This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
غازها و ما از یک تباریم!
به پیشواز و وداع هم می رویم و بسیار از دیدن و از جدا شدن هم سر و صدای شادی و یا گریه و مویه می کنیم.
همزمان از کوچ شاد و غمگینیم و امروز کوچ غازهای محله برایم تمام خاطرات کوچ خودم را زنده کرد. شاید بر همین اساس است که من هر روز بدیدنشان می روم و البته امروز با چه نظمی بترتیب و با احترام با هم خدا حافظی کردند و دسته دسته رفتند و دل خورشید هم شکست و خیلی زودتر از دیروز غروب کرد.
بروید که خدا پشت و پناهتان که هنرتان وطن کردن هر غربتخانه ای است. 🙏
پریسا راغیان
#دلبرانه_های_پاییز
@adelehz
به پیشواز و وداع هم می رویم و بسیار از دیدن و از جدا شدن هم سر و صدای شادی و یا گریه و مویه می کنیم.
همزمان از کوچ شاد و غمگینیم و امروز کوچ غازهای محله برایم تمام خاطرات کوچ خودم را زنده کرد. شاید بر همین اساس است که من هر روز بدیدنشان می روم و البته امروز با چه نظمی بترتیب و با احترام با هم خدا حافظی کردند و دسته دسته رفتند و دل خورشید هم شکست و خیلی زودتر از دیروز غروب کرد.
بروید که خدا پشت و پناهتان که هنرتان وطن کردن هر غربتخانه ای است. 🙏
پریسا راغیان
#دلبرانه_های_پاییز
@adelehz
در زمان های قدیم موی زنان را فر میکشیدند چون بر این باور بودند اگر مو صاف باشد دل عاشق از توی آن می لغزد و می افتد اما دل توی موی فر گیر میکند...
در هر شكن از زلف گره گير تو داميست
اين سلسله يك حلقه ى بيكار ندارد
پ.ن بعد اون وقت ماهایی که موهامون صافه رو یعنی دوست ندارن؟🥺
@adelehz
در هر شكن از زلف گره گير تو داميست
اين سلسله يك حلقه ى بيكار ندارد
پ.ن بعد اون وقت ماهایی که موهامون صافه رو یعنی دوست ندارن؟🥺
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
و اگر خداوند اراده خیر درباره تو داشته باشد، هیچکس قادر نیست مانع فضل او گردد.
قران کریم
یونس ایه 107
شب زیبا
@adelehz
قران کریم
یونس ایه 107
شب زیبا
@adelehz
شب به شب رویاهایتان را در کاغذی بنویسید و درجایی دورازدسترس بگذارید .در واقع کاغذ را به خدابسپارید و به سراغ جای خوابتان بروید.
یادتان باشد که رویاهای مختلف بگذارید کوچک وبزرگ رنگارنگ اما به سراغ کاغذها نروید ومرتب پیگیر نباشید .
خواهید دید که خدا بعدازبه خواب رفتنتان کاغذتان را پیدا میکند و رویاهایتان را به لیست آرزوها اضافه میکند و در زمان مخصوص خودش بشما پاسخ خواهد داد.
پس به او فرصت دهید.وبه خواب بروید او ازهرچه میشناسید تواناترست والبته مهربان تر.
#عادله_زمانی
شب زیبا
@adelehz
یادتان باشد که رویاهای مختلف بگذارید کوچک وبزرگ رنگارنگ اما به سراغ کاغذها نروید ومرتب پیگیر نباشید .
خواهید دید که خدا بعدازبه خواب رفتنتان کاغذتان را پیدا میکند و رویاهایتان را به لیست آرزوها اضافه میکند و در زمان مخصوص خودش بشما پاسخ خواهد داد.
پس به او فرصت دهید.وبه خواب بروید او ازهرچه میشناسید تواناترست والبته مهربان تر.
#عادله_زمانی
شب زیبا
@adelehz
چونان درخت زمستان زده
بی برگ و بی بال
بدون آواز گنجشک ها و حتی قارقار سیاه کلاغان
چونان درختی که در باغ بی برگی نشسته است .
خسته ام و غمگین..
اما در انتهای آوندهایم هنوز باوری به بهار وجود دارد ...بهار که بیاید سبز خواهم شد..
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
کیمیا
اصفهان
@adelehz
بی برگ و بی بال
بدون آواز گنجشک ها و حتی قارقار سیاه کلاغان
چونان درختی که در باغ بی برگی نشسته است .
خسته ام و غمگین..
اما در انتهای آوندهایم هنوز باوری به بهار وجود دارد ...بهار که بیاید سبز خواهم شد..
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
کیمیا
اصفهان
@adelehz
دلتنگ خواندنت هستم
مثل اولین رمان عاشقانه ای که آدم در نوجوانی میخواند .با همان شوق و ذوق بکر و دست نخورده با همان باور شیشه ای و شفاف به عشق و دوست داشتن
کجایی کتاب عاشقانه ی روزهای دور؟!
#عادله_زمانی
@adelehz
مثل اولین رمان عاشقانه ای که آدم در نوجوانی میخواند .با همان شوق و ذوق بکر و دست نخورده با همان باور شیشه ای و شفاف به عشق و دوست داشتن
کجایی کتاب عاشقانه ی روزهای دور؟!
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
25نوامبر روز جهانی منع خشونت علیه زنان.
خشونت علیه زنان در چهار دسته طبقه بندی می شود:
خشونت جسمی:شامل ازارهای جسمی،کتک زدن،قطع عضو ویا قتل
خشونت روانی:شامل توهین،تحقیر،تهدید،تهمت و حتی ازارهای زبانی .
خشونت جنسی:برقراری رابطه های جنسی پرخطر و یا خشن و مجبورساختن زن به برقراری رابطه جنسی برخلاف میل او
خشونت اقتصادی:محروم کردن زن از کارکردن دربیرون ازخانه،تامین نکردن وی ازنظر مالی و یا به زور اخذ کردن حقوق و پول شخصی وی
#عادله_زمانی
#روانشناسی
@adelehz
خشونت علیه زنان در چهار دسته طبقه بندی می شود:
خشونت جسمی:شامل ازارهای جسمی،کتک زدن،قطع عضو ویا قتل
خشونت روانی:شامل توهین،تحقیر،تهدید،تهمت و حتی ازارهای زبانی .
خشونت جنسی:برقراری رابطه های جنسی پرخطر و یا خشن و مجبورساختن زن به برقراری رابطه جنسی برخلاف میل او
خشونت اقتصادی:محروم کردن زن از کارکردن دربیرون ازخانه،تامین نکردن وی ازنظر مالی و یا به زور اخذ کردن حقوق و پول شخصی وی
#عادله_زمانی
#روانشناسی
@adelehz
👍1
امروز اومدم ماشینو روشن کردم دیدم این خانوم خوشگله اومد رو کاپوت و زل زد تو چشام، بعد از ۵دقیقه دیدم انگار نمیخواد تکون بخوره، پیاده شدم رفت سمت چرخ ماشین و دیدم بچش رفته روی لاستیک و از ترسش تکون نمیخوره.. با بدبختی بچه رو درآوردیم و تحویل مامانش دادیم.
قبل از حرکت به فکر باشید
از پیج کاف
😿لطفا شیر کنید تا همه متوجه این فرشته های کوچلو و بی دفاع باشند.
@adelehz
قبل از حرکت به فکر باشید
از پیج کاف
😿لطفا شیر کنید تا همه متوجه این فرشته های کوچلو و بی دفاع باشند.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از جمله اقشاری که من همیشه دوسشون داشتم که بی حاشیه هستند و حامی و نجات دهنده همین آتش نشان های فداکارند.
یادمه وقتی پلاسکو آتیش گرفته بود روبروی ایستگاه آتشنشانی نزدیک خونه مون یه میز سیاه گذاشته بودند و مردم غمگینانه میومدند شمع روشن میکردند و گل میگذاشتن.😔
یه روز غروب وقتی داشتم میرفتم خونه ازکنار اون میز که گذشتم توی اون سوز غروب و با دیدن عکسهای آتش نشان ها یه دفعه زدم زیر گریه و چنان با هق هق اشک ریختم که خودمم باورم نمیشد .
این صدای قشنگ و بشنوید با تشکر از این مهربونهای بی ادعا
#عادله_زمانی
@adelehz
یادمه وقتی پلاسکو آتیش گرفته بود روبروی ایستگاه آتشنشانی نزدیک خونه مون یه میز سیاه گذاشته بودند و مردم غمگینانه میومدند شمع روشن میکردند و گل میگذاشتن.😔
یه روز غروب وقتی داشتم میرفتم خونه ازکنار اون میز که گذشتم توی اون سوز غروب و با دیدن عکسهای آتش نشان ها یه دفعه زدم زیر گریه و چنان با هق هق اشک ریختم که خودمم باورم نمیشد .
