امروز در حال سوار ماشین شدن شروع کردم به توی سر خودم زدن که وای عینک آفتابی را باز کجا جا گذاشتم ؟
که مادرم با نگاه عاقل اندرسفیهی به روی چشمم اشاره کرد و متوجه شدم تمام مدت عینک روی چشمم بوده و در حال داد و فریاد بودم ..
راستش ظاهر قضیه خنده دار ست شاید هم اگر کسی بشنود زیر لب نوچ نوچ کند و دلسوزانه بگوید دختر بیچاره حواس ندارد.
اما واقعیت این ست که زندگی گاهی همین قدر خنده دار و مضحک ست .چیزهای با ارزشی که داریم و پیش روی ماست اما نمی بینمیشان
و گاهی دنبالشان چه جاها که نمی رویم .
در واقع زندگی معادله ی پیچیده ای نیست صرفا چند معادله ی کوچک و ساده ست که کنار هم چیده شده ست و لازم ست کمی با آرامش و دقت به سراغشان برویم .
تا بتوانیم هنرمندِ هنر زندگی باشیم.
بهمین سادگی
#عادله_زمانی
@adelehz
که مادرم با نگاه عاقل اندرسفیهی به روی چشمم اشاره کرد و متوجه شدم تمام مدت عینک روی چشمم بوده و در حال داد و فریاد بودم ..
راستش ظاهر قضیه خنده دار ست شاید هم اگر کسی بشنود زیر لب نوچ نوچ کند و دلسوزانه بگوید دختر بیچاره حواس ندارد.
اما واقعیت این ست که زندگی گاهی همین قدر خنده دار و مضحک ست .چیزهای با ارزشی که داریم و پیش روی ماست اما نمی بینمیشان
و گاهی دنبالشان چه جاها که نمی رویم .
در واقع زندگی معادله ی پیچیده ای نیست صرفا چند معادله ی کوچک و ساده ست که کنار هم چیده شده ست و لازم ست کمی با آرامش و دقت به سراغشان برویم .
تا بتوانیم هنرمندِ هنر زندگی باشیم.
بهمین سادگی
#عادله_زمانی
@adelehz
گاهی فکر میکنم سرم حسابی
شلوغ است ...انگار یک گله اسب وحشی
وچموش در سرم رها شده باشند..
و وای از آن هنگامی که اسبهای وحشی
پایشان به دلم بازشود...
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
اسماجان
کرمان
@adelehz
شلوغ است ...انگار یک گله اسب وحشی
وچموش در سرم رها شده باشند..
و وای از آن هنگامی که اسبهای وحشی
پایشان به دلم بازشود...
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
اسماجان
کرمان
@adelehz
این عکس خیلی جالبه
همه ی افراد در عکس کسانی بودند که نسل ما در کودکی خنده های بلند پای تلوزیونشون رو مدیون اون ها هستند. گاهی برنامه ی کودک گاهی فیلم سینمایی گاهی سریالهای عید و...
همه عزیزند ❤️
ولی استاد جبلی و استاد طهماسب نمای روشن کودکانه ی ما بودند ما بچه های دیروز هنوز منتظر رسیدن کلاه قرمزی به خونه ی آقای مرجی هستیم .
الهی سلامت باشید که کودکانه های ما با شما بسلامت گذشت 🙏
#عادله_زمانی
@adelehz
همه ی افراد در عکس کسانی بودند که نسل ما در کودکی خنده های بلند پای تلوزیونشون رو مدیون اون ها هستند. گاهی برنامه ی کودک گاهی فیلم سینمایی گاهی سریالهای عید و...
همه عزیزند ❤️
ولی استاد جبلی و استاد طهماسب نمای روشن کودکانه ی ما بودند ما بچه های دیروز هنوز منتظر رسیدن کلاه قرمزی به خونه ی آقای مرجی هستیم .
الهی سلامت باشید که کودکانه های ما با شما بسلامت گذشت 🙏
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر به کسی بگویی دوستت دارم قطعا شک خواهد کرد اما اگر به او بگویی از تو متنفرم سریعا باور میکند .
متاسفم اما حقیقت این ست که قدرت نفوذ تنفر از عشق بالاتر ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
متاسفم اما حقیقت این ست که قدرت نفوذ تنفر از عشق بالاتر ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
یک روز رسد غمی به اندازهی کوه
یک روز رسد نشاط اندازهی دشت
افسانهی زندگی همین است عزیز
در سایهی کوه باید از دشت گذشت!
مجتبی کاشانی
صبح تون بخیر ❤️
@adelehz
یک روز رسد نشاط اندازهی دشت
افسانهی زندگی همین است عزیز
در سایهی کوه باید از دشت گذشت!
مجتبی کاشانی
صبح تون بخیر ❤️
@adelehz
نه عاشق ترین زن جهانم نه دیوانه ترین شان
من فقط یک دوستم .
