This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خاطرات کودکی، چیزی نیست که در گذشته باقی مانده باشند. آنها هم با آدم بزرگ میشوند و به زندگی خود ادامه میدهند. گذشته، دائم در زمان حال حضور دارد. آن هم در شکل کاملش.
📕 کودکی
✍🏻 ژاک پرور
@adelehz
📕 کودکی
✍🏻 ژاک پرور
@adelehz
اگر اعتقادبه تناسخ داشتم .دلم میخواست
در زندگی بعدی شمعدانی باشم...
تا هر عاشقی با دیدنم لبخند بزند..
#عادله_زمانی
@adelehz
در زندگی بعدی شمعدانی باشم...
تا هر عاشقی با دیدنم لبخند بزند..
#عادله_زمانی
@adelehz
گویند عارفی قصد حج كرد.
فرزندش از او پرسید: پدر كجا می خواهی بروی؟
پدر گفت: به خانه خدایم.
پسر به تصور آن كه هر كس به خانه خدا می رود، او را هم می بیند! پرسید: پدر! چرا مرا با خود نمی بری؟
گفت: مناسب تو نیست.
پسر گریه سر داد. پدر را رقت دست داد و او را با خود برد.
هنگام طواف پسر پرسید: پس خدای ما كجاست؟
پدر گفت: خدا در آسمان است.
پسر بیفتاد و بمرد!
پدر وحشت زده فریاد برآورد: آه ! پسرم چه شد؟ آه فرزندم كجا رفت؟
از گوشه خانه صدایی شنید كه می گفت: تو به زیارت خانه خدا آمدی و آن را درك كردی. او به دیدن خدا آمده بود و به سوی خدا رفت!
@adelehz
فرزندش از او پرسید: پدر كجا می خواهی بروی؟
پدر گفت: به خانه خدایم.
پسر به تصور آن كه هر كس به خانه خدا می رود، او را هم می بیند! پرسید: پدر! چرا مرا با خود نمی بری؟
گفت: مناسب تو نیست.
پسر گریه سر داد. پدر را رقت دست داد و او را با خود برد.
هنگام طواف پسر پرسید: پس خدای ما كجاست؟
پدر گفت: خدا در آسمان است.
پسر بیفتاد و بمرد!
پدر وحشت زده فریاد برآورد: آه ! پسرم چه شد؟ آه فرزندم كجا رفت؟
از گوشه خانه صدایی شنید كه می گفت: تو به زیارت خانه خدا آمدی و آن را درك كردی. او به دیدن خدا آمده بود و به سوی خدا رفت!
@adelehz
بنظرم هر کدوم ما احتیاج به یه نفر داریم تا مثل هایده درحالی که کت قرمزش رو شونه هاشه در جواب این سوال که چرا عاشق ما شده بگه دلم خواست 😊
@adelehz
@adelehz
دریاب که ایام گل و صبحِ جوانی
چون برق کند جلوه و چون باد گریزد
شادی کن اگر طالب آسایش خویشی
آسودگی از خاطر ناشـاد گریزد...
رهی
#دلبرانه_های_پاییز
شاهگلی،تبریز
سمیراسیدشوری
@adelehz
چون برق کند جلوه و چون باد گریزد
شادی کن اگر طالب آسایش خویشی
آسودگی از خاطر ناشـاد گریزد...
رهی
#دلبرانه_های_پاییز
شاهگلی،تبریز
سمیراسیدشوری
@adelehz
تلفن را بردار
شمارهاش را بگیر
و مأموریت کشف خود را
در شلوغترین ایستگاه شهر
به او واگذار کن.
از هزاران زنی که فردا
پیاده میشوند از قطار
تنها یکی زیباست
و مابقی مسافرند
عباس صفاری
@adelehz
شمارهاش را بگیر
و مأموریت کشف خود را
در شلوغترین ایستگاه شهر
به او واگذار کن.
از هزاران زنی که فردا
پیاده میشوند از قطار
تنها یکی زیباست
و مابقی مسافرند
عباس صفاری
@adelehz
چقدر کج سلیقه بودیم که این شیشه های رنگی را از خانه ها حذف کردیم .
نور را ساده می گرفت و به صد رنگ به درون خانه می پاشید .
دلمان به آن رگه های خوش رنگ روی فرش سر آفتاب دم ظهر خوش بود .
