شهرها مصداق بارزی برای عشق هستند و دلواپسی های پیش و پس از آن ، میدانی وقتی وارد شهری غیر از شهری که من و تورا روزی باهم درونش جا داده بود میشوم نوعی آرامش و فراموشی عجیب مرا در برمیگیرد وقتی وارد شهری بی خاطره میشوم.اما امان از روزی که بازهم به شهر برمیگردم به شهر من به شهر تو به شهری که نه مال من ست و نه تو ولی روزی چشمش به بودن ما دریک پیاده رو و کنارهم باز شده بود.همین شهر به ظاهر ساکت و مهربان مرا در خود می بلعد ...و خودت بهتر میدانی وقتی شهری کسی را ببلعد چه حال عجیبی ست ..دلم برایت تنگ شده ست اما میدانم که این دلتنگی برای کسی ست که روزی از تو در دلم ساخته بودم ..برای مردی که روزی باور میکردم از آن من ست ولی این در حد همان باور باقی ماند و باقی ماند و باقی ماند هرکجا هستی در هر شهری از دنیا هر زمان فرصت کردی کمی بخند ...بیاد روزهای زیبایی که با این همقدم قدیمی داشتی و هرگز تکرار نخواهد شد ...بخند فقط همین ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر شما بهترین آدم دنیا باشید ولی برای کسی که دوستش دارید وقت نگذارید بازنده اید.
کسی برنده میشود که در تمام لحظاتش کنارش باشد نه الزاما بهترین آدم..
برای عزیزانتان وقت بگذارید.
#عادله_زمانی
@adelehz
کسی برنده میشود که در تمام لحظاتش کنارش باشد نه الزاما بهترین آدم..
برای عزیزانتان وقت بگذارید.
#عادله_زمانی
@adelehz
عشق سفر است. مسافر این سفر چه بخواهد چه نخواهد، از سر تا پا عوض میشود. کسی نیست که رهرو این راه شود و تغییر نکند.
✍🏻الیف شافاک
@adelehz
✍🏻الیف شافاک
@adelehz
عشق قویترین احساسی است که در درون ما زندگی میکند و وقتی عشق به درون تو راه پیدا میکند میتواند کمکت کند تا همهی دردهای عاطفیای که خودشان را در عمق وجودت پنهان کردهاند، از خود دور کنی.
✍🏽 لیزا د یانگ
📕 وقتی باران میبارد
@adelehz
✍🏽 لیزا د یانگ
📕 وقتی باران میبارد
@adelehz
جمعه معشوقه ی گم شده ی هفته ست .
یعنی روزها خوبند،عزیزند اما راستش را بخواهید من تمامشان را برحسب رابطه شان با جمعه میشناسم .
مثلا میدانم که شنبه اولین روزِ غم انگیز بعد از رفتن جمعه ست .و پنجشنبه روز پرهیجان ِپیش از رسیدن جمعه ست.
من فکر میکنم روابط انسانی ما هم کم و بیش بر همین مبنا استوار شده مثلا من هر کس که مرتبط با تو باشد را میشناسم. عاشق کسانی هستم که تورا خوشحال میکنند و متنفر از آنهایی که دوستت ندارند و آزارت میدهند .
به همین سادگی محبوبِ من .
#عادله_زمانی
@adelehz
یعنی روزها خوبند،عزیزند اما راستش را بخواهید من تمامشان را برحسب رابطه شان با جمعه میشناسم .
مثلا میدانم که شنبه اولین روزِ غم انگیز بعد از رفتن جمعه ست .و پنجشنبه روز پرهیجان ِپیش از رسیدن جمعه ست.
من فکر میکنم روابط انسانی ما هم کم و بیش بر همین مبنا استوار شده مثلا من هر کس که مرتبط با تو باشد را میشناسم. عاشق کسانی هستم که تورا خوشحال میکنند و متنفر از آنهایی که دوستت ندارند و آزارت میدهند .
به همین سادگی محبوبِ من .
#عادله_زمانی
@adelehz
ای روزهای خوب که در راهید
ای جاده های گمشده در مه
ای روزهای سخت ادامه
از پشت لحظه ها به در آیید
قیصر امین پور
#دلبرانه_های_پاییز
🌠ساناز جان
ماسوله
@adelehz
ای جاده های گمشده در مه
ای روزهای سخت ادامه
از پشت لحظه ها به در آیید
قیصر امین پور
#دلبرانه_های_پاییز
🌠ساناز جان
ماسوله
@adelehz
چقدر خوب شد زن شدیم!
کمد و اتاقمان را به هم میریزیم و همه چیز را از اول سرجایش مرتب میگذاریم آن وقت فکر میکنیم آمادهایم برای گرفتن تصمیمات بزرگ!
وسط غمبادهای روزانه شروع میکنیم به شستن ظرفها و بازی کردن با کف روی سینک ظرفشویی، تمام غمهایمان را همراه سرامیکها آشپزخانه میساییم و میساییم و با قدرتتر میسایم، جارو را محکمتر روی فرش میکشیم و فکر میکنیم تمام خورههای فکریمان از لوله جارو بالا میرود، دست به ساختن میزنیم، شیرینی و کیک و غذاهای عجیب غريب میپزیم و از خلق کردنهایمان حس بهتری میگیریم،
مینشینم برای مرتب کردن فکرهایمان رج به رج کامواها را همراه فکرها میبافیم!
