This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میتونم ساعتها ببینمش :)))
@adelehz
@adelehz
انسان به کندی تغییر میکند ...
به همان کندی ای که بهار تبدیل به تابستان و تابستان تبدیل به پاییز و پاییز تبدیل به زمستان میشود؛
هرگز کسی نمیفهمد در کدام لحظه بهار تبدیل به تابستان میشود.
یک روز صبح از خواب بیدار میشویم و حس میکنیم هوا گرم است. تابستان وقتی ما در «خواب» بودیم فرارسیده است.
اوریانا فالاچی
@adelehz
به همان کندی ای که بهار تبدیل به تابستان و تابستان تبدیل به پاییز و پاییز تبدیل به زمستان میشود؛
هرگز کسی نمیفهمد در کدام لحظه بهار تبدیل به تابستان میشود.
یک روز صبح از خواب بیدار میشویم و حس میکنیم هوا گرم است. تابستان وقتی ما در «خواب» بودیم فرارسیده است.
اوریانا فالاچی
@adelehz
در این شهر،هزاران خانه وجود دارد .ودرهرخانه دلی ست که دردی دارد ...ازبیرون تمام خانه ها کم وبیش یک شکلند و همچنان تمام آدمها..اما ازدرون هیچکس شبیه هیچکس نیست وحتی جنس غم آدمها هم یکسان نیست .هرکس اما بااین وجود غصه خودش رابیشتر ازدیگران میخواهد این ست که مادربزرگ میگفت ..اگر همه ی عالم جمع شوند و هرکس دردش را در یک گودال بریزد وبعد به هرکس بگویند غصه ای بردار بازهم هرکس درد خودش را برمیدارد...
درهرخانه دلی ست ودرهر دل دردی ...
#عادله_زمانی
شب زیبا❤️
@adelehz
درهرخانه دلی ست ودرهر دل دردی ...
#عادله_زمانی
شب زیبا❤️
@adelehz
ما اینجاییم❤️
برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
ویروسی از حیوان راسو به انسان سرایت کرده که با نوع چینی اون فرق میکنه تا حال ۱۲ نفر گرفته و دولت دانمارک فوری تمامی حیوانات را نابود خواهد کرد چون اگه به دنیا سرایت کنه واکسنی که یکساله زحمت کشیدند باید از نو شروع کنند که به ویروس دانمارکی ثبت خواهد شد .
این وسط همین و کم داشتیم🤦♀
@adelehz
این وسط همین و کم داشتیم🤦♀
@adelehz
ای آنکه چو آفتاب فرداست بیا
بیرون تو برگ و باغ زرد است بیا
عالم بیتو غبار و گرد است بیا
این مجلس عیش بیتو سرد است بیا
مولانای جان
#دلبرانه_های_پاییز
لیلاجان
@adelehz
بیرون تو برگ و باغ زرد است بیا
عالم بیتو غبار و گرد است بیا
این مجلس عیش بیتو سرد است بیا
مولانای جان
#دلبرانه_های_پاییز
لیلاجان
@adelehz
آنجاییکه باد نمیوزد
آدمها دو دسته میشوند:
آنهایی که بادبادکشان را جمع میکنند
و آنهایی که میدوند
تا بادبادكشان بالا بماند.
@adelehz
آدمها دو دسته میشوند:
آنهایی که بادبادکشان را جمع میکنند
و آنهایی که میدوند
تا بادبادكشان بالا بماند.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
لا تَخَفْ و َ لا تَحزَن إنّا مُنَجُّوك
نترس ، غمگين مباش ، ما نجاتت ميدهيم
سوره عنكبوت| 33
شب زیبا❤️
@adelehz
نترس ، غمگين مباش ، ما نجاتت ميدهيم
سوره عنكبوت| 33
شب زیبا❤️
@adelehz
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
به پدر مادرتان سر بزنید .
با انها حرف بزنید
پای خنده های شان بشینید
برایشان چای بریزید و چای دست شان و روی چشم تان بگذارید.
قبل از اینکه دیر بشود....
روزی می رسد که دل هر کودکی حتی اگر بزرگ باشد برای دستان چروک مادر و پدرش تنگ میشود..
در دنیا هیچ کس ،با وجود تمام اشتباه تان هرگز به اندازه ی والدینتان دوستتان نخواهد داشت.
#عادله_زمانی
روح پدر ومادران آسمانی شاد
و عمر پدران و مادران زمینی دراز و پربرکت
@adelehz
با انها حرف بزنید
پای خنده های شان بشینید
برایشان چای بریزید و چای دست شان و روی چشم تان بگذارید.
قبل از اینکه دیر بشود....
روزی می رسد که دل هر کودکی حتی اگر بزرگ باشد برای دستان چروک مادر و پدرش تنگ میشود..
در دنیا هیچ کس ،با وجود تمام اشتباه تان هرگز به اندازه ی والدینتان دوستتان نخواهد داشت.
#عادله_زمانی
روح پدر ومادران آسمانی شاد
و عمر پدران و مادران زمینی دراز و پربرکت
@adelehz
صبح را با دیر بیدار شدن کوتاه نکنید؛
به صبح مانند پنجمین عنصر حیات بنگرید که قدری نیز مقدس است.
آرتور شوپنهاور
#دلبرانه_های_پاییز
کرمانشاه
میترا
@adelehz
به صبح مانند پنجمین عنصر حیات بنگرید که قدری نیز مقدس است.
آرتور شوپنهاور
#دلبرانه_های_پاییز
کرمانشاه
میترا
@adelehz
لحظه جدایی روباه گریه اش گرفت.