حالا را ببین
همه چیز خاکستری
نه خودمان آن آدمهای قدیم هستیم نه خانه هایمان
جایی از کارمان بد می لنگد.
#عادله_زمانی
@adelehz
نور را ساده می گرفت و به صد رنگ به درون خانه می پاشید .
دلمان به آن رگه های خوش رنگ روی فرش سر آفتاب دم ظهر خوش بود .
حالا را ببین
همه چیز خاکستری
نه خودمان آن آدمهای قدیم هستیم نه خانه هایمان
جایی از کارمان بد می لنگد.
#عادله_زمانی
@adelehz
برداشت 1-بادها
@chayonabat
من هرشب بادها را اجیر میکنم.
نه برای وزیدن یا اینکه عطرت را بیاوردند.بلکه برای بوسیدن تو،وقتی خواب هستی واز دنیا بی خبر...
بوسیدن ارام موهایت ،پلکهایت و دستان خسته ازکارت
بوسیدن صدایت وقتی عاشقانه درجواب من که تورا صدا میکنم میگویی:جانم!
بوسیدن نگاهت وقتی درمیان جمع بی هوا دنبال من میگردی
بوسیدن دل کوچکت ،وقتی بی خبر برای من میطپد..
جانا؛من هزار سرزمین باد را اجیر کردم تا فقط کاری که من تمام نکردم را تمام کنند...
#عادله_زمانی
صدا: حسین آقاجان پور🌸
@adelehz
نه برای وزیدن یا اینکه عطرت را بیاوردند.بلکه برای بوسیدن تو،وقتی خواب هستی واز دنیا بی خبر...
بوسیدن ارام موهایت ،پلکهایت و دستان خسته ازکارت
بوسیدن صدایت وقتی عاشقانه درجواب من که تورا صدا میکنم میگویی:جانم!
بوسیدن نگاهت وقتی درمیان جمع بی هوا دنبال من میگردی
بوسیدن دل کوچکت ،وقتی بی خبر برای من میطپد..
جانا؛من هزار سرزمین باد را اجیر کردم تا فقط کاری که من تمام نکردم را تمام کنند...
#عادله_زمانی
صدا: حسین آقاجان پور🌸
@adelehz
الهی بهحرمت ذاتی که تو آنی
بهحرمت صفاتی که چنانی
و بهحرمت نامی که تو دانی
بهفریاد رس که میتوانی
پیرهرات
با ارزوی شفای عاجل برای تمام بیماران ❤️
@adelehz
بهحرمت صفاتی که چنانی
و بهحرمت نامی که تو دانی
بهفریاد رس که میتوانی
پیرهرات
با ارزوی شفای عاجل برای تمام بیماران ❤️
@adelehz
مواظب حرفهاو کارهایمان بیشترباشیم
نابود کردن قلب ادم دیگری
به همین سادگیست که می بینید..
وخدامیداند بدون قلب زندگی کردن
چقدر سخت است..
#عادله_زمانی
@adelehz
نابود کردن قلب ادم دیگری
به همین سادگیست که می بینید..
وخدامیداند بدون قلب زندگی کردن
چقدر سخت است..
#عادله_زمانی
@adelehz
امروز با خود تکرار کنیم
✅ اکنون هزاران هزار نیکی، از هزاران هزار راه به سویم می آید.
زمانی که حضرت موسی علیه السلام به مدین رسید
نه خانه داشت
نه شغل
ونه همسر
یه کار خیری انجام داد و رفت زیر سایه
و دستانش را به سمت آسمان بلند کرد و گفت :
'' رب اني لما أنزلت الي من خير فقیر'
آفتاب آن روز غروب نکرد
مگر اینکه خانه شغل و همسر داشت
این دعا را پس از انجام کار خیر امتحان کنید.
صبح بخیر ❤️
@adelehz
✅ اکنون هزاران هزار نیکی، از هزاران هزار راه به سویم می آید.
زمانی که حضرت موسی علیه السلام به مدین رسید
نه خانه داشت
نه شغل
ونه همسر
یه کار خیری انجام داد و رفت زیر سایه
و دستانش را به سمت آسمان بلند کرد و گفت :
'' رب اني لما أنزلت الي من خير فقیر'
آفتاب آن روز غروب نکرد
مگر اینکه خانه شغل و همسر داشت
این دعا را پس از انجام کار خیر امتحان کنید.
