"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
بوی نان تازه سر صبح در خانه
صبح تون به برکت ❤️
@adelehz
عزیزدلید❤️ممنونم❤️
@adelehz
برداشت 1-بادها
@chayonabat
من هرشب بادها را اجیر میکنم.
نه برای وزیدن یا اینکه عطرت را بیاوردند.بلکه برای بوسیدن تو،وقتی خواب هستی واز دنیا بی خبر...
بوسیدن ارام موهایت ،پلکهایت و دستان خسته ازکارت
بوسیدن صدایت وقتی عاشقانه درجواب من که تورا صدا میکنم میگویی:جانم!
بوسیدن نگاهت وقتی درمیان جمع بی هوا دنبال من میگردی
بوسیدن دل کوچکت ،وقتی بی خبر برای من میطپد..
جانا؛من هزار سرزمین باد را اجیر کردم تا فقط کاری که من تمام نکردم را تمام کنند...
#عادله_زمانی

صدا: حسین آقاجان پور🌸
@adelehz
الهی به‌حرمت ذاتی که تو آنی
به‌حرمت صفاتی که چنانی
و به‌حرمت نامی که تو دانی
به‌فریاد رس که می‌توانی

پیرهرات

با ارزوی شفای عاجل برای تمام بیماران ❤️
@adelehz
مواظب حرفهاو کارهایمان بیشترباشیم
نابود کردن قلب ادم دیگری
به همین سادگیست که می بینید..
وخدامیداند بدون قلب زندگی کردن
چقدر سخت است..
#عادله_زمانی

@adelehz
امروز با خود تکرار کنیم

اکنون هزاران هزار نیکی، از هزاران هزار راه به سویم می آید.
زمانی که حضرت موسی علیه السلام به مدین رسید
نه خانه داشت
نه شغل
ونه همسر
یه کار خیری انجام داد و رفت زیر سایه
و دستانش را به سمت آسمان بلند کرد و گفت :

'' رب اني لما أنزلت الي من خير فقیر'

آفتاب آن روز غروب نکرد
مگر اینکه خانه شغل و همسر داشت
این دعا را پس از انجام کار خیر امتحان کنید.

صبح بخیر ❤️

@adelehz
آیه ای در قرآن ست که میگوید خدایا من به هر خیری از جانب تو برسد سخت نیازمندم.
من فکر میکنم با همین آیه میتوان سالها عشق بازی کرد.شما فکرش را بکن که به پادشاه بگویی هرچه از گنجینه ات به من برسد به آن راضی ام اگر یک سکه باشد یا یک‌گنج بزرگ‌
همین که از خزانه ی تو باشد و دست تو به آن بخورد مرا کافی ست .
یعنی میخواهم بگویم مقدار مهم نیست همان که از تو می رسد عالیست .
من عاشق این آیه هستم هر روز در زمانهایی که خوشم یا ناخوش زیر لب زمزمه اش میکنم .
من به هر خیری که از جانب تو باشد سخت نیازمندم،سخت محتاجم.
چرا این آیه را دوست دارم؟ چون فکر میکنم عشق همین ست .
در واقع رابطه با خدا باید همین باشد اینکه بپذیری از او فقط خیر برمی آید و مقدارش هرچه باشد بازهم خوب ست و خیر
پس هر روز که از خواب بیدار شدی منتظر رسیدن وعده ی خیرت باشی.
#عادله_زمانی
@adelehz
از زبان مردم می شنویم:
«باید پولی برای روز بیماری کنار بگذارم.» آن ها با پای خود به استقبال بیماری می روند.

قانون تدارک در هر دو جهت کار می کند. اگر برای آنچه که از آن می ترسید یا نمی پسندید تدارک ببینید، همان را به سوی خود جذب خواهید کرد.
مشیت الهی برای هر انسان، وفور نعمت و فراوانی است.
باید یاد بگیریم که درست بطلبیم.
مثلا این عبارت را تکرار کنید:
«روزی من از جانب خدا است و هم اکنون در پرتو فیض فرو می بارد و انبوه می گردد.»
هر روز هشیاری خود را بیازمایید تا ببینید که برای چه تدارک می بینید.
آیا از تنگدستی می هراسید و به پول خود می چسبید و از این رو، تنگدستی بیشتری را به سوی خود می کشانید؟
یا آنچه را که دارید خردمندانه به کار می گیرید تا راه را برای دارایی هر چه بیشتر بگشایید؟

اسکاول شین

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میدانم که در تاریخ نام من به عنوان ملکه ای عمارت کننده ثبت نخواهدشد.
من نه ممتاز محلم و نه حتی خرم سلطان .. من خودم هستم اگرچه نتوانم کاخی را بنا کنم یا عمارتی به نامم بسازنند اما تلاشم را خواهم کرد که دلی را عمارت کنم ..که از صد کاخ ماندگارتر خواهد بود...
#عادله_زمانی
@adelehz
از من پرسید که میتوانم دوباره در دنیا شاد زندگی کنم؟
میدانستم طوفانهای زیادی را از سر گذرانده
دستش را گرفتم و اورا کنار پنجره بردم .
گفتم چه میبینی؟
گفت خورشید را که کم کمک از پشت کوهها طلوع میکند.
پاسخ دادم آفرین .تا روزی که خورشید می تابد بهانه ای برای شادی خواهی داشت .❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
از من استخوان هایی میماند که تورا دوست داشتند...

الیاس علوی
@adelehz
💔1
اگر بدانیم و مطمئن باشیم با همان دستی که دادیم با همان دست پس خواهیم گرفت، شاید کم تر نامهربان باشیم.
یعنی وقتی بدانی که رفتارت قرارست به خودت برگردد،یحتمل بهترین رفتارت را ارائه خواهی داد.چه کسی ست که موافق رسیدن خوبی به خودش نباشد؟
میخواهم بگویم فرمول زندگی خوب به همین سادگی ست .این را هر صبح و هرشب تکرار کن آنچه برای خودت نمیپسندی برای دیگران نپسند.
بهمین سادگی
#عادله_زمانی
صبح به خیر
@adelehz
خُب بهتره به چیزایی که ندارم فکر نکنم.
به جاش به چیزهایی که دارم فکر میکنم،
من یه عالمه امید دارم. بهتره به امیدم فکر کنم...

✍🏻 ارنست‌ همینگوی
@adelehz
نیازی به هالووین نیست
۲۰۲۰ به اندازه ی کافی ترسناک هست 😐
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
قلب دیوانه بهرحال خطا خواهد کرد
رفته‌ای، پشت سرت باز دعا خواهد کرد

محسن نظری
@adelehz