیزم!
به آرامشی که در این دنیای شلوغ و ازهمگسیخته، آنقدر پُرت میکند که مینشینی و ساعتها برای آدمهای دور و برت دعا میکنی. به آن لحظههایی که وقت برای روح خودت میگذاری تا با آن رفیق بالایی خلوت کنی. به شبهایی که پلکهایت را هم میگذاری و فکر میکنی چقدر سبک شدن و سبک بودن خوب است.
👤 نیکی فیروزکوهی
📚 ساعت هشت و چهل و پنج دقیقه صبح
@adelehz
اشتباه نکن
عشق مثل برگهای زرد خزان نیست که از بین برود و در بهار بعد دوباره جوانه زده سبز گردد.
عشق چیزی شبیه گلی کوچک ست که وقتی به آن بی توجهی میشکند و دوباره هرگز زیبا نمیشود..
حواست به گل کوچکت هست ؟
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
هامبورگ طلایی
@adelehz
عشق مثل برگهای زرد خزان نیست که از بین برود و در بهار بعد دوباره جوانه زده سبز گردد.
عشق چیزی شبیه گلی کوچک ست که وقتی به آن بی توجهی میشکند و دوباره هرگز زیبا نمیشود..
حواست به گل کوچکت هست ؟
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
هامبورگ طلایی
@adelehz
به رفتن ها نیست
به ماندن ها ست..
رفتن را هرکسی بلد است،از کوچک تابزرگ انگار خلق شده ایم برای رفتن..
اما هنر ماندن است وهنرمند کسی که ماندن بلدباشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
به ماندن ها ست..
رفتن را هرکسی بلد است،از کوچک تابزرگ انگار خلق شده ایم برای رفتن..
اما هنر ماندن است وهنرمند کسی که ماندن بلدباشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هر روز چیزی رو بخون که هیچکس دیگه نمیخونه؛
به چیزی فکر کن که کس دیگه ای بهش فکر نمی کنه
و کاری رو بکن که هیچکس جرات انجام دادنش رو نداشته باشه.
خوب نیست که ذهنتون دائما با آدمها هم عقیده باشه ...
کریستفر مورلی
@adelehz
به چیزی فکر کن که کس دیگه ای بهش فکر نمی کنه
و کاری رو بکن که هیچکس جرات انجام دادنش رو نداشته باشه.
خوب نیست که ذهنتون دائما با آدمها هم عقیده باشه ...
کریستفر مورلی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
تخصصی هم دارید ؟
بله،تخصص من دوست داشتن آدمهای نادرست ست .
یعنی این آدمها در ذات بد نیستند ها
نه خیر،اشتباه نفرمایید .اینها آدمهای خوبی هستند ولی بدرد بنده نمی خورند.
شما اینطور تصور کن که یکتکه مخمل سرخ را بدوزند وسط یک حریر خاکستری !!!
چه خواهد شد ؟
فاجعه :))))
#عادله_زمانی
@adelehz
بله،تخصص من دوست داشتن آدمهای نادرست ست .
یعنی این آدمها در ذات بد نیستند ها
نه خیر،اشتباه نفرمایید .اینها آدمهای خوبی هستند ولی بدرد بنده نمی خورند.
شما اینطور تصور کن که یکتکه مخمل سرخ را بدوزند وسط یک حریر خاکستری !!!
چه خواهد شد ؟
فاجعه :))))
#عادله_زمانی
@adelehz
در زندگی همیشه غمگین بودن آسان تر از شاد بودن ست اما
بنظرم افراد شاد شهامت بیشتری از باقی آدمها دارند.
#عادله_زمانی
@adelehz
بنظرم افراد شاد شهامت بیشتری از باقی آدمها دارند.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
کلاسهای ساعت چهار
حال سرد پاییزی وقتی میان این درختان و خیابانهای ساکت قدم میزدم
وقتی با بهترین دوستانم تریاهای دانشکده ها را تست میکردیم .
