"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
معجزه ی شکرگزاری
راندا برن


من به هر کسی که کتاب میخونه
این کتاب رو معرفی میکنم
و به شما هم توصیه میکنم این کتاب رو مطالعه کنید و حتما و حتما تمرینهاش و انجام بدید
می‌بینید که معجزه اتفاق می‌افته
در دنیایی که همه ما این روزها شاهد سیاهی های بی‌شماری هستیم.
این کتاب مثل نوری ست در تاریکی

#چی_بخوانیم
@adelehz
پنجره
راز نگفته ی بین من و تو پنجره بود.
پنجره در شادی
پنجره در غم
پنجره در نبودت
پنجره در حضورت
در هرحال پنجره بود تا بتوانیم‌کنارش بایستیم.
از عشق لذت ببریم یا درد نبودن را با نگاه به جاده آرام تر کنیم.
راز بین من و تو پنجره ای بود که برویمان باز نشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
استاد عشق
ایرج حسابی

زندگی نامه پربار و بسیار زیبا و آموزنده ی پروفسور حسابی..

#چی_بخوانیم
@adelehz
محبوب من؛
تمام چیزی که ذهنم را مشغول کرده
این است که حال تو و حال چشم‌هایت
خوب باشد..

[نزار قبانی]

@adelehz
1
ما اینجاییم❤️

برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .

Instagram.com/adeleh.z7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ادمیزاد
گاهی نیاز دارد که دیوانه باشد.
ونیازی بالاتر ازان یافتن دیوانه ای چون خودش دراین هستی ست.
که بتواند اسوده کنارش دیوانگی کند...
#عادله_زمانی
@adelehz
سینه ام دُکانِ عطاری‌‌ست، دردت چیست؟

محمد‌صالح علا
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بی تعارف بگویم، زنی که رقصیدن بلد است
شش بر صفر از بقیه جلوتر است!
زنی که رقصیدن بلد است،
میتواند یک زندگی را گرم کند
رقصیدن دلبری و ظرافت را می آموزد
کدامتان زنی را میشناسید
که بعد از چند بار قر دادن و رقصیدن
خنده روی لبانش نباشد؟!
رقصیدن، عادت به خندیدن را می آموزد
رقصیدن، شبیه عاشقی کردن است
میان عاشقی، شبیه بوسیدن است
خودتان را میان غمزه های رقص، رها کنید...

👤سیما امیرخانی
@adelehz
جنایت و مکافات
داستایوفسکی

اگر بخواهم کسی را دعوت به اندیشیدن کنم به او این کتاب را معرفی میکنم .

کلاویژ
#چی_بخوانیم
@adelehz
شفای کودک درون
لوسیا کاپاچیونه


این کتاب جستجو برای یافتن کودکی است که سالها قبل در گیر و دار بزرگ شدن او را فراموش کردیم و جا گذاشتیم!
همچنین این کتاب به ما می آموزد که گاهی باید امید به داشتن گذشته ای بهتر را رها کرد تا بتوان شادمانه در لحظه حال حضور پیدا کرد.

#چی_بخوانیم
هانیه محمدی
@adelehz
دلتنگت شده ام
دوست دارم برگردی و بگویی
ببخش در پیج جاده گمت کرده بودم
وگرنه من که اهل ترک کردنت نبودم.‌‌..
#عادله_زمانی

#دلبرانه_های_پاییز
محمود آباد مازندران
@adelehz
خداوند هرگز قولی نداده که ما را از مشکلات دور نگه می دارد . ولی گفته که در دل طوفان ،به ما آرامش می دهد . خداوند این را آرامشی بالاتر از درک و فهم ما می نامد . به این معنی که با وجود مشکلات زندگی، شما هنوز آرامش خود را دارید .
مثلا گزارشات پزشکی خوب نبود ، اما من نگران نیستم چون می دانم که خدا حواسش به من هست .
من آن مقامی که برایش زحمت کشیدم را نتوانستم کسب کنم ولی ناراحت نیستم چون می دانم که خداوند مقام بالاتری برایم در نظر گرفته .

