همیشه که خوشبختی در بغل کردن یار نیست، بعضی وقتا میتونه بشکل یه آیفون هفت پلاس دویست و پنجاه و شیش گیگ باشه ;-)
پ.ن اون آیفون حدااقل زبون تلخ نداره ی چیزی بگه دلتون بشکنه😒
@adelehz
پ.ن اون آیفون حدااقل زبون تلخ نداره ی چیزی بگه دلتون بشکنه😒
@adelehz
موزیک شب قطعه زیبای خوشبختیت آرزومه از سیامک عباسی عزیز ❤️❤️خوشبختیت آرزومه حتی با من نباشی ...😊 بشنوید با ما 🎧🎼🌙 @adelehz
یک روز خوب را شروع کنید.
خودتان را بغل کنید
دست به موهایتان بکشید..وبگوید
عزیزم اگرهیچ کس هم دلش تورا
نخواهد..من میخواهمت..
مراقبت هستم❤️
صبح بخیر🌙💋
@adelehz
خودتان را بغل کنید
دست به موهایتان بکشید..وبگوید
عزیزم اگرهیچ کس هم دلش تورا
نخواهد..من میخواهمت..
مراقبت هستم❤️
صبح بخیر🌙💋
@adelehz
یه نوستالژی باحال براتون پیدا کردم 😊
زود گذشت ...کاش اون وقتها که صبحی بودیم کمتر غر میزدیم بابت بیدارشدن 😔 لقمه های نون پنیر ونارنگی وانارهای دون شده گلپر زده مون و با اشتیاق بیشتری میخوردیم😊
زنگ تفریح ها رو بیشتربازی میکردیم❤️بیست های بیشتری تو دفتر املا میگرفتیم🙂کاش اینقدر زود بزرگ نمیشدیم ..اینجا این طرف توی دنیای آدم بزرگها هیچ چیز خاصی نبود که بخاطرش اینقد باشتاب از بچگی مون گذشتیم😔
بشنوید با ما🎼🎧
بازآمد بوی ماه مدرسه🌷
@adelehz
زود گذشت ...کاش اون وقتها که صبحی بودیم کمتر غر میزدیم بابت بیدارشدن 😔 لقمه های نون پنیر ونارنگی وانارهای دون شده گلپر زده مون و با اشتیاق بیشتری میخوردیم😊
زنگ تفریح ها رو بیشتربازی میکردیم❤️بیست های بیشتری تو دفتر املا میگرفتیم🙂کاش اینقدر زود بزرگ نمیشدیم ..اینجا این طرف توی دنیای آدم بزرگها هیچ چیز خاصی نبود که بخاطرش اینقد باشتاب از بچگی مون گذشتیم😔
بشنوید با ما🎼🎧
بازآمد بوی ماه مدرسه🌷
@adelehz
من هرگز نخواستم که از عشق
افسانه ای بیافرینم،باور کن!
من میخواستم
که با دوست داشتن زندگی کنم
کودکانه و ساده و روستایی ...
#نادر_ابراهیمی
@adelehz
افسانه ای بیافرینم،باور کن!
من میخواستم
که با دوست داشتن زندگی کنم
کودکانه و ساده و روستایی ...
#نادر_ابراهیمی
@adelehz
وبدترین قسمت
دوست داشتن کسی
روزهایی ست که بایدتنها
ازخیابانهایی بگذری که بارها
باعبور ازشان عبورکردی..
#عادله_زمانی
@adelehz
دوست داشتن کسی
روزهایی ست که بایدتنها
ازخیابانهایی بگذری که بارها
باعبور ازشان عبورکردی..
#عادله_زمانی
@adelehz
همدیگر را دوست داشته باشیم،
به همدیگر عشق بورزیم،
اما نه چسبیده به هم
بگذاریم باد میان ما بوزد.
#جبران_خلیل_جبران
@adelehz
به همدیگر عشق بورزیم،
اما نه چسبیده به هم
بگذاریم باد میان ما بوزد.
#جبران_خلیل_جبران
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هر روز یک شروع دوباره است..
گرچه ممکنه هنوز ته نشین غصه های دیروز
ته دلت مونده باشه..
ولی بازم امید داشته باش ...خدا چاره سازه🙏
@adelehz
گرچه ممکنه هنوز ته نشین غصه های دیروز
ته دلت مونده باشه..
ولی بازم امید داشته باش ...خدا چاره سازه🙏
@adelehz