Forwarded from مرسی تی وی🌿🌺
آیه ای در قرآن ست که میگوید
خدایا، من به هر خیری از جانب تو برسد سخت نیازمندم.
من فکر میکنم با همین آیه میتوان سالها عشق بازی کرد.شما فکرش را بکن که به پادشاه بگویی هرچه از گنجینه ات به من برسد به آن راضی ام اگر یک سکه باشد یا یکگنج بزرگ
همین که از خزانه ی تو باشد
و دست تو به آن بخورد مرا کافی ست
یعنی میخواهم بگویم مقدارمهم نیست همان که از تو می رسد عالیست
من عاشق این آیه هستم هر روز در زمانهایی که خوشم یا ناخوش زیر لب زمزمه اش میکنم
من به هر خیری که از جانب تو باشد سخت نیازمندم،سخت محتاجم.
چرا این آیه را دوست دارم؟
چون فکر میکنم عشق همین است
در واقع رابطه با خدا باید همین باشد اینکه بپذیری از او فقط خیر برمی آید
و مقدارش هرچه باشد بازهم خوب ست و خیر
پس هر روز که از خواب بیدار شدی منتظر رسیدن وعده ی خیرت باشی.
#عادله_زمانی
@MER30TV 👈💯
خدایا، من به هر خیری از جانب تو برسد سخت نیازمندم.
من فکر میکنم با همین آیه میتوان سالها عشق بازی کرد.شما فکرش را بکن که به پادشاه بگویی هرچه از گنجینه ات به من برسد به آن راضی ام اگر یک سکه باشد یا یکگنج بزرگ
همین که از خزانه ی تو باشد
و دست تو به آن بخورد مرا کافی ست
یعنی میخواهم بگویم مقدارمهم نیست همان که از تو می رسد عالیست
من عاشق این آیه هستم هر روز در زمانهایی که خوشم یا ناخوش زیر لب زمزمه اش میکنم
من به هر خیری که از جانب تو باشد سخت نیازمندم،سخت محتاجم.
چرا این آیه را دوست دارم؟
چون فکر میکنم عشق همین است
در واقع رابطه با خدا باید همین باشد اینکه بپذیری از او فقط خیر برمی آید
و مقدارش هرچه باشد بازهم خوب ست و خیر
پس هر روز که از خواب بیدار شدی منتظر رسیدن وعده ی خیرت باشی.
#عادله_زمانی
@MER30TV 👈💯
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
چای بریزم
یک گوشه ی دنج بنشینم .
زبان شوم...
گوش شدن بلدی؟
گفتن شوم
شنیدن بلدی ؟
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
یک گوشه ی دنج بنشینم .
زبان شوم...
گوش شدن بلدی؟
گفتن شوم
شنیدن بلدی ؟
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
زنها را از رقصیدن منع کردند
از آواز خواندن
بوسیدن. خندیدن!
زنها در پیله های خود فرو رفتند
و در شعرهایشان وحشیانه رقصیدند
آواز خواندند
عشق ورزیدند
بوسیدند
اما خنده نه
فقط گریستند..
این همه تکرار بس نیست...
👤سیمین بهبهانی
@adelehz
از آواز خواندن
بوسیدن. خندیدن!
زنها در پیله های خود فرو رفتند
و در شعرهایشان وحشیانه رقصیدند
آواز خواندند
عشق ورزیدند
بوسیدند
اما خنده نه
فقط گریستند..
این همه تکرار بس نیست...
👤سیمین بهبهانی
@adelehz
تسلاى این جهان این است که
رنجِ مُدام و پیوسته وجود ندارد.
غمی میرود و شادیای باز زاده میشود.
اینها همه در تعادلاند.
این جهان جهانِ جبرانهاست...
آلبر کامو
#دلبرانه_های_پاییز
پریسا جان راغیان
@adelehz
رنجِ مُدام و پیوسته وجود ندارد.
غمی میرود و شادیای باز زاده میشود.
اینها همه در تعادلاند.
این جهان جهانِ جبرانهاست...
آلبر کامو
#دلبرانه_های_پاییز
پریسا جان راغیان
@adelehz
امروز روز جهانی مجردهاست .
روز آدمهایی که هنوز فرصت زیادی برای رسیدن به رویاهایشان دارند .
هنوز درگیر خوب و بدهای یک ازدواج نیستند.فکر وام و قسط و آینده هیچ فرزندی درگیرشدن نکرده .نباید بخاطر رفت و امدهایشان به کسی پاسخ بدهند.
مجبور به پوشیدن هیچ حلقه ای نیستند .
خواهر شوهر یا باجناق کابوس شان نیست .
و قرار نیست از عقوبت درگیری با مادر زن و مادرشوهر بترسند .
و از همه چیز مهم تر این که مجردها میتوانند هرکس را که دلشان بخواهد دوست داشته باشند .
این ها را نگفتم که بگویم دنیای متاهلی بد است .نه متاهل ها هم خوشبختی های خودشان را دارند یحتمل
خواستم بگویم دنیای امروز دنیای متفاوتی از دیروزست امروز موفقیت افراد تنها با ازدواجشان ارزشیابی نمی شود و اصولا بسیاری اصلا تاهل را شرط موفق بودن نمی دانند با این وجود حتی اگر تاهل را شاخص مهمی در نظر بگیریم بازهم تاهلی ارزشمند و باعث به کمال رسیدن ست که در ان هر دو طرف شاد و راضی و عاشق باشند.حالا این ازدواج موفق در چه سنی رخ دهد آنقدرها بنظرم مهم نیست.
صرفا متاهل شدن یک موفقیت به حساب نمی آید. بلکه تاهلی که بتواند سالها به طول انجامد و در آن هیچ کدام از طرفین احساس بازنده بودن نداشته باشند ، ارزشمند ست.
بهر روی روز مجردها مبارک
قدر خانه های پدری را بدانید
هیچ جای دیگر دنیا خانه ی پدری نمی شود ...
همین...
#عادله_زمانی
@adelehz
روز آدمهایی که هنوز فرصت زیادی برای رسیدن به رویاهایشان دارند .
هنوز درگیر خوب و بدهای یک ازدواج نیستند.فکر وام و قسط و آینده هیچ فرزندی درگیرشدن نکرده .نباید بخاطر رفت و امدهایشان به کسی پاسخ بدهند.
مجبور به پوشیدن هیچ حلقه ای نیستند .
خواهر شوهر یا باجناق کابوس شان نیست .
و قرار نیست از عقوبت درگیری با مادر زن و مادرشوهر بترسند .
و از همه چیز مهم تر این که مجردها میتوانند هرکس را که دلشان بخواهد دوست داشته باشند .
این ها را نگفتم که بگویم دنیای متاهلی بد است .نه متاهل ها هم خوشبختی های خودشان را دارند یحتمل
خواستم بگویم دنیای امروز دنیای متفاوتی از دیروزست امروز موفقیت افراد تنها با ازدواجشان ارزشیابی نمی شود و اصولا بسیاری اصلا تاهل را شرط موفق بودن نمی دانند با این وجود حتی اگر تاهل را شاخص مهمی در نظر بگیریم بازهم تاهلی ارزشمند و باعث به کمال رسیدن ست که در ان هر دو طرف شاد و راضی و عاشق باشند.حالا این ازدواج موفق در چه سنی رخ دهد آنقدرها بنظرم مهم نیست.
صرفا متاهل شدن یک موفقیت به حساب نمی آید. بلکه تاهلی که بتواند سالها به طول انجامد و در آن هیچ کدام از طرفین احساس بازنده بودن نداشته باشند ، ارزشمند ست.
بهر روی روز مجردها مبارک
قدر خانه های پدری را بدانید
هیچ جای دیگر دنیا خانه ی پدری نمی شود ...
همین...
#عادله_زمانی
@adelehz
فرزندان مهاجران مسلمان کاشف واکسن کرونا😍👏🏻
صاحبان اصلی شرکت داروسازی بیون تک؛ شریک آلمانی شرکت فایزر آمریکا را دو آلمانی ترک تبار تشکیل میدهند که در ساخت نخستین واکسن مؤثر مقابله با ویروس کرونا مشارکت داشتهاند.
مالک شرکت بیون تک را "اوگور شاهین" و "اوزلام توریجی" زن و شوهر ۵۵ و ۵۳ ساله تشکیل میدهند که اصالت آنان ترکیهای است.
شاهین و اوزلام شرکت بیون تک را در سال ۲۰۰۸ با حمایت مالی مؤسسه بیل گیتس و به ارزش ۵۵ میلیون دلار تأسیس کردند.
این دومین تجربه موفق دو زوج آلمانی ترک تبار است، آنها در سال ۲۰۰۱ نیز شرکت دارویی را تأسیس کردند که سرانجام در سال ۲۰۱۶ به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار به یک شرکت ژاپنی فروخته شد.