یک فنجان چای هل دار تهِ دوستی من است.
البته با یک گوشِ شنوا ویک لبخند محونشدنی
برای شنیدن دلگیری هایت.
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
من فقط یک دوستم .
یک فنجان چای هل دار تهِ دوستی من است.
البته با یک گوشِ شنوا ویک لبخند محونشدنی
برای شنیدن دلگیری هایت.
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
می بینی پاییز چقدر شبیه زنهاست؟
حوصله اش که سر می رود, بند اصلاح را بر می دارد..
می کَند علف های هرز را, بلوند می کند موهایش را..
گرم می شود, سرد می شود, طاقت ندارد, تعادل ندارد..
همه چیز را به هم می ریزد.. باد می وزد..
در آخر اما… آرام… آرام… می بارد.
زن, پاییز است با موهای بلوند
صورتی اصلاح شده و نم نمِ اشک….
ناشناس
#دلبرانه_های_پاییز
رضا
سوئد
@adelehz
حوصله اش که سر می رود, بند اصلاح را بر می دارد..
می کَند علف های هرز را, بلوند می کند موهایش را..
گرم می شود, سرد می شود, طاقت ندارد, تعادل ندارد..
همه چیز را به هم می ریزد.. باد می وزد..
در آخر اما… آرام… آرام… می بارد.
زن, پاییز است با موهای بلوند
صورتی اصلاح شده و نم نمِ اشک….
ناشناس
#دلبرانه_های_پاییز
رضا
سوئد
@adelehz
هیچ وقت از نادیده گرفته شدن نترس
میدانی خیلی ها در این دنیا هستند که تورا نادیده خواهندگرفت .
مثلا چون آدم خیلی پولدار،خیلی مشهور،خیلی زیبا یا خیلی پرنفوذی نیستی ممکن ست خیلی ها جواب تلفنت را ندهند.و اگر کاری برایت مهم باشد توجهی به آن نکنند و حرف زدن با تورا خیلی مهم ندانند.
اما من به تو میگویم که اگر به خودت باور داری از هیچکدام این چیزها نترس
پیش برو
دنبال راههای جدید و آدمهای جدید بگرد.
خواهی دید که بزودی اتفاق های خوبی خواهد افتاد آدمهای جدید و درست سر راهت قرار خواهند گرفت و حرفهایت را خواهند شنید .
فقط به خودت باور داشته باش و اجازه نده هیچ کمبودی تورا از راه به در کند .
آنهایی که نادیده گرفتن تورا ،پشت سر بگذار
دنیا پر است از آدمهای خوبی که قرار ست آنها را ببینی
پیش برو .
#عادله_زمانی
@adelehz
میدانی خیلی ها در این دنیا هستند که تورا نادیده خواهندگرفت .
مثلا چون آدم خیلی پولدار،خیلی مشهور،خیلی زیبا یا خیلی پرنفوذی نیستی ممکن ست خیلی ها جواب تلفنت را ندهند.و اگر کاری برایت مهم باشد توجهی به آن نکنند و حرف زدن با تورا خیلی مهم ندانند.
اما من به تو میگویم که اگر به خودت باور داری از هیچکدام این چیزها نترس
پیش برو
دنبال راههای جدید و آدمهای جدید بگرد.
خواهی دید که بزودی اتفاق های خوبی خواهد افتاد آدمهای جدید و درست سر راهت قرار خواهند گرفت و حرفهایت را خواهند شنید .
فقط به خودت باور داشته باش و اجازه نده هیچ کمبودی تورا از راه به در کند .
آنهایی که نادیده گرفتن تورا ،پشت سر بگذار
دنیا پر است از آدمهای خوبی که قرار ست آنها را ببینی
پیش برو .
#عادله_زمانی
@adelehz
هیچ مردی در دنیا وجود ندارد
مگراینکه دستانش را لابلای گیسوان
معشوقه اش جا گذاشته باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
مگراینکه دستانش را لابلای گیسوان
معشوقه اش جا گذاشته باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
دو گدا بر درِ شخصی آمدند.
یکی مطلوب و محبوب است و آن دیگر عظیم مَبغوض است.
خداوند خانه گوید به غلام که:
زود بی تأخیر
به آن مَبغوض نان پاره ای بده تا از درِ ما زود آواره شود
و آن دیگر را که محبوب است وعده دهد که:
هنوز نان نپخته اند.
صبر کن تا نان برسد و بپزد!
مولانای جان
@adelehz
یکی مطلوب و محبوب است و آن دیگر عظیم مَبغوض است.
خداوند خانه گوید به غلام که:
زود بی تأخیر
به آن مَبغوض نان پاره ای بده تا از درِ ما زود آواره شود
و آن دیگر را که محبوب است وعده دهد که:
هنوز نان نپخته اند.
صبر کن تا نان برسد و بپزد!
مولانای جان
@adelehz