شهریارگفت:تقصیرخودت است.من که بدت را نمیخواستم،خودت خواستی اهلیت کنم.
شازده کوچلو
🌠پریسا جان راغیان
@adelehz
شهریارگفت:تقصیرخودت است.من که بدت را نمیخواستم،خودت خواستی اهلیت کنم.
شازده کوچلو
🌠پریسا جان راغیان
@adelehz
دنیا هنوز به خاطر دلخوشی های کوچک ست که زیباست.
دلخوشی های رایگان و دم دستی
دلخوشی هایی مثل عطر بدن نوزاد،خنده های بی دلیل کودکانه،بوی خاکِ باران خورده،بوی غذای تازه سر ظهر توی کوچه،پیدا کردن شکلات مورد علاقه ات درون کیف یا جیبت،حس گرمای آفتاب کم توان زمستان رو پوستت،رد شدن از جلوی مغازه ی عطر فروشی....
میبینی خوشحالی ها الزاما هم گران نیستند کافیست قدری زاویه دیدت را تغییر دهی...
#عادله_زمانی
@adelehz
دلخوشی های رایگان و دم دستی
دلخوشی هایی مثل عطر بدن نوزاد،خنده های بی دلیل کودکانه،بوی خاکِ باران خورده،بوی غذای تازه سر ظهر توی کوچه،پیدا کردن شکلات مورد علاقه ات درون کیف یا جیبت،حس گرمای آفتاب کم توان زمستان رو پوستت،رد شدن از جلوی مغازه ی عطر فروشی....
میبینی خوشحالی ها الزاما هم گران نیستند کافیست قدری زاویه دیدت را تغییر دهی...
#عادله_زمانی
@adelehz
" شعار معروف انقلاب کبیر فرانسه "
اگر 1جلد کتاب بخوانید ممکن است به کتاب خواندن علاقه مند شوید.
- اگر 2 جلد کتاب بخوانید حتما به کتاب خواندن علاقه مند می شوید.
- اگر 3 جلد کتاب بخوانید به فکر فرو می روید.
- اگر 4 جلد کتاب بخوانید در خلوت با خودتان حرف می زنید.
- اگر 5 جلد کتاب بخوانید سیاهی ها را سفید و سفیدی ها را سیاه می بینید.
- اگر 6 جلد کتاب بخوانید نسبت به خیلی عقاید و نظرات بی باور میشوید و به توده های مردم و باورهایشان خشم می گیرید.
- اگر 7 جلد کتاب بخوانید کم کم عقاید و نظرات جدید پیدا می کنید.
- اگر 8 جلد کتاب بخوانید در مورد عقاید جدیدتان با دیگران بحث می کنید.
- اگر 9 جلد کتاب بخوانید در بحث ها یتان کار به مجادله می کشد.
- اگر 10 جلد کتاب بخوانید کم کم یاد می گیرید که با کسانی که کمتر از ده جلد کتاب خوانده اند بحث نکنید.
- اگر 100 جلد کتاب بخوانید دیگر با کسی بحث نمی کنید و سکوت پیشه می گیرید.
- اگر 1000 جلد کتاب بخوانید آن وقت است که یاد گرفته اید دیگر تحت تاثیر مکتوبات قرار نگیرید و با مهربانی در کنار دیگر مردمان زندگی می کنید و اگر کمکی از دستتان بر بیاید در حق دیگران و جامعه انجام می دهید و در فرصت مناسب سراغ کتاب هزار و یکم می روید ...
@adelehz
اگر 1جلد کتاب بخوانید ممکن است به کتاب خواندن علاقه مند شوید.
- اگر 2 جلد کتاب بخوانید حتما به کتاب خواندن علاقه مند می شوید.
- اگر 3 جلد کتاب بخوانید به فکر فرو می روید.
- اگر 4 جلد کتاب بخوانید در خلوت با خودتان حرف می زنید.
- اگر 5 جلد کتاب بخوانید سیاهی ها را سفید و سفیدی ها را سیاه می بینید.
- اگر 6 جلد کتاب بخوانید نسبت به خیلی عقاید و نظرات بی باور میشوید و به توده های مردم و باورهایشان خشم می گیرید.
- اگر 7 جلد کتاب بخوانید کم کم عقاید و نظرات جدید پیدا می کنید.
- اگر 8 جلد کتاب بخوانید در مورد عقاید جدیدتان با دیگران بحث می کنید.
- اگر 9 جلد کتاب بخوانید در بحث ها یتان کار به مجادله می کشد.
- اگر 10 جلد کتاب بخوانید کم کم یاد می گیرید که با کسانی که کمتر از ده جلد کتاب خوانده اند بحث نکنید.
- اگر 100 جلد کتاب بخوانید دیگر با کسی بحث نمی کنید و سکوت پیشه می گیرید.
- اگر 1000 جلد کتاب بخوانید آن وقت است که یاد گرفته اید دیگر تحت تاثیر مکتوبات قرار نگیرید و با مهربانی در کنار دیگر مردمان زندگی می کنید و اگر کمکی از دستتان بر بیاید در حق دیگران و جامعه انجام می دهید و در فرصت مناسب سراغ کتاب هزار و یکم می روید ...
@adelehz
همهی زنان با حضور زنی دیگر فراموش نمیشوند!
زنی وجود دارد که اگر گم شد،
تمام زندگیات را برای جمع کردن چهرهاش
از صدها زن دیگر،میگذرانی و پیدایش نمیکنی!
نزار قبانی
@adelehz
زنی وجود دارد که اگر گم شد،
تمام زندگیات را برای جمع کردن چهرهاش
از صدها زن دیگر،میگذرانی و پیدایش نمیکنی!
نزار قبانی
@adelehz