استاد مهربان و صبور دانشکده ادبیات
صدای کلاغ های دانشگاه که هر غروب به خانه می آمدند
خنده هایی که جز در همان جا تکرار نشد
فندوق و کلاسهای خوب ساعت ۱۰ صبحش
من بهترین سالهای عمرم را در این خیابانها و میان برها گذراندم.
بهترین لحظه های زندگیم
چیزها و حس ها و خنده هایی که هرگز تکرار نشد
آدمهای مهربان و صادقی که دیگر جایی شبیه شان ندیدم
دغدغه های مهمی که این روزها خنده دار ست
من در میان پاییز و زمستان و بهار این خیابانها چیزی را جا گذاشتم که هرگز دوباره پیدا نشد...
#عادله_زمانی
کلیپ از محمد حسین سمندری مقدم
با تشکر از طیبه ی عزیزم به خاطر ارسال این کلیپ❤️
@adelehz
حال سرد پاییزی وقتی میان این درختان و خیابانهای ساکت قدم میزدم
وقتی با بهترین دوستانم تریاهای دانشکده ها را تست میکردیم .
استاد مهربان و صبور دانشکده ادبیات
صدای کلاغ های دانشگاه که هر غروب به خانه می آمدند
خنده هایی که جز در همان جا تکرار نشد
فندوق و کلاسهای خوب ساعت ۱۰ صبحش
من بهترین سالهای عمرم را در این خیابانها و میان برها گذراندم.
بهترین لحظه های زندگیم
چیزها و حس ها و خنده هایی که هرگز تکرار نشد
آدمهای مهربان و صادقی که دیگر جایی شبیه شان ندیدم
دغدغه های مهمی که این روزها خنده دار ست
من در میان پاییز و زمستان و بهار این خیابانها چیزی را جا گذاشتم که هرگز دوباره پیدا نشد...
#عادله_زمانی
کلیپ از محمد حسین سمندری مقدم
با تشکر از طیبه ی عزیزم به خاطر ارسال این کلیپ❤️
@adelehz
پدرم عاشقِ مادرم بود
ولے هرگز بہ او نگفت..
اما وقتے ڪہ مادرم بیمار بود؛
دکتر درجہ تب را ،
در دهانِ پدرم مےگذاشت.
@adelehz
پدرم عاشقِ مادرم بود
ولے هرگز بہ او نگفت..
اما وقتے ڪہ مادرم بیمار بود؛
دکتر درجہ تب را ،
در دهانِ پدرم مےگذاشت.
@adelehz
حکایت حضور بعضی آدمها در زندگی ،حکایت وجود نور در تاریکی ست .پیام آور روشنایی و برکت هستند .
آدمهای خیلی خاص و ویژه ای نیستند اتفاقا ممکن ست جز آدم معمولی ها باشند اما آنقدر زیبا حضور دارند که زندگی بدون وجودشان سخت و سرد می گذرد .
این آدمهای نور آور نعمت های زندگی هر شخصی هستند .آیا قدر نعمت های زندگی ات را می دانی ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
آدمهای خیلی خاص و ویژه ای نیستند اتفاقا ممکن ست جز آدم معمولی ها باشند اما آنقدر زیبا حضور دارند که زندگی بدون وجودشان سخت و سرد می گذرد .
این آدمهای نور آور نعمت های زندگی هر شخصی هستند .آیا قدر نعمت های زندگی ات را می دانی ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
روباه پرسید چطور از زندگی لذت ببرم ؟
گنجشک کوچولو جواب داد از هرچی داری راضی باش
روباه باز پرسید مگه میشه؟
گنجشک خندید و گفت خوشبختی راز کوچکی ست که در دست خودت قرار دارد
#عادله_زمانی
@adelehz
گنجشک کوچولو جواب داد از هرچی داری راضی باش
روباه باز پرسید مگه میشه؟
گنجشک خندید و گفت خوشبختی راز کوچکی ست که در دست خودت قرار دارد
#عادله_زمانی
@adelehz
در واقع سخت ترین قسمت زندگی توضیح دادن نگرانی هایت به کسانی ست که فقط میتوانند تورا سرزنش کنند.
