"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
عکاس این عکس نوشته بود "این یکی از سخت‌ترین عکسایی بود که گرفتم! چون از یه طرف دوربین رو دستم بود و باید کادر رو تنظیم میکردم و از طرف دیگه خنده امونم رو بریده بود! تازه دوتا رفیقام که کنارم بودم از من بدتر میخندیدن :)

بعد توضیح میده این خرس مادر 5 تا توله‌ است. توله‌ ها رو فرستاد بالای درخت و خودش نشست و شروع کرد شکمش رو با حسرت نگاه کردن و اینور اونور کردن گوشتهای شل شده‌ی شکمش! همینجا یکی از رفیقام گفت این شرایط رو همه مادرا بعد زایمان خیلی خوب درک میکنن و خرس و آدم هم نداره :)"

من همیشه داستان پشت هر عکس رو بیشتر خود عکس دوست دارم...

✍️مجید میرزایی
از پیج عالی جناب
@adelehz
من با مردی که ذوق و علاقه‌اش با من یکی نباشد خوشبخت نمی‌شوم. مردِ من باید شریک احساسات من بشود. هر دو باید از یک جور کتاب و موسیقی خوشمان بیاید.

📕عقل و احساس
جین آستین
@adelehz
بنظرم هر آدمی نیاز دارد تا نجوم بداند .
شاید بپرسی چرا ؟
میگویم هرکس برود به کائنات نگاه کند.شکوه کهکشان راه شیری را بشناسد، از وجود میلیاردها خورشید و ستاره آگاه شود بفهمد که نزدیکترین ستاره به زمین با بیشترین سرعت ۸۵هزار سال فاصله دارد و الی آخر...
که چی؟
که بفهمد در این جهان بینهایت بزرگ این جهان بینهایت وسیع
هیچ چیز ارزش آزردن کسی دیگر را ندارد.
حتی اگر ثروت مند ترین آدم زمین باشی باز هم در برابر این وسعت فقیری ...
بنظرم هرکس قبل از آزردن کسی دیگر ،شکستن دلی،ظلمی بر کسی،خوبست اگر برود و کمی نجوم بخواند.
#عادله_زمانی
@adelehz
‌‌
همه روز گرد کویت.‌‌‌..
همه شب بر آستانت...
غرضی جز این ندارم...
که نظر کنم به رویت...

امیرخسرو دهلوی

شب زیبا❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هر روز برای خود روز جدیدی ست، هر گل طراوت خاص خود را دارد. هر چهره ای از زیبایی ویژه ای برخوردار می باشد و بالاخره هر پدیده ای در دنیا در نوع خود یکتا و دیدنی است، از جمله هر صبحِ زندگی شما.

✍🏻 لئو بوسکالیا

@adelehz
من تورا بسیار دوست دارم .
در لحظات گوناگون
آنگاه که خودم را گم‌میکنم تورا پیدا میکنم و آنگاه که خودم را فراموش میکنم تورا بیاد می آورم.
بسیار دوستت دارم که شکلی از نیاز به زنده ماندن ست .
و دنیا چه جای بهتری می شد اگر همه ی آدمها فکر میکردند دوست داشتن یک نوع نیاز برای بهتر زندگی کردن ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کسانی که از روح می ترسند یا مشکل قلبی دارند نبینند😄🔞
@adelehz
⁠⁣دوست داشتن یک نفر، مثل نقل مکان کردن به یه خونه ست.
اولش عاشق همه ی چیزهایی میشی که برات تازگی دارن. هر روز صبح از اینکه می بینی این همه چیز بهت تعلق داره حیرانی. بعد به مرور زمان دیوارها فرسوده می شن. چوب ها از بعضی قسمت ها پوسیده می شن و می فهمی که عشقت به اون خونه به خاطر کمالش نیست؛ بلکه به خاطر عیب و نقص هاشه. تمام سوراخ سنبه هاش رو یاد می گیری. یاد می گیری چطور کاری کنی که وقتی هوا سرده، کلید توی قفل گیر نکنه، یا در کمد رو چطور باز کنی که جیرجیر نکنه.
اینا رازهای کوچیکی هستن که خونه رو مال آدم می کنن.


