"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میدانم که در تاریخ نام من به عنوان ملکه ای عمارت کننده ثبت نخواهدشد.
من نه ممتاز محلم و نه حتی خرم سلطان .. من خودم هستم اگرچه نتوانم کاخی را بنا کنم یا عمارتی به نامم بسازنند اما تلاشم را خواهم کرد که دلی را عمارت کنم ..که از صد کاخ ماندگارتر خواهد بود...
#عادله_زمانی
@adelehz
از من پرسید که میتوانم دوباره در دنیا شاد زندگی کنم؟
میدانستم طوفانهای زیادی را از سر گذرانده
دستش را گرفتم و اورا کنار پنجره بردم .
گفتم چه میبینی؟
گفت خورشید را که کم کمک از پشت کوهها طلوع میکند.
پاسخ دادم آفرین .تا روزی که خورشید می تابد بهانه ای برای شادی خواهی داشت .❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
از من استخوان هایی میماند که تورا دوست داشتند...

الیاس علوی
@adelehz
💔1
اگر بدانیم و مطمئن باشیم با همان دستی که دادیم با همان دست پس خواهیم گرفت، شاید کم تر نامهربان باشیم.
یعنی وقتی بدانی که رفتارت قرارست به خودت برگردد،یحتمل بهترین رفتارت را ارائه خواهی داد.چه کسی ست که موافق رسیدن خوبی به خودش نباشد؟
میخواهم بگویم فرمول زندگی خوب به همین سادگی ست .این را هر صبح و هرشب تکرار کن آنچه برای خودت نمیپسندی برای دیگران نپسند.
بهمین سادگی
#عادله_زمانی
صبح به خیر
@adelehz
خُب بهتره به چیزایی که ندارم فکر نکنم.
به جاش به چیزهایی که دارم فکر میکنم،
من یه عالمه امید دارم. بهتره به امیدم فکر کنم...

✍🏻 ارنست‌ همینگوی
@adelehz
نیازی به هالووین نیست
۲۰۲۰ به اندازه ی کافی ترسناک هست 😐
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
قلب دیوانه بهرحال خطا خواهد کرد
رفته‌ای، پشت سرت باز دعا خواهد کرد

محسن نظری
@adelehz
راستش این فضای مجازی به روابط عاشقانه ی ما آتش زد!
اصلا اگر بخواهیم صادق باشیم از روزی که این ماسماسک افتاد دستمان ،برکت از عشق و عاشقی هایمان رفت!
آن وقتها که واتس اپ و تلگرام و اینستا و هزار راه نرفته ی دیگر نبود .اصلا کی میدانست طرف تا ساعت چند بیدار بوده؟
شب با این خیال که الان دارد خواب مرا بین دشتی سبز میبیند به خواب می رفتی و هیچ لست سین ریستنلی هم نبود که گند بزند به خیال خوشت و بذر شک را بکارد وسط زمین دلت...
اگر هم قهری بود،قهری واقعی بود پرو فایل ها و استوری ها با هزار کنایه و زخم زبان دم به دم عوض نمی شد.
اگر نمی خواستی ببینی اش فقط کافی بود که مسیرت را تغییر بدهی و دلیلی نداشت که هر لحظه در یک پنجره ی مجازی با عکسش،خوشیها،ناخوشی ها و احوالاتش روبرو شوی .
بنظرم یکی از علت های مهم این روابط نابسامان عاشقانه ی این روزها همین تمام نشدن های ناکامل ست .
یعنی هربار که میخواهی چیزی را تمام کنی و پرونده ی رابطه ای را ببندی باز هم پنجره ای باز میشود،عکسی پیش رویت قرار میگیرد،خبری به تو می رسد ویا هر نشانه ی دیگری تا ببرتت به انجایی که ساعتها تلاش کردی از آن خارج شوی..
در واقع این دنیای بی در و پیکر مجازی همان قدر که برای آغازها و شروع رابطه ها خوب ست برای پایان دادن به آن مضر ست .
نمیتوانم تکنولوژی را نادیده بگیرم یا سراسر از بدی هایش بگویم فقط اینکه اگر ساعتها با کسی مشغول چت کردن باشی شاید به اندازه ی رسیدن هر چند هفته یک بار،نامه ای به خط خودش
برایت لذت بخش نباشد.

