هیچوقت امیدت را از دست نده، شاید آن زمان که امیدت را از دست می دهی دو ثانیه قبل از خوشبختی باشد ...
📕 کمی قبل از خوشبختی
✍🏻 انیس لودیگ
@adelehz
📕 کمی قبل از خوشبختی
✍🏻 انیس لودیگ
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
روز جهانی بدون سوتین برای جلب توجه زنان به سرطان مهیب پستان..
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تغییرات در سینه ها را جدی بگیرید و از کنار هر نشانه ی کوچک به راحتی عبور نکنید .
@adelehz
@adelehz
سرطان سینه
برای هر زنی چالش و بیماری بزرگی ست .
تنها بحث درد و سرو کله زدن با یک بیماری سمج نیست .سرطان سینه مستقیما زنانگی هر زنی را هدف میگیرد بخشی از چیزی که هویت جنسیتی یک زن بر آن اساس ساخته شده ست .
این ست که بر همه ماست تا آگاهی بخش باشیم و در تلاش برای چند چیز
اول اینکه با هر سنی که هستیم از علائم ساده عبور نکنیم و فراموش نکنیم هرکدام از ما میتوانیم درگیر این بیماری شویم سرطان سینه همیشه برای دیگران نیست .هوشیار باشیم.
دوم اینکه دانش مان را در برخورد با آن بالا ببریم
سوم در برخورد با زنانی که غول سرطان سینه به آنها حمله کرده اند هوشمند عمل کنیم .بفهمیم که چه میگوییم و باید چه کنیم که او باور کند از سرطان قوی تر ست .
شاید سالها بعد علم آنقدر پیشرفت کند که سرطان سینه یا هر سرطان دیگری چون یک سرماخوردگی ساده درمان شود ولی تا آن روز راه درازی در پیش ست.
برای تمام زنانی که درگیر این چالش نفس گیر هستند آرزو میکنیم که هر چه زودتر پیروز میدان نبرد با سرطان سینه باشند .
#عادله_زمانی
#بهداشت_زنان
#زنان
@adelehz
برای هر زنی چالش و بیماری بزرگی ست .
تنها بحث درد و سرو کله زدن با یک بیماری سمج نیست .سرطان سینه مستقیما زنانگی هر زنی را هدف میگیرد بخشی از چیزی که هویت جنسیتی یک زن بر آن اساس ساخته شده ست .
این ست که بر همه ماست تا آگاهی بخش باشیم و در تلاش برای چند چیز
اول اینکه با هر سنی که هستیم از علائم ساده عبور نکنیم و فراموش نکنیم هرکدام از ما میتوانیم درگیر این بیماری شویم سرطان سینه همیشه برای دیگران نیست .هوشیار باشیم.
دوم اینکه دانش مان را در برخورد با آن بالا ببریم
سوم در برخورد با زنانی که غول سرطان سینه به آنها حمله کرده اند هوشمند عمل کنیم .بفهمیم که چه میگوییم و باید چه کنیم که او باور کند از سرطان قوی تر ست .
شاید سالها بعد علم آنقدر پیشرفت کند که سرطان سینه یا هر سرطان دیگری چون یک سرماخوردگی ساده درمان شود ولی تا آن روز راه درازی در پیش ست.
برای تمام زنانی که درگیر این چالش نفس گیر هستند آرزو میکنیم که هر چه زودتر پیروز میدان نبرد با سرطان سینه باشند .
#عادله_زمانی
#بهداشت_زنان
#زنان
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چشم و ابروش و کمال الملک کشیده❤️
@adelehz
@adelehz
زندگی همچو طولانی نیست، تنها یک بار هم هست. من حق دارم؛ من وظیفه دارم که آن را به هدر ندهم و سرسری از آن نگذرم ...
✍🏻رومن رولان
📷پریسا جان راغیان
صبح به خیر❤️
@adelehz
✍🏻رومن رولان
📷پریسا جان راغیان
صبح به خیر❤️
@adelehz
این عکس مربوط به چند روز قبل و تولد یک نوزاد ست که در بدو ورود به جهان سعی در کشیدن ماسک از صورت پزشک داره
شاید قصد دارد به جهانیان بگوید
دنیای بدون ماسک را دوباره به زودی خواهیم دید .❤️
@adelehz
شاید قصد دارد به جهانیان بگوید
دنیای بدون ماسک را دوباره به زودی خواهیم دید .❤️
@adelehz
غذا خوردن یک رفتار است، دعوا کردن یک رفتار است، دیر سر قرار رفتن یک رفتار است، خشمگین شدن یک رفتار است، غمگین و افسرده شده یک رفتار است، نگران و مضطرب شدن یک رفتار است، هذیان یک بیمار سایکوز نیز یک رفتار است.
