آدم معمولی های زندگیتان
را بیشتر دوست داشته باشید..
این ها طوفانی نمی آیند
جنجالی نیستن
ویکهو ناپدید نمیشوند
همیشه و مداوم حضور دارند
شبیه یک رود که ارام جاری ست..
#عادله_زمانی
@adelehz
را بیشتر دوست داشته باشید..
این ها طوفانی نمی آیند
جنجالی نیستن
ویکهو ناپدید نمیشوند
همیشه و مداوم حضور دارند
شبیه یک رود که ارام جاری ست..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاییز داره میاد..
دونفره هاتون مستدام..
یک نفره هاتون برقرار
پاییز وبه هیچ بهانه ای بدون
لذت سپری نکنید..
@adelehz
دونفره هاتون مستدام..
یک نفره هاتون برقرار
پاییز وبه هیچ بهانه ای بدون
لذت سپری نکنید..
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح به خیر😊
کم کم داره بوی اون صبح های خنک پاییزی
میادکه با لقمه نون پنیر گردو ودفتر مشق خط خورده و کوله پشتی پرکتابمون میرفتیم مدرسه،😊
فقط بااین فرق که ما دیگه مدرسه نمی ریم🙈
@adelehz
کم کم داره بوی اون صبح های خنک پاییزی
میادکه با لقمه نون پنیر گردو ودفتر مشق خط خورده و کوله پشتی پرکتابمون میرفتیم مدرسه،😊
فقط بااین فرق که ما دیگه مدرسه نمی ریم🙈
@adelehz
برای من از یک شروع خوب حرف بزن
مثلا از روزی که با بازشدن چشمانم در چشمانت
آغازشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
مثلا از روزی که با بازشدن چشمانم در چشمانت
آغازشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یه اقیانوس ته چشماشه❤️
@adelehz
@adelehz
هیچ کس
جز خدا تنهایت نمیگذارد
پس درهیچ حالی تنهایش نگذار....
روزتون پرازیاری ولطف باری تعالی..❤️❤️
@adelehz
جز خدا تنهایت نمیگذارد
پس درهیچ حالی تنهایش نگذار....
روزتون پرازیاری ولطف باری تعالی..❤️❤️
@adelehz
از کوچه ها کناردرها
که عبور میکنید.ساده نگذرید.
پشت هردرهزار دل شکسته وجود دارد..
به هردری که می رسید دعایی به حال
آن دل شکسته بخوانید.
#عادله_زمانی
@adelehz
که عبور میکنید.ساده نگذرید.
پشت هردرهزار دل شکسته وجود دارد..
به هردری که می رسید دعایی به حال
آن دل شکسته بخوانید.
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه جدید شیدایی از حامد همایون...
تمش یکم تنده اما شعرش بسیار زیباست
به پیشنهاد دوس جان❤️💋
بشنوید باما🌙🌙🎼🎧
@adelehz
تمش یکم تنده اما شعرش بسیار زیباست
به پیشنهاد دوس جان❤️💋
بشنوید باما🌙🌙🎼🎧
@adelehz
خوشحالی تان را
درگرو هیج کس نگذارید..
آدمها هرچقدرهم که خوب باشند..
توان آن را دارند تا شما را بیازارند.
#عادله_زمانی
@adelehz
درگرو هیج کس نگذارید..
آدمها هرچقدرهم که خوب باشند..
توان آن را دارند تا شما را بیازارند.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وبراستی که خداوند در بدنهای کوچک
خانه های متروک
ولباسهای کهنه
قلبهایی بزرگ و طلایی جا داد...
#عادله_زمانی
@adelehz
خانه های متروک
ولباسهای کهنه
قلبهایی بزرگ و طلایی جا داد...
#عادله_زمانی
@adelehz