"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
کارم را به خدا واگذار کردم که خداوند نسبت به بندگانش بیناست .
قبل خواب صدبار بخونید و رها کنید به خودش
درست میشه همه چیز به امید خودش
شب قشنگ ❤️
@adelehz
روزی که بیاموزیم خداوند چیزی به ما بدهکار نیست. و هرنعمتی که از جانبش می رسد از روی لطف و کرم و بنده نوازی خود اوست .
میتوانیم لذت بخش تر زندگی کنیم .
رابطه با خداوند نباید شبیه به معامله باشد خدا به ذات خوبی ست و بنده به ذات محتمل اشتباه و سیاهی پس گاهی فکر کنیم که بدی هایی که به ما می رسد شاید سرچشمه از اعمال و نیات خودمان گرفته باشد .
#عادله_زمانی
صبح به خیر ❤️
@adelehz
عطر زندگی
نون تازه
@adelehz
همان شب اولین داستانم را نوشتم.
نیم ساعت طول کشید.
داستان دلگیر کوتاهی بود درباره مردی که فنجانی جادویی پیدا کرد و فهمید که اگر تویش اشک بریزد اشکها بدل به مروارید میشوند.
اما هر چند از مال دنیا چیزی نداشت، شاد وخندان بود و کمتر اشک میریخت، پس در صدد برآمد راه هایی پیدا کند و غمگین شود تا بتواند با اشکهایش ثروتمند شود.
همانطور که مرواریدها تلنبار میشد، طمعش گل کرد.
داستان به اینجا ختم میشد که مرد کارد به دست روی کوهی از مروارید نشسته است و بی اختیار در فنجان اشک میریزد و جسد همسر مقتولش در دستهای اوست ...

✍🏻خالد حسینی
@adelehz
از سرخیِ لبانِ تو ای خون آتشین
نار آفریده‌اند انار آفریده‌اند

سعید بیابانکی
#دلبرانه_های_پاییز
نسیم حسینی
لرستان
@adelehz
بارالها
هرچه آنچه از خیر به ما میرسد از کرم و عظمت و بنده نوازی توست .
و هرآنچه از شر به ما میرسد از کجی نیات و اعمال خودمان ست .
بارالها
ما آنانیم که از هیچ به هستی رساندیشان مبادا اگر از هستی به هیچ برگردانی مارا
بارالها
ناتوانیم،گرچه غنی و سرشار باشیم‌.و تو توانگری گرچه ما غافل باشیم
الهی
دست بر درگاهت و نگاه به آستانت و دل به کرمت بسته ایم
و تو
خدای عظیم بنده نواز مبادا اگر ما سرگشتگان صحرای هستی را رها کنی...
مبادا که گدایان درگاهت را برانی که این از کرم شاهانه ات برنیاید...
مباد یک لحظه این ناتوانان خالی از نگاهت شاها

آمین
#عادله_زمانی
عکس از دخترک دریا❤️
شبتون زیبا
@adelehz

@MER30TV👈💯
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح بخیر
روزتون پربرکت
لب تون خندون‌
امیدوارم امروز بهترین خبر
غافلگیرکننده ترین خوشحالی
و قشنگ ترین اتفاقات و تجربه کنید .
@adelehz
گلاب ناب
از قمصر برآید
شراب ناب از کنج لبانت
فلک زیبایی از روی تو آموخت
عسل شیرینیش را از لبانت
طبیبان جمله بیمار تو گشتند
همه محتاج ابروی کمـــــــــانت

شهریار
@adelehz
هیچ وقت به آدرس میدان آرژانتین انتهای خیابون الوند نامه فرستادید ؟ :)
@adelehz
نیست در شهر
نگاری
که دل از ما
ببرد...!
حافظ
@adelehz
‏معذرت خواستن هم
ممکن است وابستگی ایجاد کند،
آدم اگر مرتب بجا و نابجا
از دور و بری‌هایش عذر تقصیر بطلبد
تقصیرهایش زیاد می‌شود!

✍🏻الیف شافاک

@adelehz
نگارینا چنین زیبا چرایی؟😍😉
@adelehz
بیایید هر روز دست یک اتفاق خوب را بگیریم
و ببریمش بالای یک بلندی،
تا ترسش از افتادن بریزد!
افتادن اتفاقهای خوب،از امروز مال شما...
امروزتون پر از اتفاقهای خوب❤️

@adelehz
تو بی‌وفا چه باز فراموش پیشه‌ای
بیچاره آن اسیر که امیدوار توست...

وحشي بافقي
@adelehz
مقصدی برای رسیدن ما وجود ندارد
اما دوست داشتنت آرامش جان ست .
من مقصد را نمیخواهم
همین که گاهی دوستت دارم و دوستم داری
کافی ست .
دو مسافر در دو راه که به یکجا نمی رسند ولی دلتنگ هم هستند.
#عادله_زمانی
@adelehz
آذر جان زودتر بیا...
بیا ؛
اما یادت نرود که توشه ات مثل مهر و آبان نباشد...
نکند با خودت غبار بیاوری !
فراق نیاوری که در پاییز بیچاره میکند..
سوز بسیار را هم در چمدانت نگذار، اینجا خیلی ها کسی را ندارند که وقتی سردشان شد ،ها کند دست هایشان را ...

اما در عوض،
با خودت خنده های از ته دل ، خواب های شیرین ، باران های مست کننده، هوای دو نفره همراه کن ...
آذر جان لطفا مهربان تر باش !
اینجا خیلی وقت است که حال دلها خوب نیست...!

ناشناس
#شما_فرستادین
@adelehz
به این روزهای یک خط در میان تعطیل این چند وقت نگاه نکن .
قبل ترها جمعه ها برای خودشان شان و شوکت داشتند .
هنوز اسیر چهاردیواری ها نبودیم، جمعه که میشد میگفتیم باید جمع شویم دور هم و غذایی بخوریم
عصر جمعه ی پاییزی برویم لبو و باقلایی بزنیم یا شیر بلال به دندان بکشیم .
جمعه واقعا جمعه بود .
میخواهم بگویم ببین جانم داشته های آدم با کمترین فرصت ضرب صفر میشود
مایی که یک روز گردش جمعه را حق مسلم خودمان میدانستیم حالا دلمان لک زده برای یک دور همی بدون استرس و آرام
قدر آنچه داریم را بدانیم همین ...
#عادله_زمانی
عکس پریسا جان راغیان
@adelehz
هر صبح زِ روی تو
هم خانه‌ی خورشیدم...

فروغی بسطامی

@adelehz