صبح بخیر ❤️
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
آیه ای در قرآن ست که میگوید خدایا من به هر خیری از جانب تو برسد سخت نیازمندم.
من فکر میکنم با همین آیه میتوان سالها عشق بازی کرد.شما فکرش را بکن که به پادشاه بگویی هرچه از گنجینه ات به من برسد به آن راضی ام اگر یک سکه باشد یا یکگنج بزرگ
همین که از خزانه ی تو باشد و دست تو به آن بخورد مرا کافی ست .
یعنی میخواهم بگویم مقدار مهم نیست همان که از تو می رسد عالیست .
من عاشق این آیه هستم هر روز در زمانهایی که خوشم یا ناخوش زیر لب زمزمه اش میکنم .
من به هر خیری که از جانب تو باشد سخت نیازمندم،سخت محتاجم.
چرا این آیه را دوست دارم؟ چون فکر میکنم عشق همین ست .
در واقع رابطه با خدا باید همین باشد اینکه بپذیری از او فقط خیر برمی آید و مقدارش هرچه باشد بازهم خوب ست و خیر
پس هر روز که از خواب بیدار شدی منتظر رسیدن وعده ی خیرت باشی.
#عادله_زمانی
@adelehz
من فکر میکنم با همین آیه میتوان سالها عشق بازی کرد.شما فکرش را بکن که به پادشاه بگویی هرچه از گنجینه ات به من برسد به آن راضی ام اگر یک سکه باشد یا یکگنج بزرگ
همین که از خزانه ی تو باشد و دست تو به آن بخورد مرا کافی ست .
یعنی میخواهم بگویم مقدار مهم نیست همان که از تو می رسد عالیست .
من عاشق این آیه هستم هر روز در زمانهایی که خوشم یا ناخوش زیر لب زمزمه اش میکنم .
من به هر خیری که از جانب تو باشد سخت نیازمندم،سخت محتاجم.
چرا این آیه را دوست دارم؟ چون فکر میکنم عشق همین ست .
در واقع رابطه با خدا باید همین باشد اینکه بپذیری از او فقط خیر برمی آید و مقدارش هرچه باشد بازهم خوب ست و خیر
پس هر روز که از خواب بیدار شدی منتظر رسیدن وعده ی خیرت باشی.
#عادله_زمانی
@adelehz
از زبان مردم می شنویم:
«باید پولی برای روز بیماری کنار بگذارم.» آن ها با پای خود به استقبال بیماری می روند.
قانون تدارک در هر دو جهت کار می کند. اگر برای آنچه که از آن می ترسید یا نمی پسندید تدارک ببینید، همان را به سوی خود جذب خواهید کرد.
مشیت الهی برای هر انسان، وفور نعمت و فراوانی است.
باید یاد بگیریم که درست بطلبیم.
مثلا این عبارت را تکرار کنید:
«روزی من از جانب خدا است و هم اکنون در پرتو فیض فرو می بارد و انبوه می گردد.»
هر روز هشیاری خود را بیازمایید تا ببینید که برای چه تدارک می بینید.
آیا از تنگدستی می هراسید و به پول خود می چسبید و از این رو، تنگدستی بیشتری را به سوی خود می کشانید؟
یا آنچه را که دارید خردمندانه به کار می گیرید تا راه را برای دارایی هر چه بیشتر بگشایید؟
اسکاول شین
@adelehz
«باید پولی برای روز بیماری کنار بگذارم.» آن ها با پای خود به استقبال بیماری می روند.
قانون تدارک در هر دو جهت کار می کند. اگر برای آنچه که از آن می ترسید یا نمی پسندید تدارک ببینید، همان را به سوی خود جذب خواهید کرد.
مشیت الهی برای هر انسان، وفور نعمت و فراوانی است.
باید یاد بگیریم که درست بطلبیم.
مثلا این عبارت را تکرار کنید:
«روزی من از جانب خدا است و هم اکنون در پرتو فیض فرو می بارد و انبوه می گردد.»
هر روز هشیاری خود را بیازمایید تا ببینید که برای چه تدارک می بینید.
آیا از تنگدستی می هراسید و به پول خود می چسبید و از این رو، تنگدستی بیشتری را به سوی خود می کشانید؟
یا آنچه را که دارید خردمندانه به کار می گیرید تا راه را برای دارایی هر چه بیشتر بگشایید؟
اسکاول شین
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چقدر این دوتا دلبرن😍
@adelehz
@adelehz