برای من از یک شروع خوب حرف بزن
مثلا از روزی که با بازشدن چشمانم در چشمانت
آغازشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
مثلا از روزی که با بازشدن چشمانم در چشمانت
آغازشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یه اقیانوس ته چشماشه❤️
@adelehz
@adelehz
هیچ کس
جز خدا تنهایت نمیگذارد
پس درهیچ حالی تنهایش نگذار....
روزتون پرازیاری ولطف باری تعالی..❤️❤️
@adelehz
جز خدا تنهایت نمیگذارد
پس درهیچ حالی تنهایش نگذار....
روزتون پرازیاری ولطف باری تعالی..❤️❤️
@adelehz
از کوچه ها کناردرها
که عبور میکنید.ساده نگذرید.
پشت هردرهزار دل شکسته وجود دارد..
به هردری که می رسید دعایی به حال
آن دل شکسته بخوانید.
#عادله_زمانی
@adelehz
که عبور میکنید.ساده نگذرید.
پشت هردرهزار دل شکسته وجود دارد..
به هردری که می رسید دعایی به حال
آن دل شکسته بخوانید.
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه جدید شیدایی از حامد همایون...
تمش یکم تنده اما شعرش بسیار زیباست
به پیشنهاد دوس جان❤️💋
بشنوید باما🌙🌙🎼🎧
@adelehz
تمش یکم تنده اما شعرش بسیار زیباست
به پیشنهاد دوس جان❤️💋
بشنوید باما🌙🌙🎼🎧
@adelehz
خوشحالی تان را
درگرو هیج کس نگذارید..
آدمها هرچقدرهم که خوب باشند..
توان آن را دارند تا شما را بیازارند.
#عادله_زمانی
@adelehz
درگرو هیج کس نگذارید..
آدمها هرچقدرهم که خوب باشند..
توان آن را دارند تا شما را بیازارند.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وبراستی که خداوند در بدنهای کوچک
خانه های متروک
ولباسهای کهنه
قلبهایی بزرگ و طلایی جا داد...
#عادله_زمانی
@adelehz
خانه های متروک
ولباسهای کهنه
قلبهایی بزرگ و طلایی جا داد...
#عادله_زمانی
@adelehz
پاییز یک مهر داردواینهمه به آن
مینازد ..
من چه بگویم بااین همه مهری که ازتو
دارم..
#عادله_زمانی
@adelehz
مینازد ..
من چه بگویم بااین همه مهری که ازتو
دارم..
#عادله_زمانی
@adelehz
ماممکن است همیشه درزندگی
یک شخص باقی نمانیم اما
ردپای ما همواره درقلب وی
استوارخواهدبود..چه بهترکه
هنرباقی گذاشتن بهترین رد
راداشته باشیم
#عادله_زمانی
@adelehz
یک شخص باقی نمانیم اما
ردپای ما همواره درقلب وی
استوارخواهدبود..چه بهترکه
هنرباقی گذاشتن بهترین رد
راداشته باشیم
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کدومشون عروسکه ؟😊❤️💋⛄️
@adelehz
@adelehz
همیشه که خوشبختی در بغل کردن یار نیست، بعضی وقتا میتونه بشکل یه آیفون هفت پلاس دویست و پنجاه و شیش گیگ باشه ;-)
پ.ن اون آیفون حدااقل زبون تلخ نداره ی چیزی بگه دلتون بشکنه😒
@adelehz
پ.ن اون آیفون حدااقل زبون تلخ نداره ی چیزی بگه دلتون بشکنه😒
@adelehz