کاش میتوانستم یک بار در زندگی شیشه ی رنگی خانه ی دوست باشم .
نور را بی رنگ از خورشید بگیرم و به صد جلوه آراسته به درون خانه اش بپاشم.
میخواستم حوض آبی خانه شان باشم .هر صبح جلوه ی فیروزه ای خود را به او نشان دهم تا دلش آبی شود .
کاش اُرسی پنجره اش بودم تا در بهار وقتی بالا می رفتم عطر شکوفه ها به درون اتاقش می رسید.
اما افسوس که وقتی رسیدم او ساکن آپارتمانی کوچک و بی روح شده بود تنها توانستم گلدانی باشم کنار پنجره رو به خیابانی شلوغ که گاهی به آن لبخند می زد.
#عادله_زمانی
@adelehz
نور را بی رنگ از خورشید بگیرم و به صد جلوه آراسته به درون خانه اش بپاشم.
میخواستم حوض آبی خانه شان باشم .هر صبح جلوه ی فیروزه ای خود را به او نشان دهم تا دلش آبی شود .
کاش اُرسی پنجره اش بودم تا در بهار وقتی بالا می رفتم عطر شکوفه ها به درون اتاقش می رسید.
اما افسوس که وقتی رسیدم او ساکن آپارتمانی کوچک و بی روح شده بود تنها توانستم گلدانی باشم کنار پنجره رو به خیابانی شلوغ که گاهی به آن لبخند می زد.
#عادله_زمانی
@adelehz
طبیعت، یک عاشق کامل واقعی است
چرا که هرگز خود را تکرار نمیکند
دو پاییز همرنگ، دو بهار همسان، دو تابستان همگون، دو زمستان مثل هم، هرگز، در تمام طول حیات انسان پیش نیامده است.
نادر ابراهیمی
#دلبرانه_های_پاییز
کرانه ی زاینده رود چهارمحال و بختیاری
باران
@adelehz
چرا که هرگز خود را تکرار نمیکند
دو پاییز همرنگ، دو بهار همسان، دو تابستان همگون، دو زمستان مثل هم، هرگز، در تمام طول حیات انسان پیش نیامده است.
نادر ابراهیمی
#دلبرانه_های_پاییز
کرانه ی زاینده رود چهارمحال و بختیاری
باران
@adelehz
بسیاری از دختران ما به احساسات مردانی اهمیت می دهند که بدترین صدمه را از آنها خورده اند.
همهٔ اینها ، پیامدهای فاجعه بارِ دوستداشتنی بودن است
پس به جای اینکه به دخترت یاد بدهی که دلبر و دوستداشتنی باشد، به او یاد بده که صادق و مهربان باشد.
یاد بده که شجاع باشد
او را ترغیب کن که افکارش را به زبان بیاورد، حقایق وجودیاش را بیرون بریزد و وقتی اینگونه شد، او را مدح و ستایش کن.
به او یاد بده که دوست داشتنی بودن را فراموش کند.
وظیفهٔ او این نیست که خودش را دوست داشتنی کند، بلکه وظیفه دارد که خودِ خودش باشد
خودی که صادق است و نسبت به مساوات همهٔ انسانها حساس است.
چیمامانداآدیشی
@adelehz
همهٔ اینها ، پیامدهای فاجعه بارِ دوستداشتنی بودن است
پس به جای اینکه به دخترت یاد بدهی که دلبر و دوستداشتنی باشد، به او یاد بده که صادق و مهربان باشد.
یاد بده که شجاع باشد
او را ترغیب کن که افکارش را به زبان بیاورد، حقایق وجودیاش را بیرون بریزد و وقتی اینگونه شد، او را مدح و ستایش کن.
به او یاد بده که دوست داشتنی بودن را فراموش کند.
وظیفهٔ او این نیست که خودش را دوست داشتنی کند، بلکه وظیفه دارد که خودِ خودش باشد
خودی که صادق است و نسبت به مساوات همهٔ انسانها حساس است.
چیمامانداآدیشی
@adelehz
- آنا گاوالدا
- من او را دوست داشتم
باید یک بار به خاطر همه چیز گریه کرد ، آنقدر که اشکها خشک شوند !
باید این تنِ اندوهگین را چلاند و بعد دفتر زندگی را ورق زد، به چیز دیگری فکر کرد، باید پاها را حرکت داد و همه چیز را از نو شروع کرد ...
#چی_بخوانیم
@adelehz
- من او را دوست داشتم
باید یک بار به خاطر همه چیز گریه کرد ، آنقدر که اشکها خشک شوند !
باید این تنِ اندوهگین را چلاند و بعد دفتر زندگی را ورق زد، به چیز دیگری فکر کرد، باید پاها را حرکت داد و همه چیز را از نو شروع کرد ...
#چی_بخوانیم
@adelehz
شمع باشی یا چراغ فانوس
فرقی ندارد
اگر دلی را روشن کنی
بی شک خود خورشیدی.
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
اسما
کرمان
@adelehz
فرقی ندارد
اگر دلی را روشن کنی
بی شک خود خورشیدی.