نامه ای که بخشی از اوست نه فقط چند خط مابین صفحه ای دیجیتالی که تنها با یک لمس پاک میشود و به هوا می رود .
#عادله_زمانی
@adelehz
ElnazAbedini-سيمين بري 🌹
@adelehz

سرگشته ی کویت منم
نداری خبر از من ...
لبخند بزن
دنیا به شکفتن زیباترین گلش
هنوز سخت نیازمند است.
#عادله_زمانی
@adelehz
ای عشق تو در دلم سرشته
چون قند و شکر درون حلوا


مولانای جان
@adelehz
عکاس این عکس نوشته بود "این یکی از سخت‌ترین عکسایی بود که گرفتم! چون از یه طرف دوربین رو دستم بود و باید کادر رو تنظیم میکردم و از طرف دیگه خنده امونم رو بریده بود! تازه دوتا رفیقام که کنارم بودم از من بدتر میخندیدن :)

بعد توضیح میده این خرس مادر 5 تا توله‌ است. توله‌ ها رو فرستاد بالای درخت و خودش نشست و شروع کرد شکمش رو با حسرت نگاه کردن و اینور اونور کردن گوشتهای شل شده‌ی شکمش! همینجا یکی از رفیقام گفت این شرایط رو همه مادرا بعد زایمان خیلی خوب درک میکنن و خرس و آدم هم نداره :)"

من همیشه داستان پشت هر عکس رو بیشتر خود عکس دوست دارم...

✍️مجید میرزایی
از پیج عالی جناب
@adelehz
من با مردی که ذوق و علاقه‌اش با من یکی نباشد خوشبخت نمی‌شوم. مردِ من باید شریک احساسات من بشود. هر دو باید از یک جور کتاب و موسیقی خوشمان بیاید.

📕عقل و احساس
جین آستین
@adelehz
بنظرم هر آدمی نیاز دارد تا نجوم بداند .
شاید بپرسی چرا ؟
میگویم هرکس برود به کائنات نگاه کند.شکوه کهکشان راه شیری را بشناسد، از وجود میلیاردها خورشید و ستاره آگاه شود بفهمد که نزدیکترین ستاره به زمین با بیشترین سرعت ۸۵هزار سال فاصله دارد و الی آخر...
که چی؟
که بفهمد در این جهان بینهایت بزرگ این جهان بینهایت وسیع
هیچ چیز ارزش آزردن کسی دیگر را ندارد.
حتی اگر ثروت مند ترین آدم زمین باشی باز هم در برابر این وسعت فقیری ...
بنظرم هرکس قبل از آزردن کسی دیگر ،شکستن دلی،ظلمی بر کسی،خوبست اگر برود و کمی نجوم بخواند.
#عادله_زمانی
@adelehz
‌‌
همه روز گرد کویت.‌‌‌..
همه شب بر آستانت...
غرضی جز این ندارم...
که نظر کنم به رویت...

امیرخسرو دهلوی

شب زیبا❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هر روز برای خود روز جدیدی ست، هر گل طراوت خاص خود را دارد. هر چهره ای از زیبایی ویژه ای برخوردار می باشد و بالاخره هر پدیده ای در دنیا در نوع خود یکتا و دیدنی است، از جمله هر صبحِ زندگی شما.

✍🏻 لئو بوسکالیا

@adelehz
من تورا بسیار دوست دارم .
در لحظات گوناگون
آنگاه که خودم را گم‌میکنم تورا پیدا میکنم و آنگاه که خودم را فراموش میکنم تورا بیاد می آورم.
بسیار دوستت دارم که شکلی از نیاز به زنده ماندن ست .
و دنیا چه جای بهتری می شد اگر همه ی آدمها فکر میکردند دوست داشتن یک نوع نیاز برای بهتر زندگی کردن ست .
#عادله_زمانی
@adelehz