"زنی کهگم کردم "
دوست داشتن یک نفر، مثل نقل مکان کردن به یه خونه ست. اولش عاشق همه ی چیزهایی میشی که برات تازگی دارن. هر روز صبح از اینکه می بینی این همه چیز بهت تعلق داره حیرانی. بعد به مرور زمان دیوارها فرسوده می شن. چوب ها از بعضی قسمت ها پوسیده می شن و می فهمی که عشقت…
تا بحال با رازهای کوچیک خونه ی دل کسی و مال خودتون کردید؟
@adelehz
@adelehz
نیک نرس، مربی تورنتو رپترز چشمهاش رو لیزیک کرده ولی عینک هم میزنه. تو اولین بازی بعد عملش عینک نداشته و مامانش بهش میگه پس چرا نبودی؟ نیک میفهمه مادرش تو شلوغی کنار زمین فقط با عینک پیداش میکنه. واسه همین دوباره یه عینک الکی میزنه و با اینکه امسال مادرش مرد هنوز هم عینک رو میزنه 😔
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شب را برای درآغوش کشیدن آفریدند یحتمل..
درآغوش کشیدن کسی،چیزی،هوایی،عطری،خیابانی،وخلاصه هرچیزی که بتواند
دل آدم را آرام کند..
#عادله_زمانی
@adelehz
شب زیبا🌙
درآغوش کشیدن کسی،چیزی،هوایی،عطری،خیابانی،وخلاصه هرچیزی که بتواند
دل آدم را آرام کند..
#عادله_زمانی
@adelehz
شب زیبا🌙
امروز روز جهانی بازاریابی بود، حرفه ای که در ایران متاسفانه خیلی بهش سطحی نگری شده و جایگاه خاصی ندارد امروز با افتخار بعد ۱۰ سال فعالیت در این زمینه و رسیدن تا بالاترین پست این حرفه میتوانم با عشق بگویم بازاریابی شریف ترین، حلال ترین و بهترین کار دنیاست.
در تمام روزهای سخت و سرد در گرما در شرایط کرونایی ما و تیم هایمان پا به پای کادر درمان کالا رسانی، پخش و توزیع انجام دادیم و دیده نشدیم.
اما هیچکس روز ما را بخاطر نداشت 😔
بازاریاب از روی ناچاری یا بیکاری این حرفه را انتخاب نمیکند، او عاشق این حرفه است .برای اینکه همه چیز برای شما در دسترس تر و آماده تر باشد.
بازاریاب های عزیز روزتان مبارک❤
سارینا رحمانی
پ.ن بازاریاب های عزیز ،دل تون و بازارتون گرم
روزتون مبارک❤️
@adelehz
در تمام روزهای سخت و سرد در گرما در شرایط کرونایی ما و تیم هایمان پا به پای کادر درمان کالا رسانی، پخش و توزیع انجام دادیم و دیده نشدیم.
اما هیچکس روز ما را بخاطر نداشت 😔
بازاریاب از روی ناچاری یا بیکاری این حرفه را انتخاب نمیکند، او عاشق این حرفه است .برای اینکه همه چیز برای شما در دسترس تر و آماده تر باشد.
بازاریاب های عزیز روزتان مبارک❤
سارینا رحمانی
پ.ن بازاریاب های عزیز ،دل تون و بازارتون گرم
روزتون مبارک❤️
@adelehz
توی باغ، هر چیزی رشد میکند… اما قبل از آن پژمرده و خشک میشوند، درختها باید برگ هایشان را از دست بدهند تا برگهای جدید دربیاورند و ضخیم تر، قویتر و بلندتر شوند. برخی درختها میمیرند و نهالهای جدید جایشان را میگیرند. باغ به مراقبت زیادی نیاز دارد. اگر باغتان را دوست دارید نباید از کار کردن در آن دست بکشید، کمی صبر کنید. فصلش که برسد حتما شکوفهها سر میزنند.