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
اسما
کرمان
@adelehz
تو
مثل خنده ی گل ،
مثل خواب پروانه
تو
مثل آن چه که نا گفتنی است ، زیبایی
چگونه سیر شود چشمم از تماشایت ؟
که جاودانه ترین
لحظه ی تماشایی
حسین منزوی
@adelehz
مثل خنده ی گل ،
مثل خواب پروانه
تو
مثل آن چه که نا گفتنی است ، زیبایی
چگونه سیر شود چشمم از تماشایت ؟
که جاودانه ترین
لحظه ی تماشایی
حسین منزوی
@adelehz
معجزه ی شکرگزاری
راندا برن
من به هر کسی که کتاب میخونه
این کتاب رو معرفی میکنم
و به شما هم توصیه میکنم این کتاب رو مطالعه کنید و حتما و حتما تمرینهاش و انجام بدید
میبینید که معجزه اتفاق میافته
در دنیایی که همه ما این روزها شاهد سیاهی های بیشماری هستیم.
این کتاب مثل نوری ست در تاریکی
#چی_بخوانیم
@adelehz
راندا برن
من به هر کسی که کتاب میخونه
این کتاب رو معرفی میکنم
و به شما هم توصیه میکنم این کتاب رو مطالعه کنید و حتما و حتما تمرینهاش و انجام بدید
میبینید که معجزه اتفاق میافته
در دنیایی که همه ما این روزها شاهد سیاهی های بیشماری هستیم.
این کتاب مثل نوری ست در تاریکی
#چی_بخوانیم
@adelehz
پنجره
راز نگفته ی بین من و تو پنجره بود.
پنجره در شادی
پنجره در غم
پنجره در نبودت
پنجره در حضورت
در هرحال پنجره بود تا بتوانیمکنارش بایستیم.
از عشق لذت ببریم یا درد نبودن را با نگاه به جاده آرام تر کنیم.
راز بین من و تو پنجره ای بود که برویمان باز نشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
راز نگفته ی بین من و تو پنجره بود.
پنجره در شادی
پنجره در غم
پنجره در نبودت
پنجره در حضورت
در هرحال پنجره بود تا بتوانیمکنارش بایستیم.
از عشق لذت ببریم یا درد نبودن را با نگاه به جاده آرام تر کنیم.
راز بین من و تو پنجره ای بود که برویمان باز نشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
محبوب من؛
تمام چیزی که ذهنم را مشغول کرده
این است که حال تو و حال چشمهایت
خوب باشد..
[نزار قبانی]
@adelehz
تمام چیزی که ذهنم را مشغول کرده
این است که حال تو و حال چشمهایت
خوب باشد..
[نزار قبانی]
@adelehz
❤1
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ما اینجاییم❤️
برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ادمیزاد
گاهی نیاز دارد که دیوانه باشد.
ونیازی بالاتر ازان یافتن دیوانه ای چون خودش دراین هستی ست.
که بتواند اسوده کنارش دیوانگی کند...
#عادله_زمانی
@adelehz
گاهی نیاز دارد که دیوانه باشد.
ونیازی بالاتر ازان یافتن دیوانه ای چون خودش دراین هستی ست.
که بتواند اسوده کنارش دیوانگی کند...
#عادله_زمانی
@adelehz
Alireza Ghorbani عليرضا قرباني , تورا دوست دارم
به اندازهی غم تو را دوست دارم...
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بی تعارف بگویم، زنی که رقصیدن بلد است
شش بر صفر از بقیه جلوتر است!
زنی که رقصیدن بلد است،
میتواند یک زندگی را گرم کند
رقصیدن دلبری و ظرافت را می آموزد
کدامتان زنی را میشناسید
که بعد از چند بار قر دادن و رقصیدن
خنده روی لبانش نباشد؟!
رقصیدن، عادت به خندیدن را می آموزد
رقصیدن، شبیه عاشقی کردن است
میان عاشقی، شبیه بوسیدن است
خودتان را میان غمزه های رقص، رها کنید...
👤سیما امیرخانی
@adelehz
شش بر صفر از بقیه جلوتر است!
زنی که رقصیدن بلد است،
میتواند یک زندگی را گرم کند
رقصیدن دلبری و ظرافت را می آموزد
کدامتان زنی را میشناسید
که بعد از چند بار قر دادن و رقصیدن
خنده روی لبانش نباشد؟!
رقصیدن، عادت به خندیدن را می آموزد
رقصیدن، شبیه عاشقی کردن است
میان عاشقی، شبیه بوسیدن است
خودتان را میان غمزه های رقص، رها کنید...
👤سیما امیرخانی
@adelehz
جنایت و مکافات
داستایوفسکی
اگر بخواهم کسی را دعوت به اندیشیدن کنم به او این کتاب را معرفی میکنم .
کلاویژ
#چی_بخوانیم
@adelehz
داستایوفسکی
اگر بخواهم کسی را دعوت به اندیشیدن کنم به او این کتاب را معرفی میکنم .
کلاویژ
#چی_بخوانیم
@adelehz
شفای کودک درون
لوسیا کاپاچیونه
این کتاب جستجو برای یافتن کودکی است که سالها قبل در گیر و دار بزرگ شدن او را فراموش کردیم و جا گذاشتیم!
همچنین این کتاب به ما می آموزد که گاهی باید امید به داشتن گذشته ای بهتر را رها کرد تا بتوان شادمانه در لحظه حال حضور پیدا کرد.
#چی_بخوانیم
هانیه محمدی
@adelehz
لوسیا کاپاچیونه
این کتاب جستجو برای یافتن کودکی است که سالها قبل در گیر و دار بزرگ شدن او را فراموش کردیم و جا گذاشتیم!
همچنین این کتاب به ما می آموزد که گاهی باید امید به داشتن گذشته ای بهتر را رها کرد تا بتوان شادمانه در لحظه حال حضور پیدا کرد.
#چی_بخوانیم
هانیه محمدی
@adelehz