از پیج ویدلش
@adelehz
صاحبان اصلی شرکت داروسازی بیون تک؛ شریک آلمانی شرکت فایزر آمریکا را دو آلمانی ترک تبار تشکیل میدهند که در ساخت نخستین واکسن مؤثر مقابله با ویروس کرونا مشارکت داشتهاند.
مالک شرکت بیون تک را "اوگور شاهین" و "اوزلام توریجی" زن و شوهر ۵۵ و ۵۳ ساله تشکیل میدهند که اصالت آنان ترکیهای است.
شاهین و اوزلام شرکت بیون تک را در سال ۲۰۰۸ با حمایت مالی مؤسسه بیل گیتس و به ارزش ۵۵ میلیون دلار تأسیس کردند.
این دومین تجربه موفق دو زوج آلمانی ترک تبار است، آنها در سال ۲۰۰۱ نیز شرکت دارویی را تأسیس کردند که سرانجام در سال ۲۰۱۶ به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار به یک شرکت ژاپنی فروخته شد.
از پیج ویدلش
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
فرزندان مهاجران مسلمان کاشف واکسن کرونا😍👏🏻 صاحبان اصلی شرکت داروسازی بیون تک؛ شریک آلمانی شرکت فایزر آمریکا را دو آلمانی ترک تبار تشکیل میدهند که در ساخت نخستین واکسن مؤثر مقابله با ویروس کرونا مشارکت داشتهاند. مالک شرکت بیون تک را "اوگور شاهین" و "اوزلام…
دنیا را همین دانشمندان ساده پوش نجات میدن
و ما مدل هایی رو که کیلو کیلو میکاپ و لباس های برند و لایف استایل مجلل توی چشممون میکنن فالو میکنیم !!!
@adelehz
و ما مدل هایی رو که کیلو کیلو میکاپ و لباس های برند و لایف استایل مجلل توی چشممون میکنن فالو میکنیم !!!
@adelehz
➰
لا تعشقني بعينك،
ربما تجد أجمل مني..
إعشقني بقلبك
فالقلوب لا تتشابه أبداً...
با چشمانت عاشقم نشو
ممکن است زیباتر از من پیدا کنی
با قلبت عاشقم شو
چون قلب ها هيچ شباهتي ندارند...
[نزار قبانی]
@adelehz
لا تعشقني بعينك،
ربما تجد أجمل مني..
إعشقني بقلبك
فالقلوب لا تتشابه أبداً...
با چشمانت عاشقم نشو
ممکن است زیباتر از من پیدا کنی
با قلبت عاشقم شو
چون قلب ها هيچ شباهتي ندارند...
[نزار قبانی]
@adelehz
امروز چون زنبورها پران شویم از گل به گل
تا در عسل خانه جهان شش گوشه آبادان کنیم
صبح بخیر❤️
#دلبرانه_های_پاییز
زهرا دادرس
@adelehz
تا در عسل خانه جهان شش گوشه آبادان کنیم
صبح بخیر❤️
#دلبرانه_های_پاییز
زهرا دادرس
@adelehz
نمیدانم برای چه کاری به دنیا آمدهام!
اگر نمیدانید چه میخواهید، نترسید. کافی است خیلی ساده به خودتان تعهد بدهید که "با تمام ظرفیتهایتان" زندگی کنید. در لحظه زندگی کنید و جهان استعدادهای بیهمتایتان را به شما نشان خواهد داد.
همین تعهد شما را بهسوی جاهایی که باید بروید راهنمایی خواهد کرد، کتابهایی را که باید بخوانید نشانِتان خواهد داد و افرادی را سر راهتان قرار میدهد که شما را کمک میکنند و آموزشهای لازم را در اختیارتان قرار میدهند.
دبی فورد
@adelehz
اگر نمیدانید چه میخواهید، نترسید. کافی است خیلی ساده به خودتان تعهد بدهید که "با تمام ظرفیتهایتان" زندگی کنید. در لحظه زندگی کنید و جهان استعدادهای بیهمتایتان را به شما نشان خواهد داد.
همین تعهد شما را بهسوی جاهایی که باید بروید راهنمایی خواهد کرد، کتابهایی را که باید بخوانید نشانِتان خواهد داد و افرادی را سر راهتان قرار میدهد که شما را کمک میکنند و آموزشهای لازم را در اختیارتان قرار میدهند.
