"زنی که‌گم کردم "
4.37K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
عصر آخرین روز تابستونی تون بخیر
باتابستون خداحافظی کنید
تاسال بعد یا الله ویا نصیب🌾
@adelehz
موزیک شب قطعه جدید شیدایی از حامد همایون...
تمش یکم تنده اما شعرش بسیار زیباست
به پیشنهاد دوس جان❤️💋
بشنوید باما🌙🌙🎼🎧
@adelehz
پاییز پاییزه
برگ درخت می ریزه😊🌾🍁🍂
@adelehz
‏ما انسان های ناسپاسی هستيم.
چون هر روز صبح که از خواب بيدار می شويم خدا را به خاطر آن که ديگر به مدرسه نمی رويم، شکر نمی کنيم!
#وودی_آلن

@adelehz
خوشحالی تان را
درگرو هیج کس نگذارید..
آدمها هرچقدرهم که خوب باشند..
توان آن را دارند تا شما را بیازارند.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من اگه انسان نبودم
دلم میخاس خرگوش افریده بشم😊💋❤️
@adelehz
وبراستی که خداوند در بدنهای کوچک
خانه های متروک
ولباسهای کهنه
قلبهایی بزرگ و طلایی جا داد...
#عادله_زمانی
@adelehz
پاییز یک مهر داردواینهمه به آن
مینازد ..
من چه بگویم بااین همه مهری که ازتو
دارم..
#عادله_زمانی
@adelehz
ماممکن است همیشه درزندگی
یک شخص باقی نمانیم اما
ردپای ما همواره درقلب وی
استوارخواهدبود..چه بهترکه
هنرباقی گذاشتن بهترین رد
راداشته باشیم
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کدومشون عروسکه ؟😊❤️💋⛄️
@adelehz
وبی شک
مردترین مرد دنیا
همواره پدر است...
ولاغیر
@adelehz
‏همیشه که خوشبختی در بغل کردن یار نیست، بعضی وقتا میتونه بشکل یه آیفون هفت پلاس دویست و پنجاه و شیش گیگ باشه ;-)
پ.ن اون آیفون حدااقل زبون تلخ نداره ی چیزی بگه دلتون بشکنه😒
@adelehz
موزیک شب قطعه زیبای خوشبختیت آرزومه از سیامک عباسی عزیز ❤️❤️خوشبختیت آرزومه حتی با من نباشی ...😊 بشنوید با ما 🎧🎼🌙 @adelehz
یک روز خوب را شروع کنید.
خودتان را بغل کنید
دست به موهایتان بکشید..وبگوید
عزیزم اگرهیچ کس هم دلش تورا
نخواهد..من میخواهمت..
مراقبت هستم❤️
صبح بخیر🌙💋
@adelehz
از برت دامن کشان رفتم ای نامهربان
از من آزرده دل کی دگر بینی نشان

@adelehz
یه نوستالژی باحال براتون پیدا کردم 😊
زود گذشت ...کاش اون وقتها که صبحی بودیم کمتر غر میزدیم بابت بیدارشدن 😔 لقمه های نون پنیر ونارنگی وانارهای دون شده گلپر زده مون و با اشتیاق بیشتری میخوردیم😊
زنگ تفریح ها رو بیشتربازی میکردیم❤️بیست های بیشتری تو دفتر املا میگرفتیم🙂کاش اینقدر زود بزرگ نمیشدیم ..اینجا این طرف توی دنیای آدم بزرگها هیچ چیز خاصی نبود که بخاطرش اینقد باشتاب از بچگی مون گذشتیم😔
بشنوید با ما🎼🎧
بازآمد بوی ماه مدرسه🌷
@adelehz
من هرگز نخواستم که از عشق
افسانه ای بیافرینم،باور کن!
من می‌خواستم
که با دوست داشتن زندگی کنم
کودکانه و ساده و روستایی ...

#نادر_ابراهیمی
@adelehz
شب بخیر بگذرد برایت
چنانکه روزت
چنانکه عمرت...
🌙🌙
شب خوش💋
@adelehz