جول اوستین

صبح بخیر ❤️
@adelehz
بخواهید تا به شما داده شود.
جری وآسترهیکس

پیشنهادی برای زیر و رو کردن زندگی
#چی_بخوانیم
@adelehz
روباه دلتنگ بود .
راه جنگل طولانی
دلش میخواست گل سرخی که شازده کوچلو عاشقش بود را می دید .یا نه دلش میخواست خودش گلی سرخ داشته باشد .
دلش میخواست کسی در اعماق جنگل منتظرش باشد .
کسی که روباه به او فکر کند و لبخند بزند.
#عادله_زمانی
@adelehz
دیروز مطمئن شدم که ماسک زدن خیلی هم ربطی به شعور نداره!!

سر شب تو هوای سرد، تو تاکسی که سه نفر رو بیشتر سوار نمی کنه، نشسته بودم، آقایی هم بیرون تاکسی ایستاده بود، دیرم شده بود، به راننده گفتم بگو سوار بشه تا بریم دیگه...گفت ماسک نزده، سوارش نمی کنم، بعد اضافه کرد: خیلی وقته وایستاده، بدون ماسک کسی سوارش نمی کنه، اتوبوس هم نیست!

تو کیفم ماسک اضافه داشتم، بهش دادم و سوار شد.
کلی تشکر کرد و همش خودشو گوشه ی تاکسی جمع می کرد تا فاصله رو بیشتر رعایت کرده باشه، سر صحبت رو باز کردم و گفتم: اگه ماسک بزنین خودتون سلامت می مونین...
گفت: کارگرم، هزینه ی زندگی نمی رسه که بخوام ماسک و اسپری ضد عفونی هم بخرم، بعد به یه روسری که دور گردنش بود اشاره کرد و گفت، همینو می زنم، هر شب هم می شورمش.
گفتم: خوب به خانمت بگو از همین روسری برات ماسک درست کنه!
با تعجب گفت: مگه می شه؟ چجوری؟
تو دلم گفتم اینهمه کلیپ تو فضای مجازی که طرز تهیه ی ماسک رو آموزش داده، یعنی به اینها هم دسترسی نداره، بعد من براش نسخه ی بی فرهنگی و بی شعوری می پیچم!

با دستمال و نایلونی که همراهم بود، طرز درست کردن ماسک رو بهش یاد دادم، خیلی دقت کرد و خودش هم امتحان کرد تا مطمئن بشه یاد گرفته.
نزدیکای میدون، پولشو در اورد و به راننده گفت: کرایه ی این آبجی رو من حساب می کنم.
شوکه شدم، گفتم دلیلی نداره که شما کرایه ی منو حساب کنین...
گفت: درسته انسانیت شما رو نمی شه با کرایه ماشین جبران کرد، ولی من بیشتر از نیم ساعت زیر آفتاب وایستاده بودم، خیلی ها فهمیدن که به خاطر ماسک کسی سوارم نمی کنه، شایدم ماسک اضافی داشتن، اما به خاطر قیافه و ظاهرم بهم ندادن، تنها کاری که می تونم براتون بکنم، دعا کردن و حساب کردن کرایتونه.
خلاصه از او اصرار و از من انکار که تیر خلاص رو راننده زد که کرایه ی هر کسی رو از خودش می گیرم.

وقتی پیاده شدم دلم سوخت، شاید پول ماسک برای من پول خرد بود، اما برای خیلی ها بار اضافه است، شرمنده بودم از قضاوت زود هنگامم و خوشحال از این که ماسک اضافی داشتم.
شاید صدقه ی این روزهامون، دادن ماسک به افراد بدون ماسک و دو تا پیس کوچک، اسپری ضد عفونی کف دستاشون باشه...
بياييم سفير مهربانىِ او باشيم❤️

#شما_فرستادین
@adelehz
در صبحی که قلبم یاد گرفت به خاطر جاری شدن دوباره ی نور در شهر لبخند بزند ،زندگی آغاز شد.
خنکای نسیم بین کوچه های خلوت شهر وقتی هنوز نیمی از چراغ خانه ها خاموش ست و گاهی روشن
زندگی دوباره از سکوت رخوت بار نیمه شبی گریخته و صبح اورده ست ..چه مبارک لحظه ای .
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
ساناز
نوشهر
@adelehz
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
هوا می‌توانست هرچه دلش می‌خواست باشد: سرد یا گرم، بارانی یا پرباد، برفی یا آفتابی! همه‌شان خیلی خوب بود. هریک از دیگری بهتر. زیرا زمانی که خوشبختی رو به شکوفایی است، زیباترین روز همیشه همین امروز است.

رومن رولان
پریسا جان راغیان

@adelehz