فردریک بکمن
@adelehz
‏نیک نرس، مربی تورنتو رپترز چشمهاش رو لیزیک کرده ولی عینک هم میزنه. تو اولین بازی بعد عملش عینک نداشته و مامانش بهش میگه پس چرا نبودی؟ نیک میفهمه مادرش تو ‌شلوغی کنار زمین فقط با عینک پیداش میکنه. واسه همین دوباره یه عینک الکی میزنه و با اینکه امسال مادرش مرد هنوز هم عینک رو میزنه 😔

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شب را برای درآغوش کشیدن آفریدند یحتمل..
درآغوش کشیدن کسی،چیزی،هوایی،عطری،خیابانی،وخلاصه هرچیزی که بتواند
دل آدم را آرام کند..
#عادله_زمانی
@adelehz
شب زیبا🌙
امروز روز جهانی بازاریابی بود، حرفه ای که در ایران متاسفانه خیلی بهش سطحی نگری شده و جایگاه خاصی ندارد امروز با افتخار بعد ۱۰ سال فعالیت در این زمینه و رسیدن تا بالاترین پست این حرفه میتوانم با عشق بگویم بازاریابی شریف ترین، حلال ترین و بهترین کار دنیاست.
در تمام روزهای سخت و سرد در گرما در شرایط کرونایی ما و تیم هایمان پا به پای کادر درمان کالا رسانی، پخش و توزیع انجام دادیم و دیده نشدیم.
اما هیچکس روز ما را بخاطر نداشت 😔
بازاریاب از روی ناچاری یا بیکاری این حرفه را انتخاب نمیکند، او عاشق این حرفه است .برای اینکه همه چیز برای شما در دسترس تر و آماده تر باشد.
بازاریاب های عزیز روزتان مبارک
سارینا رحمانی

پ.ن بازاریاب های عزیز ،دل تون و بازارتون گرم
روزتون مبارک❤️
@adelehz
شب عاشقان بی‌دل چه شبی دراز باشد
تو بیا کز اول شب در صبح باز باشد

سعدی جان
صبح بخیر ❤️
@adelehz
اینجا که منم قیمت دل هر دو جهان است
‏آنجا که تویی در چه حساب است دل ما
‏⁧
صائب جان تبریزی

@adelehz
توی باغ، هر چیزی رشد می‌کند… اما قبل از آن پژمرده و خشک می‌شوند، درخت‌ها باید برگ هایشان را از دست بدهند تا برگ‌های جدید دربیاورند و ضخیم تر، قوی‌تر و بلندتر شوند. برخی درخت‌ها می‌میرند و نهال‌های جدید جایشان را می‌گیرند. باغ به مراقبت زیادی نیاز دارد. اگر باغتان را دوست دارید نباید از کار کردن در آن دست بکشید، کمی صبر کنید. فصلش که برسد حتما شکوفه‌ها سر می‌زنند.

یرژی کوشینسکی
@adelehz
Darya Sho
Kasra Zahedi
@adelehz
دریا شو تا ماهی شوم ...
نـادر از هـند نبـرد ، آنچه تـو بـردی ز دلـم . .
@adelehz
انسان به کندی تغییر می‌کند ...
به همان کندی ای که بهار تبدیل به تابستان و تابستان تبدیل به پاییز و پاییز تبدیل به زمستان می‌شود؛
هرگز کسی نمی‌فهمد در کدام لحظه بهار تبدیل به تابستان می‌شود.

یک روز صبح از خواب بیدار می‌شویم و حس می‌کنیم هوا گرم است. تابستان وقتی ما در «خواب» بودیم فرارسیده است.

اوریانا فالاچی
@adelehz