پاییز یک مهر داردواینهمه به آن
مینازد ..
من چه بگویم بااین همه مهری که ازتو
دارم..
#عادله_زمانی
@adelehz
مینازد ..
من چه بگویم بااین همه مهری که ازتو
دارم..
#عادله_زمانی
@adelehz
ماممکن است همیشه درزندگی
یک شخص باقی نمانیم اما
ردپای ما همواره درقلب وی
استوارخواهدبود..چه بهترکه
هنرباقی گذاشتن بهترین رد
راداشته باشیم
#عادله_زمانی
@adelehz
یک شخص باقی نمانیم اما
ردپای ما همواره درقلب وی
استوارخواهدبود..چه بهترکه
هنرباقی گذاشتن بهترین رد
راداشته باشیم
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کدومشون عروسکه ؟😊❤️💋⛄️
@adelehz
@adelehz
همیشه که خوشبختی در بغل کردن یار نیست، بعضی وقتا میتونه بشکل یه آیفون هفت پلاس دویست و پنجاه و شیش گیگ باشه ;-)
پ.ن اون آیفون حدااقل زبون تلخ نداره ی چیزی بگه دلتون بشکنه😒
@adelehz
پ.ن اون آیفون حدااقل زبون تلخ نداره ی چیزی بگه دلتون بشکنه😒
@adelehz
موزیک شب قطعه زیبای خوشبختیت آرزومه از سیامک عباسی عزیز ❤️❤️خوشبختیت آرزومه حتی با من نباشی ...😊 بشنوید با ما 🎧🎼🌙 @adelehz
یک روز خوب را شروع کنید.
خودتان را بغل کنید
دست به موهایتان بکشید..وبگوید
عزیزم اگرهیچ کس هم دلش تورا
نخواهد..من میخواهمت..
مراقبت هستم❤️
صبح بخیر🌙💋
@adelehz
خودتان را بغل کنید
دست به موهایتان بکشید..وبگوید
عزیزم اگرهیچ کس هم دلش تورا
نخواهد..من میخواهمت..
مراقبت هستم❤️
صبح بخیر🌙💋
@adelehz
یه نوستالژی باحال براتون پیدا کردم 😊
زود گذشت ...کاش اون وقتها که صبحی بودیم کمتر غر میزدیم بابت بیدارشدن 😔 لقمه های نون پنیر ونارنگی وانارهای دون شده گلپر زده مون و با اشتیاق بیشتری میخوردیم😊
زنگ تفریح ها رو بیشتربازی میکردیم❤️بیست های بیشتری تو دفتر املا میگرفتیم🙂کاش اینقدر زود بزرگ نمیشدیم ..اینجا این طرف توی دنیای آدم بزرگها هیچ چیز خاصی نبود که بخاطرش اینقد باشتاب از بچگی مون گذشتیم😔
بشنوید با ما🎼🎧
بازآمد بوی ماه مدرسه🌷
@adelehz
زود گذشت ...کاش اون وقتها که صبحی بودیم کمتر غر میزدیم بابت بیدارشدن 😔 لقمه های نون پنیر ونارنگی وانارهای دون شده گلپر زده مون و با اشتیاق بیشتری میخوردیم😊
زنگ تفریح ها رو بیشتربازی میکردیم❤️بیست های بیشتری تو دفتر املا میگرفتیم🙂کاش اینقدر زود بزرگ نمیشدیم ..اینجا این طرف توی دنیای آدم بزرگها هیچ چیز خاصی نبود که بخاطرش اینقد باشتاب از بچگی مون گذشتیم😔
بشنوید با ما🎼🎧
بازآمد بوی ماه مدرسه🌷
@adelehz
من هرگز نخواستم که از عشق
افسانه ای بیافرینم،باور کن!
من میخواستم
که با دوست داشتن زندگی کنم
کودکانه و ساده و روستایی ...
#نادر_ابراهیمی
@adelehz
افسانه ای بیافرینم،باور کن!
من میخواستم
که با دوست داشتن زندگی کنم
کودکانه و ساده و روستایی ...
#نادر_ابراهیمی
@adelehz
وبدترین قسمت
دوست داشتن کسی
روزهایی ست که بایدتنها
ازخیابانهایی بگذری که بارها
باعبور ازشان عبورکردی..
#عادله_زمانی
@adelehz
دوست داشتن کسی
روزهایی ست که بایدتنها
ازخیابانهایی بگذری که بارها
باعبور ازشان عبورکردی..
#عادله_زمانی
@adelehz
همدیگر را دوست داشته باشیم،
به همدیگر عشق بورزیم،
اما نه چسبیده به هم
بگذاریم باد میان ما بوزد.
#جبران_خلیل_جبران
@adelehz
به همدیگر عشق بورزیم،
اما نه چسبیده به هم
بگذاریم باد میان ما بوزد.
#جبران_خلیل_جبران
@adelehz