این صدای قشنگ و بشنوید با تشکر از این مهربونهای بی ادعا
#عادله_زمانی
@adelehz
لحظه جدایی روباه گریه اش گرفت.
شهریارگفت:تقصیرخودت است.من که بدت را نمیخواستم،خودت خواستی اهلیت کنم.
آنتوان دوسنت اگزوپری
@adelehz
شهریارگفت:تقصیرخودت است.من که بدت را نمیخواستم،خودت خواستی اهلیت کنم.
آنتوان دوسنت اگزوپری
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ما اینجاییم❤️
برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
اگر شانس معرفی یک کتاب به دیگران داشتید اون کتاب چی بود؟وچرا ؟
برام بنویسید :
@aydel7
اگر عکسی از اون کتاب دارید هم لطفا ارسال کنید.
آغاز هشتگ
#چی_بخوانیم
برام بنویسید :
@aydel7
اگر عکسی از اون کتاب دارید هم لطفا ارسال کنید.
آغاز هشتگ
#چی_بخوانیم
به من از روزهای خوب بگو از رویاهای آبی از فرداهای درخشان
به من از شیرینی یک آبنبات چوبی ارزان بگو از یک بادکنک قرمز رها شده در باد
به من از گلهای یاس توی کوچه بگو از قاصدک های خودرو درمیان جاده ها
به من از هرچیز زیبایی که میبینی بگو ولو که کوچک باشد و ناقابل..
بگذار دنیایم را اینگونه ببینم و تو مگر منجی حالهای خوب نیستی؟
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
📷رضا
سوئد
@adelehz
به من از شیرینی یک آبنبات چوبی ارزان بگو از یک بادکنک قرمز رها شده در باد
به من از گلهای یاس توی کوچه بگو از قاصدک های خودرو درمیان جاده ها
به من از هرچیز زیبایی که میبینی بگو ولو که کوچک باشد و ناقابل..
بگذار دنیایم را اینگونه ببینم و تو مگر منجی حالهای خوب نیستی؟
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
📷رضا
سوئد
@adelehz
یکی از دلخوشی های کوچکم همین ست که گاهی به یک عطاری قدیمی سر میزنم
ریه هایم را پر از هوای خوب و خوش عطر درون عطاری میکنم.
نگاهم را روی رنگهای قشنگ میچرخانم...
دارچین و فلفل سیاه را میخرم .در زردی اغوا گر زردچوبه غرق میشوم ..چنددانه هل برای چای عصر من و تو بر میدارم ...
دلخوشی ها کم نیست
و هر دلخوشی الزاما نباید بزرگ و نیازمند به ثروت باشد...
#عادله_زمانی
@adelehz
ریه هایم را پر از هوای خوب و خوش عطر درون عطاری میکنم.
نگاهم را روی رنگهای قشنگ میچرخانم...
دارچین و فلفل سیاه را میخرم .در زردی اغوا گر زردچوبه غرق میشوم ..چنددانه هل برای چای عصر من و تو بر میدارم ...
دلخوشی ها کم نیست
و هر دلخوشی الزاما نباید بزرگ و نیازمند به ثروت باشد...
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
اگر شانس معرفی یک کتاب به دیگران داشتید اون کتاب چی بود؟وچرا ؟ برام بنویسید : @aydel7 اگر عکسی از اون کتاب دارید هم لطفا ارسال کنید. آغاز هشتگ #چی_بخوانیم
📚اتاق
اما داناهیو
من به مناسبت روز نه به خشونت علیه زنان این کتاب رو معرفی میکنم تا یک نوع از بیرحمانه ترین خشونتها علیه زنان رو در قالب این رمان بشناسیم.
هانا.ر
سنندج
#چی_بخوانیم
@adelehz
اما داناهیو
من به مناسبت روز نه به خشونت علیه زنان این کتاب رو معرفی میکنم تا یک نوع از بیرحمانه ترین خشونتها علیه زنان رو در قالب این رمان بشناسیم.
هانا.ر
سنندج
#چی_بخوانیم
@adelehz
خشونت عليه زنان هميشه يک چشم کبود
و دندان شکسته و دماغ خوني نيست.
خشونت اضطرابي است که
در جان زن است که فکر ميکند بايد لاغرتر باشد چاق تر باشد ،
زيباتر باشد ،
خوشحال تر باشد،
سنگين تر باشد،
سکسي تر باشد ،
خانه دار تر باشد،
عاقل تر باشد.
خشونت آن چيزي است که
زن نيست و فکر ميکند بايد باشد.
خشونت آن نقابي است که زن به صورتش ميزند
تا خودش نباشد
تا ...!