یرژی کوشینسکی
@adelehz
یرژی کوشینسکی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میتونم ساعتها ببینمش :)))
@adelehz
@adelehz
انسان به کندی تغییر میکند ...
به همان کندی ای که بهار تبدیل به تابستان و تابستان تبدیل به پاییز و پاییز تبدیل به زمستان میشود؛
هرگز کسی نمیفهمد در کدام لحظه بهار تبدیل به تابستان میشود.
یک روز صبح از خواب بیدار میشویم و حس میکنیم هوا گرم است. تابستان وقتی ما در «خواب» بودیم فرارسیده است.
اوریانا فالاچی
@adelehz
به همان کندی ای که بهار تبدیل به تابستان و تابستان تبدیل به پاییز و پاییز تبدیل به زمستان میشود؛
هرگز کسی نمیفهمد در کدام لحظه بهار تبدیل به تابستان میشود.
یک روز صبح از خواب بیدار میشویم و حس میکنیم هوا گرم است. تابستان وقتی ما در «خواب» بودیم فرارسیده است.
اوریانا فالاچی
@adelehz
در این شهر،هزاران خانه وجود دارد .ودرهرخانه دلی ست که دردی دارد ...ازبیرون تمام خانه ها کم وبیش یک شکلند و همچنان تمام آدمها..اما ازدرون هیچکس شبیه هیچکس نیست وحتی جنس غم آدمها هم یکسان نیست .هرکس اما بااین وجود غصه خودش رابیشتر ازدیگران میخواهد این ست که مادربزرگ میگفت ..اگر همه ی عالم جمع شوند و هرکس دردش را در یک گودال بریزد وبعد به هرکس بگویند غصه ای بردار بازهم هرکس درد خودش را برمیدارد...
درهرخانه دلی ست ودرهر دل دردی ...
#عادله_زمانی
شب زیبا❤️
@adelehz
درهرخانه دلی ست ودرهر دل دردی ...
#عادله_زمانی
شب زیبا❤️
@adelehz
ما اینجاییم❤️
برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
برای استفاده از پستها و مطالب جدید کانال در اینستاگرام با ما همراه باشید .
Instagram.com/adeleh.z7
ویروسی از حیوان راسو به انسان سرایت کرده که با نوع چینی اون فرق میکنه تا حال ۱۲ نفر گرفته و دولت دانمارک فوری تمامی حیوانات را نابود خواهد کرد چون اگه به دنیا سرایت کنه واکسنی که یکساله زحمت کشیدند باید از نو شروع کنند که به ویروس دانمارکی ثبت خواهد شد .
این وسط همین و کم داشتیم🤦♀
@adelehz
این وسط همین و کم داشتیم🤦♀
@adelehz
ای آنکه چو آفتاب فرداست بیا
بیرون تو برگ و باغ زرد است بیا
عالم بیتو غبار و گرد است بیا
این مجلس عیش بیتو سرد است بیا
مولانای جان
#دلبرانه_های_پاییز
لیلاجان
@adelehz
بیرون تو برگ و باغ زرد است بیا
عالم بیتو غبار و گرد است بیا
این مجلس عیش بیتو سرد است بیا
مولانای جان
#دلبرانه_های_پاییز
لیلاجان
@adelehz
آنجاییکه باد نمیوزد
آدمها دو دسته میشوند:
آنهایی که بادبادکشان را جمع میکنند
و آنهایی که میدوند
تا بادبادكشان بالا بماند.
@adelehz
آدمها دو دسته میشوند:
آنهایی که بادبادکشان را جمع میکنند
و آنهایی که میدوند
تا بادبادكشان بالا بماند.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
لا تَخَفْ و َ لا تَحزَن إنّا مُنَجُّوك
نترس ، غمگين مباش ، ما نجاتت ميدهيم
سوره عنكبوت| 33
شب زیبا❤️
@adelehz
نترس ، غمگين مباش ، ما نجاتت ميدهيم
سوره عنكبوت| 33
شب زیبا❤️
@adelehz