دکور خانه را عوض میکنیم و تنهایی با کشیدن مبلها خودمان را ازنفس میاندازیم و فکر میکنیم چه انتقامی! بعد به جان خودمان و صورتمان و دستهایمان می افتیم.
داشتم فکر میکردم چه خوب است به جز پیاده رفتن و سیگار کشیدنهای معمول مردها ما کارهای متنوع تری داریم برای مقابله با مشکلات.
چقدر خوب شد که زن شدیم.
ناشناس
@adelehz
کمد و اتاقمان را به هم میریزیم و همه چیز را از اول سرجایش مرتب میگذاریم آن وقت فکر میکنیم آمادهایم برای گرفتن تصمیمات بزرگ!
وسط غمبادهای روزانه شروع میکنیم به شستن ظرفها و بازی کردن با کف روی سینک ظرفشویی، تمام غمهایمان را همراه سرامیکها آشپزخانه میساییم و میساییم و با قدرتتر میسایم، جارو را محکمتر روی فرش میکشیم و فکر میکنیم تمام خورههای فکریمان از لوله جارو بالا میرود، دست به ساختن میزنیم، شیرینی و کیک و غذاهای عجیب غريب میپزیم و از خلق کردنهایمان حس بهتری میگیریم،
مینشینم برای مرتب کردن فکرهایمان رج به رج کامواها را همراه فکرها میبافیم!
دکور خانه را عوض میکنیم و تنهایی با کشیدن مبلها خودمان را ازنفس میاندازیم و فکر میکنیم چه انتقامی! بعد به جان خودمان و صورتمان و دستهایمان می افتیم.
داشتم فکر میکردم چه خوب است به جز پیاده رفتن و سیگار کشیدنهای معمول مردها ما کارهای متنوع تری داریم برای مقابله با مشکلات.
چقدر خوب شد که زن شدیم.
ناشناس
@adelehz
❤1
هیچکس نمیتواند معنای زندگی را برای دیگری بیابد، هرکس باید معنای زندگیِ خود را خود پیدا کند و مسئولیت آنرا نیز پذیرا باشد. اگر موفق شود، با وجود همهی تحقیرها به زندگی خویش ادامه میدهد. کسی که چرایی برای زندگی کردن بیابد با هر چگونهای خواهد ساخت.
📕 انسان در جستجوی معنا
✍🏻 ویکتور فرانکل
@adelehz
📕 انسان در جستجوی معنا
✍🏻 ویکتور فرانکل
@adelehz
امید جوانه میزند
از میان خاک سیاه ِ مشکلات
همچون تک گلی در دشت
گاهی میخواهم از خستگی بگریزم
شکست را بپذیرم و تمام
اما باز امید چون گلی جوانه میزند ..
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
ساناز
نمک ابرود
@adelehz
از میان خاک سیاه ِ مشکلات
همچون تک گلی در دشت
گاهی میخواهم از خستگی بگریزم
شکست را بپذیرم و تمام
اما باز امید چون گلی جوانه میزند ..
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
ساناز
نمک ابرود
@adelehz
از هر ۱۰۰ سگ توی خیابون ۹۹ سگ دمشان را به نشانه دوستی برای انسان تکان میدهند . اگر یک سگ یک انسان را گاز بگیرد ، هر ۱۰۰ تا سگ را میکشد !!
از ۱۰۰ انسان توی خیابان ۹۹ نفر به سگها سنگ میزنند . اگر یک انسان به یک سگ غذا بدهد ، آن سگ به هر صد انسان دوباره اعتماد میکند !!
@adelehz
از ۱۰۰ انسان توی خیابان ۹۹ نفر به سگها سنگ میزنند . اگر یک انسان به یک سگ غذا بدهد ، آن سگ به هر صد انسان دوباره اعتماد میکند !!
@adelehz
😢2
میگفتم دلت مثل دریاست ..
ویادم نبود که دریا رسم دارد هرچه ببرد راباز بیارد..
دلت روحم رابرد و دریک غروب سرد بارانی به رسم دریا مرده ،باز آورد ...
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
ریحانه جان
@adelehz
ویادم نبود که دریا رسم دارد هرچه ببرد راباز بیارد..
دلت روحم رابرد و دریک غروب سرد بارانی به رسم دریا مرده ،باز آورد ...
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_پاییز
ریحانه جان
@adelehz
گمان میکردم میشود که با صبر همه چیز را درست کنم .من همیشه به رنگین کمان بعد از باران اعتقاد داشتم.اما عزیزم حقیقت زندگی گاهی فرق میکند میخواهم بدانی که بعد از بسیاری از بارانها هیچ رنگین کمانی شکل نمی گیرد .به امید رنگینکمانها زندگی نکن فقط اگر میتوانی تلاش کن از بارانها لذت ببری ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz