هیچ وقت به آدرس میدان آرژانتین انتهای خیابون الوند نامه فرستادید ؟ :)
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
معذرت خواستن هم
ممکن است وابستگی ایجاد کند،
آدم اگر مرتب بجا و نابجا
از دور و بریهایش عذر تقصیر بطلبد
تقصیرهایش زیاد میشود!
✍🏻الیف شافاک
@adelehz
ممکن است وابستگی ایجاد کند،
آدم اگر مرتب بجا و نابجا
از دور و بریهایش عذر تقصیر بطلبد
تقصیرهایش زیاد میشود!
✍🏻الیف شافاک
@adelehz
بیایید هر روز دست یک اتفاق خوب را بگیریم
و ببریمش بالای یک بلندی،
تا ترسش از افتادن بریزد!
افتادن اتفاقهای خوب،از امروز مال شما...
امروزتون پر از اتفاقهای خوب❤️
@adelehz
و ببریمش بالای یک بلندی،
تا ترسش از افتادن بریزد!
افتادن اتفاقهای خوب،از امروز مال شما...
امروزتون پر از اتفاقهای خوب❤️
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
مقصدی برای رسیدن ما وجود ندارد
اما دوست داشتنت آرامش جان ست .
من مقصد را نمیخواهم
همین که گاهی دوستت دارم و دوستم داری
کافی ست .
دو مسافر در دو راه که به یکجا نمی رسند ولی دلتنگ هم هستند.
#عادله_زمانی
@adelehz
اما دوست داشتنت آرامش جان ست .
من مقصد را نمیخواهم
همین که گاهی دوستت دارم و دوستم داری
کافی ست .
دو مسافر در دو راه که به یکجا نمی رسند ولی دلتنگ هم هستند.
#عادله_زمانی
@adelehz
آذر جان زودتر بیا...
بیا ؛
اما یادت نرود که توشه ات مثل مهر و آبان نباشد...
نکند با خودت غبار بیاوری !
فراق نیاوری که در پاییز بیچاره میکند..
سوز بسیار را هم در چمدانت نگذار، اینجا خیلی ها کسی را ندارند که وقتی سردشان شد ،ها کند دست هایشان را ...
اما در عوض،
با خودت خنده های از ته دل ، خواب های شیرین ، باران های مست کننده، هوای دو نفره همراه کن ...
آذر جان لطفا مهربان تر باش !
اینجا خیلی وقت است که حال دلها خوب نیست...!
ناشناس
#شما_فرستادین
@adelehz
بیا ؛
اما یادت نرود که توشه ات مثل مهر و آبان نباشد...
نکند با خودت غبار بیاوری !
فراق نیاوری که در پاییز بیچاره میکند..
سوز بسیار را هم در چمدانت نگذار، اینجا خیلی ها کسی را ندارند که وقتی سردشان شد ،ها کند دست هایشان را ...
اما در عوض،
با خودت خنده های از ته دل ، خواب های شیرین ، باران های مست کننده، هوای دو نفره همراه کن ...
آذر جان لطفا مهربان تر باش !
اینجا خیلی وقت است که حال دلها خوب نیست...!
ناشناس
#شما_فرستادین
@adelehz
به این روزهای یک خط در میان تعطیل این چند وقت نگاه نکن .
قبل ترها جمعه ها برای خودشان شان و شوکت داشتند .
هنوز اسیر چهاردیواری ها نبودیم، جمعه که میشد میگفتیم باید جمع شویم دور هم و غذایی بخوریم
عصر جمعه ی پاییزی برویم لبو و باقلایی بزنیم یا شیر بلال به دندان بکشیم .
جمعه واقعا جمعه بود .
میخواهم بگویم ببین جانم داشته های آدم با کمترین فرصت ضرب صفر میشود
مایی که یک روز گردش جمعه را حق مسلم خودمان میدانستیم حالا دلمان لک زده برای یک دور همی بدون استرس و آرام
قدر آنچه داریم را بدانیم همین ...
#عادله_زمانی
عکس پریسا جان راغیان
@adelehz
قبل ترها جمعه ها برای خودشان شان و شوکت داشتند .
هنوز اسیر چهاردیواری ها نبودیم، جمعه که میشد میگفتیم باید جمع شویم دور هم و غذایی بخوریم
عصر جمعه ی پاییزی برویم لبو و باقلایی بزنیم یا شیر بلال به دندان بکشیم .
جمعه واقعا جمعه بود .
میخواهم بگویم ببین جانم داشته های آدم با کمترین فرصت ضرب صفر میشود
مایی که یک روز گردش جمعه را حق مسلم خودمان میدانستیم حالا دلمان لک زده برای یک دور همی بدون استرس و آرام
قدر آنچه داریم را بدانیم همین ...
#عادله_زمانی
عکس پریسا جان راغیان
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
در تاریخ ،شعر زادگاه عشق به زن ست .کمتر میبینی که شاعری زن برای معشوق مرد بنویسید .از جلوه ی مویش گپی بزند و یا از شور نگاهش سخن بیاراید .اکثرا این مردان هستند که غرق زیبایی زنها میشوند و برایشان عاشقانه قلم می زنند .شعر و هنر و موسیقی هرکدامشان را که پی میگیری ردپای یک زن را میبینی که احتمالا با پاشنه های بلند سرخش در جاده ی فکر و حال مردی می خرامد .