براي مرد کافي باشد.....
تهمينه ميلانی
#شما_فرستادین
@adelehz
و دندان شکسته و دماغ خوني نيست.
خشونت اضطرابي است که
در جان زن است که فکر ميکند بايد لاغرتر باشد چاق تر باشد ،
زيباتر باشد ،
خوشحال تر باشد،
سنگين تر باشد،
سکسي تر باشد ،
خانه دار تر باشد،
عاقل تر باشد.
خشونت آن چيزي است که
زن نيست و فکر ميکند بايد باشد.
خشونت آن نقابي است که زن به صورتش ميزند
تا خودش نباشد
تا ...!
براي مرد کافي باشد.....
تهمينه ميلانی
#شما_فرستادین
@adelehz
ﻫﻤﺴﺮ ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ ، مرد ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﺍﯼ ﺭﺍ ﺩﯾﺪ، ﮐﻪ ﺑﺎ ﮐﻮﺩﮐﺎﻥ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯽﮐﺮﺩ ﻭ ﺑﺎ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﺑﺮ ﺯﻣﯿﻦ ﺧﻂ میکشید.
ﭘﺮﺳﯿﺪ: ﭼﻪ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟ ﮔﻔﺖ: ﺧﺎﻧﻪ میساﺯﻡ
ﭘﺮﺳﯿﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﺎﻧﻪ ﺭﺍ میفروشی؟ ﮔﻔﺖ: ﻣﯽﻓﺮﻭﺷﻢ.
ﭘﺮﺳﯿﺪ: ﻗﯿﻤﺖ ﺁﻥ ﭼﻘﺪﺭ ﺍﺳﺖ؟ ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﻣﺒﻠﻐﯽ ﺭﺍ ﮔﻔﺖ! ﻫﻤﺴﺮ ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﺩﺍﺩ ﮐﻪ ﺁﻥ ﻣﺒﻠﻎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺑﺪﻫﻨﺪ، ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﭘﻮﻝ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺖ ﻭ ﻣﯿﺎﻥ ﻓﻘﯿﺮﺍﻥ ﻗﺴﻤﺖ ﮐﺮﺩ. ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺷﺐ ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ ﺩﯾﺪ ﮐﻪ ﻭﺍﺭﺩ ﺑﻬﺸﺖ ﺷﺪﻩ، ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻪﺍﯼ ﺭﺳﯿﺪ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺩﺍﺧﻞ ﺷﻮﺩ ﺍﻣﺎ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺭﺍﻩ ﻧﺪﺍﺩﻧﺪ ﻭ ﮔﻔﺘﻨﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﺴﺮ ﺗﻮﺳﺖ !!.. ﺭﻭﺯ ﺑﻌﺪ ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ ﻣﺎﺟﺮﺍ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻫﻤﺴﺮﺵ ﭘﺮﺳﯿﺪ!
ﻫﻤﺴﺮﺵ ﻗﺼﻪﯼ ﺁﻥ ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﺭﺍ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﺮﺩ!
ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ ﻧﺰﺩ ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﺭﻓﺖ ﻭ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﯾﺪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﮐﻮﺩﮐﺎﻥ ﺑﺎﺯﯼ میکند ﻭ ﺧﺎﻧﻪ میسازد! ﮔﻔﺖ: ﺍﯾﻦ ﺧﺎﻧﻪ ﺭﺍ ﻣﯽﻓﺮﻭﺷﯽ؟
ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﮔﻔﺖ: میفروشم! ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ ﭘﺮﺳﯿﺪ: ﺑﻬﺎﯾﺶ ﭼﻪ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﺍﺳﺖ؟ ﻣﺒﻠﻐﯽ ﮔﻔﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺟﻬﺎﻥ ﻧﺒﻮﺩ!
ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ ﮔﻔﺖ: ﺑﻪ ﻫﻤﺴﺮﻡ ﺑﻪ ﻗﯿﻤﺖ ﻧﺎﭼﯿﺰﯼ ﻓﺮﻭﺧﺘﻪﺍﯼ !
دیوانه ﺧﻨﺪﯾﺪ ﻭ ﮔﻔﺖ: ﻫﻤﺴﺮﺕ ﻧﺎﺩﯾﺪﻩ ﺧﺮﯾﺪ ﻭ ﺗﻮ ﺩﯾﺪﻩ میخری!!!
ﻣﯿﺎﻥ ﺍﯾﻦ ﺩﻭ، ﻓﺮﻕ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺍﺳﺖ !!!