و همه رفتارها:
از درون ما برانگیخته میشوند و معطوف به هدفیاند.
هدف هر رفتار، ارضای یکی از پنج نیاز اساسی ماست:
عشق و احساس تعلق
قدرت
تفریح
آزادی
بقا و زنده ماندن.
📙 تئوری انتخاب
✍🏻 ویلیام گلسر
@adelehz
و همه رفتارها:
از درون ما برانگیخته میشوند و معطوف به هدفیاند.
هدف هر رفتار، ارضای یکی از پنج نیاز اساسی ماست:
عشق و احساس تعلق
قدرت
تفریح
آزادی
بقا و زنده ماندن.
📙 تئوری انتخاب
✍🏻 ویلیام گلسر
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
آشپزخونه ی مامان موشِ❤️ #موش_موشی @adelehz
شهرها مصداق بارزی برای عشق هستند و دلواپسی های پیش و پس از آن ، میدانی وقتی وارد شهری غیر از شهری که من و تورا روزی باهم درونش جا داده بود میشوم نوعی آرامش و فراموشی عجیب مرا در برمیگیرد وقتی وارد شهری بی خاطره میشوم.اما امان از روزی که بازهم به شهر برمیگردم به شهر من به شهر تو به شهری که نه مال من ست و نه تو ولی روزی چشمش به بودن ما دریک پیاده رو و کنارهم باز شده بود.همین شهر به ظاهر ساکت و مهربان مرا در خود می بلعد ...و خودت بهتر میدانی وقتی شهری کسی را ببلعد چه حال عجیبی ست ..دلم برایت تنگ شده ست اما میدانم که این دلتنگی برای کسی ست که روزی از تو در دلم ساخته بودم ..برای مردی که روزی باور میکردم از آن من ست ولی این در حد همان باور باقی ماند و باقی ماند و باقی ماند هرکجا هستی در هر شهری از دنیا هر زمان فرصت کردی کمی بخند ...بیاد روزهای زیبایی که با این همقدم قدیمی داشتی و هرگز تکرار نخواهد شد ...بخند فقط همین ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر شما بهترین آدم دنیا باشید ولی برای کسی که دوستش دارید وقت نگذارید بازنده اید.
کسی برنده میشود که در تمام لحظاتش کنارش باشد نه الزاما بهترین آدم..
برای عزیزانتان وقت بگذارید.
#عادله_زمانی
@adelehz
کسی برنده میشود که در تمام لحظاتش کنارش باشد نه الزاما بهترین آدم..
برای عزیزانتان وقت بگذارید.
#عادله_زمانی
@adelehz
عشق سفر است. مسافر این سفر چه بخواهد چه نخواهد، از سر تا پا عوض میشود. کسی نیست که رهرو این راه شود و تغییر نکند.
✍🏻الیف شافاک
@adelehz
✍🏻الیف شافاک
@adelehz
عشق قویترین احساسی است که در درون ما زندگی میکند و وقتی عشق به درون تو راه پیدا میکند میتواند کمکت کند تا همهی دردهای عاطفیای که خودشان را در عمق وجودت پنهان کردهاند، از خود دور کنی.
✍🏽 لیزا د یانگ
📕 وقتی باران میبارد
@adelehz
✍🏽 لیزا د یانگ
📕 وقتی باران میبارد
@adelehz
جمعه معشوقه ی گم شده ی هفته ست .
یعنی روزها خوبند،عزیزند اما راستش را بخواهید من تمامشان را برحسب رابطه شان با جمعه میشناسم .
مثلا میدانم که شنبه اولین روزِ غم انگیز بعد از رفتن جمعه ست .و پنجشنبه روز پرهیجان ِپیش از رسیدن جمعه ست.
من فکر میکنم روابط انسانی ما هم کم و بیش بر همین مبنا استوار شده مثلا من هر کس که مرتبط با تو باشد را میشناسم. عاشق کسانی هستم که تورا خوشحال میکنند و متنفر از آنهایی که دوستت ندارند و آزارت میدهند .
به همین سادگی محبوبِ من .
#عادله_زمانی
@adelehz
یعنی روزها خوبند،عزیزند اما راستش را بخواهید من تمامشان را برحسب رابطه شان با جمعه میشناسم .
مثلا میدانم که شنبه اولین روزِ غم انگیز بعد از رفتن جمعه ست .و پنجشنبه روز پرهیجان ِپیش از رسیدن جمعه ست.
من فکر میکنم روابط انسانی ما هم کم و بیش بر همین مبنا استوار شده مثلا من هر کس که مرتبط با تو باشد را میشناسم. عاشق کسانی هستم که تورا خوشحال میکنند و متنفر از آنهایی که دوستت ندارند و آزارت میدهند .
به همین سادگی محبوبِ من .
#عادله_زمانی
@adelehz