مردها با تمام قدرتشان این یکی بار بدجور مغلوب شده اند . اما حقیقتی که ما زنها سالها نادیده گرفتیمش و یا هم با همان شیطنت های زنانه مان پشت گوش انداختیم این بود که مردان یک پایه ی قدرتمند عشق هستند .این قوی های کم حرف که دلتنگی هایشان را گه گاهی قدم می زنند و گهگاهی دود میکنند لابلای سیگارشان اگر نباشند،پای تمام شعرها لنگ می ماند .
موسیقی که برای عشوه های زنانه نواخته میشود اگر نوازنده نداشته باشد مفت نمی ارزد .
و یا حتی همین گلهایی که به شوق دیدن ما زنهای سیاره ی عشق می کارند و می چینند و خریداری شان می کنند اگر خودشان نباشند هرگز به دستمان نمی رسند .
بین تمام برگهای تاریخ مردان ،این مردان عاشق اما کم توان در بیان کردن این مردانی که بعضی هایشان خیلی خوب بلد نیستند شعر بگویند و در عوض دوستت دارم هایشان را در قالب باز کردن در شیشه مربا نشان می دهند،نادیده گرفته شده اند .
اما حقیقت این ست که مردان پایه قوی عشق هستند و اصلا دنیا برای ما زنها بدون این بی نظم های گاهی غرغرو اما دوست داشتنی چه معنی می تواند داشته باشد؟
و اصلا اگر همین ها با تمام معمولی بودن ها با ته ریش ها و چهره های خسته از ساعتها کارشان نباشند تا برایمان وقت بگذارند و به ما گوش بدهند دنیا چه بی رنگ خواهد بود .
این پسر بچه های گاهی لوس گاهی مهربان گاهی غیر قابل تحمل گرچه که در هیچ شعری یافت نمی شوند اما اگر نباشند قطعا پای زنانگی ما لنگ خواهد ماند.
#عادله_زمانی
@adelehz
مردها با تمام قدرتشان این یکی بار بدجور مغلوب شده اند . اما حقیقتی که ما زنها سالها نادیده گرفتیمش و یا هم با همان شیطنت های زنانه مان پشت گوش انداختیم این بود که مردان یک پایه ی قدرتمند عشق هستند .این قوی های کم حرف که دلتنگی هایشان را گه گاهی قدم می زنند و گهگاهی دود میکنند لابلای سیگارشان اگر نباشند،پای تمام شعرها لنگ می ماند .
موسیقی که برای عشوه های زنانه نواخته میشود اگر نوازنده نداشته باشد مفت نمی ارزد .
و یا حتی همین گلهایی که به شوق دیدن ما زنهای سیاره ی عشق می کارند و می چینند و خریداری شان می کنند اگر خودشان نباشند هرگز به دستمان نمی رسند .
بین تمام برگهای تاریخ مردان ،این مردان عاشق اما کم توان در بیان کردن این مردانی که بعضی هایشان خیلی خوب بلد نیستند شعر بگویند و در عوض دوستت دارم هایشان را در قالب باز کردن در شیشه مربا نشان می دهند،نادیده گرفته شده اند .
اما حقیقت این ست که مردان پایه قوی عشق هستند و اصلا دنیا برای ما زنها بدون این بی نظم های گاهی غرغرو اما دوست داشتنی چه معنی می تواند داشته باشد؟
و اصلا اگر همین ها با تمام معمولی بودن ها با ته ریش ها و چهره های خسته از ساعتها کارشان نباشند تا برایمان وقت بگذارند و به ما گوش بدهند دنیا چه بی رنگ خواهد بود .
این پسر بچه های گاهی لوس گاهی مهربان گاهی غیر قابل تحمل گرچه که در هیچ شعری یافت نمی شوند اما اگر نباشند قطعا پای زنانگی ما لنگ خواهد ماند.
#عادله_زمانی
@adelehz
👍1
در داشتن و به دست آوردن به دنبال شادى نباشيد، شادى فقط در بخشيدن به ديگران به دست مىآيد ...
📕 عشق وراى ايمان
✍🏻 پائولو كوئليو
@adelehz
📕 عشق وراى ايمان
✍🏻 پائولو كوئليو
@adelehz
صبح است و دلم به مهر باور دارد
آبان که گذشت دل به آذر دارد
پاییز برای من شده این تعبیر:
"فصلی که فقط خاطره در سر دارد"
@adelehz
آبان که گذشت دل به آذر دارد
پاییز برای من شده این تعبیر:
"فصلی که فقط خاطره در سر دارد"
@adelehz
چون تو را می نگرم
مثل این است که از پنجرهای
تک درختم را...سرشار از برگ ،
در تبِ زردِ خزان مینگرم!
فروغ
#دلبرانه_های_پاییز
هانا
کردستان
@adelehz
مثل این است که از پنجرهای
تک درختم را...سرشار از برگ ،
در تبِ زردِ خزان مینگرم!
فروغ
#دلبرانه_های_پاییز
هانا
کردستان
@adelehz