اصلا فکر کن چطور میتوانی دردت را برای کسی توضیح بدهی که اصلا نمی تواند درکت کند و صرفا انگشتی برای متهم کردنت به ناشکری برای نشانه رفتن به سویت دارد.
مدتهاست نمی توانیم راجع به نگرانی هایمان با کسی حرف بزنیم صرفا بخاطر ترس از سرزنش شدن
باید کسی روبرویمان بنشیند که همه چیز را در موردمان بداند و فقط سعی کند ناراحتی مان را درک کند .
میدانی شاید آدمی نه ناشکر باشد نه آدم بدی، نه بدنبال گلایه و تلخ کردن زندگی به کام بقیه
حتی در خیلی از مواقع آدم قانعی هم باشد که سعی میکند با چیزهای کوچک خوشحال باشد .
اما هر فرد هم مثل هزاران آدم دیگر دل نگرانی هایی دارد ،دل دارد،دلش میگیرد،میشکند ،خسته میشود
احساس تنهایی میکند.
میانه ی راه خسته میشود و یک گوشه می نشیند
و دلش هوای ۲ قطره اشک میکند .
اگر سراغت امد و گفت خسته ام سرزنشش نکن،سرش فریاد نزن،دردش را اضافه نکن
فقط به او این باور را بده که اشتباه نکرده اگر با تو حرف زده ست.
این کار سختی نیست.
#عادله_زمانی
@adelehz
اصلا فکر کن چطور میتوانی دردت را برای کسی توضیح بدهی که اصلا نمی تواند درکت کند و صرفا انگشتی برای متهم کردنت به ناشکری برای نشانه رفتن به سویت دارد.
مدتهاست نمی توانیم راجع به نگرانی هایمان با کسی حرف بزنیم صرفا بخاطر ترس از سرزنش شدن
باید کسی روبرویمان بنشیند که همه چیز را در موردمان بداند و فقط سعی کند ناراحتی مان را درک کند .
میدانی شاید آدمی نه ناشکر باشد نه آدم بدی، نه بدنبال گلایه و تلخ کردن زندگی به کام بقیه
حتی در خیلی از مواقع آدم قانعی هم باشد که سعی میکند با چیزهای کوچک خوشحال باشد .
اما هر فرد هم مثل هزاران آدم دیگر دل نگرانی هایی دارد ،دل دارد،دلش میگیرد،میشکند ،خسته میشود
احساس تنهایی میکند.
میانه ی راه خسته میشود و یک گوشه می نشیند
و دلش هوای ۲ قطره اشک میکند .
اگر سراغت امد و گفت خسته ام سرزنشش نکن،سرش فریاد نزن،دردش را اضافه نکن
فقط به او این باور را بده که اشتباه نکرده اگر با تو حرف زده ست.
این کار سختی نیست.
#عادله_زمانی
@adelehz
کتاب بادبادک باز
خالدحسینی
او گفت: خیلی میترسم. و من گفتم: چرا؟
و او گفت: چون از ته دل خوشحالم دکتر رسول. خوشحالی این شکلی وحشتناک است؛ ازش پرسیدم: چرا؟ و او گفت: وقتی دست سرنوشت بخواهد چیزی را ازت بگیرد، میگذارد این طور خوشحال باشی!
#چی_بخوانیم
@adelehz
خالدحسینی
او گفت: خیلی میترسم. و من گفتم: چرا؟
و او گفت: چون از ته دل خوشحالم دکتر رسول. خوشحالی این شکلی وحشتناک است؛ ازش پرسیدم: چرا؟ و او گفت: وقتی دست سرنوشت بخواهد چیزی را ازت بگیرد، میگذارد این طور خوشحال باشی!
#چی_بخوانیم
@adelehz