"زنی که‌گم کردم "
4.42K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
برای من از یک شروع خوب حرف بزن
مثلا از روزی که با بازشدن چشمانم در چشمانت
آغازشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
اقاااااااا
من تصورم خیلی خوشگلتربود خووووب🙈😇
سیامک عباسی☝️☝️☝️
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یه اقیانوس ته چشماشه❤️
@adelehz
به خودت بیا
قبل ازاینکه بروم
قبل ازاینکه دیرشود...
شب بخیر ♡❤️🌙
@adelehz
هیچ کس
جز خدا تنهایت نمیگذارد
پس درهیچ حالی تنهایش نگذار....
روزتون پرازیاری ولطف باری تعالی..❤️❤️
@adelehz
چه مادر خوشبختی دارین شما❤️
@adelehz
از کوچه ها کناردرها
که عبور میکنید.ساده نگذرید.
پشت هردرهزار دل شکسته وجود دارد..
به هردری که می رسید دعایی به حال
آن دل شکسته بخوانید.
#عادله_زمانی
@adelehz
عصر آخرین روز تابستونی تون بخیر
باتابستون خداحافظی کنید
تاسال بعد یا الله ویا نصیب🌾
@adelehz
موزیک شب قطعه جدید شیدایی از حامد همایون...
تمش یکم تنده اما شعرش بسیار زیباست
به پیشنهاد دوس جان❤️💋
بشنوید باما🌙🌙🎼🎧
@adelehz
پاییز پاییزه
برگ درخت می ریزه😊🌾🍁🍂
@adelehz
‏ما انسان های ناسپاسی هستيم.
چون هر روز صبح که از خواب بيدار می شويم خدا را به خاطر آن که ديگر به مدرسه نمی رويم، شکر نمی کنيم!
#وودی_آلن

@adelehz
خوشحالی تان را
درگرو هیج کس نگذارید..
آدمها هرچقدرهم که خوب باشند..
توان آن را دارند تا شما را بیازارند.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من اگه انسان نبودم
دلم میخاس خرگوش افریده بشم😊💋❤️
@adelehz
وبراستی که خداوند در بدنهای کوچک
خانه های متروک
ولباسهای کهنه
قلبهایی بزرگ و طلایی جا داد...
#عادله_زمانی
@adelehz
پاییز یک مهر داردواینهمه به آن
مینازد ..
من چه بگویم بااین همه مهری که ازتو
دارم..
#عادله_زمانی
@adelehz
ماممکن است همیشه درزندگی
یک شخص باقی نمانیم اما
ردپای ما همواره درقلب وی
استوارخواهدبود..چه بهترکه
هنرباقی گذاشتن بهترین رد
راداشته باشیم
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کدومشون عروسکه ؟😊❤️💋⛄️
@adelehz
وبی شک
مردترین مرد دنیا
همواره پدر است...
ولاغیر
@adelehz
‏همیشه که خوشبختی در بغل کردن یار نیست، بعضی وقتا میتونه بشکل یه آیفون هفت پلاس دویست و پنجاه و شیش گیگ باشه ;-)
پ.ن اون آیفون حدااقل زبون تلخ نداره ی چیزی بگه دلتون بشکنه😒
@adelehz