@adelehz
ﭘﺮﺳﯿﺪ: ﭼﻪ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟ ﮔﻔﺖ: ﺧﺎﻧﻪ میساﺯﻡ
ﭘﺮﺳﯿﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﺎﻧﻪ ﺭﺍ میفروشی؟ ﮔﻔﺖ: ﻣﯽﻓﺮﻭﺷﻢ.
ﭘﺮﺳﯿﺪ: ﻗﯿﻤﺖ ﺁﻥ ﭼﻘﺪﺭ ﺍﺳﺖ؟ ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﻣﺒﻠﻐﯽ ﺭﺍ ﮔﻔﺖ! ﻫﻤﺴﺮ ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﺩﺍﺩ ﮐﻪ ﺁﻥ ﻣﺒﻠﻎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺑﺪﻫﻨﺪ، ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﭘﻮﻝ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺖ ﻭ ﻣﯿﺎﻥ ﻓﻘﯿﺮﺍﻥ ﻗﺴﻤﺖ ﮐﺮﺩ. ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺷﺐ ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ ﺩﯾﺪ ﮐﻪ ﻭﺍﺭﺩ ﺑﻬﺸﺖ ﺷﺪﻩ، ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻪﺍﯼ ﺭﺳﯿﺪ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺩﺍﺧﻞ ﺷﻮﺩ ﺍﻣﺎ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺭﺍﻩ ﻧﺪﺍﺩﻧﺪ ﻭ ﮔﻔﺘﻨﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﺴﺮ ﺗﻮﺳﺖ !!.. ﺭﻭﺯ ﺑﻌﺪ ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ ﻣﺎﺟﺮﺍ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻫﻤﺴﺮﺵ ﭘﺮﺳﯿﺪ!
ﻫﻤﺴﺮﺵ ﻗﺼﻪﯼ ﺁﻥ ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﺭﺍ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﺮﺩ!
ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ ﻧﺰﺩ ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﺭﻓﺖ ﻭ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﯾﺪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﮐﻮﺩﮐﺎﻥ ﺑﺎﺯﯼ میکند ﻭ ﺧﺎﻧﻪ میسازد! ﮔﻔﺖ: ﺍﯾﻦ ﺧﺎﻧﻪ ﺭﺍ ﻣﯽﻓﺮﻭﺷﯽ؟
ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﮔﻔﺖ: میفروشم! ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ ﭘﺮﺳﯿﺪ: ﺑﻬﺎﯾﺶ ﭼﻪ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﺍﺳﺖ؟ ﻣﺒﻠﻐﯽ ﮔﻔﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺟﻬﺎﻥ ﻧﺒﻮﺩ!
ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ ﮔﻔﺖ: ﺑﻪ ﻫﻤﺴﺮﻡ ﺑﻪ ﻗﯿﻤﺖ ﻧﺎﭼﯿﺰﯼ ﻓﺮﻭﺧﺘﻪﺍﯼ !
دیوانه ﺧﻨﺪﯾﺪ ﻭ ﮔﻔﺖ: ﻫﻤﺴﺮﺕ ﻧﺎﺩﯾﺪﻩ ﺧﺮﯾﺪ ﻭ ﺗﻮ ﺩﯾﺪﻩ میخری!!!
ﻣﯿﺎﻥ ﺍﯾﻦ ﺩﻭ، ﻓﺮﻕ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺍﺳﺖ !!!
@adelehz
آخرین انار دنیا
قصر پرندگان غمگین
لاوین
من عاشق کتابهای بختیارعلی هستم
مخصوصا( آخرین انار دنیا )کە واقعیت حلبچە رو با تخیل و عشق ترکیب کرده
و رمان (قصر پرندگان غمگین) کە وقتی میخونیش حس میکنی تو اون دنیای جذاب شاهد ماجرایی عاشقانە و غمگین و عاقلانە هستی
رمانی کە سە جوان را از عشق بە عقل هدایت میکند.
#چی_بخوانیم
@adelehz
قصر پرندگان غمگین
لاوین
من عاشق کتابهای بختیارعلی هستم
مخصوصا( آخرین انار دنیا )کە واقعیت حلبچە رو با تخیل و عشق ترکیب کرده
و رمان (قصر پرندگان غمگین) کە وقتی میخونیش حس میکنی تو اون دنیای جذاب شاهد ماجرایی عاشقانە و غمگین و عاقلانە هستی
رمانی کە سە جوان را از عشق بە عقل هدایت میکند.
#چی_بخوانیم
@adelehz