"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
امروز روز جهانی بازاریابی بود، حرفه ای که در ایران متاسفانه خیلی بهش سطحی نگری شده و جایگاه خاصی ندارد امروز با افتخار بعد ۱۰ سال فعالیت در این زمینه و رسیدن تا بالاترین پست این حرفه میتوانم با عشق بگویم بازاریابی شریف ترین، حلال ترین و بهترین کار دنیاست.
در تمام روزهای سخت و سرد در گرما در شرایط کرونایی ما و تیم هایمان پا به پای کادر درمان کالا رسانی، پخش و توزیع انجام دادیم و دیده نشدیم.
اما هیچکس روز ما را بخاطر نداشت 😔
بازاریاب از روی ناچاری یا بیکاری این حرفه را انتخاب نمیکند، او عاشق این حرفه است .برای اینکه همه چیز برای شما در دسترس تر و آماده تر باشد.
بازاریاب های عزیز روزتان مبارک
سارینا رحمانی

پ.ن بازاریاب های عزیز ،دل تون و بازارتون گرم
روزتون مبارک❤️
@adelehz
شب عاشقان بی‌دل چه شبی دراز باشد
تو بیا کز اول شب در صبح باز باشد

سعدی جان
صبح بخیر ❤️
@adelehz
اینجا که منم قیمت دل هر دو جهان است
‏آنجا که تویی در چه حساب است دل ما
‏⁧
صائب جان تبریزی

@adelehz
توی باغ، هر چیزی رشد می‌کند… اما قبل از آن پژمرده و خشک می‌شوند، درخت‌ها باید برگ هایشان را از دست بدهند تا برگ‌های جدید دربیاورند و ضخیم تر، قوی‌تر و بلندتر شوند. برخی درخت‌ها می‌میرند و نهال‌های جدید جایشان را می‌گیرند. باغ به مراقبت زیادی نیاز دارد. اگر باغتان را دوست دارید نباید از کار کردن در آن دست بکشید، کمی صبر کنید. فصلش که برسد حتما شکوفه‌ها سر می‌زنند.

یرژی کوشینسکی
@adelehz
Darya Sho
Kasra Zahedi
@adelehz
دریا شو تا ماهی شوم ...
نـادر از هـند نبـرد ، آنچه تـو بـردی ز دلـم . .
@adelehz
انسان به کندی تغییر می‌کند ...
به همان کندی ای که بهار تبدیل به تابستان و تابستان تبدیل به پاییز و پاییز تبدیل به زمستان می‌شود؛
هرگز کسی نمی‌فهمد در کدام لحظه بهار تبدیل به تابستان می‌شود.

یک روز صبح از خواب بیدار می‌شویم و حس می‌کنیم هوا گرم است. تابستان وقتی ما در «خواب» بودیم فرارسیده است.

اوریانا فالاچی
@adelehz
در این شهر،هزاران خانه وجود دارد .ودرهرخانه دلی ست که دردی دارد ...ازبیرون تمام خانه ها کم وبیش یک شکلند و همچنان تمام آدمها..اما ازدرون هیچکس شبیه هیچکس نیست وحتی جنس غم آدمها هم یکسان نیست .هرکس اما بااین وجود غصه خودش رابیشتر ازدیگران میخواهد این ست که مادربزرگ میگفت ..اگر همه ی عالم جمع شوند و هرکس دردش را در یک گودال بریزد وبعد به هرکس بگویند غصه ای بردار بازهم هرکس درد خودش را برمیدارد...
درهرخانه دلی ست ودرهر دل دردی ...
#عادله_زمانی

شب زیبا❤️
@adelehz
ما اینجاییم❤️

برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .

Instagram.com/adeleh.z7
صبحت بخیر ای شاعر لبخندهای شهر ..
❤️


@adelehz
ویروسی از حیوان راسو به انسان سرایت کرده که با نوع چینی اون فرق میکنه تا حال ۱۲ نفر گرفته و دولت دانمارک فوری تمامی حیوانات را نابود خواهد کرد چون اگه به دنیا سرایت کنه واکسنی که یکساله زحمت کشیدند باید از نو شروع کنند که به ویروس دانمارکی ثبت خواهد شد .


این وسط همین و کم داشتیم🤦‍♀
@adelehz
ای آنکه چو آفتاب فرداست بیا
بیرون تو برگ و باغ زرد است بیا
عالم بی‌تو غبار و گرد است بیا
این مجلس عیش بی‌تو سرد است بیا

مولانای جان
#دلبرانه_های_پاییز
لیلاجان
@adelehz
آنجایی‌که باد نمی‌وزد
آدم‌ها دو دسته می‌شوند:

آن‌هایی که بادبادکشان را جمع می‌کنند
و آن‌هایی که می‌دوند
تا بادبادكشان بالا بماند.

@adelehz
Shakhe Gol
Kasra Zahedi
@adelehz

شاخه گل من نیومد...
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
لا تَخَفْ و َ لا تَحزَن إنّا مُنَجُّوك

نترس ، غمگين مباش ، ما نجاتت ميدهيم

سوره عنكبوت| 33
شب زیبا❤️

@adelehz
پس از من
كسي اگر تو را ببوسد
روي لبهايت
تاكستاني خواهد يافت
كه من كاشته ام.

نزار قبانی

@adelehz
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
به پدر مادرتان سر بزنید .
با انها حرف بزنید
پای خنده های شان بشینید
برایشان چای بریزید و چای دست شان و روی چشم تان بگذارید.
قبل از اینکه دیر بشود....
روزی می رسد که دل هر کودکی حتی اگر بزرگ باشد برای دستان چروک مادر و پدرش تنگ میشود..
در دنیا هیچ کس ،با وجود تمام اشتباه تان هرگز به اندازه ی والدین‌تان دوستتان نخواهد داشت.
#عادله_زمانی

روح پدر ومادران آسمانی شاد
و عمر پدران و مادران زمینی دراز و پربرکت
@adelehz
صبح را با دیر بیدار شدن کوتاه نکنید؛
به ‌صبح مانند پنجمین عنصر حیات بنگرید که قدری نیز مقدس است.

آرتور شوپنهاور
#دلبرانه_های_پاییز
کرمانشاه
میترا
@adelehz
لحظه جدایی روباه گریه اش گرفت.
شهریارگفت:تقصیرخودت است.من که بدت را نمیخواستم،خودت خواستی اهلیت کنم.

شازده کوچلو
🌠پریسا جان راغیان
@adelehz