دبی فورد
@adelehz
نامزدی دخترداییم بود یکی از اقوام که دو تا پسر مجرد خیلی خوشتیپ داشت اومد به همه تبریک میګفت..
نمیدونم چرا وقتی میخواستم بگم قربون شما ایشالا قسمت پسرای شما. قاطی کردم گفتم ایشالا قربون پسرای شما 😌
چرا گاهی لال نمیشم🤦♀
@adelehz
نمیدونم چرا وقتی میخواستم بگم قربون شما ایشالا قسمت پسرای شما. قاطی کردم گفتم ایشالا قربون پسرای شما 😌
چرا گاهی لال نمیشم🤦♀
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
من نشاطی را نمیجویم به جز اندوه عشق
من بهشتی را نمیخواهم به غیر از کوی دوست
👤 فروغی بسطامی
شب زیبا
@adelehz
من بهشتی را نمیخواهم به غیر از کوی دوست
👤 فروغی بسطامی
شب زیبا
@adelehz
همین که آقاجان از دهان لقِ خواهر کوچکم شنید که من با فروختن گوشواره ام یک ساز خریده ام
کمربندش را برداشت و توی حیاط دنبالم افتاد که
گیس بریده کدام عاقلی طلا را میدهد و دادار دودور می خرد؟
ننه جان هم پشت آقام درآمد و همین طور که چنگ می انداخت به صورتش گفت
به جای این غلطی که کردی می رفتی کلاس احکامی، صوتی، چیزی
نه این که مطرب بشوی که فردا توی محل اسمت بپیچد و هیچ احمقی در این خانه را نزند
آقاجان تخس شد و گفت:
جای این تکه چوب می رفتی کلاس خیاطی، که فردا بلد باشی جوراب شوهرت را بدوزی
زورم که به آن ها نرسید زدم زیر گریه
دست آخر هم یک سیلی از آقاجان خوردم و توی اتاق حبس شدم
صبح فردا خواهر کوچکم آمد و گفت که ننه جان سازت را داد سمساری و عوضش آینه شمعدان خرید، بیا ببین چقدر خوشگل است
حالا سال ها از آن روزگار میگذرد
ازدواج کرده ام و بلدم جوراب شوهرم را بدوزم
از احکام هم حسابی سرم می شود
اما به آینه ام که نگاه میکنم دختری را میبینم که در دوردست ها ساز میزند.
نسرین قنواتی
@adelehz
کمربندش را برداشت و توی حیاط دنبالم افتاد که
گیس بریده کدام عاقلی طلا را میدهد و دادار دودور می خرد؟
ننه جان هم پشت آقام درآمد و همین طور که چنگ می انداخت به صورتش گفت
به جای این غلطی که کردی می رفتی کلاس احکامی، صوتی، چیزی
نه این که مطرب بشوی که فردا توی محل اسمت بپیچد و هیچ احمقی در این خانه را نزند
آقاجان تخس شد و گفت:
جای این تکه چوب می رفتی کلاس خیاطی، که فردا بلد باشی جوراب شوهرت را بدوزی
زورم که به آن ها نرسید زدم زیر گریه
دست آخر هم یک سیلی از آقاجان خوردم و توی اتاق حبس شدم
صبح فردا خواهر کوچکم آمد و گفت که ننه جان سازت را داد سمساری و عوضش آینه شمعدان خرید، بیا ببین چقدر خوشگل است
حالا سال ها از آن روزگار میگذرد
ازدواج کرده ام و بلدم جوراب شوهرم را بدوزم
از احکام هم حسابی سرم می شود
اما به آینه ام که نگاه میکنم دختری را میبینم که در دوردست ها ساز میزند.
نسرین قنواتی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خوشگل واقعی اینا بودن بدون فیلتر و فتوشاپ🤦♀🤦♀
@adelehz
@adelehz
یاکریم دیدید؟
نزدیکش میشین تا حس خطر نکنه پرواز نمیکنه
خنگ نیست که
مهربونه! فک میکنه همه مثل خودشن و قصد ندارن
بهش آسیب بزنن
یاکریمای زندگیتونو اذیت نکنید، خنگ نیستن مهربونن
@adelehz
نزدیکش میشین تا حس خطر نکنه پرواز نمیکنه
خنگ نیست که
مهربونه! فک میکنه همه مثل خودشن و قصد ندارن
بهش آسیب بزنن
یاکریمای زندگیتونو اذیت نکنید، خنگ نیستن مهربونن
@adelehz